Mijn dank is bijzonder groot! Je mag ook een Alfa-biertje komen halen!quote:
ruilen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:22 schreef Devlinsect het volgende:
Voetbal kijken en werken tegelijk. Dat doe je goed rdd
Planning op een taxicentralequote:
En 't was gezellig, ode aan bacchus overleefd.......lag er om 6.00 u. in. Wat een feest in de stad nog!quote:
Ps2K en ik hebben nog tot laat in de nacht bier gedronken en film en worstelen gekekenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:37 schreef navvy het volgende:
[..]
En 't was gezellig, ode aan bacchus overleefd.......lag er om 6.00 u. in. Wat een feest in de stad nog!
Nu
Dan kom ik je misschien nog wel tegen, asperges kopen. Morgen 11 maanden samenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Ps2K en ik hebben nog tot laat in de nacht bier gedronken en film en worstelen gekeken
Ontbijt was ook erg goed... gehaktballetjes in zoetzure saus en sate
En dan is het nu tijd om de stad in te gaan en wat te kopen voor Croli... morgen alweer 2 jaar samen
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef stbabylon het volgende:
Things is, Zwolle is afgelopen vrijdag ook de hele nacht wakker gehouden, alleen hebben we dat niet door omdat we zelf meededen
Ik was om 3:30 nog wakker en vele met mij. De echte man loopt dan stomdronken tegen jan en alleman aan te ouwehoerenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Geen toeterende en schreeuwende Hollanders op dat tijdstip op maandag of vrijdag. De echte man is dan moe van het werken die dag of moet de volgende dag nog op.
donderdag 12 juni 2008 @ 23:24quote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Ps2K het volgende:
hey sinds wanneer hebben we een nieuwe topique?
hulp nodig?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:11 schreef beelz het volgende:
Ik heb voor morgen een bende stadiontoeters gekocht om die Turken te fucken... Zelfs als Nederland verliest ga ik toeteren tot midden in de nacht
Stomdronken om 03.30 uur en dan wel op je werk zitten.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was om 3:30 nog wakker en vele met mij. De echte man loopt dan stomdronken tegen jan en alleman aan te ouwehoeren
(dinsdagmorgen wel als een echt vent gewoon op de normale tijd op het werk)
Ik kan mijn werk ook prima dronken doenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stomdronken om 03.30 uur en dan wel op je werk zitten.Een echte man meldt zich ziek en gaat niet half dronken op zijn werk zitten. Tenzij je geen verantwoordelijkheden hebt op je werk
![]()
Wat een kneus ben je dan![]()
maandag een paar biertjes gedronken, laat geworden, maar geen 3:30, ondanks dat wel dinsdag fris en fruitig op het werkquote:Op maandag 16 juni 2008 13:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stomdronken om 03.30 uur en dan wel op je werk zitten.Een echte man meldt zich ziek en gaat niet half dronken op zijn werk zitten. Tenzij je geen verantwoordelijkheden hebt op je werk
![]()
Wat een kneus ben je dan![]()
Als ik niet standby ben en ik word toch gebeld, dan kan ik geen garanties geven voor mijn geestesgesteldheid. Gelukkig hebben we nu een fatsoenlijk standby schema dus weet ik wanneer ik lam mag wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef Devlinsect het volgende:
^^ verantwoordelijkheidsgevoel? Het kan een keer je kop kosten als je wel ter plekke met een kegel je SAP incident staat op te lossen.
Geen idee. Ze had ruzie met die vriendin van d'r schijnt het. Maar om je daar nou voor uit te kleden...quote:Op maandag 16 juni 2008 09:23 schreef Misstique het volgende:
Waarom had ze zich uitgekleed dan?
Ik had je nummer niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:25 schreef stbabylon het volgende:
En waarom heb je niet eerst ons gebeld?
Na Christus!quote:
Ruzie hebben met je vriendin en jezelf uitkledenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Geen idee. Ze had ruzie met die vriendin van d'r schijnt het. Maar om je daar nou voor uit te kleden...
[..]
Ik had je nummer niet.Ze was trouwens niet bepaald lekker of zo.
Ik had mijn camera bij me, maar dat wou ik echt niet op de foto hebben.
creatieve vorm van goedmaakseksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ruzie hebben met je vriendin en jezelf uitkleden
Als je daar een modderbad bij denkt is het wel weer kinky!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:42 schreef Misstique het volgende:
Ach ja, het is weer eens wat anders dan slaan of schoppen..
vuurwerk is vrijdag pasquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:58 schreef Devlinsect het volgende:
Trouwens, de ballonfiësta is weer aan de gang met morgen vanavond één van de grootste luchtballonnen ter wereld een T-rex en wordt afgesloten door een spetterende vuurwerkshow!
Misschien dat ik ga kijken
jepquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:07 schreef Misstique het volgende:
Is dat in Park Wezenlanden weer?
Die T-rex dinges ook. Dacht dat het donderdag was vandaagquote:
Blij dat je er bij zet dat het een zilveren 206 betreft; weet ik zeker dat ik de banden van de juiste auto lek prik. Enne, welgefeli met je baan!!!! Tijdelijk of is het een baan voor het leven? Alhoewel, retorische vraag; Almelo.....het licht springt op rood, het licht springt op groen..quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef descendent1 het volgende:
Binnenkort te bewonderen aan de Middelweg: een heul geile Peugeot 206 XN 1.6 (zilver)![]()
Binnenkort te bewonderen op een school in Almelooo als 1e graads geschiedenisdocent: Descendent.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef beelz het volgende:
Feli met je baan Des!
Ik was zaterdag bij de V&D, niet om een baan te scoren maar omdar Croli kleren moest hebben. Goed wij staan daar dus in de rij en dan kijk je wat rond. En dan zie je de leukste (lees: lompste) dingen.
[ afbeelding ]
Nee die kassatrut was zo enorm traag dat ik daar wel opmerkingen over moest maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
![]()
Heb je er nog een opmerking over gemaakt tegen het personeel?
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef beelz het volgende:
Feli met je baan Des!
Ik was zaterdag bij de V&D, niet om een baan te scoren maar omdar Croli kleren moest hebben. Goed wij staan daar dus in de rij en dan kijk je wat rond. En dan zie je de leukste (lees: lompste) dingen.
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde, kzat naar de shirts te kijken. Maar kiek eens naar de vorm van het rek.....kwartje viel bij mij ook een dag later toen ik weer keek (met minder bier op).quote:
Vertel dat de moeder van mijn kinderenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:16 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn jullie nog heerlijk onbedorven..
Hint: AUFMACHEN; POLIZEI!!!!quote:
Zeker goed bezig! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:28 schreef beelz het volgende:
Had ik al verteld dat ik een nieuwe baan heb trouwens? Aanstaande maandag kan ik beginnen dus ik ben officieel nooit werkloos geweest aangezien mijn huidige contract maandag afloopt
Ik ben goed bezig.
Hehehe ja ze hebben me gevraagd om de winkel om te toveren in een NAZI-shopping-paradijs. De kleuren voor de komende winter worden oa bruin gecombineerd met bliksemschichtjes op de kraagquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zeker goed bezig! Gefeliciteerd!![]()
Soms als Winkelinrichter bij de V&D?
Heej jij werkt ook bij V&D?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:59 schreef Devlinsect het volgende:
Grijs met zwarte hoge laarzen en de pet wordt ook weer in
Afdeling vilt-sterren, kristal en gasaanstekers. Bij onze balie kan je trouwens ook reizen naar Polen boeken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Devlinsect het volgende:
Yes, op de afdeling bhutangas en douchekoppen.![]()
Jij?
Treinreizen zeker in overvolle coupé'squote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Afdeling vilt-sterren, kristal en gasaanstekers. Bij onze balie kan je trouwens ook reizen naar Polen boeken.
Op de terugweg ga je naar Parijs, verkleed als zeepquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Treinreizen zeker in overvolle coupé's
Goed nieuws!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef rudedeltadude het volgende:
Toepasselijke TT nog steeds
Mijn moeder is gister ook kankervrij verklaard!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He top, goed nieuws idd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef rudedeltadude het volgende:
Toepasselijke TT nog steeds
Mijn moeder is gister ook kankervrij verklaard!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig Beelzistan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:28 schreef beelz het volgende:
Had ik al verteld dat ik een nieuwe baan heb trouwens? Aanstaande maandag kan ik beginnen dus ik ben officieel nooit werkloos geweest aangezien mijn huidige contract maandag afloopt
Ik ben goed bezig.
Had je mij aansprakelijk moeten stellen... ik mag anderhalf miljoen euro schade veroorzaken per jaar maar daar kom ik nooit aan aangezien ik niemand ken die een Lamborghini heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef descendent1 het volgende:
Minder goed nieuws trouwens:
Na 3 dagen al een sterretje in mn voorruit van mn geyle 206 je...Stom %$#steentje op de snelweg.
![]()
Kostte me weer 82 euri's....![]()
(mn WA verzekering dekt die handel helaas niet....)
Hehe klinkt bekend, ik heb gemiddeld om de 10.000km een nieuw voorruitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef descendent1 het volgende:
Minder goed nieuws trouwens:
Na 3 dagen al een sterretje in mn voorruit van mn geyle 206 je...Stom %$#steentje op de snelweg.
![]()
Kostte me weer 82 euri's....![]()
(mn WA verzekering dekt die handel helaas niet....)
Je bent dus een beetje de Jos Verstappen van Roden? Je rijdt op weg daarheen ff door de grindbak op het TT-circuit?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hehe klinkt bekend, ik heb gemiddeld om de 10.000km een nieuw voorruit
Zit er trouwens aan te denken om een beperkt casco te nemen; dan zit de ruitschade er wel bij in en mag ik ook dieren aanrijden!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hehe klinkt bekend, ik heb gemiddeld om de 10.000km een nieuw voorruit
Ik kan niet omgaan met nieuwe auto's dat is het probleem. Eerste punto was een afgeragde gebruikte lease, nooit wat mee gebeurt (75.000km in 1,5 jr.) . En nu heb ik een nieuwe lease wagen... 3000km en al 3 schades...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je bent dus een beetje de Jos Verstappen van Roden? Je rijdt op weg daarheen ff door de grindbak op het TT-circuit?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:08 schreef navvy het volgende:
Rude! De wereld is niet onder je poten weggeflikkerd, je voelt ze gewoon ff niet meer. Nog ff en je voelt ze weer en dan kan je weer lekker doorgaan.
Ik ren nu de 100 meter in 3 seconden, moet je nagaan!!
En nu plat, gegroet!
]Drinken???? Wasda?quote:[b]Op dinsdag 8 juli 2008 02:59 schreef PaRaR het volgende:[/b
Gewoon veel drinken, Rude. Oh, en Zwolle <3.
Toffe woorden! Zie sigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:08 schreef navvy het volgende:
Rude! De wereld is niet onder je poten weggeflikkerd, je voelt ze gewoon ff niet meer.
Hey sterkte!quote:
Afgelopen zaterdag een ex: als je dan toch met iemand begint dan toch wel met die meid, die is echt leuk voor jouquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef Devlinsect het volgende:
Maatjes zijn met ex-en![]()
Kansloos en dat weet je. Alleen beide beseffen het nog niet.
Sterkte tho'
Kut man, sterkte! Als je een keer bier nodig hebt moet je maar bellenquote:Op maandag 7 juli 2008 23:37 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet gezellig hier![]()
![]()
Vorig weekend is mijn (cq ons) samenwonen uit elkaar geklapt.
Ik ben er echt kapot van. Ze zag het niet meer met me zitten....
Ik zag de problemen pas heel kort voor de klap echt goed in.... echt klote!
We hebben nog goed contact, gewoon omdat we maatjes zijn...
Zij is bij me weg, dus ik blijf in ons appartement. Na een creatieve financiele constructie moet ik bekennen.
Anders kon ik het nooit betalen natuurlijk.
We hebben teveel samen om met ruzie uit elkaar te gaan.
Ik ben echt uit het veld geslagen, de wereld is onder mijn poten weggeflikkerd, maar hoop dat ik weer op ga krabbelen.
Rudedeltadude is echt verdrietig...
Ik wilde in de goot belanden maar het werd je sigquote:
thanks!quote:
FAIL!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef Devlinsect het volgende:
Maatjes zijn met ex-en![]()
Kansloos en dat weet je. Alleen beide beseffen het nog niet.
dankquote:Sterkte tho'
leuk voor mij????quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag een ex: als je dan toch met iemand begint dan toch wel met die meid, die is echt leuk voor jou
ik heb mijn (ex)vriendin gister ook nog te eten gehad. Gewoon gezellig.quote:Morgenavond op bezoek bij een andere ex, doen we al een paar jaar zo'n beetje elk half jaar
Giet prima eerlijk gezegd. Maar ja, dat is bij ons, zegt niks over iemand anders.
dit zie ik als een uitnodiging! wanneer worden we lam?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Kut man, sterkte! Als je een keer bier nodig hebt moet je maar bellen
Dank!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:15 schreef descendent1 het volgende:
Descendent ook heul veel sterkte toewenst aan Rude.
wijze woorden! dankjewel!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:39 schreef stbabylon het volgende:
Succes man, heb in dezelfde situatie gezeten (hoewel het er bij mij iets langer aan zat te komen zo te horen). Maar het went, daar heb je nu geen ene fuck aan, maar het is wel zo. Sterkte kerel.
Zie de sig als een compliment.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:33 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik wilde in de goot belanden maar het werd je sigHad ik weer teveel gezopen gister?
Alles beetje oke nu?
eh nee,sorry, dat zei afgelopen zaterdag mijn ex tegen mijquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:43 schreef rudedeltadude het volgende:
leuk voor mij????
telefoonnumer?? L')
Het kwam zo in me op, ben blij da je er wat aan hebt Zelf ook in die shit gezeten 2 jaar geleden (alleen was ik degene die de stap zette), maar dit gevoel die je nu hebt is tijdelijk en uiteindlelijk zal het zelf beter worden als hiervoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zie de sig als een compliment.
Had die woorden nooit gehoord, gedacht of gelezen.
Ze zijn wel mijn motto geworden. Echt waar!
Bedankt, ookal was je toetertjelam! Ze waren 100% raak!
Mijn motto is aangepast!
Kee dan, voel je je beentjes alweer een beetje?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef rudedeltadude het volgende:
ik niet... ik ben juist weer een beetje opgekrabbeld
ohw... eh... dat biertje lijkt me ook wel wat... mag ik mezelf uitnodigen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef navvy het volgende:
Mooi zo! Binnekort biertje happen met beelz.....en ps2kik neem de stoel mee!
ik ook! 5.15 de wekker!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef navvy het volgende:
En nu plat, wederom! Gegroet!
Die andere 2 moet ik ook nog uitnodigen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ohw... eh... dat biertje lijkt me ook wel wat... mag ik mezelf uitnodigen?
ik beloof dat ik geen fotospul meeneem
heb geen haast hoor, maar als ik het woord bier hoor....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Die andere 2 moet ik ook nog uitnodigen!
Ik heb net 3 dagen werk in 4 uur gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:24 schreef beelz het volgende:
Echt heel druk hier op mijn werk
Storingen die ik niet ga verhelpen enzo. Mooi man... tijd voor meer koffie.
Vergeet jij je adapter voor de laptop nou maar niet, kunnen we morgen eindelijk gamenquote:
Genoeg om een vliegtuig met succes in te boren... hoezo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand die weet hoeveel verdiepingen de flats op de palestrinalaan hebben??
Hangt even af van de plannen voor vanavond. Wel bijmij gamen, dan kunnen we tenminste roken tijdens het gamen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Vergeet jij je adapter voor de laptop nou maar niet, kunnen we morgen eindelijk gamen
Hoe laat trouwens?
Daar wil je niet wonen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand die weet hoeveel verdiepingen de flats op de palestrinalaan hebben??
we mogen dr van de week kijken. En ik ben benieuwd hoeveel er boven wonen. Hebben nu rampzalige bovenburen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Genoeg om een vliegtuig met succes in te boren... hoezo?
Aan de palestrinalaan heb je niet alleen rampzalige bovenburen maar ook rampzalige terroristen als onderburen en naast je.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
we mogen dr van de week kijken. En ik ben benieuwd hoeveel er boven wonen. Hebben nu rampzalige bovenburen!
En wat zijn de plannen voor vanavond?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hangt even af van de plannen voor vanavond. Wel bijmij gamen, dan kunnen we tenminste roken tijdens het gamen...
Als ik nog steeds bruine slasaus schijt ga ik op de bank hangenquote:
Hehehe turk... Ga eens gezond levenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ik nog steeds bruine slasaus schijt ga ik op de bank hangen
Nou ik had dus al drie maanden een bobbel op mijn kaak zitten die af en toe pijn deed. En toen was het afgelopen maandag opeens zo gewordenquote:
Verander de topictitel maar weer... volgens mij zijn we niet meer kankervrij hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou ik had dus al drie maanden een bobbel op mijn kaak zitten die af en toe pijn deed. En toen was het afgelopen maandag opeens zo geworden:
[ afbeelding ]
Kann iet, ik heb brocoli EN bloemkool gegeten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Verander de topictitel maar weer... volgens mij zijn we niet meer kankervrij hier![]()
![]()
Veel simbasaus gegeten van de week?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kann iet, ik heb brocoli EN bloemkool gegeten!
alweer op uitgekeken. dat blik babi pangang intrigeert me wel moet ik zeggen... ik heb het label eraf gehaald en het blik verstopt, ben benieuwd hoe het over een paar jaar smaakt.quote:
Hehe ja ik ken het... die ingeblikte runderlappen staan mij ook aan te staren vanuit een hoekje op het aanrecht elke keer dat ik sta te roken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
alweer op uitgekeken. dat blik babi pangang intrigeert me wel moet ik zeggen... ik heb het label eraf gehaald en het blik verstopt, ben benieuwd hoe het over een paar jaar smaakt.
Jezus vent, ik moet nog eten!!! Als je voor tubgirl al een ban krijgt, wat levert dit op?.....sterkte trouwens, hoe lang heb je nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou ik had dus al drie maanden een bobbel op mijn kaak zitten die af en toe pijn deed. En toen was het afgelopen maandag opeens zo geworden:
[ afbeelding ]
Mag je niet roken in de woonkamer?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe ja ik ken het... die ingeblikte runderlappen staan mij ook aan te staren vanuit een hoekje op het aanrecht elke keer dat ik sta te roken.
MAg van mezelf niet... behangen is kutwerk dus dat is iets wat ik niet ga herhalen zolang ik hier woonquote:
Had je geel behang moeten menen.....lekker geil kleurtje. Ik laat gewoon 1x in de 5 jaar de boel verfen.....alhoewel, dan hoop ik toch wel een andere woning te hebben tegen die tijd!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:16 schreef beelz het volgende:
[..]
MAg van mezelf niet... behangen is kutwerk dus dat is iets wat ik niet ga herhalen zolang ik hier woon
Navvy weet het weer prima te verwoordenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Jezus vent, ik moet nog eten!!! Als je voor tubgirl al een ban krijgt, wat levert dit op?.....sterkte trouwens, hoe lang heb je nog?
Enne, de Palestrinalaan.......volgens mij wonen daar alleen mensen met urgentie. Uit jezelf ga je daar echt niet wonen. Het zijn best ruim opgezette appartementen maar de woonvreugde wordt al snel verstoord door de tokkies die boven je wonen, de allochten links naast je die geiten op het balkon slachten richting Meppel. Rechts van je woont Anja de crackhoer die onder toezicht staat van Bureau Jeugdzorg......laat ik het maar niet over de onderburen hebben, waarschijnlijk komen daar de vliegen en maden vandaan aangezien er al maanden een lijk ligt waar sex mee wordt bedreven omdat de partner verlatingsangst heeft
Ik ben aan weekend toe, prut vanuit Grunn!.
Ik heb zo mijjn manieren om mensen enthousiast te maken als ze een wonig mogen bezichtigen. Hoeist met ' t gezwel, al uitgezaaid?quote:
Whehe... kan wel een nickchange aanvragen hier, maar dat wordt toch niet toegestaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Binnenkort ff biertje happen met Beelz en Rudedeltanogwat.......verzin 's een makkelijkere naam!
Same here, verveel me dood.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef beelz het volgende:
Pfff ik verveel me dood op mijn werk... geen email te beantwoorden en ik heb het systeem nogsteeds niet gerepareerd in verband met geen zin... dan maar een beetje Fok!ken... hier nog wat te doen?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:13 schreef beelz het volgende:
-> CUL?
Nog 2 duiven op z'nbalkon erbij en dan mag je dit topic verplaatsenquote:
Pfff ik wil ook vakantiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:17 schreef Kekaa het volgende:
Blij dat het vakantie is zeg, lekker opstaan wanneer ik wil
Ik zit ook op het werk. Volgens mij is er iets mis met een van de servers:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef beelz het volgende:
Ik ga ook op vakantie in week 35.
Nu zit ik op mijn werk en je raadt het al...
Volgens mij is er iets mis met mijn instelling... er brandt een lampje op mijn telefoon "niet storen" en ook mijn inbox is verplaatst naar /dev/null/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik zit ook op het werk. Volgens mij is er iets mis met een van de servers:
Load average van 350 op een 8 CPU 16GB machine
Net naar de plee geweest: Hard smerig en vies (en de plee bijna verstopt)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met mijn instelling... er brandt een lampje op mijn telefoon "niet storen" en ook mijn inbox is verplaatst naar /dev/null/
Ik denk dat ik zo ga roken. Heb het gamesnieuws al gelezen dus ik heb eht internet uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Net naar de plee geweest: Hard smerig en vies (en de plee bijna verstopt)
VNC op iphone, ik heb net thuis even een torrentje gestart. Pfff stuurde net een mail uit krijg je een stuk of 30 out of office replies terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ga roken. Heb het gamesnieuws al gelezen dus ik heb eht internet uit
Ow daarom komt er bij mij geen mail meer binnen, gewoon automagisch doorsturen naar collegaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
VNC op iphone, ik heb net thuis even een torrentje gestart. Pfff stuurde net een mail uit krijg je een stuk of 30 out of office replies terug.
Kom dan eens op MSN, ik verveel me ook de typhus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef beelz het volgende:
Hehehehe ik heb net een factuur van iemand uit Scheemda voor me liggen
Ik kan onmogelijk verder werken nu
Is blokkeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kom dan eens op MSN, ik verveel me ook de typhus.
Webmessengerquote:
Ook niet magquote:
mrh ik hrn zp eem klokje op mijn pols dei het ding aanfeeftquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:42 schreef Kekaa het volgende:
De lichtjes van de klok van de peperbus doen het niet meer...
Zo te zien iets of iemand te water geraakt.quote:22:57:48 28-07-08 4 G BRAN Prio 1 Voertuig/persoon te water (Soort dier: X) Lisdodde ZWOLLE 742 774 682
807282257480602913 0602913 BRW Kampen ( Lichtkrant Monitorcode )
807282257480602705 0602705 BRW Kampen
807282257480600806 0600806 BRW Zwolle-Hoofdpost ( Lichtkrant )
807282257480600803 0600803 BRW Zwolle-Hoofdpost ( Kazernebezetting TS )
807282257480600783 0600783 BRW Zwolle-Noord ( Monitorcode )
807282257480600782 0600782 BRW Zwolle-Noord ( Lichtkrant )
807282257480600776 0600776 BRW Zwolle-Noord ( Kazernebezetting TS )
807282257480600774 0600774 BRW Zwolle-Noord ( Duikers )
807282257480600491 0600491 BRW Kampen ( Dienstwisselcode )
807282257480600489 0600489 BRW Kampen ( Lichtkrant )
807282257480600482 0600482 BRW Kampen ( Duikerploeg 208 )
807282257480600130 0600130 BRW IJsselland ( Regio Fotograaf )
807282257480600045 0600045 BRW IJsselland ( Monitorcode )
807282257480600027 0600027 BRW IJsselland ( OvD Zwolle/Heerde/Hattem )
807282257480600026 0600026 BRW IJsselland ( Officier van Dienst Kampen )
Nee joh; dat was ik met mijn nieuwe autotoeter. Handig hoor, zo'n sireneding; iedereen gaat aan de kant!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef Misstique het volgende:
Ik hoor wel tig ambulances en brandweerwagens langskomen, wat gebeurt er?.
Klopt! Deze 1 keer gehaald.....ik zag de 9,2% er niet op staan........na 6 van die schatjes lig je best vroeg op bed.......maar Alfa blijft Alfaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:07 schreef Ps2K het volgende:
Zo Navvy's bier is ook verbeterd:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me zowaar af wat jij de laatste tijd aan het doen was maar je hebt meerdere hobby's !!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zo te zien iets of iemand te water geraakt.
http://monitor.livep2000.nl/
Niet echt een hobbyquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik vroeg me zowaar af wat jij de laatste tijd aan het doen was maar je hebt meerdere hobby's !!
Volgende week donderdag afrijden, dus iedereen is bij deze gewaarschuwd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef ghizzer het volgende:
Zwolle, hoe is ie nou?
(weet niet of ik t al eerder heb gevraagd, volgens mij wel maar) Swolleywood, heb je inmiddels je rijbewijs en zo ja, wat voor bak heb je? (om alvast over een paar jaar inspiratie op te doen
)
Wordt er nog wel een beetje gemeet in Popfront?
Keep on the good!
Het is dat ik ook pas om 9 uur weg kon van mijn werk en dat ik morgen om kwart voor 6 weer moet werken anders was ik nog wel ff een biertje komen happen in het Popfront. Is al weer lang geleden trouwens.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:21 schreef beelz het volgende:
Pfff ik vraag me hard af waarom ik vanavond op kantoor moet zittenAl het werk is gedaan voor vandaag en toch moet ik hier tot 9 uur blijven, kan ik daarna meteen door naar Popfront want ik mag weer achter de bar staan vanavond. Het wordt een lange avond, viel net al bijna in slaap.
Volgende week woensdag sta ik weer achter de bar daarquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Volgende week donderdag afrijden, dus iedereen is bij deze gewaarschuwd!![]()
[..]
Het is dat ik ook pas om 9 uur weg kon van mijn werk en dat ik morgen om kwart voor 6 weer moet werken anders was ik nog wel ff een biertje komen happen in het Popfront. Is al weer lang geleden trouwens.![]()
Nu thuis nog maar ff een beugeltje losgetrokken.
It's a date!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Volgende week woensdag sta ik weer achter de bar daar
Da's morgenavond toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Volgende week woensdag sta ik weer achter de bar daar
Hmm kom ik ook ff een kopje koffie scorenquote:
Yep, ik ben er tegen half 10 omdat ik eerst moet werken tot 9 uur. Croli staat er vanaf half 8 tot ongeveer half 10.quote:
Ja ik was met de pc bezig... en toen was het ineens 0:30..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:36 schreef descendent1 het volgende:
Kut; volgens mij ben ik wat vergeten...
ja, maar om een metaltempel geef ik weinig (al is er zo heel af en toe ook nog wel wat hip hop). doe mij maar een toko met veel hip hop. wat dat betreft was hedon absoluut niet verkeerd en in het deventerse kon ik me ook aardig vermaken!quote:
Je vergeet dat ze ook:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja, maar om een metaltempel geef ik weinig (al is er zo heel af en toe ook nog wel wat hip hop). doe mij maar een toko met veel hip hop. wat dat betreft was hedon absoluut niet verkeerd en in het deventerse kon ik me ook aardig vermaken!
ja ok.. ik zal er denk ik wel een x gaan kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook:
ska, reggae, dance, 70's - 80's, funk hebben in de 013. Diverse feestjes meegemaakt.
Tjek het programma www.013.nl
Nonetheless, Zwolle vind ik ook idd. gezelliger.
Helaas...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef beelz het volgende:
En is Swollywood geslaagd?
Ik dacht al dat ik jouw gezicht herkende in die lesauto die me bijna aanreed omdat ie niet goed genoeg om zich heen keek...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef swollywood het volgende:
[..]
Helaas...![]()
Ik reed te hard op kruisingen af en keek niet goed genoeg volgens de examinator![]()
De rijschool belt me nog wanneer ik weer mag.
Zeker weer in R&P gepostquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef remlof het volgende:
beelz was al meerdere keren gewaarschuwd z'n postgedrag aan te passen en wil niet luisteren. Mag over 48 uur mailen of ie het dan wel begrijpt.
Tuych!quote:
Mja F&F mag ie ook al niet meer komenquote:
WFL nog wel?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mja F&F mag ie ook al niet meer komen
Kloptquote:
En hij is er weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Klopt
Sommige topics daar worden volgens mij alleen geplaatst om mij uit te tent te lokken zodat ik weer gebanned kan worden
Zelfde geldt voor F&F trouwens...
Ik mag er wel komen maar mijn aanwezigheid is wel ongewenstquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mja F&F mag ie ook al niet meer komen
Nope maar er wordt schijnbaar wel verwacht dat ik de meest voorbeeldige user op Fok zal zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:39 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En hij is er weerheb je weerbeloofd dat je je zult gedragen tot het eind van het jaar?
Kom je die pc nog ophalen vanavond? Als betaling moet je even een boss killen in ninja gaiden 2quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Nope maar er wordt schijnbaar wel verwacht dat ik de meest voorbeeldige user op Fok zal zijn.
De kans dat dat gebeurt is ongeveer net zo groot als de 25 miljoen winnen in de Staatsloterij...
Hehe is goed... is het die zilveren kutslang in de metro?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kom je die pc nog ophalen vanavond? Als betaling moet je even een boss killen in ninja gaiden 2
En laat ik nu uitgerekend vandaag eindelijk weer eens een dag vrij zijn...quote:Momenteel kunnen abonnees die wonen in Apeldoorn, Deventer, Dronten, Groningen, Lelystad en Zwolle problemen ondervinden met het tot stand brengen van een ADSL verbinding.
Wij zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing.
Wij verzoeken u vriendelijk om niets aan uw instellingen van uw computer te wijzigen.
Wat heb je er allemaal op staan? Klassiekers als Swolly does Meppel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef swollywood het volgende:
Uit verveling maar eens mijn externe harde schijven opgeschoond. Die zaten bijna vol
Ben bang dat ik daar ook nog rond ga lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal op staan? Klassiekers als Swolly does Meppel?
Bijna weekend hier, overgestapt op een andere internetprovider dus ff geen internet thuus maar op het werk gelukkig nog wel. Vanavond nog iemand naar het stratenfestival?
Voor Meppel krijg ik geen visum.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal op staan? Klassiekers als Swolly does Meppel?
Bijna weekend hier, overgestapt op een andere internetprovider dus ff geen internet thuus maar op het werk gelukkig nog wel. Vanavond nog iemand naar het stratenfestival?
Hoe ga je dat met je wasgoed doen dan? Dan kun je niet ff in het weekend naar Roden knallen met de Punto.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef Ps2K het volgende:
Zo eindelijk vanaf maandag een nieuw project: 3 maanden naar Rome
Ik vlieg maandags heen en vrijdags weer terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef swollywood het volgende:
Hoe ga je dat met je wasgoed doen dan? Dan kun je niet ff in het weekend naar Roden knallen met de Punto.
Ga je nu ook al met fietsen gooien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:03 schreef beelz het volgende:
Zo en ik heb een nieuwe fiets aangeschaft
Dit is hem.Ik heb weer een nieuw speeltje om gevaarlijk mee te doen
Dan kan ie net zo goed gaan solliciteren bij het biketeam van de politiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga je nu ook al met fietsen gooien?
Nee nu is het de fiets ipv het mandje....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga je nu ook al met fietsen gooien?
Ik kan niet bij de politie, mijn grootvader was niet fout in de oorlog dus mijn genen zijn niet zuiver genoeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan kan ie net zo goed gaan solliciteren bij het biketeam van de politie
Btw Beelz ben jij deze week nog in Zwolle?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de politie, mijn grootvader was niet fout in de oorlog dus mijn genen zijn niet zuiver genoeg.
yep, zaterdag wegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Btw Beelz ben jij deze week nog in Zwolle?
Ok PM ik je zo evenquote:
Mijn record 9 in een half uur ind e pauzequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:10 schreef Misstique het volgende:
Dat is ook best heftig veel beelz..
Hehe nee toen mocht er nog overal gerookt worden dus ook op mijn kantoor. Tijdens werk roken en dan rookpauze houden was echt een mooie tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:39 schreef Misstique het volgende:
Dan ben je aan het inhalen voor de tijd dat je niet kon roken ofzo?
pfff ja ik ken het. Net twee uur in een vliegtuig gezeten en toen in die kut trein. Heb nu een half pakje opgerookt om de schade in te halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:39 schreef Misstique het volgende:
Dan ben je aan het inhalen voor de tijd dat je niet kon roken ofzo?
Meneer is ook een week in Rome geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een voordeel: Ben nu Chivas Regal 18 jaar aan het drinken
Yep t/m eind oktober vlieg ik iedere week op en neerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Meneer is ook een week in Rome geweest
Ik heb ook een nieuwe sinds kort.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:03 schreef beelz het volgende:
Zo en ik heb een nieuwe fiets aangeschaft
Dit is hem.Ik heb weer een nieuw speeltje om gevaarlijk mee te doen
Beviel het een beetje de 1e week? En waar doe je wat precies? Verder geen vragen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yep t/m eind oktober vlieg ik iedere week op en neer
Bevalt prima daar, goed weer en knappe vrouwenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Beviel het een beetje de 1e week? En waar doe je wat precies? Verder geen vragen...
Op Teletekst staat dat er een grote brand is in de binnenstad van Zwolle...quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:00 schreef krapula het volgende:
kan iemand die sirene's in de stad uitzetten?![]()
quote:Grote brand in Zwolse binnenstad
In de binnenstad van Zwolle is een grote brand uitgebroken. De brand begon rond half twee in een oud pand aan de Melkmarkt en sloeg over naar een ander pand. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
Radio 1 heeft het over de Nieuwstraat. Uitslaande brand boven een restaurant. Schijnt onder controle te zijn.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:44 schreef Ps2K het volgende:
Euh... was Beelz naar Rusland met z'n nieuwe mountainbike?
http://www.dumpert.nl/med(...)us_doet_truukje.html
Het is weer eens wat anders dan een winkelmandje.quote:
ik vond het daar altijd wel goed bikken...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Devlinsect het volgende:
Bij El Toro was het toch niet te vreten.
Welzekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:11 schreef Radobe het volgende:
Oh! Sauna,lekker, ga je naar de Zwaluwhoeve?
( http://www.europa-nu.nl/9(...)8zt?ctx=vhg2o6nswyzr )quote:Nederlandse Volks-Unie mag demonstreren in Zwolle tegen Verdrag van Lissabon - Hoofdinhoud26 augustus 2008, 15:46
ZWOLLE (ANP) - De gemeente Zwolle heeft de extreem rechtse Nederlandse Volks-Unie (NVU) toestemming verleend om zaterdag in de stad een demonstratie te houden. De NVU zegt te demonstreren tegen het zogeheten Verdrag van Lissabon i, het nieuwe EU-verdrag.
Er worden 150 demonstranten verwacht, meldde de gemeente Zwolle dinsdag. De route begint bij het station en gaat langs de stadsgracht door de wijk Assendorp. Een linkse jongerenorganisatie heeft al een tegendemonstratie aangekondigd.
las het net, zal een gezellige boel worden in het centrumquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:49 schreef Misstique het volgende:
Noodverordening Zwolle, NVU versus AFA's
Mooi ik ben dus weer net op tijd terug voor wat gratix vermaak! En het is hier koud...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:18 schreef stbabylon het volgende:
Ze lopen (ik heb liever rennen) rond de Assendorp.
op dertig meter van mijn voordeur... als ik de deur open doe kan ik ze zien...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:18 schreef stbabylon het volgende:
Ze lopen (ik heb liever rennen) rond de Assendorp.
Als ze echt lef hadden liepen ze door de Holtenbronxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
op dertig meter van mijn voordeur... als ik de deur open doe kan ik ze zien...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ze echt lef hadden liepen ze door de Holtenbronx
Heb ze er al neergezetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:04 schreef Misstique het volgende:
Wil je die foto's hier neerzetten swolly?
En mag ik ze dan ook in Charges ME Zwolle, NVU versus AFA's zetten?
Of dat kun je uiteraard ook zelf doen.
Neuh, maar als dat de politie met honden achter die tegendemonstranten aangaat en je loopt er net voor, dan wil je ook wel rennen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Misstique het volgende:
En hoezo moest je rennen voor een politiehond?.
Jij was toch geen tegendemonstrant?
Dat ruikt zo'n hond nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Misstique het volgende:
En hoezo moest je rennen voor een politiehond?.
Jij was toch geen tegendemonstrant?
Ze staan zelfs al op de Frontpage gelinkt zie ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:35 schreef Misstique het volgende:
Dank voor het plaatsen van de foto's Swolly.
lekker lekker! ik wil ook een weekje weg!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:33 schreef beelz het volgende:
Zo en ik ben weer terug van Texel
Lekker weekje weg geweest. Goed gegeten daar. Goed gedronken daar. Veel gefietst. Tof.
ik vond het ook supertof... hahaha.. ik heb mezelf op youtube nog een keer voorbij zien komen.quote:En gister nog even wezen kijken bij de verstoring van de openbare ordeIk moest lachen
Er zijn meerdere verschillende indelingen. Het hangt er net vanaf welke indeling je hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef BaggerUser het volgende:
iemand die toevallig een plattegrond heeft van een huis uit de tyassenbelt / oldemanneallee / oid ? van 1 van die flats met 2 slaapkamers ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |