las het net, zal een gezellige boel worden in het centrumquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:49 schreef Misstique het volgende:
Noodverordening Zwolle, NVU versus AFA's
Mooi ik ben dus weer net op tijd terug voor wat gratix vermaak! En het is hier koud...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:18 schreef stbabylon het volgende:
Ze lopen (ik heb liever rennen) rond de Assendorp.
op dertig meter van mijn voordeur... als ik de deur open doe kan ik ze zien...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:18 schreef stbabylon het volgende:
Ze lopen (ik heb liever rennen) rond de Assendorp.
Als ze echt lef hadden liepen ze door de Holtenbronxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
op dertig meter van mijn voordeur... als ik de deur open doe kan ik ze zien...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ze echt lef hadden liepen ze door de Holtenbronx
Heb ze er al neergezetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:04 schreef Misstique het volgende:
Wil je die foto's hier neerzetten swolly?
En mag ik ze dan ook in Charges ME Zwolle, NVU versus AFA's zetten?
Of dat kun je uiteraard ook zelf doen.
Neuh, maar als dat de politie met honden achter die tegendemonstranten aangaat en je loopt er net voor, dan wil je ook wel rennen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Misstique het volgende:
En hoezo moest je rennen voor een politiehond?.
Jij was toch geen tegendemonstrant?
Dat ruikt zo'n hond nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Misstique het volgende:
En hoezo moest je rennen voor een politiehond?.
Jij was toch geen tegendemonstrant?
Ze staan zelfs al op de Frontpage gelinkt zie ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:35 schreef Misstique het volgende:
Dank voor het plaatsen van de foto's Swolly.
lekker lekker! ik wil ook een weekje weg!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:33 schreef beelz het volgende:
Zo en ik ben weer terug van Texel
Lekker weekje weg geweest. Goed gegeten daar. Goed gedronken daar. Veel gefietst. Tof.
ik vond het ook supertof... hahaha.. ik heb mezelf op youtube nog een keer voorbij zien komen.quote:En gister nog even wezen kijken bij de verstoring van de openbare ordeIk moest lachen
Er zijn meerdere verschillende indelingen. Het hangt er net vanaf welke indeling je hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef BaggerUser het volgende:
iemand die toevallig een plattegrond heeft van een huis uit de tyassenbelt / oldemanneallee / oid ? van 1 van die flats met 2 slaapkamers ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |