ja, maar om een metaltempel geef ik weinig (al is er zo heel af en toe ook nog wel wat hip hop). doe mij maar een toko met veel hip hop. wat dat betreft was hedon absoluut niet verkeerd en in het deventerse kon ik me ook aardig vermaken!quote:
Je vergeet dat ze ook:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja, maar om een metaltempel geef ik weinig (al is er zo heel af en toe ook nog wel wat hip hop). doe mij maar een toko met veel hip hop. wat dat betreft was hedon absoluut niet verkeerd en in het deventerse kon ik me ook aardig vermaken!
ja ok.. ik zal er denk ik wel een x gaan kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook:
ska, reggae, dance, 70's - 80's, funk hebben in de 013. Diverse feestjes meegemaakt.
Tjek het programma www.013.nl
Nonetheless, Zwolle vind ik ook idd. gezelliger.
Helaas...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef beelz het volgende:
En is Swollywood geslaagd?
Ik dacht al dat ik jouw gezicht herkende in die lesauto die me bijna aanreed omdat ie niet goed genoeg om zich heen keek...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef swollywood het volgende:
[..]
Helaas...![]()
Ik reed te hard op kruisingen af en keek niet goed genoeg volgens de examinator![]()
De rijschool belt me nog wanneer ik weer mag.
Zeker weer in R&P gepostquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef remlof het volgende:
beelz was al meerdere keren gewaarschuwd z'n postgedrag aan te passen en wil niet luisteren. Mag over 48 uur mailen of ie het dan wel begrijpt.
Tuych!quote:
Mja F&F mag ie ook al niet meer komenquote:
WFL nog wel?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mja F&F mag ie ook al niet meer komen
Kloptquote:
En hij is er weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Klopt
Sommige topics daar worden volgens mij alleen geplaatst om mij uit te tent te lokken zodat ik weer gebanned kan worden
Zelfde geldt voor F&F trouwens...
Ik mag er wel komen maar mijn aanwezigheid is wel ongewenstquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mja F&F mag ie ook al niet meer komen
Nope maar er wordt schijnbaar wel verwacht dat ik de meest voorbeeldige user op Fok zal zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:39 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En hij is er weerheb je weerbeloofd dat je je zult gedragen tot het eind van het jaar?
Kom je die pc nog ophalen vanavond? Als betaling moet je even een boss killen in ninja gaiden 2quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Nope maar er wordt schijnbaar wel verwacht dat ik de meest voorbeeldige user op Fok zal zijn.
De kans dat dat gebeurt is ongeveer net zo groot als de 25 miljoen winnen in de Staatsloterij...
Hehe is goed... is het die zilveren kutslang in de metro?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kom je die pc nog ophalen vanavond? Als betaling moet je even een boss killen in ninja gaiden 2
En laat ik nu uitgerekend vandaag eindelijk weer eens een dag vrij zijn...quote:Momenteel kunnen abonnees die wonen in Apeldoorn, Deventer, Dronten, Groningen, Lelystad en Zwolle problemen ondervinden met het tot stand brengen van een ADSL verbinding.
Wij zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing.
Wij verzoeken u vriendelijk om niets aan uw instellingen van uw computer te wijzigen.
Wat heb je er allemaal op staan? Klassiekers als Swolly does Meppel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef swollywood het volgende:
Uit verveling maar eens mijn externe harde schijven opgeschoond. Die zaten bijna vol
Ben bang dat ik daar ook nog rond ga lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal op staan? Klassiekers als Swolly does Meppel?
Bijna weekend hier, overgestapt op een andere internetprovider dus ff geen internet thuus maar op het werk gelukkig nog wel. Vanavond nog iemand naar het stratenfestival?
Voor Meppel krijg ik geen visum.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal op staan? Klassiekers als Swolly does Meppel?
Bijna weekend hier, overgestapt op een andere internetprovider dus ff geen internet thuus maar op het werk gelukkig nog wel. Vanavond nog iemand naar het stratenfestival?
Hoe ga je dat met je wasgoed doen dan? Dan kun je niet ff in het weekend naar Roden knallen met de Punto.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef Ps2K het volgende:
Zo eindelijk vanaf maandag een nieuw project: 3 maanden naar Rome
Ik vlieg maandags heen en vrijdags weer terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef swollywood het volgende:
Hoe ga je dat met je wasgoed doen dan? Dan kun je niet ff in het weekend naar Roden knallen met de Punto.
Ga je nu ook al met fietsen gooien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:03 schreef beelz het volgende:
Zo en ik heb een nieuwe fiets aangeschaft
Dit is hem.Ik heb weer een nieuw speeltje om gevaarlijk mee te doen
Dan kan ie net zo goed gaan solliciteren bij het biketeam van de politiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga je nu ook al met fietsen gooien?
Nee nu is het de fiets ipv het mandje....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga je nu ook al met fietsen gooien?
Ik kan niet bij de politie, mijn grootvader was niet fout in de oorlog dus mijn genen zijn niet zuiver genoeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan kan ie net zo goed gaan solliciteren bij het biketeam van de politie
Btw Beelz ben jij deze week nog in Zwolle?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de politie, mijn grootvader was niet fout in de oorlog dus mijn genen zijn niet zuiver genoeg.
yep, zaterdag wegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Btw Beelz ben jij deze week nog in Zwolle?
Ok PM ik je zo evenquote:
Mijn record 9 in een half uur ind e pauzequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:10 schreef Misstique het volgende:
Dat is ook best heftig veel beelz..
Hehe nee toen mocht er nog overal gerookt worden dus ook op mijn kantoor. Tijdens werk roken en dan rookpauze houden was echt een mooie tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:39 schreef Misstique het volgende:
Dan ben je aan het inhalen voor de tijd dat je niet kon roken ofzo?
pfff ja ik ken het. Net twee uur in een vliegtuig gezeten en toen in die kut trein. Heb nu een half pakje opgerookt om de schade in te halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:39 schreef Misstique het volgende:
Dan ben je aan het inhalen voor de tijd dat je niet kon roken ofzo?
Meneer is ook een week in Rome geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een voordeel: Ben nu Chivas Regal 18 jaar aan het drinken
Yep t/m eind oktober vlieg ik iedere week op en neerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Meneer is ook een week in Rome geweest
Ik heb ook een nieuwe sinds kort.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:03 schreef beelz het volgende:
Zo en ik heb een nieuwe fiets aangeschaft
Dit is hem.Ik heb weer een nieuw speeltje om gevaarlijk mee te doen
Beviel het een beetje de 1e week? En waar doe je wat precies? Verder geen vragen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yep t/m eind oktober vlieg ik iedere week op en neer
Bevalt prima daar, goed weer en knappe vrouwenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Beviel het een beetje de 1e week? En waar doe je wat precies? Verder geen vragen...
Op Teletekst staat dat er een grote brand is in de binnenstad van Zwolle...quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:00 schreef krapula het volgende:
kan iemand die sirene's in de stad uitzetten?![]()
quote:Grote brand in Zwolse binnenstad
In de binnenstad van Zwolle is een grote brand uitgebroken. De brand begon rond half twee in een oud pand aan de Melkmarkt en sloeg over naar een ander pand. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
Radio 1 heeft het over de Nieuwstraat. Uitslaande brand boven een restaurant. Schijnt onder controle te zijn.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:44 schreef Ps2K het volgende:
Euh... was Beelz naar Rusland met z'n nieuwe mountainbike?
http://www.dumpert.nl/med(...)us_doet_truukje.html
Het is weer eens wat anders dan een winkelmandje.quote:
ik vond het daar altijd wel goed bikken...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Devlinsect het volgende:
Bij El Toro was het toch niet te vreten.
Welzekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:11 schreef Radobe het volgende:
Oh! Sauna,lekker, ga je naar de Zwaluwhoeve?
( http://www.europa-nu.nl/9(...)8zt?ctx=vhg2o6nswyzr )quote:Nederlandse Volks-Unie mag demonstreren in Zwolle tegen Verdrag van Lissabon - Hoofdinhoud26 augustus 2008, 15:46
ZWOLLE (ANP) - De gemeente Zwolle heeft de extreem rechtse Nederlandse Volks-Unie (NVU) toestemming verleend om zaterdag in de stad een demonstratie te houden. De NVU zegt te demonstreren tegen het zogeheten Verdrag van Lissabon i, het nieuwe EU-verdrag.
Er worden 150 demonstranten verwacht, meldde de gemeente Zwolle dinsdag. De route begint bij het station en gaat langs de stadsgracht door de wijk Assendorp. Een linkse jongerenorganisatie heeft al een tegendemonstratie aangekondigd.
las het net, zal een gezellige boel worden in het centrumquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:49 schreef Misstique het volgende:
Noodverordening Zwolle, NVU versus AFA's
Mooi ik ben dus weer net op tijd terug voor wat gratix vermaak! En het is hier koud...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:18 schreef stbabylon het volgende:
Ze lopen (ik heb liever rennen) rond de Assendorp.
op dertig meter van mijn voordeur... als ik de deur open doe kan ik ze zien...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:18 schreef stbabylon het volgende:
Ze lopen (ik heb liever rennen) rond de Assendorp.
Als ze echt lef hadden liepen ze door de Holtenbronxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
op dertig meter van mijn voordeur... als ik de deur open doe kan ik ze zien...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ze echt lef hadden liepen ze door de Holtenbronx
Heb ze er al neergezetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:04 schreef Misstique het volgende:
Wil je die foto's hier neerzetten swolly?
En mag ik ze dan ook in Charges ME Zwolle, NVU versus AFA's zetten?
Of dat kun je uiteraard ook zelf doen.
Neuh, maar als dat de politie met honden achter die tegendemonstranten aangaat en je loopt er net voor, dan wil je ook wel rennen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Misstique het volgende:
En hoezo moest je rennen voor een politiehond?.
Jij was toch geen tegendemonstrant?
Dat ruikt zo'n hond nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Misstique het volgende:
En hoezo moest je rennen voor een politiehond?.
Jij was toch geen tegendemonstrant?
Ze staan zelfs al op de Frontpage gelinkt zie ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:35 schreef Misstique het volgende:
Dank voor het plaatsen van de foto's Swolly.
lekker lekker! ik wil ook een weekje weg!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:33 schreef beelz het volgende:
Zo en ik ben weer terug van Texel
Lekker weekje weg geweest. Goed gegeten daar. Goed gedronken daar. Veel gefietst. Tof.
ik vond het ook supertof... hahaha.. ik heb mezelf op youtube nog een keer voorbij zien komen.quote:En gister nog even wezen kijken bij de verstoring van de openbare ordeIk moest lachen
Er zijn meerdere verschillende indelingen. Het hangt er net vanaf welke indeling je hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef BaggerUser het volgende:
iemand die toevallig een plattegrond heeft van een huis uit de tyassenbelt / oldemanneallee / oid ? van 1 van die flats met 2 slaapkamers ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |