Meneer is ook een week in Rome geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een voordeel: Ben nu Chivas Regal 18 jaar aan het drinken
Yep t/m eind oktober vlieg ik iedere week op en neerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Meneer is ook een week in Rome geweest
Ik heb ook een nieuwe sinds kort.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:03 schreef beelz het volgende:
Zo en ik heb een nieuwe fiets aangeschaft
Dit is hem.Ik heb weer een nieuw speeltje om gevaarlijk mee te doen
Beviel het een beetje de 1e week? En waar doe je wat precies? Verder geen vragen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yep t/m eind oktober vlieg ik iedere week op en neer
Bevalt prima daar, goed weer en knappe vrouwenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Beviel het een beetje de 1e week? En waar doe je wat precies? Verder geen vragen...
Op Teletekst staat dat er een grote brand is in de binnenstad van Zwolle...quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:00 schreef krapula het volgende:
kan iemand die sirene's in de stad uitzetten?![]()
quote:Grote brand in Zwolse binnenstad
In de binnenstad van Zwolle is een grote brand uitgebroken. De brand begon rond half twee in een oud pand aan de Melkmarkt en sloeg over naar een ander pand. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
Radio 1 heeft het over de Nieuwstraat. Uitslaande brand boven een restaurant. Schijnt onder controle te zijn.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:44 schreef Ps2K het volgende:
Euh... was Beelz naar Rusland met z'n nieuwe mountainbike?
http://www.dumpert.nl/med(...)us_doet_truukje.html
Het is weer eens wat anders dan een winkelmandje.quote:
ik vond het daar altijd wel goed bikken...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Devlinsect het volgende:
Bij El Toro was het toch niet te vreten.
Welzekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:11 schreef Radobe het volgende:
Oh! Sauna,lekker, ga je naar de Zwaluwhoeve?
( http://www.europa-nu.nl/9(...)8zt?ctx=vhg2o6nswyzr )quote:Nederlandse Volks-Unie mag demonstreren in Zwolle tegen Verdrag van Lissabon - Hoofdinhoud26 augustus 2008, 15:46
ZWOLLE (ANP) - De gemeente Zwolle heeft de extreem rechtse Nederlandse Volks-Unie (NVU) toestemming verleend om zaterdag in de stad een demonstratie te houden. De NVU zegt te demonstreren tegen het zogeheten Verdrag van Lissabon i, het nieuwe EU-verdrag.
Er worden 150 demonstranten verwacht, meldde de gemeente Zwolle dinsdag. De route begint bij het station en gaat langs de stadsgracht door de wijk Assendorp. Een linkse jongerenorganisatie heeft al een tegendemonstratie aangekondigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |