Mijn dank is bijzonder groot! Je mag ook een Alfa-biertje komen halen!quote:
ruilen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:22 schreef Devlinsect het volgende:
Voetbal kijken en werken tegelijk. Dat doe je goed rdd
Planning op een taxicentralequote:
En 't was gezellig, ode aan bacchus overleefd.......lag er om 6.00 u. in. Wat een feest in de stad nog!quote:
Ps2K en ik hebben nog tot laat in de nacht bier gedronken en film en worstelen gekekenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:37 schreef navvy het volgende:
[..]
En 't was gezellig, ode aan bacchus overleefd.......lag er om 6.00 u. in. Wat een feest in de stad nog!
Nu
Dan kom ik je misschien nog wel tegen, asperges kopen. Morgen 11 maanden samenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Ps2K en ik hebben nog tot laat in de nacht bier gedronken en film en worstelen gekeken
Ontbijt was ook erg goed... gehaktballetjes in zoetzure saus en sate
En dan is het nu tijd om de stad in te gaan en wat te kopen voor Croli... morgen alweer 2 jaar samen
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef stbabylon het volgende:
Things is, Zwolle is afgelopen vrijdag ook de hele nacht wakker gehouden, alleen hebben we dat niet door omdat we zelf meededen
Ik was om 3:30 nog wakker en vele met mij. De echte man loopt dan stomdronken tegen jan en alleman aan te ouwehoerenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Geen toeterende en schreeuwende Hollanders op dat tijdstip op maandag of vrijdag. De echte man is dan moe van het werken die dag of moet de volgende dag nog op.
donderdag 12 juni 2008 @ 23:24quote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Ps2K het volgende:
hey sinds wanneer hebben we een nieuwe topique?
hulp nodig?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:11 schreef beelz het volgende:
Ik heb voor morgen een bende stadiontoeters gekocht om die Turken te fucken... Zelfs als Nederland verliest ga ik toeteren tot midden in de nacht
Stomdronken om 03.30 uur en dan wel op je werk zitten.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was om 3:30 nog wakker en vele met mij. De echte man loopt dan stomdronken tegen jan en alleman aan te ouwehoeren
(dinsdagmorgen wel als een echt vent gewoon op de normale tijd op het werk)
Ik kan mijn werk ook prima dronken doenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stomdronken om 03.30 uur en dan wel op je werk zitten.Een echte man meldt zich ziek en gaat niet half dronken op zijn werk zitten. Tenzij je geen verantwoordelijkheden hebt op je werk
![]()
Wat een kneus ben je dan![]()
maandag een paar biertjes gedronken, laat geworden, maar geen 3:30, ondanks dat wel dinsdag fris en fruitig op het werkquote:Op maandag 16 juni 2008 13:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stomdronken om 03.30 uur en dan wel op je werk zitten.Een echte man meldt zich ziek en gaat niet half dronken op zijn werk zitten. Tenzij je geen verantwoordelijkheden hebt op je werk
![]()
Wat een kneus ben je dan![]()
Als ik niet standby ben en ik word toch gebeld, dan kan ik geen garanties geven voor mijn geestesgesteldheid. Gelukkig hebben we nu een fatsoenlijk standby schema dus weet ik wanneer ik lam mag wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef Devlinsect het volgende:
^^ verantwoordelijkheidsgevoel? Het kan een keer je kop kosten als je wel ter plekke met een kegel je SAP incident staat op te lossen.
Geen idee. Ze had ruzie met die vriendin van d'r schijnt het. Maar om je daar nou voor uit te kleden...quote:Op maandag 16 juni 2008 09:23 schreef Misstique het volgende:
Waarom had ze zich uitgekleed dan?
Ik had je nummer niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:25 schreef stbabylon het volgende:
En waarom heb je niet eerst ons gebeld?
Na Christus!quote:
Ruzie hebben met je vriendin en jezelf uitkledenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Geen idee. Ze had ruzie met die vriendin van d'r schijnt het. Maar om je daar nou voor uit te kleden...
[..]
Ik had je nummer niet.Ze was trouwens niet bepaald lekker of zo.
Ik had mijn camera bij me, maar dat wou ik echt niet op de foto hebben.
creatieve vorm van goedmaakseksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ruzie hebben met je vriendin en jezelf uitkleden
Als je daar een modderbad bij denkt is het wel weer kinky!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:42 schreef Misstique het volgende:
Ach ja, het is weer eens wat anders dan slaan of schoppen..
vuurwerk is vrijdag pasquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:58 schreef Devlinsect het volgende:
Trouwens, de ballonfiësta is weer aan de gang met morgen vanavond één van de grootste luchtballonnen ter wereld een T-rex en wordt afgesloten door een spetterende vuurwerkshow!
Misschien dat ik ga kijken
jepquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:07 schreef Misstique het volgende:
Is dat in Park Wezenlanden weer?
Die T-rex dinges ook. Dacht dat het donderdag was vandaagquote:
Blij dat je er bij zet dat het een zilveren 206 betreft; weet ik zeker dat ik de banden van de juiste auto lek prik. Enne, welgefeli met je baan!!!! Tijdelijk of is het een baan voor het leven? Alhoewel, retorische vraag; Almelo.....het licht springt op rood, het licht springt op groen..quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef descendent1 het volgende:
Binnenkort te bewonderen aan de Middelweg: een heul geile Peugeot 206 XN 1.6 (zilver)![]()
Binnenkort te bewonderen op een school in Almelooo als 1e graads geschiedenisdocent: Descendent.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef beelz het volgende:
Feli met je baan Des!
Ik was zaterdag bij de V&D, niet om een baan te scoren maar omdar Croli kleren moest hebben. Goed wij staan daar dus in de rij en dan kijk je wat rond. En dan zie je de leukste (lees: lompste) dingen.
[ afbeelding ]
Nee die kassatrut was zo enorm traag dat ik daar wel opmerkingen over moest maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
![]()
Heb je er nog een opmerking over gemaakt tegen het personeel?
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef beelz het volgende:
Feli met je baan Des!
Ik was zaterdag bij de V&D, niet om een baan te scoren maar omdar Croli kleren moest hebben. Goed wij staan daar dus in de rij en dan kijk je wat rond. En dan zie je de leukste (lees: lompste) dingen.
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde, kzat naar de shirts te kijken. Maar kiek eens naar de vorm van het rek.....kwartje viel bij mij ook een dag later toen ik weer keek (met minder bier op).quote:
Vertel dat de moeder van mijn kinderenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:16 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn jullie nog heerlijk onbedorven..
Hint: AUFMACHEN; POLIZEI!!!!quote:
Zeker goed bezig! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:28 schreef beelz het volgende:
Had ik al verteld dat ik een nieuwe baan heb trouwens? Aanstaande maandag kan ik beginnen dus ik ben officieel nooit werkloos geweest aangezien mijn huidige contract maandag afloopt
Ik ben goed bezig.
Hehehe ja ze hebben me gevraagd om de winkel om te toveren in een NAZI-shopping-paradijs. De kleuren voor de komende winter worden oa bruin gecombineerd met bliksemschichtjes op de kraagquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zeker goed bezig! Gefeliciteerd!![]()
Soms als Winkelinrichter bij de V&D?
Heej jij werkt ook bij V&D?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:59 schreef Devlinsect het volgende:
Grijs met zwarte hoge laarzen en de pet wordt ook weer in
Afdeling vilt-sterren, kristal en gasaanstekers. Bij onze balie kan je trouwens ook reizen naar Polen boeken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Devlinsect het volgende:
Yes, op de afdeling bhutangas en douchekoppen.![]()
Jij?
Treinreizen zeker in overvolle coupé'squote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Afdeling vilt-sterren, kristal en gasaanstekers. Bij onze balie kan je trouwens ook reizen naar Polen boeken.
Op de terugweg ga je naar Parijs, verkleed als zeepquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Treinreizen zeker in overvolle coupé's
Goed nieuws!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef rudedeltadude het volgende:
Toepasselijke TT nog steeds
Mijn moeder is gister ook kankervrij verklaard!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |