quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
quote:
Ook halloquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:38 schreef warrel het volgende:
Bleeeh!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:33 schreef m-kay het volgende:
Bleeeh! Check m'n moeilijk toffe avatar dan!!!!!!
Dat was toch alleen de eerste week van de staking, of doen ze dat nu weer wel?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:17 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Alleen tijdens de spits...
Mja, vervoersbedrijven in Noord-Nederland hebben een kort geding verloren en moeten nu in de spits weer rijden. Zegt in principe niets over de andere regio's, maar kans is dan nogal groot dat zij ook een evt. kort geding verliezen. Oftewel, ze zullen wel weer gaan rijden binnenkort in de spits.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was toch alleen de eerste week van de staking, of doen ze dat nu weer wel?
Ook niet hoor, volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:17 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Alleen tijdens de spits...
Ik hoop hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mja, vervoersbedrijven in Noord-Nederland hebben een kort geding verloren en moeten nu in de spits weer rijden. Zegt in principe niets over de andere regio's, maar kans is dan nogal groot dat zij ook een evt. kort geding verliezen. Oftewel, ze zullen wel weer gaan rijden binnenkort in de spits.
Van het station naar de TU ook niet, nu die brug is afgesloten voor zwaar verkeer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh ik had geen idee. Ik hoef echt nooit met de bus in Delft, vanaf mijn huis naar de TU schiet dat nl echt niet op.
Ooh best okquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:02 schreef warrel het volgende:
Hoe ging je tentamen eigenlijk broertje?
quote:
Komt wel goed na wat fietsenquote:
Wat heb je nou gegeten gister?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ENERGIEEEEE [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pizzaquote:
Nopequote:Op zondag 22 juni 2008 10:17 schreef Geluk het volgende:
Nog iemand op de Beestenmarkt geweest gisteravond?
Oeehquote:
In Vlaardingen ookquote:Op zondag 22 juni 2008 15:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Oeeh
En bah, wat een paupers in Delft zeg. In Utrecht was het nog gewoon gezellig
We wilden er wel heen, maar een stroom mensen en een paar wagens ME kwamen ons tegemoet, toen nog wat rondgelopen in de stad en even wat gedronken in Locus, maar overal ME, politie, en sjonnies die stoer aan t doen waren tegenover vriendjes en/of politiequote:Op zondag 22 juni 2008 10:17 schreef Geluk het volgende:
Nog iemand op de Beestenmarkt geweest gisteravond?
Uiteraardquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:53 schreef FastFox91 het volgende:
Delftse scholieren hier ook toegestaan?
Oké bedankt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
UiteraardAl zat je in het verzorgingstehuis
Aaaahw, een CLD-erquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oké bedankt.
Ik kom elke schooldag Delft binnen via Sion en fiets dan een stukje langs de Provincialeweg om vervolgens bij CLD (Molenhuispad) af te stappen en proberen mijn diploma havo ('k ga naar de 5de) te halen. Verder doe ik niets in Delft, alhoewel ik wel graag naar dit (link gevonden in het Centraal Trance Topic) soort feestjes zou willen gaan. Helaas is de minimumleeftijd 18 jaar en ik ben 16. Owja, mijn naam is Michiel. -'verkapt' stel je voor post-
Veel plezier als je er naartoe gaat. Wateringse Veld, de Gantel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaahw, een CLD-erPuick feestje idd, ik ga er misschien ook wel heen
Maar jij zit nu dus 4H
Welke basisschool heb je gezeten?
Dankuquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:02 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Veel plezier als je er naartoe gaat. Wateringse Veld, de Gantel.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oké bedankt.
Ik kom elke schooldag Delft binnen via Sion en fiets dan een stukje langs de Provincialeweg om vervolgens bij CLD (Molenhuispad) af te stappen en proberen mijn diploma havo ('k ga naar de 5de) te halen. Verder doe ik niets in Delft, alhoewel ik wel graag naar dit (link gevonden in het Centraal Trance Topic) soort feestjes zou willen gaan. Helaas is de minimumleeftijd 18 jaar en ik ben 16. Owja, mijn naam is Michiel. -'verkapt' stel je voor post-
Zal 'k doen! (rond 8:20 fiets ik lang) Ik heb die toren vanaf het begin af meegemaakt. Het is wel grappig dat er elke dag dan nauwelijks iets veranderd, maar dat het resultaat er wel mag zijn. Hebben jullie dat ook bij andere dingen/bouwen? DIngen waar je elke dag langskomt en ziet opbouwen tot het resultaat?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:18 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Volgende keer als je langs de Vermeertoren fietst even zwaaien dan
quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:20 schreef Bravebart het volgende:
8.20!
Mensen die de grap niet snappenquote:
Nou blijkbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:13 schreef Bravebart het volgende:
Ja, iedereen heeft andere prioriteiten lijkt wel
Waarom dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou blijkbaar![]()
Ik post zelf in het Drechtstedentopic tegenwoordig![]()
Omdat een groot deel van mijn sociale activiteiten zich toch daar afspeeltquote:
Ja nou, je woont toch in Delftquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat een groot deel van mijn sociale activiteiten zich toch daar afspeelt![]()
Ivm Delft word er ook ontzettend veel georganiseerd![]()
Ik ga zaterdag btw naar Extrema Outdoor met vriendlief, schoonzus en zwager
What's with the klodder?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhhh wat zijn jullie traaaaaaaaaaaaaaaaag geworden
Je sig maakt veel goed.quote:
't Was niks hier toen jij weg was.. Bartie lijkt ook wel te zijn verdwenenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:33 schreef m-kay het volgende:
Zo, toch wel 2 posts in ons mooie topique terwijl ik in Belgie zat..
.
Ik zat bijna een week in Duitslandquote:Op maandag 28 juli 2008 14:55 schreef warrel het volgende:
[..]
't Was niks hier toen jij weg was.. Bartie lijkt ook wel te zijn verdwenen
Nope, ik zat gewoon in Delftquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef warrel het volgende:
[..]
Tsjah, en toen je terug was? Ondergedoken in Vlaardingen?
Ik mis je Bartiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, ik zat gewoon in DelftNaja en een paar dagen in Hengelo en Vlaardingen
Moet je langskomenquote:
Waar zit die kapper, Stijlloos?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Stijlloos is wel prima, en is volgens mij 12 euro ( zonder wassen), met wassen is 18 maar je krijgt wel een hoofdmassage
Ik had de korte ei nog niet geprobeerd.. Dankjewel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben ze de Gouden Gids voor uitgevonden
Klik
Kwestie van selecteren op naam en bij de S kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik had de korte ei nog niet geprobeerd.. Dankjewel!
Veel plezier Nieniequote:
Je leeft nogquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef Autoreply het volgende:
Het Delft-topic is ook ietwat overleden blijkbaar
Zozo, weer met de motor op stap geweest?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Autoreply het volgende:
Nope, zelfs de Alpen heb ik overleefd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef warrel het volgende:
Bonjour mon cheries!
![]()
*Gaat nu lekker vliegeren op het strand
Waar woon je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:52 schreef Knipoogje het volgende:
Gisteren de sleutel gekregen en nu woon ik dus in Delft
Lekker genieten van het Jazzfestival!
Uuh huh, die kan ik ff niet plaatsenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In de wijk waar de C1000 zit net boven de N470.
Ja, Kruithuis weg, noordkant, boven Tanthof West. Maar veel mensen weten alleen dat het de N470 heet. Bij Delftenaren zal het net andersom zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
Uuh huh, die kan ik ff niet plaatsenDe N470 is toch gewoon de Kruithuisweg? Zit daar een C1000 in de buurt?
Ah daar, bij de van Hasselt in de buurtquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, Kruithuis weg, noordkant, boven Tanthof West. Maar veel mensen weten alleen dat het de N470 heet. Bij Delftenaren zal het net andersom zijn
Klopt, in dat winkelcentrum zo ver ik weetquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:59 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Er is eentje vlakbij de van Hasseltlaan geloof ik
Nullen, noobquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef m-kay het volgende:
Was weer gezellig op de Beestenmarkt...goede band van het DSC! Weer een goede hoeveelheid eerstejaars gezien in ieder geval..
Bek dicht sjaars.quote:
Ben ik nietquote:
Ihihiihihi! Ik ben maar eens tukken...kapoet enzo. Tot morgen knaap!quote:
Tot morgen sjaarsquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ihihiihihi! Ik ben maar eens tukken...kapoet enzo. Tot morgen knaap!
Ook, of noviteiten ofso, stond er in de Metroquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:34 schreef de_priester het volgende:
ik dacht dat nullen feuten heetten?
Ik straks weer!quote:
YEAH! Laat weten wanneer je er bent, kan je wel meeeten gezellig in mijn huis en dan gaan we gezellig doenquote:
Ik nu weerquote:
Wat?quote:
Ahquote:
Viel het jou ook op dat ze er zoals altijd weer een stuk jonger uitzagen dan die van vorig jaar?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef m-kay het volgende:
Was weer gezellig op de Beestenmarkt...goede band van het DSC! Weer een goede hoeveelheid eerstejaars gezien in ieder geval..
Iddquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:10 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Viel het jou ook op dat ze er zoals altijd weer een stuk jonger uitzagen dan die van vorig jaar?
Helaas voor jou zullen ze nooit 13 worden!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk vond ze weer liever dan vorig jaar
Mwa, ik heb niet zo'n behoefte aan een 13-jarige huisgenote; die moet je nog zo opvoeden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Helaas voor jou zullen ze nooit 13 worden!
Waar?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
Zo eergisternacht mijn eerste nach in mijn nieuwe huiske. Beetje onwerkelijk allemaal.
Gisteren kwam ik er achter dat ik mijn koekepannen nog had achtergelaten dus effe snel een afhaalchinees opgezocht. Dichtstbijzijnde was ergens in de Bartokstraat ofzo bij een of ander kegelhuis. Bleek dat heel Delft zich daar had verzameld
't was over zevenen en de hele zaak zat vol en de rij liep bijkans naar buiten. Maar goed, 'k weet nu waar de Lidl zit
Net voorbij de hoven, aan het einde van zo'n zijstraat naar links.quote:Op maandag 25 augustus 2008 @ 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar?
Lidl is belangrijk jaAl kom ik er nooit
Ja ik weet waar de Lidl zit (en zat), maar die Bartokstraatquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Net voorbij de hoven, aan het einde van zo'n zijstraat naar links.
Vast een hele brave straatquote:Op maandag 25 augustus 2008 @ 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik weet waar de Lidl zit (en zat), maar die Bartokstraat
quote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
Zo eergisternacht mijn eerste nach in mijn nieuwe huiske. Beetje onwerkelijk allemaal.
Gisteren kwam ik er achter dat ik mijn koekepannen nog had achtergelaten dus effe snel een afhaalchinees opgezocht. Dichtstbijzijnde was ergens in de Bartokstraat ofzo bij een of ander kegelhuis. Bleek dat heel Delft zich daar had verzameld
't was over zevenen en de hele zaak zat vol en de rij liep bijkans naar buiten. Maar goed, 'k weet nu waar de Lidl zit
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:10 schreef frenchfries het volgende:
Tering. Net 6 porties friet voor de prijs van 4 gehad van Alev!![]()
![]()
Die smerige friettent op de Binnenwatersloot. Tegenover die fantastische shoarmaboer Kobi's grill.quote:
quote:
Eten we vanavondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:17 schreef warrel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik al lang niet gegeten..
Is dat waar eerst El Mama zat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die smerige friettent op de Binnenwatersloot. Tegenover die fantastische shoarmaboer Kobi's grill..
Ah, er is een plaats vrij begrijp ik?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eten we vanavond
Oh...je at thuis
El Mama zit in hetzelfde rijtje als Kobi's toch? Alev zit aan de overkant...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Is dat waar eerst El Mama zat?
Altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Ah, er is een plaats vrij begrijp ik?
El Mama is niet meer!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
El Mama zit in hetzelfde rijtje als Kobi's toch? Alev zit aan de overkant...
Wtf, is El Mama weg?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef frenchfries het volgende:
[..]
El Mama is niet meer!
Kobi's ben ik in die 4 jaar eigenlijk nooit geweest
De uiensaus van Kobi'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef frenchfries het volgende:
[..]
El Mama is niet meer!
Kobi's ben ik in die 4 jaar eigenlijk nooit geweest
Griegstraat, dan tussen Vidomes en het Kegelhuis, naast de fietsenmaker(als die er nog zit).quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Net voorbij de hoven, aan het einde van zo'n zijstraat naar links.
Care.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Griegstraat, dan tussen Vidomes en het Kegelhuis, naast de fietsenmaker(als die er nog zit).
En de c1000 waar jullie het over hadden is op de Vrijheidslaan.
Zo ik heb gesproken
Ja al best een poosje ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, is El Mama weg?![]()
![]()
Vooral een keer doen, echt super![]()
En een puicke Egyptenaar met snor als baas
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:11 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Ja al best een poosje ook
Heb laatst mijn halfvolle stempelkaart ook maar weggekieperd
Tuurlijk, onkruid vergaat niet tochquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk, onkruid vergaat niet toch
Ik zit volquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:15 schreef frenchfries het volgende:
Hoe gaat het met jou dan?
Bij Kobi?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zit volHeerlijk uiteten geweest vanaaf
![]()
En gisteren ookal![]()
Ik dacht even dat ik je gisteren in de KB zag. Maar dat was je niet. Toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:04 schreef seekfaM het volgende:
Zo laat men gezicht hier ook weer eens zien
Terug van vakantie
Nee mij kan je daar niet tegen zijn gekomen mag ik hopen :pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:09 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Bij Kobi?![]()
[..]
Ik dacht even dat ik je gisteren in de KB zag. Maar dat was je niet. Toch?
Marktzicht in Dordrecht:quote:
Pff, wij eten veel lekkerder als we zelf kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Marktzicht in Dordrecht:
Als eerste kregen we een gegratineerde oester... voor het eerst dat ik echt van een oester heb genoten![]()
Daarna kregen we:
-gelei van bietjes en rode port met room en rivierstaartkreeftje
-tartaartje van schotse zalm met een wasabidressing
-blinie met hangop van ricotto en gerookte paling
Het hoofdgerecht:
-gestoomde zeewolffilet gevuld met spinazie en gerookte zalm met een milde kreeftensaus
Nagerecht:
-pannacotta met aardbeien, amarenenroomijs en een mousse van witte chocolade
Gisteren hebben we in Delft in de Pijpenla gegeten, ook meer dan verrukkelijk. Had o.a. eend in portsaus op
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pff, wij eten veel lekkerder als we zelf koken
Nou eigenlijk is het een jongeren vereniging, maar dat komt wel ongeveer neer op studentenvereniging jahquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nog nooit in de Koornbeurs geweest
De Koornbeurs is een studentenvereniging, cafe, restaurant, discotheek, theehuis en een cultuurpodium in 1? Best wel groot dan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:37 schreef luckass het volgende:
Ga vanaf maandag studeren in delft, intro was wel tof.
Heb helaas nog geen kamer...verkapte ik-heb-een-kamer-nodig-post
Nee sorryquote:geslacht: Man
Mee eensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het een jongeren vereniging, maar dat komt wel ongeveer neer op studentenvereniging jah
En restaurant, nouja open mensa. Maar je kunt er altijd prima eten voor weinig geld, dus da's wel een aanrader! En het is altijd gezellig als je in de kelder (het café) dropt
ARquote:
Ja, onze afvoer was een beetje verstopt, dus ik laat een bypass aanleggen naar het hoofdriool.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef mcDavid het volgende:
Die hei-installatie voor je deur, is die van jou Bart?
Wil je dan voortaan je teringzooi weer opruimen voordat ik er langs moet met mijn verse TBS voer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, onze afvoer was een beetje verstopt, dus ik laat een bypass aanleggen naar het hoofdriool.
Vers?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wil je dan voortaan je teringzooi weer opruimen voordat ik er langs moet met mijn verse TBS voer?
*zucht*quote:
Zo heet de eigenaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef warrel het volgende:
Er staat toch Peek? Lijkt niet op Zuidpoort
Dat ding staat algemeen bekend onder C1000 Peek meidquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Jezus meid, weten jullie zelfs hoe de eigenaar heet
Toen die nog wekelijks in het nieuws was omdat de vakkenvullers weer een winkeldief in elkaar gemept hadden, heette die C1000 nog Peek ja!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:13 schreef warrel het volgende:
Er staat toch Peek? Lijkt niet op Zuidpoort
Niet in de Koornbeurs, daar word je jas gejatquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef DeHovenier het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk uit in Delft?
Die wordt alleen gejat als je met een bierbus naar een concert gaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:01 schreef warrel het volgende:
[..]
Niet in de Koornbeurs, daar word je jas gejat
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die wordt alleen gejat als je met een bierbus naar een concert gaat.
De watquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De Outsite lijkt me wel wat voor jou!
Bwhehequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De Outsite lijkt me wel wat voor jou!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heul niet. Ik wou hem pakken en toen was'ie weg!
Jaquote:
Nu we het daar over eens zijn, rest mij de volgende vraagquote:
Ik ga eigenlijk nooit uit in Delftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu we het daar over eens zijn, rest mij de volgende vraag
Waar ga je heen als je uitgaat?
Waarom niet? Zelfs niet met je vrienden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit uit in Delft
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom niet? Zelfs niet met je vrienden?
Waarom nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
Op die manier
Helemaal naar Amsterdam voor uitgaan?
Gratis festivals zijn superquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
Laatste tijd ga ik naar die gratis festivals met m'n zus, zoals Schollenpop, Waterpop, Westerpop enz. Ik ben ook naar Graspop geweest met m'n zus en haar vrienden. En een concert waar ik heen wil is al uitverkocht
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
Laatste tijd ga ik naar die gratis festivals met m'n zus, zoals Schollenpop, Waterpop, Westerpop enz. Ik ben ook naar Graspop geweest met m'n zus en haar vrienden. En een concert waar ik heen wil is al uitverkocht
Morgen hebben we al 2 feestjes, waar we ws ook niet heengaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Dat concert is op 15/16 oktober, dan zou je denken dat je wel op tijd bent voor kaartjes 2 maanden vantevoren
@mascara: je kan morgen toch ook gaan dan?
Ik heb ooit eens een 'date' gehad met de zanger van de StudMuffins, vandaar dat ik ze kenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ah ok. Ik ken die hele bands niet behalve Alain Clark
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom niet? Zelfs niet met je vrienden?
Goede grap menquote:Op maandag 8 september 2008 18:13 schreef Mama_appelsap het volgende:
Bij de reptielenzoo hebben ze er misschien ook nog wel een.
Wie ben jij?quote:Op maandag 8 september 2008 18:42 schreef Mama_appelsap het volgende:
Ik heb begrepen dat het weinig spectaculair was, dus je hebt niet zoveel gemist
quote:Op maandag 8 september 2008 @ 18:45 schreef DeHovenier het volgende:
Mja, bij zulk soort festivals gaat het toch om een combinatie van gezelligheid en muziek. Maargoed, volgend jaar dan
Kloon-alertquote:
Sjezus, je verdiende het nieteens om bij BOA te zijn, als je festivals niet combineert met bier.quote:
Op elk festival is toch bier? Dus gezelligheid! Maar ik ga geen bier drinken in m'n eentjequote:Op maandag 8 september 2008 20:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sjezus, je verdiende het nieteens om bij BOA te zijn, als je festivals niet combineert met bier.
quote:
quote:
Mwehehe ik heb nog 142 euro tegoed van mijn familie, iedereen leent van mequote:Op woensdag 10 september 2008 15:13 schreef mcDavid het volgende:
Ok!
-edit-
ohwacht ik moet alleen nog wel wiskunde doen. En boodschappen doen met mijn broer want die zit zonder geld en ik niet dus ik moet het betalen
Juist, zie ondertitelquote:Op woensdag 10 september 2008 16:22 schreef mcDavid het volgende:
Als er maar bier is.
Huh de kaart in de OP doet het niet meer!quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
En als het regent, ga je dan ook op het terras zitten
@loveless: waar in tanthof woon jij?
Echte bikkels weigeren geen slagroomkoekjes!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef Bravebart het volgende:
Zon is overrrated, echte bikkels zitten altijd op het terras!
Natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
*meldt.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 16:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Echte bikkels weigeren geen slagroomkoekjes!!
Oh boeboeboequote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Neenquote:
Op t kaartje woon ik bij het punaise'tje van Sheonlydreamsquote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik neem aan deze onzin: http://www.taptoedelft.nl/quote:Op woensdag 10 september 2008 23:52 schreef nachtdier2 het volgende:
Iemand een idee wat er morgen op de Markt te doen is? Hele tribune neergezet maar ik heb geen idee waarom?
quote:Op 12 en 13 september 2008 is de Markt van Delft weer "omgebouwd" tot het mooiste taptoetheater van Nederland. Diverse Nederlandse toporkesten, een buitenlands orkest en een speciaal Delfts showspektakel zullen garant staan voor een programma van topniveau. Mede door de gekleurde belichting en het speciale decor van de Nieuwe Kerk belooft ook de editie van 2008 bijzonder aantrekkelijk te worden.
Ben je vanavond wel weer in Delft?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:56 schreef m-kay het volgende:
[..].
.
Echte bikkels gaan wel bier zuipen in Leiden..
Nu zelfs al! Lekker arbeiten.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ben je vanavond wel weer in Delft?
Ja, maar, het kan er toch heel makkelijk zo weer af? En het was heel netjes en mooi en gezellig en lief bedoeldquote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nu zelfs al! Lekker arbeiten..
En wil je niet meer op onze muur schrijven ja!.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |