Veel plezier als je er naartoe gaat. Wateringse Veld, de Gantel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaahw, een CLD-erPuick feestje idd, ik ga er misschien ook wel heen
Maar jij zit nu dus 4H
Welke basisschool heb je gezeten?
Dankuquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:02 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Veel plezier als je er naartoe gaat. Wateringse Veld, de Gantel.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oké bedankt.
Ik kom elke schooldag Delft binnen via Sion en fiets dan een stukje langs de Provincialeweg om vervolgens bij CLD (Molenhuispad) af te stappen en proberen mijn diploma havo ('k ga naar de 5de) te halen. Verder doe ik niets in Delft, alhoewel ik wel graag naar dit (link gevonden in het Centraal Trance Topic) soort feestjes zou willen gaan. Helaas is de minimumleeftijd 18 jaar en ik ben 16. Owja, mijn naam is Michiel. -'verkapt' stel je voor post-
Zal 'k doen! (rond 8:20 fiets ik lang) Ik heb die toren vanaf het begin af meegemaakt. Het is wel grappig dat er elke dag dan nauwelijks iets veranderd, maar dat het resultaat er wel mag zijn. Hebben jullie dat ook bij andere dingen/bouwen? DIngen waar je elke dag langskomt en ziet opbouwen tot het resultaat?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:18 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Volgende keer als je langs de Vermeertoren fietst even zwaaien dan
quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:20 schreef Bravebart het volgende:
8.20!
Mensen die de grap niet snappenquote:
Nou blijkbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:13 schreef Bravebart het volgende:
Ja, iedereen heeft andere prioriteiten lijkt wel
Waarom dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou blijkbaar![]()
Ik post zelf in het Drechtstedentopic tegenwoordig![]()
Omdat een groot deel van mijn sociale activiteiten zich toch daar afspeeltquote:
Ja nou, je woont toch in Delftquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat een groot deel van mijn sociale activiteiten zich toch daar afspeelt![]()
Ivm Delft word er ook ontzettend veel georganiseerd![]()
Ik ga zaterdag btw naar Extrema Outdoor met vriendlief, schoonzus en zwager
What's with the klodder?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhhh wat zijn jullie traaaaaaaaaaaaaaaaag geworden
Je sig maakt veel goed.quote:
't Was niks hier toen jij weg was.. Bartie lijkt ook wel te zijn verdwenenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:33 schreef m-kay het volgende:
Zo, toch wel 2 posts in ons mooie topique terwijl ik in Belgie zat..
.
Ik zat bijna een week in Duitslandquote:Op maandag 28 juli 2008 14:55 schreef warrel het volgende:
[..]
't Was niks hier toen jij weg was.. Bartie lijkt ook wel te zijn verdwenen
Nope, ik zat gewoon in Delftquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef warrel het volgende:
[..]
Tsjah, en toen je terug was? Ondergedoken in Vlaardingen?
Ik mis je Bartiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, ik zat gewoon in DelftNaja en een paar dagen in Hengelo en Vlaardingen
Moet je langskomenquote:
Waar zit die kapper, Stijlloos?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Stijlloos is wel prima, en is volgens mij 12 euro ( zonder wassen), met wassen is 18 maar je krijgt wel een hoofdmassage
Ik had de korte ei nog niet geprobeerd.. Dankjewel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben ze de Gouden Gids voor uitgevonden
Klik
Kwestie van selecteren op naam en bij de S kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik had de korte ei nog niet geprobeerd.. Dankjewel!
Veel plezier Nieniequote:
Je leeft nogquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef Autoreply het volgende:
Het Delft-topic is ook ietwat overleden blijkbaar
Zozo, weer met de motor op stap geweest?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Autoreply het volgende:
Nope, zelfs de Alpen heb ik overleefd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef warrel het volgende:
Bonjour mon cheries!
![]()
*Gaat nu lekker vliegeren op het strand
Waar woon je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:52 schreef Knipoogje het volgende:
Gisteren de sleutel gekregen en nu woon ik dus in Delft
Lekker genieten van het Jazzfestival!
Uuh huh, die kan ik ff niet plaatsenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In de wijk waar de C1000 zit net boven de N470.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |