Ooh best okquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:02 schreef warrel het volgende:
Hoe ging je tentamen eigenlijk broertje?
quote:
Komt wel goed na wat fietsenquote:
Wat heb je nou gegeten gister?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ENERGIEEEEE [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pizzaquote:
Nopequote:Op zondag 22 juni 2008 10:17 schreef Geluk het volgende:
Nog iemand op de Beestenmarkt geweest gisteravond?
Oeehquote:
In Vlaardingen ookquote:Op zondag 22 juni 2008 15:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Oeeh
En bah, wat een paupers in Delft zeg. In Utrecht was het nog gewoon gezellig
We wilden er wel heen, maar een stroom mensen en een paar wagens ME kwamen ons tegemoet, toen nog wat rondgelopen in de stad en even wat gedronken in Locus, maar overal ME, politie, en sjonnies die stoer aan t doen waren tegenover vriendjes en/of politiequote:Op zondag 22 juni 2008 10:17 schreef Geluk het volgende:
Nog iemand op de Beestenmarkt geweest gisteravond?
Uiteraardquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:53 schreef FastFox91 het volgende:
Delftse scholieren hier ook toegestaan?
Oké bedankt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
UiteraardAl zat je in het verzorgingstehuis
Aaaahw, een CLD-erquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oké bedankt.
Ik kom elke schooldag Delft binnen via Sion en fiets dan een stukje langs de Provincialeweg om vervolgens bij CLD (Molenhuispad) af te stappen en proberen mijn diploma havo ('k ga naar de 5de) te halen. Verder doe ik niets in Delft, alhoewel ik wel graag naar dit (link gevonden in het Centraal Trance Topic) soort feestjes zou willen gaan. Helaas is de minimumleeftijd 18 jaar en ik ben 16. Owja, mijn naam is Michiel. -'verkapt' stel je voor post-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |