Goede grap menquote:Op maandag 8 september 2008 18:13 schreef Mama_appelsap het volgende:
Bij de reptielenzoo hebben ze er misschien ook nog wel een.
Wie ben jij?quote:Op maandag 8 september 2008 18:42 schreef Mama_appelsap het volgende:
Ik heb begrepen dat het weinig spectaculair was, dus je hebt niet zoveel gemist
quote:Op maandag 8 september 2008 @ 18:45 schreef DeHovenier het volgende:
Mja, bij zulk soort festivals gaat het toch om een combinatie van gezelligheid en muziek. Maargoed, volgend jaar dan
Kloon-alertquote:
Sjezus, je verdiende het nieteens om bij BOA te zijn, als je festivals niet combineert met bier.quote:
Op elk festival is toch bier? Dus gezelligheid! Maar ik ga geen bier drinken in m'n eentjequote:Op maandag 8 september 2008 20:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sjezus, je verdiende het nieteens om bij BOA te zijn, als je festivals niet combineert met bier.
quote:
quote:
Mwehehe ik heb nog 142 euro tegoed van mijn familie, iedereen leent van mequote:Op woensdag 10 september 2008 15:13 schreef mcDavid het volgende:
Ok!
-edit-
ohwacht ik moet alleen nog wel wiskunde doen. En boodschappen doen met mijn broer want die zit zonder geld en ik niet dus ik moet het betalen
Juist, zie ondertitelquote:Op woensdag 10 september 2008 16:22 schreef mcDavid het volgende:
Als er maar bier is.
Huh de kaart in de OP doet het niet meer!quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
En als het regent, ga je dan ook op het terras zitten
@loveless: waar in tanthof woon jij?
Echte bikkels weigeren geen slagroomkoekjes!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef Bravebart het volgende:
Zon is overrrated, echte bikkels zitten altijd op het terras!
Natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
*meldt.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 16:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Echte bikkels weigeren geen slagroomkoekjes!!
Oh boeboeboequote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Neenquote:
Op t kaartje woon ik bij het punaise'tje van Sheonlydreamsquote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik neem aan deze onzin: http://www.taptoedelft.nl/quote:Op woensdag 10 september 2008 23:52 schreef nachtdier2 het volgende:
Iemand een idee wat er morgen op de Markt te doen is? Hele tribune neergezet maar ik heb geen idee waarom?
quote:Op 12 en 13 september 2008 is de Markt van Delft weer "omgebouwd" tot het mooiste taptoetheater van Nederland. Diverse Nederlandse toporkesten, een buitenlands orkest en een speciaal Delfts showspektakel zullen garant staan voor een programma van topniveau. Mede door de gekleurde belichting en het speciale decor van de Nieuwe Kerk belooft ook de editie van 2008 bijzonder aantrekkelijk te worden.
Ben je vanavond wel weer in Delft?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:56 schreef m-kay het volgende:
[..].
.
Echte bikkels gaan wel bier zuipen in Leiden..
Nu zelfs al! Lekker arbeiten.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ben je vanavond wel weer in Delft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |