Ja, Kruithuis weg, noordkant, boven Tanthof West. Maar veel mensen weten alleen dat het de N470 heet. Bij Delftenaren zal het net andersom zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
Uuh huh, die kan ik ff niet plaatsenDe N470 is toch gewoon de Kruithuisweg? Zit daar een C1000 in de buurt?
Ah daar, bij de van Hasselt in de buurtquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, Kruithuis weg, noordkant, boven Tanthof West. Maar veel mensen weten alleen dat het de N470 heet. Bij Delftenaren zal het net andersom zijn
Klopt, in dat winkelcentrum zo ver ik weetquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:59 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Er is eentje vlakbij de van Hasseltlaan geloof ik
Nullen, noobquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef m-kay het volgende:
Was weer gezellig op de Beestenmarkt...goede band van het DSC! Weer een goede hoeveelheid eerstejaars gezien in ieder geval..
Bek dicht sjaars.quote:
Ben ik nietquote:
Ihihiihihi! Ik ben maar eens tukken...kapoet enzo. Tot morgen knaap!quote:
Tot morgen sjaarsquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ihihiihihi! Ik ben maar eens tukken...kapoet enzo. Tot morgen knaap!
Ook, of noviteiten ofso, stond er in de Metroquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:34 schreef de_priester het volgende:
ik dacht dat nullen feuten heetten?
Ik straks weer!quote:
YEAH! Laat weten wanneer je er bent, kan je wel meeeten gezellig in mijn huis en dan gaan we gezellig doenquote:
Ik nu weerquote:
Wat?quote:
Ahquote:
Viel het jou ook op dat ze er zoals altijd weer een stuk jonger uitzagen dan die van vorig jaar?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef m-kay het volgende:
Was weer gezellig op de Beestenmarkt...goede band van het DSC! Weer een goede hoeveelheid eerstejaars gezien in ieder geval..
Iddquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:10 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Viel het jou ook op dat ze er zoals altijd weer een stuk jonger uitzagen dan die van vorig jaar?
Helaas voor jou zullen ze nooit 13 worden!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk vond ze weer liever dan vorig jaar
Mwa, ik heb niet zo'n behoefte aan een 13-jarige huisgenote; die moet je nog zo opvoeden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Helaas voor jou zullen ze nooit 13 worden!
Waar?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
Zo eergisternacht mijn eerste nach in mijn nieuwe huiske. Beetje onwerkelijk allemaal.
Gisteren kwam ik er achter dat ik mijn koekepannen nog had achtergelaten dus effe snel een afhaalchinees opgezocht. Dichtstbijzijnde was ergens in de Bartokstraat ofzo bij een of ander kegelhuis. Bleek dat heel Delft zich daar had verzameld
't was over zevenen en de hele zaak zat vol en de rij liep bijkans naar buiten. Maar goed, 'k weet nu waar de Lidl zit
Net voorbij de hoven, aan het einde van zo'n zijstraat naar links.quote:Op maandag 25 augustus 2008 @ 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar?
Lidl is belangrijk jaAl kom ik er nooit
Ja ik weet waar de Lidl zit (en zat), maar die Bartokstraatquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Net voorbij de hoven, aan het einde van zo'n zijstraat naar links.
Vast een hele brave straatquote:Op maandag 25 augustus 2008 @ 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik weet waar de Lidl zit (en zat), maar die Bartokstraat
quote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
Zo eergisternacht mijn eerste nach in mijn nieuwe huiske. Beetje onwerkelijk allemaal.
Gisteren kwam ik er achter dat ik mijn koekepannen nog had achtergelaten dus effe snel een afhaalchinees opgezocht. Dichtstbijzijnde was ergens in de Bartokstraat ofzo bij een of ander kegelhuis. Bleek dat heel Delft zich daar had verzameld
't was over zevenen en de hele zaak zat vol en de rij liep bijkans naar buiten. Maar goed, 'k weet nu waar de Lidl zit
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:10 schreef frenchfries het volgende:
Tering. Net 6 porties friet voor de prijs van 4 gehad van Alev!![]()
![]()
Die smerige friettent op de Binnenwatersloot. Tegenover die fantastische shoarmaboer Kobi's grill.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |