Zo heet de eigenaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef warrel het volgende:
Er staat toch Peek? Lijkt niet op Zuidpoort
Dat ding staat algemeen bekend onder C1000 Peek meidquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Jezus meid, weten jullie zelfs hoe de eigenaar heet
Toen die nog wekelijks in het nieuws was omdat de vakkenvullers weer een winkeldief in elkaar gemept hadden, heette die C1000 nog Peek ja!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:13 schreef warrel het volgende:
Er staat toch Peek? Lijkt niet op Zuidpoort
Niet in de Koornbeurs, daar word je jas gejatquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef DeHovenier het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk uit in Delft?
Die wordt alleen gejat als je met een bierbus naar een concert gaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:01 schreef warrel het volgende:
[..]
Niet in de Koornbeurs, daar word je jas gejat
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die wordt alleen gejat als je met een bierbus naar een concert gaat.
De watquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De Outsite lijkt me wel wat voor jou!
Bwhehequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De Outsite lijkt me wel wat voor jou!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heul niet. Ik wou hem pakken en toen was'ie weg!
Jaquote:
Nu we het daar over eens zijn, rest mij de volgende vraagquote:
Ik ga eigenlijk nooit uit in Delftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu we het daar over eens zijn, rest mij de volgende vraag
Waar ga je heen als je uitgaat?
Waarom niet? Zelfs niet met je vrienden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit uit in Delft
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom niet? Zelfs niet met je vrienden?
Waarom nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
Op die manier
Helemaal naar Amsterdam voor uitgaan?
Gratis festivals zijn superquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
Laatste tijd ga ik naar die gratis festivals met m'n zus, zoals Schollenpop, Waterpop, Westerpop enz. Ik ben ook naar Graspop geweest met m'n zus en haar vrienden. En een concert waar ik heen wil is al uitverkocht
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
Laatste tijd ga ik naar die gratis festivals met m'n zus, zoals Schollenpop, Waterpop, Westerpop enz. Ik ben ook naar Graspop geweest met m'n zus en haar vrienden. En een concert waar ik heen wil is al uitverkocht
Morgen hebben we al 2 feestjes, waar we ws ook niet heengaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Dat concert is op 15/16 oktober, dan zou je denken dat je wel op tijd bent voor kaartjes 2 maanden vantevoren
@mascara: je kan morgen toch ook gaan dan?
Ik heb ooit eens een 'date' gehad met de zanger van de StudMuffins, vandaar dat ik ze kenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ah ok. Ik ken die hele bands niet behalve Alain Clark
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom niet? Zelfs niet met je vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |