moest even herhaald worden hier, anders leest niemand hetquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Gerustgesteld maar ik vraag me wel af waarom ik met het SMS'en steeds het initiatief moet nemen, waarom ik steeds voorstel om dingen te gaan doen en waarom hij nog wil wachten met seks.
Nou ja, als ik het zó stel, dan is het niet eens zo'n rare conclusie om te denken dat hij het rustig aan wil doen, maar zoooo ontzettend hard ga ik ook weer niet. Ik bedoel, het is niet raar om iemand uit te nodigen een voetbalwedstrijd te kijken, toch?
...en nu: wat sms je terug?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Gerustgesteld maar ik vraag me wel af waarom ik met het SMS'en steeds het initiatief moet nemen, waarom ik steeds voorstel om dingen te gaan doen en waarom hij nog wil wachten met seks.
Nou ja, als ik het zó stel, dan is het niet eens zo'n rare conclusie om te denken dat hij het rustig aan wil doen, maar zoooo ontzettend hard ga ik ook weer niet. Ik bedoel, het is niet raar om iemand uit te nodigen een voetbalwedstrijd te kijken, toch?
niemand?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
moest even herhaald worden hier, anders leest niemand het
alleen jijquote:
vastquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
@MLI, misschien is hij playing hard to get?
Nou, dat zou best wel kunnen. Vorige week kreeg ik 2 smsjes met de vraag of ik hem jaloers probeerde te maken. Hij heeft gewoon geen zin in mijn gezeik met al die kerels en tja, dat kan ik me best voorstellen maar hij moet het niet overdrijven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
@MLI, misschien is hij playing hard to get?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vast![]()
MLI is normaal gesproken redelijk in control, maar nu is ze dat even helemaal kwijt...en hij heeft, zoals het een man betaamt, waarschijnlijk geen flauw idee van wat hij allemaal aanricht, en ik sluit zelfs de mogelijkheid niet uit dat hij haar eigenlijk best leuk vind, maar (net zoals een zeker ander persoon) niet te gretig wil overkomen...
of, alternatief, he's just not that into her...
Dat ik me verveel en dat ik naar buiten wil met dit mooie weer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en nu: wat sms je terug?
je had jezelf natuurlijk beloofd lang te wachten voordat je terug zou smsen om niet al te behoeftig over te komen, maar eigenlijk....
en dan hoop je dat ie vraagt of je naar hem toe komtquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat ik me verveel en dat ik naar buiten wil met dit mooie weer.
tja...hij moet je natuurlijk accepteren zoals je bent etc...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:28 schreef MLI het volgende:
Nou, dat zou best wel kunnen. Vorige week kreeg ik 2 smsjes met de vraag of ik hem jaloers probeerde te maken. Hij heeft gewoon geen zin in mijn gezeik met al die kerels en tja, dat kan ik me best voorstellen maar hij moet het niet overdrijven.
...maar tegelijkertijd wil je hem dat niet recht in z'n gezicht zeggen, want dan...ehmm....tja...waarom eigenlijk niet?quote:. We weten het niet, hè? Ik wil hem gewoon zien, en wel vandaag want het is alweer sinds zaterdag dat ik hem niet gezien heb. En morgen moet ik werken.
Ik heb er aan toegevoegd: ik denk dat ik zo naar het park gaquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
en dan hoop je dat ie vraagt of je naar hem toe komt
Hoe lekker doorzichtigNu maar hopen dat hij dat ook vindt
Dat had je dus niet moeten doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb er aan toegevoegd: ik denk dat ik zo naar het park ga
OK, OK.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tja...hij moet je natuurlijk accepteren zoals je bent etc...![]()
[..]
...maar tegelijkertijd wil je hem dat niet recht in z'n gezicht zeggen, want dan...ehmm....tja...waarom eigenlijk niet?
oh ja, want dan lijk je te gretig...wat je op zich ook bent, maar ja dat hoeft hij niet te weten...want...dan...gaat hij misschien wel misbrui van de situatie maken door met je naar bed te gaan...ehmm...oh nee, want dat had hij al kunnen doen...
doe eens niet zo moeilijk, lieverd?
ah...dus was het ergens ook wel begrijpelijk dat hij niet de hele tijd aan jou dacht en je smste, bedoel je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef MLI het volgende:
OK, OK.
Misschien moet ik er even bij zeggen dat hij nu liever alleen ziek is omdat dat deliriumverhaal niet zo heel ver van de waarheid zat.
Ach, hij is echt ziek...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, OK.
Misschien moet ik er even bij zeggen dat hij nu liever alleen ziek is omdat dat deliriumverhaal niet zo heel ver van de waarheid zat.
jij moet eens bepalen wat je nu eigenlijk wil...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef MLI het volgende:
Ja, maar nu ga ik naar het park ook. Ik weiger mijn dag te plannen rond het idee dat ik hem misschien nog zou kunnen zien eventueel als meneer besluit dat de verveling lang genoeg geduurd heeft.
Ik wil met hem in het park liggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij moet eens bepalen wat je nu eigenlijk wil...
zoals de meeste vrouwen wil je alles tegelijk...én zelfrespect, én die jongen...en op dit moment lijkt allebei er even niet voor je in te zitten![]()
disclaimer: generalisaties in deze post slaan alleen op de aangesproken persoon...
als dat is wat je wil, moet je daarnaar handelen...quote:
Ik heb zo'n hekel aan mensen die niet consequent zijnquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die niet consequent zijn
Het kom heus goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:07 schreef MLI het volgende:
Ik wil eigenlijk naar hem toe met sinaasappelsap, meloen en fatsoenlijk eten voor vanavond (wat hij klaar mag maken want voor iemand met zo'n lege koelkast, is hij wel goed in koken. Daarna filmpje kijken en de metro pakken naar huis want ik ga echt niet met een man van 1.88 in een 1-persoonsbed slapen
.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef MLI het volgende:
Zal ik hem bellen met de mededeling dat ik weet waar hij woont en dat ik er nu aan kom?
*kuch*quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:38 schreef Abbadon het volgende:
is 'zomaar even spontaan langskomen, want ik was toch in de buurt en ik dacht dat je wel even wat afleiding kon gebruiken' geen optie?
wat was het ook al weer? cliche wijsheden ozfo...?quote:
Ik zou allang op zijn stoep gestaan hebben met die watermeloenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef MLI het volgende:
Niemand gaat mee naar het park!![]()
Zal ik hem bellen met de mededeling dat ik weet waar hij woont en dat ik er nu aan kom?
OK. Ik ga over een uurtje ongeveer naar hem toe.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou allang op zijn stoep gestaan hebben met die watermeloen
Maar goed...
waar zo'n wandeling in het park al niet goed voor kan zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:25 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. Ik ga over een uurtje ongeveer naar hem toe.
Nee, ik kom daar straks binnenvallen, ik smijt mijn spullen neer (inclusief koffer!) en dan zeg ik 'zo, en nu kom je nooit meer van me af'.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waar zo'n wandeling in het park al niet goed voor kan zijn
Ja, dat lijkt me dan weer niet verstandig... maar hee, je moet doen wat goed voelt hequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ik kom daar straks binnenvallen, ik smijt mijn spullen neer (inclusief koffer!) en dan zeg ik 'zo, en nu kom je nooit meer van me af'.
Kijken hoe lang ik daar binnen kan blijven.
Onzekerheid?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef Q. het volgende:
Als ik nog veel vaker doe zoals ik vandaag doe mag ik hier nog heel lang posten. Wat word ik moe van mezelf.
wat heb je gedaan, Q?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef Q. het volgende:
Als ik nog veel vaker doe zoals ik vandaag doe mag ik hier nog heel lang posten. Wat word ik moe van mezelf.
Dat is wel liefquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef MLI het volgende:
Ik zit me wel zo te bedenken, hij houdt van lieve verlegen meisjes. En aanbellen is niet lief en verlegen.
zonder gekheid, maar wat moet hij dan met jou?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef MLI het volgende:
Ik zit me wel zo te bedenken, hij houdt van lieve verlegen meisjes. En aanbellen is niet lief en verlegen.
daar ga je weer, proberen te zijn wat jij dénkt dat hij wil dat je bent.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:43 schreef MLI het volgende:
En vrouwen die onbegrijpelijk zijn. Word er af en toe heel moe van: is het al die moeite wel waard?quote:
ik denk dat hij denkt dat ik denk dat hij me misschien...of wel....en als ik dan....dan kan het niet anders of hij....tenzij hij misschien wel juist het tegendeel...maar ik weet wel zeker dat hij denkt dat hij eigenlijk liever...en als ik dan....ja, dan kan ik het wel vergeten natuurlijk...dus laat ik maar....dan weet ik ten minste zeker dat hij niet denkt dat ik....quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
daar ga je weer, proberen te zijn wat jij dénkt dat hij wil dat je bent.
Ach, dat hebben mannen ook wel eens...quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
En vrouwen die onbegrijpelijk zijn. Word er af en toe heel moe van: is het al die moeite wel waard?
ja eigenlijk wel is het enige juiste antwoordquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
En vrouwen die onbegrijpelijk zijn. Word er af en toe heel moe van: is het al die moeite wel waard?
Wat zei ik nou net Abbadonquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik denk dat hij denkt dat ik denk dat hij me misschien...of wel....en als ik dan....dan kan het niet anders of hij....tenzij hij misschien wel juist het tegendeel...maar ik weet wel zeker dat hij denkt dat hij eigenlijk liever...en als ik dan....ja, dan kan ik het wel vergeten natuurlijk...dus laat ik maar....dan weet ik ten minste zeker dat hij niet denkt dat ik....
dat je me enorm aantrekkelijk vindtquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel lief
En je moet je niet anders voordoen dan je bent.
Dat houd je niet vol.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als je zo aanbelt van ik durfde eigenlijk niet hihihihihihiidan doe je toch nog lief en verlegen
Of zo.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zonder gekheid, maar wat moet hij dan met jou?![]()
...en misschien komt dat wel gewoon omdat hij onzeker wordt van vrouwen die weten wat ze willen, en wil hij stiekem wel dat jij het initiatief neemt...je weet het niet
OK, OK.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
daar ga je weer, proberen te zijn wat jij dénkt dat hij wil dat je bent.
Ik zei dat je erg bent, maar als jij daar graag erg aantrekkelijk van wil maken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat je me enorm aantrekkelijk vindt![]()
...ik kan namelijk erg goed tussen de regels doorlezen
ik zou je wel binnenlaten...maar ja, wie ben ik...quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:54 schreef MLI het volgende:
OK, OK.![]()
Ik blijf wel gewoon mezelf. Maar ik trek wel mijn roze hemdje aan met mijn roze bloesje (zo ééntje die je dichtknoopt onder je tieten, krijg je dikke tieten van én een supersmalle taille). En ik zeg er wel gewoon bij dat ik het doodeng vind.
Leuk is ze zeker.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, dat hebben mannen ook wel eens...
Als ze leuk is, is het de moeite waard
zo werkt dat nu eenmaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat je erg bent, maar als jij daar graag erg aantrekkelijk van wil maken...
Ja, das waar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk is ze zeker.. Wat is mail toch een kuttig communicatiemiddel, SMS ook trouwens. Dingen kunnen heel makkelijk verkeerd overkomen.
.
.
bel haar danquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk is ze zeker.. Wat is mail toch een kuttig communicatiemiddel, SMS ook trouwens. Dingen kunnen heel makkelijk verkeerd overkomen.
.
.
Je gaat tegen hem zeggen dat je dikke tieten doodeng vindt?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:54 schreef MLI het volgende:
Ik blijf wel gewoon mezelf. Maar ik trek wel mijn roze hemdje aan met mijn roze bloesje (zo ééntje die je dichtknoopt onder je tieten, krijg je dikke tieten van én een supersmalle taille). En ik zeg er wel gewoon bij dat ik het doodeng vind.
OK, ik rook mijn jointje op en dan ga ik mijn haren doen. Misschien straks eindelijk het gesprek van 'wie is jouw type', 'hoe ben je opgegroeid' en 'waar gaat dit naartoe?'.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zou je wel binnenlaten...maar ja, wie ben ik...
kwestie van prioriteiten, Qquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Onder werktijd is dat niet echt een optie he?
'waar gaat dit naartoe?'...daar vallen mannen als een blok voorquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:00 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, ik rook mijn jointje op en dan ga ik mijn haren doen. Misschien straks eindelijk het gesprek van 'wie is jouw type', 'hoe ben je opgegroeid' en 'waar gaat dit naartoe?'.
Vergeet je waslijst aan eisen niet mee te nemen, of heb je die paraat in je hoofd?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:00 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, ik rook mijn jointje op en dan ga ik mijn haren doen. Misschien straks eindelijk het gesprek van 'wie is jouw type', 'hoe ben je opgegroeid' en 'waar gaat dit naartoe?'.
Werktijd is ook niet echt perfect om antwoord te krijgen op deze prangende vragen, Q.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:00 schreef Q. het volgende:
Onder werktijd is dat niet echt een optie he?
Fuck die waslijst. Bij hem interesseert het me allemaal niet. Wacht, ik zoek 'm er even bij. Ik doorstreep even wat niet van toepassing is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vergeet je waslijst aan eisen niet mee te nemen, of heb je die paraat in je hoofd?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:31 schreef MLI het volgende:
Mannen die op straat spugen,![]()
Mannen die met consumptie spreken
Mannen met een kleine pik, size does matter![]()
Mannen met een kaal hoofd, hoewel inhammen me niet echt storen meestal
Mannen met rughaar
Mannen die stemmen op populistische partijen![]()
Mannen die met hun zatte kop niet van je af kunnen blijven![]()
Mannen die zich voordoen als gewoon 'maatjes willen zijn', maar ondertussen eigenlijk verliefd zijn, al heb je gezegd dat het nooit wederzijds was, is of zal zijn
Mannen die zeggen dat ze écht alleen voor de gezelligheid wat willen drinken. Sure, zou je me ook meevragen als ik 80 kilo woog?
Mannen die hun gedrag aanpassen tot wanna-be alfa-malenadat ze nagevraagd hebben wat mijn type is bij vriendinnen
_! (als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat mijn vriendenkring erbij betrokken wordt)
Mannen die zelf vinden dat ze rond mogen neuken maar meisjes als sletten beschouwen als ze binnen een maand door de knieën gaan.![]()
![]()
![]()
Mannen met massa's schaamhaar![]()
Mannen met ADHD, Asperger, PDD-NOS of andere gerelateerde aandoening. Sorry, maar daarvoor vertoon ik zelf teveel symptomen![]()
Mannen die zeggen nog altijd gevoelens te hebben voor hun ex, who cares?![]()
Mannen met konthaar, zo'n dikke pluim uit je bilspeet is echt not done![]()
Mannen die zichzelf niet goed verzorgen
Mannen die zich boers gedragen
Mannen die op alles en iedereen zitten te schelden in het verkeer. Zooo vermoeiend, de file wordt er niet korter door en je irriteert jezelf alleen maar. Luister gewoon een relaxt muziekje of schaf een headset aan zodat je wat kunt bellen maar ga NIET om mijn mening vragen wie er fout zat als je bijna iemand overreed op een zebrapad!
Mannen die niet tegen een stootje kunnen
Negatief ingestelde types die overal zuur op reageren, daar word ik ook altijd zo ontzettend moe van. Ga een ander lastig vallen met je gezeik en kom niet mijn dag verpesten.![]()
Mannen die nagelbijtenof anderszins vieze handen hebben
Mannen met lang haar doen het meestal ook niet voor mij
Mannen die denken mij hun wil op te kunnen leggen
Mannen met een ochtendhumeur! Oeh, wat een drama om samen te wonen met iemand die de eerste twee uur van ELKE dag wakker wordt alsof hij uit een fucking winterslaap kwam. Zo verdomd zwaar is het leven nou ook weer niet.
Mannen die zichzelf totaal verliezen in een voetbalwedstrijd en uiteindelijk scheldend voor het scherm zitten met schuim op de lippen. 'HET WAS GEEN BUITENSPEL![]()
![]()
, thuisfluitaaaaah!!!' of 'KLOOOOOOTZAK!!! Speel dan af, PRUTSER!!!'
Sowieso, mannen die hooligans zijn![]()
Mannen die totaal nooit risico durven te nemen
Mannen die niet openstaan voor nieuwe ervaringen
Mannen die schelden met kanker
Mannen die elke avond minstens 3 of 4 biertjes drinken
Kakkers doen het ook totaal niet voor mij
Mannen die hun veters zo strak dichttrekken dat de neuzen van hun schoenen erdoor omhoog gaan staan![]()
Mannen die het nodig vinden om je constant uit te dagen![]()
Mannen die om de haverklap vrouwonvriendelijke grapjes maken en zichzelf dan zooo ontzettend tof vinden:
donder op met die kutgeintjes, en leer eens inhoudelijke grap maken
Mannen die bekrompen zijn
Mannen die totaal geen behoefte hebben om iets van de wereld te zien
Ik kan nog wel even doorgaan. Veel van deze afknappers zijn wel compenseerbaar trouwens.
je hebt vast een hoop idioten gedate, om met zo'n lijst geeindigd te zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef MLI het volgende:
Fuck die waslijst. Bij hem interesseert het me allemaal niet. Wacht, ik zoek 'm er even bij. Ik doorstreep even wat niet van toepassing is.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Fuck die waslijst. Bij hem interesseert het me allemaal niet. Wacht, ik zoek 'm er even bij. Ik doorstreep even wat niet van toepassing is.
[..]
kijk die lijst eens door...er staan helemaal geen rare dingen op, ondanks de lengte...denk dat de meeste mensen minstens zo'n lijst hebben...I know I do, hoewel ik het nooit zou uitschrijvenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die arme vent weet niet wat hem nog te wachten staat!
True, true.. maar ik denk niet dat hij al een kopie van haar handleiding heeft ontvangen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kijk die lijst eens door...er staan helemaal geen rare dingen op, ondanks de lengte...denk dat de meeste mensen minstens zo'n lijst hebben...I know I do, hoewel ik het nooit zou uitschrijven
zonder handleiding is het een stuk interessanter, toch? ....en zo af en toe wat frustrerenderquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
True, true.. maar ik denk niet dat hij al een kopie van haar handleiding heeft ontvangen.
en irritanter en vermoeiender en ehm...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zonder handleiding is het een stuk interessanter, toch? ....en zo af en toe wat frustrerender
Stukjes handleidingquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zonder handleiding is het een stuk interessanter, toch? ....en zo af en toe wat frustrerender
geen dingen waar je, ondanks alles, toch enorm op kan afknappen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
en irritanter en vermoeiender en ehm...
Tja, wel interessanter ja.
Bovendien kun je meestal als je echt iemand leuk vindt die lijst achterwege laten, want de meeste dingen die erop staan zijn gewoon niet zo heel belangrijk.
Zo'n lijst is nutteloos. Zodra je echt verliefd bent, kun je die lijst doormidden scheuren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kijk die lijst eens door...er staan helemaal geen rare dingen op, ondanks de lengte...denk dat de meeste mensen minstens zo'n lijst hebben...I know I do, hoewel ik het nooit zou uitschrijven
ik wacht op het verslag!quote:
Het is een mooie manier om het jezelf zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo'n lijst is nutteloos. Zodra je echt verliefd bent, kun je die lijst doormidden scheuren.
nee, maar ik kan alvast verklappen dat het gebruik van te veel cliché's erg hoog staatquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:38 schreef dawg het volgende:
Zo'n lijst is nutteloos. Zodra je echt verliefd bent, kun je die lijst doormidden scheuren.
Maar post eens?
quote:
Ja, vast.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen dingen waar je, ondanks alles, toch enorm op kan afknappen?
Ja, en als je dan verliefd bent voldoet ze precies aan je lijstje?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een mooie manier om het jezelf zo moeilijk mogelijk te maken.
En zelfs dat is een cliché op zich.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, maar ik kan alvast verklappen dat het gebruik van te veel cliché's erg hoog staat
Dat weet je nimmer van tevoren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en als je dan verliefd bent voldoet ze precies aan je lijstje?
proef je de ironie?quote:
Nou niet gaan proberen je eruit te lullen hequote:
..totdat ze weer aangegroeid zijn?? (dat is wel heel lief en verlegen: twee vliegen in één klap! ik zou zeggen: doen!)quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef MLI het volgende:
Oh nee, ik wacht toch nog maar even. Ik heb net iets te enthousiast mijn wenkbrauwen geëpileerd.
je weet dat het langer dan 5 minuten duurt voor al je haartjes terug gegroeit zijn hequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef MLI het volgende:
Oh nee, ik wacht toch nog maar even. Ik heb net iets te enthousiast mijn wenkbrauwen geëpileerd. Thank god for the-last-emergency-check-of-je-zo-de-deur-uit-kan-spiegel in mijn gang.
Je hoort iedereen als ze verliefd zijn vaak niet voor niets roepen dat hij of zij alles is waar ze ooit van gedroomd hebben.quote:
soms, heel soms, is MLI net een echt meisjequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef m-niki het volgende:
Oftewel: MLI wat ben je schattig als je verliefd bent!! (het is natuurlijk wel een heel heen en weer getrek tussen: ik haat hem, ik hou van hem, ik haat hem, ik hou van hem, maar als je vijf bladzijden verder bent, is het wel duidelijk: je houdt van hem!!)
Ja, dit dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou niet gaan proberen je eruit te lullen he
er is geen sprake van proberen, dawgquote:
Wat ben je toch wijsquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
er is geen sprake van proberen, dawg
Jammer. Want dan had ik de mijne ook wel gepost.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
er is geen sprake van proberen, dawg
vast welquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer. Want dan had ik de mijne ook wel gepost.
Met een lijst die 12 jarigen maken, zodat ze altijd wel wat te klagen hebben en bovendien niet weten dat als je verliefd bent, dat het niet uitmaakt? Die MLI bedoel je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind MLI wel schattig zo
zo lijken jullie ineens wel een beetje op elkaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind MLI wel schattig zo
Nee want ik was al een paar dagen niet meer zoquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo lijken jullie ineens wel een beetje op elkaar
Volgens mij zijn er hier wel meer leuke vrouwenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Misschien dat er hier nog leuke vrouwen zijn (HAHA).
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee want ik was al een paar dagen niet meer zo!
Dat lijkt me een retorische stelling.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij zijn er hier wel meer leuke vrouwen
Watquote:
mr volgende-date ? het is me wat...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
WatIk heb vanavond een date die ik voor de verandering niet ga afbellen maar wel nog ff iets voor moet bedenken. En ziet iemand paniek hier. Nee joh
Laat je aars zien. Dan win je sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar wel nog ff iets voor moet bedenken.
Haha nee hij komt niet! Zondag ben ik ook lelijk en stinkend gegaan en ik zag er extreem leuk uit. Nouquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mr volgende-date ? het is me wat...
en die paniek komt vast wel weer
Hahaha.. Nou. Leuk idee..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat je aars zien. Dan win je sowieso.
lelijk en stinkend volgens jou= extreem leuk volgens hem?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha nee hij komt niet! Zondag ben ik ook lelijk en stinkend gegaan en ik zag er extreem leuk uit. NouDag paniek
Alleen vind ik mijn stad niet zo leuk en wil ik ook wel graag trainen vandaag
Je weet toch pas na het neuken of het wat wordt, dat kun je dan maar beter achter de rug hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha.. Nou. Leuk idee..
O ja sorryquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
lelijk en stinkend volgens jou= extreem leuk volgens hem?![]()
volgens mij word ik steeds beter in het ontcijferen van wat je schrijft...
Je kan ook best een relatie hebben met iemand zonder seksquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet toch pas na het neuken of het wat wordt, dat kun je dan maar beter achter de rug hebben.
Een relatie zonder seks noemen ze in de volksmond ook wel 'vriendschap'.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan ook best een relatie hebben met iemand zonder seks
hee, ik had het goed ontcijfert hoor, dus voor mij hoef je het niet uit te leggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ja sorry![]()
Ik was een hele dag in het zand wezen rollen/beach volleybal/springkussen weet ik hetOnder de drank gespoten met waterpistolen. Dus ik dacht nee ik ga niet want ik zie er niet uit.
Toen had ik toch maar direct met hem afgesproken en zei hij: Wat zie je er leuk uit en ook zo zomers! En ja echt leuk! Ongeveer5x![]()
Zo. Ik hoop dat het duidelijk is.
Wat is dat nu weer voor stomme vertalingquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hee, ik had het goed ontcijfert hoor, dus voor mij hoef je het niet uit te leggen![]()
maar zo zie je maar weer: mannen kijken niet naar de details van hoe je eruit ziet...
en als een man 5x zegt dat je er leuk uitziet, dan betekent dat dat hij je in zijn hoofd zonder kleren voorstelt
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een relatie zonder seks noemen ze in de volksmond ook wel 'vriendschap'.
niet helemaal zo romantisch als je het in je hoofd had?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is dat nu weer voor stomme vertalingHaha.
...ja, want het is tenslotte helemaal niet belangrijk of het fysieke aspect wel klikt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.
Dat kan je leren..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ja, want het is tenslotte helemaal niet belangrijk of het fysieke aspect wel klikt.
dus niet eerst even kijken of alles fysiek wel past? Heb je dan garantie ofzo? Want stel dat het nu niet past, wat moet je dan? Scheiden en een nieuwe occasion uitzoeken bij de dealer?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.
Je kan ook van iemand leren houden die je slaat. Wat een nonargument.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat kan je leren..
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dus niet eerst even kijken of alles fysiek wel past? Heb je dan garantie ofzo? Want stel dat het nu niet past, wat moet je dan? Scheiden en een nieuwe occasion uitzoeken bij de dealer?
nou, je moest eens weten hoeveel vrouwen het om die reden al....quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochTe grote piemel is toch geen reden om het uit te maken
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou, je moest eens weten hoeveel vrouwen het om die reden al....
![]()
...
oeps
Als het met de sex echt kut is, komt je relatie wel onder druk te staan hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochTe grote piemel is toch geen reden om het uit te maken
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als het met de sex echt kut is, komt je relatie wel onder druk te staan hoor
Maar ze zeggen natuurlijk ook niet voor niets dat sex in een relatie niet zo belangrijk is als het al;lemaal goed gaat, maar dat het heel belangrijk wordt als het slecht gaat...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,
ik zeg eerlijk de eerste keer was ik geen held maar daarna leer je elkaar aanvoelen tochEn oké m'n ex en ik waren een stelletje klunzen maar dat wil niet zeggen dat het voor de rest wel leuk was? En ik denk als je echt wil dat er wel een oplossing voor is. Oké een micropenis is niet zo handig, maar die heb je dan waarschijnlijk al gezien.. Er zit natuurlijk wel heel veel tussen elkaar alleen met wollen truien aanzien en niet aanraken en neuken.
goede oude bruce...een van de weinigen die liefdes-liedjes zingt die ook nog een beetje kloppen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:15 schreef kwaakvaak het volgende:
En tja liefde.. Kleine maand geleden had ik mijn buik er ook goed vol van, maar langzaam begint dat gevoel wel weg te trekken en plaats te maken voor een soort van leegte en gemis aan juist die liefde en dan beetje zoals de baas het bezong in human touch.
Is dat een niet zo stille hint naar je omgeving?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef JamesBrownie het volgende:
wat een gesprek weer!
Sex is belangrijk.
Liefde is belangrijker.
Als het op sexueel gebied niet werkt, wordt het moeilijker om de liefde te behouden.
En laat die liefde voor mij maar even zitten
Het moet!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef m-niki het volgende:
@Kasta, heej ik ben écht aan het werk hè, analyse-moe heet datik ga zo naar huis!
(en ik hoef niet te kiezen, beide gerechten klonken zeer oké)
(maar lichte voorkeur voor de rijstversie)
(hoewel...)
(nee rijstversie)
PF, er zijn een paar belangrijke momenten in het leven van iedere vrouw:quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]Ik vind het maar onzin. Anders kun je beter een seks relatie aangaan.. Het is wel belangrijk maar alleen maar een onderdeel van alles..
Ik vind dat je wat dat betreft ook bij elkaar moet passen. Met sommige mensen is het direct heel erg lekker, met sommige mensen loop je zelf ook te klungelen. Bij mensen met wie het direct goed zit, kan ik er ook makkelijk over praten, met mensen bij wie dat later pas groeit heb ik er toch altijd meer moeite mee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,
ik zeg eerlijk de eerste keer was ik geen held maar daarna leer je elkaar aanvoelen tochEn oké m'n ex en ik waren een stelletje klunzen maar dat wil niet zeggen dat het voor de rest wel leuk was? En ik denk als je echt wil dat er wel een oplossing voor is. Oké een micropenis is niet zo handig, maar die heb je dan waarschijnlijk al gezien.. Er zit natuurlijk wel heel veel tussen elkaar alleen met wollen truien aanzien en niet aanraken en neuken.
Same here! Wordt drankje doen voor mij denk ik, ook gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké de stress slaat toe. Jullie hadden gelijk. Ik ben verschrikkelijk in zelf een dag/vond activiteit te verzinnen
Bij mij gaat het zo:quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Same here! Wordt drankje doen voor mij denk ik, ook gezellig
(en eng)
Kom hier heenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké de stress slaat toe. Jullie hadden gelijk. Ik ben verschrikkelijk in zelf een dag/vond activiteit te verzinnen
Naam: Kastanovaquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het moet!.
(Doe thuis maar dan...)
Ja weet hoe het voelt als iemand je helemaal van de kaart af brengt, dat je elkaar ziet dat het dan goed voelt, lekker kletst over van alles en nog wat en gewoon helemaal week wordt als je zoent of tegen elkaar aanligt al. Dat je hem aankijkt en dan die vibe door je heen voelt schieten. Dat je eigenlijk gewoon superblij bent.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef MLI het volgende:
Aaaw!
blegh, verliefd zijn is helemaal niet leuk als je iemand de hele tijd wil zien. Ik ben één van de mensen geworden die ik eerder uitkotste
.
Hoe staat het ervoor bij jou?
Doet ie enge dingen dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je lijkt een beetje op T-Bag van Prison Break dus ik weet niet of ik dat wel durf
eh...beetje overtrokken reactie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeer zielige poging. Kerel, ze is 19 of 20, waar ben je mee bezig man?
Dude dat was geen poging, ik ouwe hoer alleen maar, niks meer of minder.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeer zielige poging. Kerel, ze is 19 of 20, waar ben je mee bezig man?
Altijd goed voor je egoquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MNR het volgende:
Vandaag overkwam me nog wel iets leuks. Ik liep het gebouw binnen en bij de ingang sprak een jonge man me aan. Hij kwam naast me lopen en zei opeens - out of the blue - "wat heb jij een mooie haarkleur". Ik keek naar links, moest glimlachen en was lichtelijk overrompeld. Toen stak hij een verhaal af dat vrouwen met mijn kleur haar zeldzaam zijn.
Ik stond daar echt een beetje prompt met mijn bek vol tanden en wist niet goed wat terug te zeggen, dus praatte maar door over zijn theorie en zei toen (): "jij hebt ook erg mooi haar hoor!. Vind donkere krullen altijd erg mooi" (en dat vind ik ook echt. Donker haar is echt heel aantrekkelijk bij een man). Toen we boven bij de roltrap aankwamen zei ik hem gedag en liep rechtdoor en toen ik op de afdeling kwam, kwam ik tot het besef: "jezus Christus! Wat was dat een lekker ding!
"
Niet dat ik nu hoop hem opnieuw te zien, maar voelde me zeker gevleid.
Kun je de situatie een beetje loslaten?
* Nexie geeft zichzelf klap tegen voorhoofd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:
[..]
eh...beetje overtrokken reactie?![]()
oh en.. oh!! Gister kwam ik erachter hoe je waarsch. in het echt heet alleen doordat je naam dus voor het eerst hardop werd uitgesproken!! Grappig(leuk bedacht ook)
En jawel, als ze er serieus op ingegaan was had je er geen nee tegen gezegd. Blegh, mannen die 'onder het mom van een toch al mislukte grap' vrouwen uitvragen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:43 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dudeame dat was geen poging, ik ouwe hoer alleen maar, niks meer of minder.
Damn wat is jouw probleemquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:
[..]
EN DARKMANTA, stop nou maar met je pogingen bij PF. Dat je alleen nog bij naïeve vrouwen een kans maakt, wil niet zeggen dat je PF van ons af mag pakken.
Als ze er serieus op was ingegaan had ik gezged dat ik het niet zo bedoeld had, ik ken haar niet eens poezelewoepsie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef MLI het volgende:
[..]
En jawel, als ze er serieus op ingegaan was had je er geen nee tegen gezegd. Blegh, mannen die 'onder het mom van een toch al mislukte grap' vrouwen uitvragen.
Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef MLI het volgende:
[..]
En jawel, als ze er serieus op ingegaan was had je er geen nee tegen gezegd. Blegh, mannen die 'onder het mom van een toch al mislukte grap' vrouwen uitvragen.
Ik probeer de leegte die je achterliet op te vullenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.
Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).
Zo schattig
Heeft toch niks met durf te maken. Hoe weet jij nou wat ze uitvreten en wat maakt het uit, al neuken ze zich een ongeluk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.
Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).
Zo schattig
Klein niet (natuurlijk wel op onderzoek uitgeweest) en onervaren, nou ja, second base is hij wel geweest en dat kwam niet onervaren overquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef Liquidootje het volgende:
Zit mij niet te-smiley vleien.
PS. Ik denk je fransman nog maagd / zeer onervaren is of een kleine heeft
Ik heb het niet over de ontmoeting zelf, maar semi-nonchalante houding tot de afspraak.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heeft toch niks met durf te maken. Hoe weet jij nou wat ze uitvreten en wat maakt het uit, al neuken ze zich een ongeluk.
Nou, Emma, Evelien, keuze genoeg. Maar Emely/Emily is wel heel mooi.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juni 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:
iets wat met een E, dan mely of mily erachter zou je inderdaaad verwachten ja
Ok.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Klein niet (natuurlijk wel op onderzoek uitgeweest) en onervaren, nou ja, second base is hij wel geweest en dat kwam niet onervaren over![]()
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meentquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zo schattig
Fonetisch lijkt me het meest logisch.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, Emma, Evelien, keuze genoeg. Maar Emely/Emily is wel heel mooi.
Hoe is de seks met jouw vriendin? En is die ex van haar boos?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok.
* Liquidootje mental note. Geen dingen meer roepen waar je verder niets over wilde weten
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastischquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:17 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meent
MLI komt soms ineens scherp uit de hoek. Ja sorry mensen, maar ik ben aan het experimenteren met 'zeggen wat je denkt' en 'je gedragen zoals je je voelt'. Ik voel me onoverwinnelijk, ik botste laatst op straat tegen een man van 2 meter aan omdat ik weigerde opzij te gaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:17 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meent
Jij van alle mensen zou moeten weten dat je geen waar beeld van iemand kan vormen door hetgeen wat men op dit forum post......quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastisch
(pleeeaase want anders dan valt mijn beeld van jou aan stukken en ben je echt soft geworden door die nieuwe liefde van je)
helemaal mee eens hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten dat je geen waar beeld van iemand kan vormen door hetgeen wat men op dit forum post......
Nou nou. Niet te persoonlijk worden he. Maar het isquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoe is de seks met jouw vriendin? En is die ex van haar boos?
Ben zeer slecht in signalen opvangen en subtiliteiten waarnemen. ( hopelijk verwoord ik het zo begrijpelijk )quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
helemaal mee eens hoor
(maar ik denk dat jij mijn post nu te serieus opvat...)
Dat is ook helemaal jouw verantwoordelijkheid nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou. Niet te persoonlijk worden he. Maar het is+
![]()
En die ex van haar.... Ik voel mij zowaar bijna schuldig als ik daar over nadenk, maar dat siert mij niet. Dus ik denk er ook niet meer over na.
Wat is de vraag nu precies dushi?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastisch
(pleeeaase want anders dan valt mijn beeld van jou aan stukken en ben je echt soft geworden door die nieuwe liefde van je)
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:22 schreef m-niki het volgende:
en wat is dan precies het verschil met dit gedrag en dat van vorige week bv.? (hier in het topic dan)
ik vind alleen dat je zwaar overdrijftnu tenminste...
oh well... hij's al (bijna) weg
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal jouw verantwoordelijkheid niet
Ben kei-blij voor je
Dat is toch altijd zo? Mensen die hard van buiten zijn, zijn meestal zacht van binnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Bwa, ik heb dan ook een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
Nou, het verschil met een paar weken geleden is dat ik nu zelf ook geloof dat ik een tough girl ben, ik heb mezelf heel lang wijsgemaakt dat ik wel een grote mond had maar toch ook wel heel vriendelijk was. Maar dat ben ik niet dus ik heb ook geen zin meer om te doen alsof ik vriendelijk ben. Beleefd ben ik wel van nature, overigens.
Oh dat was mij nog niet opgevallenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben zeer slecht in signalen opvangen en subtiliteiten waarnemen. ( hopelijk verwoord ik het zo begrijpelijk )
Nee, ben alweer nuchter. Steek er zo wel weer 1 aan, denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:36 schreef mrbox het volgende:
MLI vind het wel grappig dat je ook die onzekere kant hier laat zien(of heb je vandaag zo veel geblowed ?)
oh ja shit..ik maakte de fout door iemand's liefde te koppelen aan iets negatiefs (stomme stomme fout)quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat is de vraag nu precies dushi?
Dank je.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ben alweer nuchter. Steek er zo wel weer 1 aan, denk ik.
Sterktequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef MNR het volgende:
Oh my God
Ik zie net welke film er vanavond gedraaid wordt (ga naar de ladies night met een paar meiden), het is "Sex and the City: The Movie"
![]()
THC en PEA (lichaamseigen verliefdheidsdrug) heffen elkaar kwa effect wel opquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ben alweer nuchter. Steek er zo wel weer 1 aan, denk ik.
Die bloesjes heb ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:54 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
OK, OK.![]()
Normaal gezien beperk ik het zelf tot 1 of 2 per dag, maar nu ik eventjes doelloos ben in het leven en er de tijd voor heb, geniet ik er wel maximaal van, jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef mrbox het volgende:
[..]fond of drug's you are he
![]()
Laatst zat je te vertellen over je verleden en gezien je vraagstukken in het heden vroeg ik mij af of je wel alles uit het verleden hebt verwerkt ? Niet dat ik het drug's gebruik daar mee koppel en ook niet opzoeknaar concreet antwoord maar tis mss iets (of ben ik nu te kort door de bocht "topic psycholoog" m-niki![]()
)
Tof! Niet verklappen wie er doodgaat!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef MNR het volgende:
Oh my God
Ik zie net welke film er vanavond gedraaid wordt (ga naar de ladies night met een paar meiden), het is "Sex and the City: The Movie"
![]()
Nou, die komt echt hard aan zeg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
THC en PEA (lichaamseigen verliefdheidsdrug) heffen elkaar kwa effect wel op
Hoe lang heb je daar over gedaan, om weer enigzins tot jezelf te komen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Normaal gezien beperk ik het zelf tot 1 of 2 per dag, maar nu ik eventjes doelloos ben in het leven en er de tijd voor heb, geniet ik er wel maximaal van, ja.
En nee, ik heb bijna niets uit het verleden verwerkt. Het is niet alsof één en ander me niet geraakt heeft, maar ergens zit er wel een blokkade waardoor niets écht keihard aankomt. Je hebt toch van die situaties waarvan een ander zegt 'blij dat ik dat niet mee hoef te maken?'. Als ik in zo'n situatie kom, schakel ik gelijk op de overlevings/damagecontrolmodus en hou ik me met gevoelskwesties niet bezig.
Voorbeeld: uit elkaar gaan met mijn ex, vooral bezig geweest met hoe alles af te handelen, spullen en geld in plaats van mijn gevoelens de vrije loop laten en verwerken wat ik verloren heb. Ik had het allemaal, 'leuke' vriend, leuk huis, leuke huisdieren, leuke auto, leuk werk. En hoewel ik zelf ook wel weet dat het allemaal 'leuk' voor de buitenwereld was, ik ben het wel allemaal kwijtgeraakt. Ik ben er nooit boos over geweest dat hij vreemdging aan het einde of dat ik het allemaal kwijt ben maar verwerkt, nee. Dus mijn gevoelens projecteer ik handig op iets anders en achteraf gezien weet je niet eens meer hoe je je ook alweer echt voelde dus dan kun je er ook niks meer mee.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar over gedaan, om weer enigzins tot jezelf te komen?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Tof! Niet verklappen wie er doodgaat!
[..]
Nou, die komt echt hard aan zeg!![]()
Ben je nou nog steeds pissed omdat jij toevallig veel herkende in mijn waslijst?
ff selectieve quote,maar heb je niet het gevoel dat als je een paar dingen uit het verleden een plaatsje weet te geven dat het "antwoorden" geeft in het heden ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:00 schreef MLI het volgende:
[..]
En nee, ik heb bijna niets uit het verleden verwerkt. maar ergens zit er wel een blokkade ..
whehehe "shake what ya mama gave ya" Alsk een strak roze bloesje aandoe krijg ik allemaal gays achter me aan, dan wordt het een beetje té. Ik denk dat ik eerst ff een stoere jeans ga scoren, beetje baggy dan moet 't wel kunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht echt altijd dat jij man was
Ah OK, vandaar dat ik het dacht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vergeet je waslijst aan eisen niet mee te nemen, of heb je die paraat in je hoofd?
*grinnik* Ja, je maakte wel indruk met zo'n lijst..quote:
Leven weer op de rails krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat bedoel je, nuchter worden? Leven weer op de rails krijgen toen het uitging met mijn ex?
Vast wel maar mijn prioriteit is nu om zoveel mogelijk leuke dingen te doen en zoveel mogelijk tijd voor mezelf te nemen tot september. Me binnenstebuiten laten keren door een psych past niet echt in die plannen, maar ik ga het zeker ooit doen. Alleen nu even niet, want dan krijg je gelijk het gezeik dat je moet stoppen met blowen enzo, en dat doe ik toch alleen maar voor mezelf. Niet omdat iemand me zegt dat het waarschijnlijk beter is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff selectieve quote,maar heb je niet het gevoel dat als je een paar dingen uit het verleden een plaatsje weet te geven dat het "antwoorden" geeft in het heden ?
Echt he wtfquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht echt altijd dat jij man was
Mijn leven is nooit echt van de rails geweest, over hem hoefde ik niet meer heen te komen, want ik had mezelf al wijsgemaakt dat ik er al overheen was toen het uitging. Was deels wel waar, de breuk was niet onverwachts. Maar half jaartje later leuke baan gevonden waardoor ik moest verhuizen naar de Randstad, toen had ik alles weer dik in orde.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leven weer op de rails krijgen inderdaad.
Ik denk dat het waarschinlijk beter is voor jezelf dat je stopt met blowen, en ik weet waarover ik het heb.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Vast wel maar mijn prioriteit is nu om zoveel mogelijk leuke dingen te doen en zoveel mogelijk tijd voor mezelf te nemen tot september. Me binnenstebuiten laten keren door een psych past niet echt in die plannen, maar ik ga het zeker ooit doen. Alleen nu even niet, want dan krijg je gelijk het gezeik dat je moet stoppen met blowen enzo, en dat doe ik toch alleen maar voor mezelf. Niet omdat iemand me zegt dat het waarschijnlijk beter is.
Pas nou op, plankje.. Ze hapte net al naar mij, straks vreet ze jou helemaal op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat het waarschinlijk beter is voor jezelf dat je stopt met blowen, en ik weet waarover ik het heb.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Vast wel maar mijn prioriteit is nu om zoveel mogelijk leuke dingen te doen en zoveel mogelijk tijd voor mezelf te nemen tot september. Me binnenstebuiten laten keren door een psych past niet echt in die plannen, maar ik ga het zeker ooit doen. Alleen nu even niet, want dan krijg je gelijk het gezeik dat je moet stoppen met blowen enzo, en dat doe ik toch alleen maar voor mezelf. Niet omdat iemand me zegt dat het waarschijnlijk beter is.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pas nou op, plankje.. Ze hapte net al naar mij, straks vreet ze jou helemaal op.
Ik vond van niet, ach sommige mensen hebben gewoon lange tenen peisk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef MLI het volgende:
Maar hey, even over die waslijst, er staan inderdaad geen gekke dingen op. In het topic zelf werd er vrij heftig op gereageerd. Nu snap ik dat het ook wel de langste lijst uit dat topic was, maar weet je wat mij nou met name opvalt?
Mannen zijn echt collectief beledigd als een vrouw zegt waar het op staat, maar als ze zelf zulke grappen maken (zoals vrouw achter het stuur, bloed aan de muur), lacht het hele gezelschap (inclusief vrouwen) mee.
Nu is mijn vraag, kwam dat vooral omdat het gepost werd vanaf account MLI of stonden er nou echt beledigende dingen in? Want over vrouwen waren al veel meer en veel leukere dingen gepost.
Ja maar het bloesje dat ik in gedacht heb is waarschijnlijk anders dan jij bedoeltquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
whehehe "shake what ya mama gave ya" Alsk een strak roze bloesje aandoe krijg ik allemaal gays achter me aan, dan wordt het een beetje té. Ik denk dat ik eerst ff een stoere jeans ga scoren, beetje baggy dan moet 't wel kunnen.Ik heb wel baggy jeans hoor maar ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe.
Het was nog geen 10 minuten werk. Kwestie van alle minpunten van mijn exen + nog één en ander aan fantasie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Perrin het volgende:
Vooral dat je de moeite had genomen zo'n enorm uitgebreide lijst te maken, wat mij betreft. Volgens mij (da's al eerder gezegd) hebben de meeste mensen wel zo'n soort lijst in hun hoofd, misschien niet altijd 100% bewust.
Mss heeft het te maken dat bepaalde regels hun persoonlijk "raakt" en dat het dan mogelijk voelt als een afwijzingquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef MLI het volgende:
Maar hey, even over die waslijst, er staan inderdaad geen gekke dingen op. In het topic zelf werd er vrij heftig op gereageerd. Nu snap ik dat het ook wel de langste lijst uit dat topic was, maar weet je wat mij nou met name opvalt?
Mannen zijn echt collectief beledigd als een vrouw zegt waar het op staat, maar als ze zelf zulke grappen maken (zoals vrouw achter het stuur, bloed aan de muur), lacht het hele gezelschap (inclusief vrouwen) mee.
Nu is mijn vraag, kwam dat vooral omdat het gepost werd vanaf account MLI of stonden er nou echt beledigende dingen in? Want over vrouwen waren al veel meer en veel leukere dingen gepost.
Bovendien is een doelbewuste vrouw natuurlijk erg bedreigend voor de mannelijke psyche.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss heeft het te maken dat bepaalde regels hun persoonlijk "raakt" en dat het dan mogelijk voelt als een afwijzingEen gemiste kans om ergens "aanspraak" op te kunnen maken
Nee daar zou ik niet beledigd om zijn, dan weet ik tenminste wat ik aan die vrouw heb eb wat in haar hoofdje omgaat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef MLI het volgende:
Neu die bedoel ik ni, ik kan me er wel een voorstelling bij maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar het bloesje dat ik in gedacht heb is waarschijnlijk anders dan jij bedoelt
Er zijn van die bloesjes/vestje met een hele diepe u-hals. De knoopjes lopen dat ook echt alleen tot de net onder de borsten. Daaronder heeft de vrouw dan meestal nog een andere nauwpassende streepjes shirt aan.
De 'gewone' man: Zelfbewuste vrouwen zijn leuk om mee te discussiëren, praten, lachen en interessant om op te jagen, maar voor een serieuze relatie wel te beangstigend voor de meeste gewone mensen. Ze roepen al snel het gevoel op dat je haar aandacht niet vast kunt houden en dat je haar altijd zult moeten delen met hordes mannen die op haar geilen. En zij weet dat ook, dus als er iets beters voorbij komt, is ze vertrokken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien is een doelbewuste vrouw natuurlijk erg bedreigend voor de mannelijke psyche.
Ik herkende trouwens ook wel genoeg bij de lijstjes van de mannen maar daar reageer ik toch ook niet op? Het deed wel wat met me, trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss heeft het te maken dat bepaalde regels hun persoonlijk "raakt" en dat het dan mogelijk voelt als een afwijzingEen gemiste kans om ergens "aanspraak" op te kunnen maken
Waar staan die lijstjes?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik herkende trouwens ook wel genoeg bij de lijstjes van de mannen maar daar reageer ik toch ook niet op? Het deed wel wat met me, trouwens.
Kijk als je minder knap zou zijn geweest dan waren de reacties veel minder denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik herkende trouwens ook wel genoeg bij de lijstjes van de mannen maar daar reageer ik toch ook niet op? Het deed wel wat met me, trouwens.
Ja, maar ten eerste, het betreft een fokster, en ten tweede, ik reageer toch ook niet zo op die afknappers van de mannen? Ik gebruik ze eerder in mijn voordeel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk als je minder knap zou zijn geweest dan waren de reacties veel minder denk ik.
Onbewust en kort door de bocht heeft het denk ik te maken met dit :
knappe vrouw -> man zou graag haar graag willen veroveren -> lijstje waar hij niet aan kan voldoen -> er is een soort van afwijzing / teleurstelling en dus gekwetst ego.
Meisjes plagen, kusjes vragen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry boxje, maar dat zie je verkeerd. Op fok is het zo:
Goeduitziende vrouw -> man wilt opvallen -> man maakt sneeropmerking -> reactie vrouw
Net zoals mannen die alleen op vrouwen reageren, dat noemen we dan paupers die fok!vrouwen proberen te versieren.
Bovenstaande heeft uiteraard geen betrekking op mij.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry boxje, maar dat zie je verkeerd. Op fok is het zo:
Goeduitziende vrouw -> man wilt opvallen -> man maakt sneeropmerking -> reactie vrouw
Net zoals mannen die alleen op vrouwen reageren, dat noemen we dan paupers die fok!vrouwen proberen te versieren.
Bovenstaande heeft uiteraard geen betrekking op mij.
ow dat middelste stukje sloeg op mijn persoontjequote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Echt box. Jij bent echt te aardig. Ik probeer je altijd een heel klein beetje onderhands te beledigen en dan kom je weer met zoiets lievigs.
Toughen up man. Vrouwen houden niet van die kleibare mannen.
Kijk naar feitosa, kwaakvaak en die ene hippie dude met het lange haar. Haal dan al die verzuurde, verjaarde opgespaarde woede weg en voeg een vleugje humor bij. Succes gegarandeerd.
Slijmbalquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk als je minder knap zou zijn geweest dan waren de reacties veel minder denk ik.Onbewust en kort door de bocht heeft het denk ik te maken met dit :
knappe vrouw -> man zou graag haar graag willen veroveren -> lijstje waar hij niet aan kan voldoen -> er is een soort van afwijzing / teleurstelling en dus gekwetst ego.
Ja klopt wel. Ik weet niet wat het met haar is. Elke keer als ik hard ben, dan zorgt ze dat het weer een kwartiertje slapjes isquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow dat middelste stukje sloeg op mijn persoontjebeetje doorzichtig
vriendin heeft je beetje slapjes gemaakt liquidootje we hebben beter van je gezien
Ik kan er niet aan doen dat ik zoveel lul, het zit gewoon in mijn aardquote:Champions can be tireless in talking with others, like fountains that bubble and splash, spilling over their own words to get it all out. And usually this is not simple storytelling; Champions often speak (or write) in the hope of revealing some truth about human experience, or of motivating others with their powerful convictions.
ah leuk vragenlijstjes!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef kwaakvaak het volgende:
om het maar eens over een andere boeg te mikken.. Ik kwam deze tegen in een oud topic http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp en behalve dat ik me af vroeg hoe dat nu onder water zou werken (score matrix met punter per vraag en dan een getal uitrekenen gok ik) is de uitkomst ook wel grappig correct te noemen
Type : ENFP
Extraverted 11%
Intuitive 12%
Feeling 62%
Perceiving 33%
Okay droge getallen, maar dan de beste carriere advies bijpassend voor die score :
http://www.humanmetrics.com/vocation/JCI.asp?EI=11&SN=-12&TF=-62&JP=-33
Grappig hoe dat wel aansluit bij mijn intresse's, en vooral dat stukje pr/marketing omdat ik denk dat ik er stiekum best goed in ben om mensen van een conceptje ofzo te overtuigen.
Tot zover deze zelfbevlekking, speelt u rustig verder ik ga slapen voor de wekker me inhaalt.
sorry.. maar dit is te frappant om niet te melden
[..]
Ik kan er niet aan doen dat ik zoveel lul, het zit gewoon in mijn aard
ouch : http://typelogic.com/enfp.html ongeveer 80% van die tekst kan ik zo markeren als kloppend bij hoe en wat ik doe. Wonderbaarlijk zeg...
en vooral dat bovenste zinnetje, dat het vooruit uit z'n eigen ervaring komt, maakt het hele stukje natuurlijk zo invalide as hellquote:[The following comes partially from the archetype, but mostly from my own dealings with ENFPs.]
General: ENFPs are both "idea"-people and "people"-people, who see everyone and everything as part of an often bizarre cosmic whole. They want to both help (at least, their own definition of "help") and be liked and admired by other people, on bo th an individual and a humanitarian level. They are interested in new ideas on principle, but ultimately discard most of them for one reason or another.
Social/Personal Relationships: ENFPs have a great deal of zany charm, which can ingratiate them to the more stodgy types in spite of their unconventionality. They are outgoing, fun, and genuinely like people. As SOs/mates they are warm, affectionate (l ots of PDA), and disconcertingly spontaneous. However, attention span in relationships can be short; ENFPs are easily intrigued and distracted by new friends and acquaintances, forgetting about the older ones for long stretches at a time. Less mature ENFPs may need to feel they are the center of attention all the time, to reassure them that everyone thinks they're a wonderful and fascinating person.
ENFPs often have strong, if unconvential, convictions on various issues related to their Cosmic View. They usually try to use their social skills and contacts to persuade people gently of the rightness of these views; his sometimes results in their negle cting their nearest and dearest while flitting around trying to save the world.
Work Environment: ENFPs are pleasant, easygoing, and usually fun to work with. They come up with great ideas, and are a major asset in brainstorming sessions. Followthrough tends to be a problem, however; they tend to get bored quickly, especially if a newer, more interesting project comes along. They also tend to be procrastinators, both about meeting hard deadlines and about performing any small, uninteresting tasks that they've been assigned. ENFPs are at their most useful when working in a group w ith a J or two to take up the slack.
ENFPs hate bureaucracy, both in principle and in practice; they will always make a point of launching one of their crusades against some aspect of it.
Ik moest daadwerkelijk glimlachen hierom.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Echt box. Jij bent echt te aardig. Ik probeer je altijd een heel klein beetje onderhands te beledigen en dan kom je weer met zoiets lievigs.
Toughen up man. Vrouwen houden niet van die kleibare mannen.
Kijk naar feitosa, kwaakvaak en die ene hippie dude met het lange haar. Haal dan al die verzuurde, verjaarde opgespaarde woede weg en voeg een vleugje humor bij. Succes gegarandeerd.
Ik hoef die lijstjes niet in te vullen. Ben al helemaal doodgetest en geanalyseerd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef m-niki het volgende:
[..]
ah leuk vragenlijstjes!!
maar eh, ergens klopt het niet, want je zegt dat je type ENFP is, terwijl de percentages een andere volgorde aangeven... bij mij zegt ie ook ENFP, terwijl qua percentages zou het EFPN moeten zijn
ben ik toch benieuwd wat ie bij jou voor beschrijving geeft...
Dit is de 'mijne'
[..]
en vooral dat bovenste zinnetje, dat het vooruit uit z'n eigen ervaring komt, maakt het hele stukje natuurlijk zo invalide as hell
ben ik hier goed voor de wedstrijd 'meeste generalisaties in één post'?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
[..]
De 'gewone' man: Zelfbewuste vrouwen zijn leuk om mee te discussiëren, praten, lachen en interessant om op te jagen, maar voor een serieuze relatie wel te beangstigend voor de meeste gewone mensen. Ze roepen al snel het gevoel op dat je haar aandacht niet vast kunt houden en dat je haar altijd zult moeten delen met hordes mannen die op haar geilen. En zij weet dat ook, dus als er iets beters voorbij komt, is ze vertrokken.
Dan nog de categorie players, die houden gewoon niet van de spiegel. Zelfbewuste vrouwen hebben er namelijk meestal niet zoveel moeite mee om gewoon te duidelijk te laten merken dat ze players op mijlenver ruikt en dat ze hem herkent in degene die tegenover haar staat. Er zijn maar weinig players die hun hart verliezen aan de vrouw die precies doorheeft waar hij mee bezig is.
En mannen willen het gevoel hebben dat ze zelf de man zijn, hè? Uiteindelijk wil bijna elke man een vrouw die spontaan en lief is, maar wel zo één die sterk genoeg in haar schoenen staat dat ze kan steunen bij zíjn leven. Er zijn maar heel weinig mannen die zelf genoegen nemen met de puur ondersteunende rol.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:51 schreef m-niki het volgende:
edit van hierboven (DOH!)
jouw typebeschrijving is dus exact aan de 'mijne' terwijl de percentages uit de test heel anders liggen:
jouwe
Extraverted 11%
Intuitive 12%
Feeling 62%
Perceiving 33%
mijne
Extraverted 89%
Intuitive 25%
Feeling 62%
Perceiving 44%
we zouden dus heel andere beschrijvingen moeten hebben en het kan dus ook niet (logischerwijs) dat we ons allebei herkennen in de beschrijvinghahaha
horoscoop-syndroom alert!! (mensen zijn zooo biased)
die stond al bij de eerdere bevindingen van vanochtendquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:17 schreef kastanova het volgende:
Niki.
Thanx voor de analyse, dus toch!.
Enigszins gedramatiseerd maar toch zeker punten die ik wel herken (fuck you Xen. )
Damn it, stel je voor, moet ik nog open een relatie in gaan ook.
Waar is je "Vrouwen zijn inderdaad teleurstellend conclusie" gebleven?.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je me op een toepasselijke manier zou wekken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:45 schreef m-niki het volgende:
[..]
die stond al bij de eerdere bevindingen van vanochtend
en tja, drama is my middle name..
oh nee ...toch niet![]()
bij jou klopt het ook niet, van die bekende mensen, want die stonden er bij mij ook onder..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef Feitosa het volgende:
Toch maar even het testje gedaan, blijven leuk.
Extraverted: 1%
Sensing :25%
Thinking: 38%
Perceiving: 22%
Famous people of your particular type
Bruce Willis, George W. Bush, Vespasian, Colin Powell, Martha Gellhorn (war correspondent), Lyndon B. Johnson
![]()
hahaha idd!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je me op een toepasselijke manier zou wekken...
Met een schop voor m'n bek ofzo.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens heb gekeken waar die test voor is of wat het inhoud.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
bij jou klopt het ook niet, van die bekende mensen, want die stonden er bij mij ook onder..
the latter indeedquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens heb gekeken waar die test voor is of wat het inhoud.
Anyway, het viel me op dat jij bijna alleen maar in R&P post. Wordt je niet moe van al dat geanalyseer en psychologische troubleshooting, of heb je van je hobby je werk gemaakt?
Zo naïef ben ik ook weer niet. Maar dank je welquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Altijd goed voor je ego.
En ja, ik kan het nog wel loslaten, ik ben niet zo zwaar verliefd dat ik niet meer normaal na kan denken. Maar we shall see, wie weet komt dat over een paar weken nog wel.
EN DARKMANTA, stop nou maar met je pogingen bij PF. Dat je alleen nog bij naïeve vrouwen een kans maakt, wil niet zeggen dat je PF van ons af mag pakken.
Ik had afgesproken met Mr Gala, mijn bruisende stad laten zien (quote:
Mr Gala vroeg of ik daar met hem naar toe wou omdat hij altijd die series keek en het niet zo goed aan z'n vrienden durfde te vragen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef MNR het volgende:
Oh my God
![]()
Je bent weggepest vanwege te botte kritiek? Van wat ik tot nu toe van je weet vind ik dat niet rijmen, jij en bot...maar goed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:51 schreef m-niki het volgende:
[..]
the latter indeed
maar de rest boeit me ook echt niet hier op FOK (ik zat ooit nog een poos in Fotografie, maar daar ben ik weggepest omdat ik te botte kritiek gaf op het lage niveau qua fotografie) Misschien moet ik me wat meer gaan verdiepen in CUL.
Waar zit jij dan in het algemeen?
Heheheh, of het is een smoes!quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mr Gala vroeg of ik daar met hem naar toe wou omdat hij altijd die series keek en het niet zo goed aan z'n vrienden durfde te vragen.![]()
![]()
!
Details!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik had afgesproken met Mr Gala, mijn bruisende stad laten zien () En daarvoor nog een aanrijding gehad dus was ik heel zielig
Ben je single?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:17 schreef cerror het volgende:
Puik, ik wist niet eens dat er een singles topic was.
Van de aanrijding? Uhm. Ik schoof van mijn fiets af, m'n voet zat achter de trapper.quote:
Ik kijk het ook wel (soms) maar dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Heheheh, of het is een smoes!
Gewoon wat detailvragen stellen, mannen die nooit kijken weten niet wie 'ugly-sex' van Charlotte is. En ze weten ook niet dat Carrie haar vriend bedroog met Mr.Big.
Aauwquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Van de aanrijding? Uhm. Ik schoof van mijn fiets af, m'n voet zat achter de trapper.
Ik viel met m'n kruis op de (lage) stang van m'n te kleine fiets.
Resultaat: kapotte schoen, bloedende schaamlip, gekraste mercedes.
Het was leuk, heb hem mijn stad/dorp laten zien waar niets aanwas. Héél veel gepraat. Tijd was veel te snel om (hij nam de laatste trein) en we gaan snelsnelsnel weer afspreken!quote:
Die kleine kale met die theezakjes? O nee wacht! Eerst had ze de ideale man. Dat ging uit. Later had ze 1 met thee zakjes die klein en lelijk was. En met mr. big ging ze naar/achter na/naar Frankrijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
ulgy-sex is omdat ze een kale, kleinige dikke man heeft en carrie's aidan was de o-zo aardige knappert die het onderspit moest delven bij mr big
Tuurlijk.quote:
Ja idd, maar eerlijk wie laat dan ook al die theezakjes ook zo ongeneerd drappend rondslingerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Die kleine kale met die theezakjes? O nee wacht! Eerst had ze de ideale man. Dat ging uit. Later had ze 1 met thee zakjes die klein en lelijk was. En met mr. big ging ze naar/achter na/naar Frankrijk
Mên, dat is alweer verleden tijd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ik dacht dat jij een meid had gevangen die van langharige tuig hield
Mr Gala denkt dat de UB een plek is "om te zien en gezien te worden"quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja idd, maar eerlijk wie laat dan ook al die theezakjes ook zo ongeneerd drappend rondslingeren
Die meid waar je het over had is ook weg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:37 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ik was daar niet van op de hoogte dat je je haren had geknipt...
Ik vond het echt een grappige opmerkingquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Die meid waar je het over had is ook weg.
Klinkt leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het was leuk, heb hem mijn stad/dorp laten zien waar niets aanwas. Héél veel gepraat. Tijd was veel te snel om (hij nam de laatste trein) en we gaan snelsnelsnel weer afspreken!
(En we kwamen tot de conclusie dat we best goed samen in èèn huis konden wonen![]()
Nu ik er over nadenk zou dat samenwonen zijn. Maar daar kwam ik nu pas achter.)
Hmm, interesting. Dat wist ik niet van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |