Nee, ben alweer nuchter. Steek er zo wel weer 1 aan, denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:36 schreef mrbox het volgende:
MLI vind het wel grappig dat je ook die onzekere kant hier laat zien(of heb je vandaag zo veel geblowed ?)
oh ja shit..ik maakte de fout door iemand's liefde te koppelen aan iets negatiefs (stomme stomme fout)quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat is de vraag nu precies dushi?
Dank je.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ben alweer nuchter. Steek er zo wel weer 1 aan, denk ik.
Sterktequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef MNR het volgende:
Oh my God
Ik zie net welke film er vanavond gedraaid wordt (ga naar de ladies night met een paar meiden), het is "Sex and the City: The Movie"
![]()
THC en PEA (lichaamseigen verliefdheidsdrug) heffen elkaar kwa effect wel opquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ben alweer nuchter. Steek er zo wel weer 1 aan, denk ik.
Die bloesjes heb ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:54 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
OK, OK.![]()
Ik blijf wel gewoon mezelf. Maar ik trek wel mijn roze hemdje aan met mijn roze bloesje (zo ééntje die je dichtknoopt onder je tieten, krijg je dikke tieten van én een supersmalle taille). En ik zeg er wel gewoon bij dat ik het doodeng vind.
Normaal gezien beperk ik het zelf tot 1 of 2 per dag, maar nu ik eventjes doelloos ben in het leven en er de tijd voor heb, geniet ik er wel maximaal van, jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef mrbox het volgende:
[..]fond of drug's you are he
![]()
Laatst zat je te vertellen over je verleden en gezien je vraagstukken in het heden vroeg ik mij af of je wel alles uit het verleden hebt verwerkt ? Niet dat ik het drug's gebruik daar mee koppel en ook niet opzoeknaar concreet antwoord maar tis mss iets (of ben ik nu te kort door de bocht "topic psycholoog" m-niki![]()
)
Tof! Niet verklappen wie er doodgaat!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef MNR het volgende:
Oh my God
Ik zie net welke film er vanavond gedraaid wordt (ga naar de ladies night met een paar meiden), het is "Sex and the City: The Movie"
![]()
Nou, die komt echt hard aan zeg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
THC en PEA (lichaamseigen verliefdheidsdrug) heffen elkaar kwa effect wel op
Hoe lang heb je daar over gedaan, om weer enigzins tot jezelf te komen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Normaal gezien beperk ik het zelf tot 1 of 2 per dag, maar nu ik eventjes doelloos ben in het leven en er de tijd voor heb, geniet ik er wel maximaal van, ja.
En nee, ik heb bijna niets uit het verleden verwerkt. Het is niet alsof één en ander me niet geraakt heeft, maar ergens zit er wel een blokkade waardoor niets écht keihard aankomt. Je hebt toch van die situaties waarvan een ander zegt 'blij dat ik dat niet mee hoef te maken?'. Als ik in zo'n situatie kom, schakel ik gelijk op de overlevings/damagecontrolmodus en hou ik me met gevoelskwesties niet bezig.
Voorbeeld: uit elkaar gaan met mijn ex, vooral bezig geweest met hoe alles af te handelen, spullen en geld in plaats van mijn gevoelens de vrije loop laten en verwerken wat ik verloren heb. Ik had het allemaal, 'leuke' vriend, leuk huis, leuke huisdieren, leuke auto, leuk werk. En hoewel ik zelf ook wel weet dat het allemaal 'leuk' voor de buitenwereld was, ik ben het wel allemaal kwijtgeraakt. Ik ben er nooit boos over geweest dat hij vreemdging aan het einde of dat ik het allemaal kwijt ben maar verwerkt, nee. Dus mijn gevoelens projecteer ik handig op iets anders en achteraf gezien weet je niet eens meer hoe je je ook alweer echt voelde dus dan kun je er ook niks meer mee.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar over gedaan, om weer enigzins tot jezelf te komen?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Tof! Niet verklappen wie er doodgaat!
[..]
Nou, die komt echt hard aan zeg!![]()
Ben je nou nog steeds pissed omdat jij toevallig veel herkende in mijn waslijst?
ff selectieve quote,maar heb je niet het gevoel dat als je een paar dingen uit het verleden een plaatsje weet te geven dat het "antwoorden" geeft in het heden ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:00 schreef MLI het volgende:
[..]
En nee, ik heb bijna niets uit het verleden verwerkt. maar ergens zit er wel een blokkade ..
whehehe "shake what ya mama gave ya" Alsk een strak roze bloesje aandoe krijg ik allemaal gays achter me aan, dan wordt het een beetje té. Ik denk dat ik eerst ff een stoere jeans ga scoren, beetje baggy dan moet 't wel kunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht echt altijd dat jij man was
Ah OK, vandaar dat ik het dacht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vergeet je waslijst aan eisen niet mee te nemen, of heb je die paraat in je hoofd?
*grinnik* Ja, je maakte wel indruk met zo'n lijst..quote:
Leven weer op de rails krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat bedoel je, nuchter worden? Leven weer op de rails krijgen toen het uitging met mijn ex?
Vast wel maar mijn prioriteit is nu om zoveel mogelijk leuke dingen te doen en zoveel mogelijk tijd voor mezelf te nemen tot september. Me binnenstebuiten laten keren door een psych past niet echt in die plannen, maar ik ga het zeker ooit doen. Alleen nu even niet, want dan krijg je gelijk het gezeik dat je moet stoppen met blowen enzo, en dat doe ik toch alleen maar voor mezelf. Niet omdat iemand me zegt dat het waarschijnlijk beter is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff selectieve quote,maar heb je niet het gevoel dat als je een paar dingen uit het verleden een plaatsje weet te geven dat het "antwoorden" geeft in het heden ?
Echt he wtfquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht echt altijd dat jij man was
Mijn leven is nooit echt van de rails geweest, over hem hoefde ik niet meer heen te komen, want ik had mezelf al wijsgemaakt dat ik er al overheen was toen het uitging. Was deels wel waar, de breuk was niet onverwachts. Maar half jaartje later leuke baan gevonden waardoor ik moest verhuizen naar de Randstad, toen had ik alles weer dik in orde.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leven weer op de rails krijgen inderdaad.
Ik denk dat het waarschinlijk beter is voor jezelf dat je stopt met blowen, en ik weet waarover ik het heb.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Vast wel maar mijn prioriteit is nu om zoveel mogelijk leuke dingen te doen en zoveel mogelijk tijd voor mezelf te nemen tot september. Me binnenstebuiten laten keren door een psych past niet echt in die plannen, maar ik ga het zeker ooit doen. Alleen nu even niet, want dan krijg je gelijk het gezeik dat je moet stoppen met blowen enzo, en dat doe ik toch alleen maar voor mezelf. Niet omdat iemand me zegt dat het waarschijnlijk beter is.
Pas nou op, plankje.. Ze hapte net al naar mij, straks vreet ze jou helemaal op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat het waarschinlijk beter is voor jezelf dat je stopt met blowen, en ik weet waarover ik het heb.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Vast wel maar mijn prioriteit is nu om zoveel mogelijk leuke dingen te doen en zoveel mogelijk tijd voor mezelf te nemen tot september. Me binnenstebuiten laten keren door een psych past niet echt in die plannen, maar ik ga het zeker ooit doen. Alleen nu even niet, want dan krijg je gelijk het gezeik dat je moet stoppen met blowen enzo, en dat doe ik toch alleen maar voor mezelf. Niet omdat iemand me zegt dat het waarschijnlijk beter is.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pas nou op, plankje.. Ze hapte net al naar mij, straks vreet ze jou helemaal op.
Ik vond van niet, ach sommige mensen hebben gewoon lange tenen peisk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef MLI het volgende:
Maar hey, even over die waslijst, er staan inderdaad geen gekke dingen op. In het topic zelf werd er vrij heftig op gereageerd. Nu snap ik dat het ook wel de langste lijst uit dat topic was, maar weet je wat mij nou met name opvalt?
Mannen zijn echt collectief beledigd als een vrouw zegt waar het op staat, maar als ze zelf zulke grappen maken (zoals vrouw achter het stuur, bloed aan de muur), lacht het hele gezelschap (inclusief vrouwen) mee.
Nu is mijn vraag, kwam dat vooral omdat het gepost werd vanaf account MLI of stonden er nou echt beledigende dingen in? Want over vrouwen waren al veel meer en veel leukere dingen gepost.
Ja maar het bloesje dat ik in gedacht heb is waarschijnlijk anders dan jij bedoeltquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
whehehe "shake what ya mama gave ya" Alsk een strak roze bloesje aandoe krijg ik allemaal gays achter me aan, dan wordt het een beetje té. Ik denk dat ik eerst ff een stoere jeans ga scoren, beetje baggy dan moet 't wel kunnen.Ik heb wel baggy jeans hoor maar ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe.
Het was nog geen 10 minuten werk. Kwestie van alle minpunten van mijn exen + nog één en ander aan fantasie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Perrin het volgende:
Vooral dat je de moeite had genomen zo'n enorm uitgebreide lijst te maken, wat mij betreft. Volgens mij (da's al eerder gezegd) hebben de meeste mensen wel zo'n soort lijst in hun hoofd, misschien niet altijd 100% bewust.
Mss heeft het te maken dat bepaalde regels hun persoonlijk "raakt" en dat het dan mogelijk voelt als een afwijzingquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef MLI het volgende:
Maar hey, even over die waslijst, er staan inderdaad geen gekke dingen op. In het topic zelf werd er vrij heftig op gereageerd. Nu snap ik dat het ook wel de langste lijst uit dat topic was, maar weet je wat mij nou met name opvalt?
Mannen zijn echt collectief beledigd als een vrouw zegt waar het op staat, maar als ze zelf zulke grappen maken (zoals vrouw achter het stuur, bloed aan de muur), lacht het hele gezelschap (inclusief vrouwen) mee.
Nu is mijn vraag, kwam dat vooral omdat het gepost werd vanaf account MLI of stonden er nou echt beledigende dingen in? Want over vrouwen waren al veel meer en veel leukere dingen gepost.
Bovendien is een doelbewuste vrouw natuurlijk erg bedreigend voor de mannelijke psyche.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss heeft het te maken dat bepaalde regels hun persoonlijk "raakt" en dat het dan mogelijk voelt als een afwijzingEen gemiste kans om ergens "aanspraak" op te kunnen maken
Nee daar zou ik niet beledigd om zijn, dan weet ik tenminste wat ik aan die vrouw heb eb wat in haar hoofdje omgaat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef MLI het volgende:
Neu die bedoel ik ni, ik kan me er wel een voorstelling bij maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar het bloesje dat ik in gedacht heb is waarschijnlijk anders dan jij bedoelt
Er zijn van die bloesjes/vestje met een hele diepe u-hals. De knoopjes lopen dat ook echt alleen tot de net onder de borsten. Daaronder heeft de vrouw dan meestal nog een andere nauwpassende streepjes shirt aan.
De 'gewone' man: Zelfbewuste vrouwen zijn leuk om mee te discussiëren, praten, lachen en interessant om op te jagen, maar voor een serieuze relatie wel te beangstigend voor de meeste gewone mensen. Ze roepen al snel het gevoel op dat je haar aandacht niet vast kunt houden en dat je haar altijd zult moeten delen met hordes mannen die op haar geilen. En zij weet dat ook, dus als er iets beters voorbij komt, is ze vertrokken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien is een doelbewuste vrouw natuurlijk erg bedreigend voor de mannelijke psyche.
Ik herkende trouwens ook wel genoeg bij de lijstjes van de mannen maar daar reageer ik toch ook niet op? Het deed wel wat met me, trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss heeft het te maken dat bepaalde regels hun persoonlijk "raakt" en dat het dan mogelijk voelt als een afwijzingEen gemiste kans om ergens "aanspraak" op te kunnen maken
Waar staan die lijstjes?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik herkende trouwens ook wel genoeg bij de lijstjes van de mannen maar daar reageer ik toch ook niet op? Het deed wel wat met me, trouwens.
Kijk als je minder knap zou zijn geweest dan waren de reacties veel minder denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik herkende trouwens ook wel genoeg bij de lijstjes van de mannen maar daar reageer ik toch ook niet op? Het deed wel wat met me, trouwens.
Ja, maar ten eerste, het betreft een fokster, en ten tweede, ik reageer toch ook niet zo op die afknappers van de mannen? Ik gebruik ze eerder in mijn voordeel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk als je minder knap zou zijn geweest dan waren de reacties veel minder denk ik.
Onbewust en kort door de bocht heeft het denk ik te maken met dit :
knappe vrouw -> man zou graag haar graag willen veroveren -> lijstje waar hij niet aan kan voldoen -> er is een soort van afwijzing / teleurstelling en dus gekwetst ego.
Meisjes plagen, kusjes vragen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry boxje, maar dat zie je verkeerd. Op fok is het zo:
Goeduitziende vrouw -> man wilt opvallen -> man maakt sneeropmerking -> reactie vrouw
Net zoals mannen die alleen op vrouwen reageren, dat noemen we dan paupers die fok!vrouwen proberen te versieren.
Bovenstaande heeft uiteraard geen betrekking op mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |