Heeft toch niks met durf te maken. Hoe weet jij nou wat ze uitvreten en wat maakt het uit, al neuken ze zich een ongeluk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.
Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).
Zo schattig
Klein niet (natuurlijk wel op onderzoek uitgeweest) en onervaren, nou ja, second base is hij wel geweest en dat kwam niet onervaren overquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef Liquidootje het volgende:
Zit mij niet te-smiley vleien.
PS. Ik denk je fransman nog maagd / zeer onervaren is of een kleine heeft
Ik heb het niet over de ontmoeting zelf, maar semi-nonchalante houding tot de afspraak.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heeft toch niks met durf te maken. Hoe weet jij nou wat ze uitvreten en wat maakt het uit, al neuken ze zich een ongeluk.
Nou, Emma, Evelien, keuze genoeg. Maar Emely/Emily is wel heel mooi.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juni 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:
iets wat met een E, dan mely of mily erachter zou je inderdaaad verwachten ja
Ok.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Klein niet (natuurlijk wel op onderzoek uitgeweest) en onervaren, nou ja, second base is hij wel geweest en dat kwam niet onervaren over![]()
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meentquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.
Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).
Zo schattig
Fonetisch lijkt me het meest logisch.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, Emma, Evelien, keuze genoeg. Maar Emely/Emily is wel heel mooi.
Hoe is de seks met jouw vriendin? En is die ex van haar boos?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok.
* Liquidootje mental note. Geen dingen meer roepen waar je verder niets over wilde weten
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastischquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:17 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meent
MLI komt soms ineens scherp uit de hoek. Ja sorry mensen, maar ik ben aan het experimenteren met 'zeggen wat je denkt' en 'je gedragen zoals je je voelt'. Ik voel me onoverwinnelijk, ik botste laatst op straat tegen een man van 2 meter aan omdat ik weigerde opzij te gaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:17 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meent
Jij van alle mensen zou moeten weten dat je geen waar beeld van iemand kan vormen door hetgeen wat men op dit forum post......quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastisch
(pleeeaase want anders dan valt mijn beeld van jou aan stukken en ben je echt soft geworden door die nieuwe liefde van je)
helemaal mee eens hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten dat je geen waar beeld van iemand kan vormen door hetgeen wat men op dit forum post......
Nou nou. Niet te persoonlijk worden he. Maar het isquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoe is de seks met jouw vriendin? En is die ex van haar boos?
Ben zeer slecht in signalen opvangen en subtiliteiten waarnemen. ( hopelijk verwoord ik het zo begrijpelijk )quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
helemaal mee eens hoor
(maar ik denk dat jij mijn post nu te serieus opvat...)
Dat is ook helemaal jouw verantwoordelijkheid nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou. Niet te persoonlijk worden he. Maar het is+
![]()
En die ex van haar.... Ik voel mij zowaar bijna schuldig als ik daar over nadenk, maar dat siert mij niet. Dus ik denk er ook niet meer over na.
Wat is de vraag nu precies dushi?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastisch
(pleeeaase want anders dan valt mijn beeld van jou aan stukken en ben je echt soft geworden door die nieuwe liefde van je)
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:22 schreef m-niki het volgende:
en wat is dan precies het verschil met dit gedrag en dat van vorige week bv.? (hier in het topic dan)
ik vind alleen dat je zwaar overdrijftnu tenminste...
oh well... hij's al (bijna) weg
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal jouw verantwoordelijkheid niet
Ben kei-blij voor je
Dat is toch altijd zo? Mensen die hard van buiten zijn, zijn meestal zacht van binnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Bwa, ik heb dan ook een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
Nou, het verschil met een paar weken geleden is dat ik nu zelf ook geloof dat ik een tough girl ben, ik heb mezelf heel lang wijsgemaakt dat ik wel een grote mond had maar toch ook wel heel vriendelijk was. Maar dat ben ik niet dus ik heb ook geen zin meer om te doen alsof ik vriendelijk ben. Beleefd ben ik wel van nature, overigens.
Oh dat was mij nog niet opgevallenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben zeer slecht in signalen opvangen en subtiliteiten waarnemen. ( hopelijk verwoord ik het zo begrijpelijk )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |