abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59313103
Zit mij niet te -smiley vleien.

PS. Ik denk je fransman nog maagd / zeer onervaren is of een kleine heeft
A little bit hateful
pi_59313174
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.

Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).

Zo schattig
Heeft toch niks met durf te maken. Hoe weet jij nou wat ze uitvreten en wat maakt het uit, al neuken ze zich een ongeluk.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:10:08 #178
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59313193
[quote]Op woensdag 11 juni 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:

[..]

eh...beetje overtrokken reactie?

oh en.. oh!! Gister kwam ik erachter hoe je waarsch. in het echt heet alleen doordat je naam dus voor het eerst hardop werd uitgesproken!! Grappig (leuk bedacht ook)
[/quote

iets wat met een E, dan mely of mily erachter zou je inderdaaad verwachten ja
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59313195
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef Liquidootje het volgende:
Zit mij niet te -smiley vleien.

PS. Ik denk je fransman nog maagd / zeer onervaren is of een kleine heeft
Klein niet (natuurlijk wel op onderzoek uitgeweest) en onervaren, nou ja, second base is hij wel geweest en dat kwam niet onervaren over
pi_59313268
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:09 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Heeft toch niks met durf te maken. Hoe weet jij nou wat ze uitvreten en wat maakt het uit, al neuken ze zich een ongeluk.
Ik heb het niet over de ontmoeting zelf, maar semi-nonchalante houding tot de afspraak.

En verder Feitosa. Hier heb je wat tenenkaas.
A little bit hateful
pi_59313283
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juni 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:

iets wat met een E, dan mely of mily erachter zou je inderdaaad verwachten ja
Nou, Emma, Evelien, keuze genoeg. Maar Emely/Emily is wel heel mooi.
pi_59313363
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef MLI het volgende:

[..]

Klein niet (natuurlijk wel op onderzoek uitgeweest) en onervaren, nou ja, second base is hij wel geweest en dat kwam niet onervaren over
Ok.

* Liquidootje mental note. Geen dingen meer roepen waar je verder niets over wilde weten
A little bit hateful
pi_59313461
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.

Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).

Zo schattig
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meent
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59313464
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, Emma, Evelien, keuze genoeg. Maar Emely/Emily is wel heel mooi.
Fonetisch lijkt me het meest logisch.
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:17:59 #185
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59313466
Waar is Principessa.Farfal...nou?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_59313467
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ok.

* Liquidootje mental note. Geen dingen meer roepen waar je verder niets over wilde weten
Hoe is de seks met jouw vriendin? En is die ex van haar boos?
pi_59313493
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:17 schreef m-niki het volgende:

[..]

maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meent
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastisch

(pleeeaase want anders dan valt mijn beeld van jou aan stukken en ben je echt soft geworden door die nieuwe liefde van je )
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59313557
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:17 schreef m-niki het volgende:

[..]

MLI komt soms ineens scherp uit de hoek. Ja sorry mensen, maar ik ben aan het experimenteren met 'zeggen wat je denkt' en 'je gedragen zoals je je voelt'. Ik voel me onoverwinnelijk, ik botste laatst op straat tegen een man van 2 meter aan omdat ik weigerde opzij te gaan . En laatst stond ik een half uur na de wedstrijd in mijn eentje een groepje Italianen keihard uit te lachen.
pi_59313629
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef m-niki het volgende:

[..]

(pleeeaase want anders dan valt mijn beeld van jou aan stukken en ben je echt soft geworden door die nieuwe liefde van je )
Jij van alle mensen zou moeten weten dat je geen waar beeld van iemand kan vormen door hetgeen wat men op dit forum post......
pi_59313677
en wat is dan precies het verschil met dit gedrag en dat van vorige week bv.? (hier in het topic dan)

ik vind alleen dat je zwaar overdrijft nu tenminste...

oh well... hij's al (bijna) weg
pi_59313709
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:21 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Jij van alle mensen zou moeten weten dat je geen waar beeld van iemand kan vormen door hetgeen wat men op dit forum post......
helemaal mee eens hoor
(maar ik denk dat jij mijn post nu te serieus opvat...)
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:23:44 #192
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59313711
die MLI toch... Met de vlinders in de de maag, wordt die grote dikke muur van haar langzaam afgebrokelt tot iets wat zowaar op iemand met echt gevoel lijkt. Okay lichtjes over trokken, maar ik moet zeggen dat onzekere.. Is best leuk om te lezen, dat de zelfverzerkerheid verdwijnt als sneeuw bij een zomerzonnetje.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59313741
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoe is de seks met jouw vriendin? En is die ex van haar boos?
Nou nou. Niet te persoonlijk worden he. Maar het is +

En die ex van haar.... Ik voel mij zowaar bijna schuldig als ik daar over nadenk, maar dat siert mij niet. Dus ik denk er ook niet meer over na.
A little bit hateful
pi_59313792
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:23 schreef m-niki het volgende:

[..]

helemaal mee eens hoor
(maar ik denk dat jij mijn post nu te serieus opvat...)
Ben zeer slecht in signalen opvangen en subtiliteiten waarnemen. ( hopelijk verwoord ik het zo begrijpelijk )
pi_59313816
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:24 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nou nou. Niet te persoonlijk worden he. Maar het is +

En die ex van haar.... Ik voel mij zowaar bijna schuldig als ik daar over nadenk, maar dat siert mij niet. Dus ik denk er ook niet meer over na.
Dat is ook helemaal jouw verantwoordelijkheid niet

Ben kei-blij voor je
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59313833
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef m-niki het volgende:

[..]

Wat is de vraag nu precies dushi?
A little bit hateful
pi_59313923
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:22 schreef m-niki het volgende:
en wat is dan precies het verschil met dit gedrag en dat van vorige week bv.? (hier in het topic dan)

ik vind alleen dat je zwaar overdrijft nu tenminste...

oh well... hij's al (bijna) weg

Bwa, ik heb dan ook een theatrale persoonlijkheidsstoornis .

Nou, het verschil met een paar weken geleden is dat ik nu zelf ook geloof dat ik een tough girl ben, ik heb mezelf heel lang wijsgemaakt dat ik wel een grote mond had maar toch ook wel heel vriendelijk was. Maar dat ben ik niet dus ik heb ook geen zin meer om te doen alsof ik vriendelijk ben. Beleefd ben ik wel van nature, overigens.
pi_59313968
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal jouw verantwoordelijkheid niet

Ben kei-blij voor je

En thnx
A little bit hateful
pi_59313999
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef MLI het volgende:

[..]

Bwa, ik heb dan ook een theatrale persoonlijkheidsstoornis .

Nou, het verschil met een paar weken geleden is dat ik nu zelf ook geloof dat ik een tough girl ben, ik heb mezelf heel lang wijsgemaakt dat ik wel een grote mond had maar toch ook wel heel vriendelijk was. Maar dat ben ik niet dus ik heb ook geen zin meer om te doen alsof ik vriendelijk ben. Beleefd ben ik wel van nature, overigens.
Dat is toch altijd zo? Mensen die hard van buiten zijn, zijn meestal zacht van binnen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59314025
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ben zeer slecht in signalen opvangen en subtiliteiten waarnemen. ( hopelijk verwoord ik het zo begrijpelijk )
Oh dat was mij nog niet opgevallen
Ik zal er voortaan rekening meehouden
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')