abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59311762
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:11 schreef MLI het volgende:

Speciaal voor jou
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59311941
Oké de stress slaat toe. Jullie hadden gelijk. Ik ben verschrikkelijk in zelf een dag/vond activiteit te verzinnen
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:27:31 #153
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59311980
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké de stress slaat toe. Jullie hadden gelijk. Ik ben verschrikkelijk in zelf een dag/vond activiteit te verzinnen
Same here! Wordt drankje doen voor mij denk ik, ook gezellig
(en eng)
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59311981
Aaaw!

blegh, verliefd zijn is helemaal niet leuk als je iemand de hele tijd wil zien . Ik ben één van de mensen geworden die ik eerder uitkotste .

Hoe staat het ervoor bij jou?
pi_59312173
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef Nexie het volgende:

[..]

Same here! Wordt drankje doen voor mij denk ik, ook gezellig
(en eng)
Bij mij gaat het zo:
PF zullen we iets drinken?
PF: Ja leuk!

PF wat zullen we gaan doen jij mag het zeggen:
PF: Uhh.. Uhh.. *iets drinken is vast stom* hm en uh.. ja verder hm.. uh :/
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:34:43 #156
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59312178
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kom hier heen
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_59312242
Je lijkt een beetje op T-Bag van Prison Break dus ik weet niet of ik dat wel durf
pi_59312271
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het moet! .

(Doe thuis maar dan...)
Naam: Kastanova
Geboorte datum: kweetniet-ergensin-1980
Opleiding: teveel om op te noemen

Betreft: da analyse

Eerste indruk
Kastanova komt te laat binnen, maar vertoont aangepast en oprecht sociaal gedrag door zich te verontschuldigen. Hij ziet er verzorgd uit conform zijn kalenderleeftijd (met hier en daar een rimpel heb ik gehoord). Hij geeft een stevige handdruk. Non-verbale communicatie is normaal (goed oogcontact, gepaste afstand tot de ander), verbaal komt hij assertief, belangstellend over. Durft de aandacht op zichzelf te richten.

Gespreksverslag
Kastanova springt moeiteloos van onderwerp op onderwerp zonder dat dit erg vervelend overkomt. Sporadisch blijft hij juist bij een onderwerp hangen, waarbij hij niet opmerkt/voorbij gaat aan dat zijn gesprekspartner zich niet op haar gemakt voelt en dit expliciet moet aangeven.
De onderwerpen zijn uiteenlopend en Kastanova lijkt hierbij geen onderwerp uit de weg te gaan. Op zijn tijd is hij erg open (voor een eerste gesprek). Opvallend: hij vertelt niets over zijn familie/gezin.

Verleden
Kastanova heeft in het verleden een aantal vervelend gelopen relaties achter de rug. Uit zijn verhalen komt een beeld naar voren van iemand die in eerste instantie op zijn hoede, uiteindelijk zeer zorgzaam een relatie ingaat. Deze zorgzaamheid breidt zich uit naar de gehele vriendenkring. Dit is tevens zijn grootste valkuil; er is in het verleden misbruik van gemaakt. Door zich wat afzijdig op te stellen en de ander op de eerste plaats te zetten, gaat hij soms voorbij aan zijn eigen behoeften.

Heden
Kastanova heeft wat relaties betreft sterk de neiging om alles te veralgemeniseren: ervaringen uit het verleden worden gezien als een voorspeller van de toekomst. Hij heeft tevens de neiging om zijn gesprekspartner te overtuigen van zijn (eventueel misschien je weet het niet) gelijk en geeft meningen weer als feiten. Hij kan kritisch naar zijn eigen rol in het verleden kijken, maar verzuimt deze rol mee te nemen in hoe hij tegen vrouwen in het algemeen aankijkt.

Conclusie
Duh we hebben het niet alleen over relaties gehad, maar een analyse over je hele persoon dakannieheur

Advies
Einstein zei ooit: daar verandering verwachten waar men steeds hetzelfde blijft doen, is gewoonweg dom
Wellicht kan het geen kwaad om te experimenteren met zijn eigen rol in relaties, hoogstwaarschijnlijk worden op den duur ook andere types vrouwen aangetrokken?

11 juli 2008 Nijmegen
drs. m-niki
psycholoog NIP

(ps: niet te serieus op gaan vatten hè...het is deels ook voor de gein ...ben niet zo goed in dit te doen voor mensen die ik anders ken dan clienten snappie )
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59312333
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:34 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Kom hier heen
Zeer zielige poging. Kerel, ze is 19 of 20, waar ben je mee bezig man?
pi_59312342
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef MLI het volgende:
Aaaw!

blegh, verliefd zijn is helemaal niet leuk als je iemand de hele tijd wil zien . Ik ben één van de mensen geworden die ik eerder uitkotste .

Hoe staat het ervoor bij jou?
Ja weet hoe het voelt als iemand je helemaal van de kaart af brengt, dat je elkaar ziet dat het dan goed voelt, lekker kletst over van alles en nog wat en gewoon helemaal week wordt als je zoent of tegen elkaar aanligt al. Dat je hem aankijkt en dan die vibe door je heen voelt schieten. Dat je eigenlijk gewoon superblij bent.

En dat hij dan afstand neemt.. Enne.. waarom zou je zo over jezelf denken? Het is jouw gevoel en daarmee jouw waarheid.

Mja... heb het nog niet uitgemaakt. Op de vraag 'waarom niet' heb ik nog geen antwoord.

Vandaag overkwam me nog wel iets leuks. Ik liep het gebouw binnen en bij de ingang sprak een jonge man me aan. Hij kwam naast me lopen en zei opeens - out of the blue - "wat heb jij een mooie haarkleur". Ik keek naar links, moest glimlachen en was lichtelijk overrompeld. Toen stak hij een verhaal af dat vrouwen met mijn kleur haar zeldzaam zijn.
Ik stond daar echt een beetje prompt met mijn bek vol tanden en wist niet goed wat terug te zeggen, dus praatte maar door over zijn theorie en zei toen ( ): "jij hebt ook erg mooi haar hoor!. Vind donkere krullen altijd erg mooi" (en dat vind ik ook echt. Donker haar is echt heel aantrekkelijk bij een man). Toen we boven bij de roltrap aankwamen zei ik hem gedag en liep rechtdoor en toen ik op de afdeling kwam, kwam ik tot het besef: "jezus Christus! Wat was dat een lekker ding! "

Niet dat ik nu hoop hem opnieuw te zien, maar voelde me zeker gevleid.

Kun je de situatie een beetje loslaten?
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:41:26 #161
124655 DarkManta
pi_59312348
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je lijkt een beetje op T-Bag van Prison Break dus ik weet niet of ik dat wel durf
Doet ie enge dingen dan?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_59312365
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Doet ie enge dingen dan?
Hij vermoord de hele tijd mensen
pi_59312389
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef MLI het volgende:

[..]

eh...beetje overtrokken reactie?

oh en.. oh!! Gister kwam ik erachter hoe je waarsch. in het echt heet alleen doordat je naam dus voor het eerst hardop werd uitgesproken!! Grappig (leuk bedacht ook)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:43:09 #164
124655 DarkManta
pi_59312399
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef MLI het volgende:

[..]

Dude dat was geen poging, ik ouwe hoer alleen maar, niks meer of minder.
pi_59312512
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MNR het volgende:

Vandaag overkwam me nog wel iets leuks. Ik liep het gebouw binnen en bij de ingang sprak een jonge man me aan. Hij kwam naast me lopen en zei opeens - out of the blue - "wat heb jij een mooie haarkleur". Ik keek naar links, moest glimlachen en was lichtelijk overrompeld. Toen stak hij een verhaal af dat vrouwen met mijn kleur haar zeldzaam zijn.
Ik stond daar echt een beetje prompt met mijn bek vol tanden en wist niet goed wat terug te zeggen, dus praatte maar door over zijn theorie en zei toen ( ): "jij hebt ook erg mooi haar hoor!. Vind donkere krullen altijd erg mooi" (en dat vind ik ook echt. Donker haar is echt heel aantrekkelijk bij een man). Toen we boven bij de roltrap aankwamen zei ik hem gedag en liep rechtdoor en toen ik op de afdeling kwam, kwam ik tot het besef: "jezus Christus! Wat was dat een lekker ding! "

Niet dat ik nu hoop hem opnieuw te zien, maar voelde me zeker gevleid.

Kun je de situatie een beetje loslaten?
Altijd goed voor je ego .

En ja, ik kan het nog wel loslaten, ik ben niet zo zwaar verliefd dat ik niet meer normaal na kan denken. Maar we shall see, wie weet komt dat over een paar weken nog wel .

EN DARKMANTA, stop nou maar met je pogingen bij PF. Dat je alleen nog bij naïeve vrouwen een kans maakt, wil niet zeggen dat je PF van ons af mag pakken .
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:47:23 #166
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59312529
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:

[..]

eh...beetje overtrokken reactie?

oh en.. oh!! Gister kwam ik erachter hoe je waarsch. in het echt heet alleen doordat je naam dus voor het eerst hardop werd uitgesproken!! Grappig (leuk bedacht ook)
* Nexie geeft zichzelf klap tegen voorhoofd.
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59312547
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:43 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Dudeame dat was geen poging, ik ouwe hoer alleen maar, niks meer of minder.
En jawel, als ze er serieus op ingegaan was had je er geen nee tegen gezegd. Blegh, mannen die 'onder het mom van een toch al mislukte grap' vrouwen uitvragen.
pi_59312592
Maar OK, ik stop alweer
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:49:48 #169
124655 DarkManta
pi_59312616
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:

[..]

EN DARKMANTA, stop nou maar met je pogingen bij PF. Dat je alleen nog bij naïeve vrouwen een kans maakt, wil niet zeggen dat je PF van ons af mag pakken .
Damn wat is jouw probleem
pi_59312632
ik snap niet zo waarom je zo aan het overreacten bent eigenlijk...
ken je hem persoonlijk ofzo??? (ooit gedate en dat het fout liep bv.)
pi_59312646
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:49 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Damn wat is jouw probleem
Ja, weet ik veel _!
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:52:20 #172
124655 DarkManta
pi_59312674
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef MLI het volgende:

[..]

En jawel, als ze er serieus op ingegaan was had je er geen nee tegen gezegd. Blegh, mannen die 'onder het mom van een toch al mislukte grap' vrouwen uitvragen.
Als ze er serieus op was ingegaan had ik gezged dat ik het niet zo bedoeld had, ik ken haar niet eens poezelewoepsie.
pi_59312709
Grape! , grape!!!....don,t you mean rape?....no there were a bunch of them

Met dank aan Benny Hill.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59312763
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef MLI het volgende:

[..]

Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.

Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).

Zo schattig
A little bit hateful
pi_59312877
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.

Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).

Zo schattig
Ik probeer de leegte die je achterliet op te vullen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')