vast welquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer. Want dan had ik de mijne ook wel gepost.
Met een lijst die 12 jarigen maken, zodat ze altijd wel wat te klagen hebben en bovendien niet weten dat als je verliefd bent, dat het niet uitmaakt? Die MLI bedoel je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind MLI wel schattig zo
zo lijken jullie ineens wel een beetje op elkaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind MLI wel schattig zo
Nee want ik was al een paar dagen niet meer zoquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo lijken jullie ineens wel een beetje op elkaar
Volgens mij zijn er hier wel meer leuke vrouwenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Misschien dat er hier nog leuke vrouwen zijn (HAHA).
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee want ik was al een paar dagen niet meer zo!
Dat lijkt me een retorische stelling.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij zijn er hier wel meer leuke vrouwen
Watquote:
mr volgende-date ? het is me wat...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
WatIk heb vanavond een date die ik voor de verandering niet ga afbellen maar wel nog ff iets voor moet bedenken. En ziet iemand paniek hier. Nee joh
Laat je aars zien. Dan win je sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar wel nog ff iets voor moet bedenken.
Haha nee hij komt niet! Zondag ben ik ook lelijk en stinkend gegaan en ik zag er extreem leuk uit. Nouquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mr volgende-date ? het is me wat...
en die paniek komt vast wel weer
Hahaha.. Nou. Leuk idee..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat je aars zien. Dan win je sowieso.
lelijk en stinkend volgens jou= extreem leuk volgens hem?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha nee hij komt niet! Zondag ben ik ook lelijk en stinkend gegaan en ik zag er extreem leuk uit. NouDag paniek
Alleen vind ik mijn stad niet zo leuk en wil ik ook wel graag trainen vandaag
Je weet toch pas na het neuken of het wat wordt, dat kun je dan maar beter achter de rug hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha.. Nou. Leuk idee..
O ja sorryquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
lelijk en stinkend volgens jou= extreem leuk volgens hem?![]()
volgens mij word ik steeds beter in het ontcijferen van wat je schrijft...
Je kan ook best een relatie hebben met iemand zonder seksquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet toch pas na het neuken of het wat wordt, dat kun je dan maar beter achter de rug hebben.
Een relatie zonder seks noemen ze in de volksmond ook wel 'vriendschap'.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan ook best een relatie hebben met iemand zonder seks
hee, ik had het goed ontcijfert hoor, dus voor mij hoef je het niet uit te leggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ja sorry![]()
Ik was een hele dag in het zand wezen rollen/beach volleybal/springkussen weet ik hetOnder de drank gespoten met waterpistolen. Dus ik dacht nee ik ga niet want ik zie er niet uit.
Toen had ik toch maar direct met hem afgesproken en zei hij: Wat zie je er leuk uit en ook zo zomers! En ja echt leuk! Ongeveer5x![]()
Zo. Ik hoop dat het duidelijk is.
Wat is dat nu weer voor stomme vertalingquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hee, ik had het goed ontcijfert hoor, dus voor mij hoef je het niet uit te leggen![]()
maar zo zie je maar weer: mannen kijken niet naar de details van hoe je eruit ziet...
en als een man 5x zegt dat je er leuk uitziet, dan betekent dat dat hij je in zijn hoofd zonder kleren voorstelt
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een relatie zonder seks noemen ze in de volksmond ook wel 'vriendschap'.
niet helemaal zo romantisch als je het in je hoofd had?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is dat nu weer voor stomme vertalingHaha.
...ja, want het is tenslotte helemaal niet belangrijk of het fysieke aspect wel klikt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.
Dat kan je leren..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ja, want het is tenslotte helemaal niet belangrijk of het fysieke aspect wel klikt.
dus niet eerst even kijken of alles fysiek wel past? Heb je dan garantie ofzo? Want stel dat het nu niet past, wat moet je dan? Scheiden en een nieuwe occasion uitzoeken bij de dealer?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.
Je kan ook van iemand leren houden die je slaat. Wat een nonargument.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat kan je leren..
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dus niet eerst even kijken of alles fysiek wel past? Heb je dan garantie ofzo? Want stel dat het nu niet past, wat moet je dan? Scheiden en een nieuwe occasion uitzoeken bij de dealer?
nou, je moest eens weten hoeveel vrouwen het om die reden al....quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochTe grote piemel is toch geen reden om het uit te maken
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou, je moest eens weten hoeveel vrouwen het om die reden al....
![]()
...
oeps
Als het met de sex echt kut is, komt je relatie wel onder druk te staan hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochTe grote piemel is toch geen reden om het uit te maken
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als het met de sex echt kut is, komt je relatie wel onder druk te staan hoor
Maar ze zeggen natuurlijk ook niet voor niets dat sex in een relatie niet zo belangrijk is als het al;lemaal goed gaat, maar dat het heel belangrijk wordt als het slecht gaat...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,
ik zeg eerlijk de eerste keer was ik geen held maar daarna leer je elkaar aanvoelen tochEn oké m'n ex en ik waren een stelletje klunzen maar dat wil niet zeggen dat het voor de rest wel leuk was? En ik denk als je echt wil dat er wel een oplossing voor is. Oké een micropenis is niet zo handig, maar die heb je dan waarschijnlijk al gezien.. Er zit natuurlijk wel heel veel tussen elkaar alleen met wollen truien aanzien en niet aanraken en neuken.
goede oude bruce...een van de weinigen die liefdes-liedjes zingt die ook nog een beetje kloppen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:15 schreef kwaakvaak het volgende:
En tja liefde.. Kleine maand geleden had ik mijn buik er ook goed vol van, maar langzaam begint dat gevoel wel weg te trekken en plaats te maken voor een soort van leegte en gemis aan juist die liefde en dan beetje zoals de baas het bezong in human touch.
Is dat een niet zo stille hint naar je omgeving?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef JamesBrownie het volgende:
wat een gesprek weer!
Sex is belangrijk.
Liefde is belangrijker.
Als het op sexueel gebied niet werkt, wordt het moeilijker om de liefde te behouden.
En laat die liefde voor mij maar even zitten
Het moet!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef m-niki het volgende:
@Kasta, heej ik ben écht aan het werk hè, analyse-moe heet datik ga zo naar huis!
(en ik hoef niet te kiezen, beide gerechten klonken zeer oké)
(maar lichte voorkeur voor de rijstversie)
(hoewel...)
(nee rijstversie)
PF, er zijn een paar belangrijke momenten in het leven van iedere vrouw:quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]Ik vind het maar onzin. Anders kun je beter een seks relatie aangaan.. Het is wel belangrijk maar alleen maar een onderdeel van alles..
Ik vind dat je wat dat betreft ook bij elkaar moet passen. Met sommige mensen is het direct heel erg lekker, met sommige mensen loop je zelf ook te klungelen. Bij mensen met wie het direct goed zit, kan ik er ook makkelijk over praten, met mensen bij wie dat later pas groeit heb ik er toch altijd meer moeite mee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,
ik zeg eerlijk de eerste keer was ik geen held maar daarna leer je elkaar aanvoelen tochEn oké m'n ex en ik waren een stelletje klunzen maar dat wil niet zeggen dat het voor de rest wel leuk was? En ik denk als je echt wil dat er wel een oplossing voor is. Oké een micropenis is niet zo handig, maar die heb je dan waarschijnlijk al gezien.. Er zit natuurlijk wel heel veel tussen elkaar alleen met wollen truien aanzien en niet aanraken en neuken.
Same here! Wordt drankje doen voor mij denk ik, ook gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké de stress slaat toe. Jullie hadden gelijk. Ik ben verschrikkelijk in zelf een dag/vond activiteit te verzinnen
Bij mij gaat het zo:quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Same here! Wordt drankje doen voor mij denk ik, ook gezellig
(en eng)
Kom hier heenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké de stress slaat toe. Jullie hadden gelijk. Ik ben verschrikkelijk in zelf een dag/vond activiteit te verzinnen
Naam: Kastanovaquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het moet!.
(Doe thuis maar dan...)
Ja weet hoe het voelt als iemand je helemaal van de kaart af brengt, dat je elkaar ziet dat het dan goed voelt, lekker kletst over van alles en nog wat en gewoon helemaal week wordt als je zoent of tegen elkaar aanligt al. Dat je hem aankijkt en dan die vibe door je heen voelt schieten. Dat je eigenlijk gewoon superblij bent.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:27 schreef MLI het volgende:
Aaaw!
blegh, verliefd zijn is helemaal niet leuk als je iemand de hele tijd wil zien. Ik ben één van de mensen geworden die ik eerder uitkotste
.
Hoe staat het ervoor bij jou?
Doet ie enge dingen dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je lijkt een beetje op T-Bag van Prison Break dus ik weet niet of ik dat wel durf
eh...beetje overtrokken reactie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeer zielige poging. Kerel, ze is 19 of 20, waar ben je mee bezig man?
Dude dat was geen poging, ik ouwe hoer alleen maar, niks meer of minder.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeer zielige poging. Kerel, ze is 19 of 20, waar ben je mee bezig man?
Altijd goed voor je egoquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MNR het volgende:
Vandaag overkwam me nog wel iets leuks. Ik liep het gebouw binnen en bij de ingang sprak een jonge man me aan. Hij kwam naast me lopen en zei opeens - out of the blue - "wat heb jij een mooie haarkleur". Ik keek naar links, moest glimlachen en was lichtelijk overrompeld. Toen stak hij een verhaal af dat vrouwen met mijn kleur haar zeldzaam zijn.
Ik stond daar echt een beetje prompt met mijn bek vol tanden en wist niet goed wat terug te zeggen, dus praatte maar door over zijn theorie en zei toen (): "jij hebt ook erg mooi haar hoor!. Vind donkere krullen altijd erg mooi" (en dat vind ik ook echt. Donker haar is echt heel aantrekkelijk bij een man). Toen we boven bij de roltrap aankwamen zei ik hem gedag en liep rechtdoor en toen ik op de afdeling kwam, kwam ik tot het besef: "jezus Christus! Wat was dat een lekker ding!
"
Niet dat ik nu hoop hem opnieuw te zien, maar voelde me zeker gevleid.
Kun je de situatie een beetje loslaten?
* Nexie geeft zichzelf klap tegen voorhoofd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:
[..]
eh...beetje overtrokken reactie?![]()
oh en.. oh!! Gister kwam ik erachter hoe je waarsch. in het echt heet alleen doordat je naam dus voor het eerst hardop werd uitgesproken!! Grappig(leuk bedacht ook)
En jawel, als ze er serieus op ingegaan was had je er geen nee tegen gezegd. Blegh, mannen die 'onder het mom van een toch al mislukte grap' vrouwen uitvragen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:43 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dudeame dat was geen poging, ik ouwe hoer alleen maar, niks meer of minder.
Damn wat is jouw probleemquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:
[..]
EN DARKMANTA, stop nou maar met je pogingen bij PF. Dat je alleen nog bij naïeve vrouwen een kans maakt, wil niet zeggen dat je PF van ons af mag pakken.
Als ze er serieus op was ingegaan had ik gezged dat ik het niet zo bedoeld had, ik ken haar niet eens poezelewoepsie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef MLI het volgende:
[..]
En jawel, als ze er serieus op ingegaan was had je er geen nee tegen gezegd. Blegh, mannen die 'onder het mom van een toch al mislukte grap' vrouwen uitvragen.
Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef MLI het volgende:
[..]
En jawel, als ze er serieus op ingegaan was had je er geen nee tegen gezegd. Blegh, mannen die 'onder het mom van een toch al mislukte grap' vrouwen uitvragen.
Ik probeer de leegte die je achterliet op te vullenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.
Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).
Zo schattig
Heeft toch niks met durf te maken. Hoe weet jij nou wat ze uitvreten en wat maakt het uit, al neuken ze zich een ongeluk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik lees nu nog steeds stiekem mee, maar je uit de laatste tijd echt allemaal dingen die ik ook zou zeggen.
Zeg maar; het zit er zo dikbovenop, maar niemand durft het naakt op straat te gooien (zelfde met die m-niki en kasta nonchalante tussendoortje "avontuurtje" een topic terug).
Zo schattig
Klein niet (natuurlijk wel op onderzoek uitgeweest) en onervaren, nou ja, second base is hij wel geweest en dat kwam niet onervaren overquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef Liquidootje het volgende:
Zit mij niet te-smiley vleien.
PS. Ik denk je fransman nog maagd / zeer onervaren is of een kleine heeft
Ik heb het niet over de ontmoeting zelf, maar semi-nonchalante houding tot de afspraak.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heeft toch niks met durf te maken. Hoe weet jij nou wat ze uitvreten en wat maakt het uit, al neuken ze zich een ongeluk.
Nou, Emma, Evelien, keuze genoeg. Maar Emely/Emily is wel heel mooi.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juni 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:
iets wat met een E, dan mely of mily erachter zou je inderdaaad verwachten ja
Ok.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Klein niet (natuurlijk wel op onderzoek uitgeweest) en onervaren, nou ja, second base is hij wel geweest en dat kwam niet onervaren over![]()
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meentquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zo schattig
Fonetisch lijkt me het meest logisch.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, Emma, Evelien, keuze genoeg. Maar Emely/Emily is wel heel mooi.
Hoe is de seks met jouw vriendin? En is die ex van haar boos?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok.
* Liquidootje mental note. Geen dingen meer roepen waar je verder niets over wilde weten
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastischquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:17 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meent
MLI komt soms ineens scherp uit de hoek. Ja sorry mensen, maar ik ben aan het experimenteren met 'zeggen wat je denkt' en 'je gedragen zoals je je voelt'. Ik voel me onoverwinnelijk, ik botste laatst op straat tegen een man van 2 meter aan omdat ik weigerde opzij te gaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:17 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar ik denk dat het grote verschil erin zit dat jij het sarcastisch zei (tenminste, ik nam alles wat je zei met brokken zout en verdacht je van oproerkraaierij en muiterij) en MLI het flink meent
Jij van alle mensen zou moeten weten dat je geen waar beeld van iemand kan vormen door hetgeen wat men op dit forum post......quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastisch
(pleeeaase want anders dan valt mijn beeld van jou aan stukken en ben je echt soft geworden door die nieuwe liefde van je)
helemaal mee eens hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten dat je geen waar beeld van iemand kan vormen door hetgeen wat men op dit forum post......
Nou nou. Niet te persoonlijk worden he. Maar het isquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoe is de seks met jouw vriendin? En is die ex van haar boos?
Ben zeer slecht in signalen opvangen en subtiliteiten waarnemen. ( hopelijk verwoord ik het zo begrijpelijk )quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
helemaal mee eens hoor
(maar ik denk dat jij mijn post nu te serieus opvat...)
Dat is ook helemaal jouw verantwoordelijkheid nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou. Niet te persoonlijk worden he. Maar het is+
![]()
En die ex van haar.... Ik voel mij zowaar bijna schuldig als ik daar over nadenk, maar dat siert mij niet. Dus ik denk er ook niet meer over na.
Wat is de vraag nu precies dushi?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh kut. Dat was deze opmerking van jou natuurlijk ook --> sarcastisch
(pleeeaase want anders dan valt mijn beeld van jou aan stukken en ben je echt soft geworden door die nieuwe liefde van je)
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:22 schreef m-niki het volgende:
en wat is dan precies het verschil met dit gedrag en dat van vorige week bv.? (hier in het topic dan)
ik vind alleen dat je zwaar overdrijftnu tenminste...
oh well... hij's al (bijna) weg
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal jouw verantwoordelijkheid niet
Ben kei-blij voor je
Dat is toch altijd zo? Mensen die hard van buiten zijn, zijn meestal zacht van binnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Bwa, ik heb dan ook een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
Nou, het verschil met een paar weken geleden is dat ik nu zelf ook geloof dat ik een tough girl ben, ik heb mezelf heel lang wijsgemaakt dat ik wel een grote mond had maar toch ook wel heel vriendelijk was. Maar dat ben ik niet dus ik heb ook geen zin meer om te doen alsof ik vriendelijk ben. Beleefd ben ik wel van nature, overigens.
Oh dat was mij nog niet opgevallenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben zeer slecht in signalen opvangen en subtiliteiten waarnemen. ( hopelijk verwoord ik het zo begrijpelijk )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |