abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2008 @ 16:46:16 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59309551
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.
...ja, want het is tenslotte helemaal niet belangrijk of het fysieke aspect wel klikt.
pi_59309869
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

...ja, want het is tenslotte helemaal niet belangrijk of het fysieke aspect wel klikt.
Dat kan je leren..
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:01:11 #128
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59309919
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.
dus niet eerst even kijken of alles fysiek wel past? Heb je dan garantie ofzo? Want stel dat het nu niet past, wat moet je dan? Scheiden en een nieuwe occasion uitzoeken bij de dealer?
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2008 @ 17:01:17 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59309924
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat kan je leren..
Je kan ook van iemand leren houden die je slaat. Wat een nonargument.
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:04:59 #130
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59310008
wat een gesprek weer!

Sex is belangrijk.
Liefde is belangrijker.
Als het op sexueel gebied niet werkt, wordt het moeilijker om de liefde te behouden.

En laat die liefde voor mij maar even zitten
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59310019
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

dus niet eerst even kijken of alles fysiek wel past? Heb je dan garantie ofzo? Want stel dat het nu niet past, wat moet je dan? Scheiden en een nieuwe occasion uitzoeken bij de dealer?
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor toch Te grote piemel is toch geen reden om het uit te maken
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:06:24 #132
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59310044
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor toch Te grote piemel is toch geen reden om het uit te maken
nou, je moest eens weten hoeveel vrouwen het om die reden al....

...

oeps
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59310066
Okay.
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:08:08 #134
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59310084
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:07 schreef dawg het volgende:
Okay.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59310101
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nou, je moest eens weten hoeveel vrouwen het om die reden al....

...

oeps
Ik vind het maar onzin. Anders kun je beter een seks relatie aangaan.. Het is wel belangrijk maar alleen maar een onderdeel van alles..
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:09:22 #136
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59310109
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als het met de sex echt kut is, komt je relatie wel onder druk te staan hoor
pi_59310157
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:09 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Als het met de sex echt kut is, komt je relatie wel onder druk te staan hoor
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,
ik zeg eerlijk de eerste keer was ik geen held maar daarna leer je elkaar aanvoelen toch En oké m'n ex en ik waren een stelletje klunzen maar dat wil niet zeggen dat het voor de rest wel leuk was? En ik denk als je echt wil dat er wel een oplossing voor is. Oké een micropenis is niet zo handig, maar die heb je dan waarschijnlijk al gezien.. Er zit natuurlijk wel heel veel tussen elkaar alleen met wollen truien aanzien en niet aanraken en neuken.
pi_59310166
Ik vind dat wel logisch eigenlijk, elkaar verkennen ok, maar als het kut blijft gaat je dat op den duur wel tegenstaan. Maar dat kan met wel meer dingen dan alleen sex.
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:14:05 #139
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59310204
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik zeg eerlijk de eerste keer was ik geen held maar daarna leer je elkaar aanvoelen toch En oké m'n ex en ik waren een stelletje klunzen maar dat wil niet zeggen dat het voor de rest wel leuk was? En ik denk als je echt wil dat er wel een oplossing voor is. Oké een micropenis is niet zo handig, maar die heb je dan waarschijnlijk al gezien.. Er zit natuurlijk wel heel veel tussen elkaar alleen met wollen truien aanzien en niet aanraken en neuken.
Maar ze zeggen natuurlijk ook niet voor niets dat sex in een relatie niet zo belangrijk is als het al;lemaal goed gaat, maar dat het heel belangrijk wordt als het slecht gaat...

Ik moet eens naar huis gaan, want ik ben al bijna een kwartier afgewerkt
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:15:03 #140
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59310231
er zijn zoveel redenen waarom het niet kan werken, te groot, te klein, te snel, te ruw.. etc etc..

Sex is leuk, maar zonder liefde is er geen hol aan. Maar dat is mijn mening.

En tja liefde.. Kleine maand geleden had ik mijn buik er ook goed vol van, maar langzaam begint dat gevoel wel weg te trekken en plaats te maken voor een soort van leegte en gemis aan juist die liefde en dan beetje zoals de baas het bezong in human touch.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:23:29 #141
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59310432
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:15 schreef kwaakvaak het volgende:
En tja liefde.. Kleine maand geleden had ik mijn buik er ook goed vol van, maar langzaam begint dat gevoel wel weg te trekken en plaats te maken voor een soort van leegte en gemis aan juist die liefde en dan beetje zoals de baas het bezong in human touch.
goede oude bruce...een van de weinigen die liefdes-liedjes zingt die ook nog een beetje kloppen...
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:25:35 #142
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59310474
Pff, jullie gaan te hard.
Ik ga me gewoon de komende 2,5 compleet met voetbal bezig houden, meld me daarna hier wel weer
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_59310600
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef JamesBrownie het volgende:
wat een gesprek weer!

Sex is belangrijk.
Liefde is belangrijker.
Als het op sexueel gebied niet werkt, wordt het moeilijker om de liefde te behouden.

En laat die liefde voor mij maar even zitten
Is dat een niet zo stille hint naar je omgeving?
pi_59310693
Sex is altijd belangrijk.
Als de sex slecht is , is de relatie gedoemd te falen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59310972
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef m-niki het volgende:

@Kasta, heej ik ben écht aan het werk hč, analyse-moe heet dat ik ga zo naar huis!
(en ik hoef niet te kiezen, beide gerechten klonken zeer oké)
(maar lichte voorkeur voor de rijstversie)
(hoewel...)
(nee rijstversie)
Het moet! .

(Doe thuis maar dan...)
I was an atheist until I realized I was God
pi_59311093
OK, ik ga nu het verslag maken!
pi_59311139
Dus, ik kom zo aan op het metrostation, 20 minuten gezocht naar zijn huis. Bel ik op om te vragen of hij thuis is, nou ja, blijkt dat dus niet zo te zijn. Maar wel een kwartiertje gebabbeld aan de telefoon en vrijdag gaan we samen NL-FR kijken, als hij zich beter voelt.
pi_59311154
Oh ja, ik ga nu eerst pizza eten en daarna eet ik die meloen zelf wel op.
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:06:49 #149
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59311415
Hier ook maar weer een tvp.
Nog steeds single dus en nog steeds rustig aan het kijken of het iets kan worden met de Rotterdamse meid uit eerdere reeksen, inmiddels de nodige dagen mee doorgebracht en heerlijk genoten.
Máar ... nouja er is altijd een maar als single zijnde.

Zometeen in ieder geval lekker naar het strand van scheveningen, lekker uitwaaien samen met de hond.
pi_59311572
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik vind het maar onzin. Anders kun je beter een seks relatie aangaan.. Het is wel belangrijk maar alleen maar een onderdeel van alles..
PF, er zijn een paar belangrijke momenten in het leven van iedere vrouw:
Je eerste serieuze vriendje
Je eerste keer seks
Je eerste keer goeie seks.

En met name die laatste heeft erg grote impact.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik vind dat je wat dat betreft ook bij elkaar moet passen. Met sommige mensen is het direct heel erg lekker, met sommige mensen loop je zelf ook te klungelen. Bij mensen met wie het direct goed zit, kan ik er ook makkelijk over praten, met mensen bij wie dat later pas groeit heb ik er toch altijd meer moeite mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')