...ja, want het is tenslotte helemaal niet belangrijk of het fysieke aspect wel klikt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.
Dat kan je leren..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ja, want het is tenslotte helemaal niet belangrijk of het fysieke aspect wel klikt.
dus niet eerst even kijken of alles fysiek wel past? Heb je dan garantie ofzo? Want stel dat het nu niet past, wat moet je dan? Scheiden en een nieuwe occasion uitzoeken bij de dealer?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.
Je kan ook van iemand leren houden die je slaat. Wat een nonargument.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat kan je leren..
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dus niet eerst even kijken of alles fysiek wel past? Heb je dan garantie ofzo? Want stel dat het nu niet past, wat moet je dan? Scheiden en een nieuwe occasion uitzoeken bij de dealer?
nou, je moest eens weten hoeveel vrouwen het om die reden al....quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochTe grote piemel is toch geen reden om het uit te maken
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou, je moest eens weten hoeveel vrouwen het om die reden al....
![]()
...
oeps
Als het met de sex echt kut is, komt je relatie wel onder druk te staan hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je iemand echt super leuk vind is daar wel een oplossing voor tochTe grote piemel is toch geen reden om het uit te maken
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als het met de sex echt kut is, komt je relatie wel onder druk te staan hoor
Maar ze zeggen natuurlijk ook niet voor niets dat sex in een relatie niet zo belangrijk is als het al;lemaal goed gaat, maar dat het heel belangrijk wordt als het slecht gaat...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,
ik zeg eerlijk de eerste keer was ik geen held maar daarna leer je elkaar aanvoelen tochEn oké m'n ex en ik waren een stelletje klunzen maar dat wil niet zeggen dat het voor de rest wel leuk was? En ik denk als je echt wil dat er wel een oplossing voor is. Oké een micropenis is niet zo handig, maar die heb je dan waarschijnlijk al gezien.. Er zit natuurlijk wel heel veel tussen elkaar alleen met wollen truien aanzien en niet aanraken en neuken.
goede oude bruce...een van de weinigen die liefdes-liedjes zingt die ook nog een beetje kloppen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:15 schreef kwaakvaak het volgende:
En tja liefde.. Kleine maand geleden had ik mijn buik er ook goed vol van, maar langzaam begint dat gevoel wel weg te trekken en plaats te maken voor een soort van leegte en gemis aan juist die liefde en dan beetje zoals de baas het bezong in human touch.
Is dat een niet zo stille hint naar je omgeving?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef JamesBrownie het volgende:
wat een gesprek weer!
Sex is belangrijk.
Liefde is belangrijker.
Als het op sexueel gebied niet werkt, wordt het moeilijker om de liefde te behouden.
En laat die liefde voor mij maar even zitten
Het moet!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef m-niki het volgende:
@Kasta, heej ik ben écht aan het werk hč, analyse-moe heet datik ga zo naar huis!
(en ik hoef niet te kiezen, beide gerechten klonken zeer oké)
(maar lichte voorkeur voor de rijstversie)
(hoewel...)
(nee rijstversie)
PF, er zijn een paar belangrijke momenten in het leven van iedere vrouw:quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]Ik vind het maar onzin. Anders kun je beter een seks relatie aangaan.. Het is wel belangrijk maar alleen maar een onderdeel van alles..
Ik vind dat je wat dat betreft ook bij elkaar moet passen. Met sommige mensen is het direct heel erg lekker, met sommige mensen loop je zelf ook te klungelen. Bij mensen met wie het direct goed zit, kan ik er ook makkelijk over praten, met mensen bij wie dat later pas groeit heb ik er toch altijd meer moeite mee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké maar het lijkt mij dat je daar wel wat bij kan leren,
ik zeg eerlijk de eerste keer was ik geen held maar daarna leer je elkaar aanvoelen tochEn oké m'n ex en ik waren een stelletje klunzen maar dat wil niet zeggen dat het voor de rest wel leuk was? En ik denk als je echt wil dat er wel een oplossing voor is. Oké een micropenis is niet zo handig, maar die heb je dan waarschijnlijk al gezien.. Er zit natuurlijk wel heel veel tussen elkaar alleen met wollen truien aanzien en niet aanraken en neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |