vast welquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer. Want dan had ik de mijne ook wel gepost.
Met een lijst die 12 jarigen maken, zodat ze altijd wel wat te klagen hebben en bovendien niet weten dat als je verliefd bent, dat het niet uitmaakt? Die MLI bedoel je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind MLI wel schattig zo
zo lijken jullie ineens wel een beetje op elkaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind MLI wel schattig zo
Nee want ik was al een paar dagen niet meer zoquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo lijken jullie ineens wel een beetje op elkaar
Volgens mij zijn er hier wel meer leuke vrouwenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Misschien dat er hier nog leuke vrouwen zijn (HAHA).
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee want ik was al een paar dagen niet meer zo!
Dat lijkt me een retorische stelling.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij zijn er hier wel meer leuke vrouwen
Watquote:
mr volgende-date ? het is me wat...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
WatIk heb vanavond een date die ik voor de verandering niet ga afbellen maar wel nog ff iets voor moet bedenken. En ziet iemand paniek hier. Nee joh
Laat je aars zien. Dan win je sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar wel nog ff iets voor moet bedenken.
Haha nee hij komt niet! Zondag ben ik ook lelijk en stinkend gegaan en ik zag er extreem leuk uit. Nouquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mr volgende-date ? het is me wat...
en die paniek komt vast wel weer
Hahaha.. Nou. Leuk idee..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat je aars zien. Dan win je sowieso.
lelijk en stinkend volgens jou= extreem leuk volgens hem?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha nee hij komt niet! Zondag ben ik ook lelijk en stinkend gegaan en ik zag er extreem leuk uit. NouDag paniek
Alleen vind ik mijn stad niet zo leuk en wil ik ook wel graag trainen vandaag
Je weet toch pas na het neuken of het wat wordt, dat kun je dan maar beter achter de rug hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahaha.. Nou. Leuk idee..
O ja sorryquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
lelijk en stinkend volgens jou= extreem leuk volgens hem?![]()
volgens mij word ik steeds beter in het ontcijferen van wat je schrijft...
Je kan ook best een relatie hebben met iemand zonder seksquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet toch pas na het neuken of het wat wordt, dat kun je dan maar beter achter de rug hebben.
Een relatie zonder seks noemen ze in de volksmond ook wel 'vriendschap'.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan ook best een relatie hebben met iemand zonder seks
hee, ik had het goed ontcijfert hoor, dus voor mij hoef je het niet uit te leggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ja sorry![]()
Ik was een hele dag in het zand wezen rollen/beach volleybal/springkussen weet ik hetOnder de drank gespoten met waterpistolen. Dus ik dacht nee ik ga niet want ik zie er niet uit.
Toen had ik toch maar direct met hem afgesproken en zei hij: Wat zie je er leuk uit en ook zo zomers! En ja echt leuk! Ongeveer5x![]()
Zo. Ik hoop dat het duidelijk is.
Wat is dat nu weer voor stomme vertalingquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hee, ik had het goed ontcijfert hoor, dus voor mij hoef je het niet uit te leggen![]()
maar zo zie je maar weer: mannen kijken niet naar de details van hoe je eruit ziet...
en als een man 5x zegt dat je er leuk uitziet, dan betekent dat dat hij je in zijn hoofd zonder kleren voorstelt
Nou, dan ga je trouwen en dan seks hebben. Oid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een relatie zonder seks noemen ze in de volksmond ook wel 'vriendschap'.
niet helemaal zo romantisch als je het in je hoofd had?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is dat nu weer voor stomme vertalingHaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |