geen dingen waar je, ondanks alles, toch enorm op kan afknappen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
en irritanter en vermoeiender en ehm...
Tja, wel interessanter ja.
Bovendien kun je meestal als je echt iemand leuk vindt die lijst achterwege laten, want de meeste dingen die erop staan zijn gewoon niet zo heel belangrijk.
Zo'n lijst is nutteloos. Zodra je echt verliefd bent, kun je die lijst doormidden scheuren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kijk die lijst eens door...er staan helemaal geen rare dingen op, ondanks de lengte...denk dat de meeste mensen minstens zo'n lijst hebben...I know I do, hoewel ik het nooit zou uitschrijven
ik wacht op het verslag!quote:
Het is een mooie manier om het jezelf zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo'n lijst is nutteloos. Zodra je echt verliefd bent, kun je die lijst doormidden scheuren.
nee, maar ik kan alvast verklappen dat het gebruik van te veel cliché's erg hoog staatquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:38 schreef dawg het volgende:
Zo'n lijst is nutteloos. Zodra je echt verliefd bent, kun je die lijst doormidden scheuren.
Maar post eens?
quote:
Ja, vast.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen dingen waar je, ondanks alles, toch enorm op kan afknappen?
Ja, en als je dan verliefd bent voldoet ze precies aan je lijstje?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een mooie manier om het jezelf zo moeilijk mogelijk te maken.
En zelfs dat is een cliché op zich.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, maar ik kan alvast verklappen dat het gebruik van te veel cliché's erg hoog staat
Dat weet je nimmer van tevoren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en als je dan verliefd bent voldoet ze precies aan je lijstje?
proef je de ironie?quote:
Nou niet gaan proberen je eruit te lullen hequote:
..totdat ze weer aangegroeid zijn?? (dat is wel heel lief en verlegen: twee vliegen in één klap! ik zou zeggen: doen!)quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef MLI het volgende:
Oh nee, ik wacht toch nog maar even. Ik heb net iets te enthousiast mijn wenkbrauwen geëpileerd.
je weet dat het langer dan 5 minuten duurt voor al je haartjes terug gegroeit zijn hequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef MLI het volgende:
Oh nee, ik wacht toch nog maar even. Ik heb net iets te enthousiast mijn wenkbrauwen geëpileerd. Thank god for the-last-emergency-check-of-je-zo-de-deur-uit-kan-spiegel in mijn gang.
Je hoort iedereen als ze verliefd zijn vaak niet voor niets roepen dat hij of zij alles is waar ze ooit van gedroomd hebben.quote:
soms, heel soms, is MLI net een echt meisjequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef m-niki het volgende:
Oftewel: MLI wat ben je schattig als je verliefd bent!! (het is natuurlijk wel een heel heen en weer getrek tussen: ik haat hem, ik hou van hem, ik haat hem, ik hou van hem, maar als je vijf bladzijden verder bent, is het wel duidelijk: je houdt van hem!!)
Ja, dit dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou niet gaan proberen je eruit te lullen he
er is geen sprake van proberen, dawgquote:
Wat ben je toch wijsquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
er is geen sprake van proberen, dawg
Jammer. Want dan had ik de mijne ook wel gepost.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
er is geen sprake van proberen, dawg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |