abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59316028
OK, genoeg over mij . Al ben ik wel benieuwd naar de analyse van m-niki!
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:36:33 #227
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59316046
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef MLI het volgende:

[..]

Vast wel maar mijn prioriteit is nu om zoveel mogelijk leuke dingen te doen en zoveel mogelijk tijd voor mezelf te nemen tot september. Me binnenstebuiten laten keren door een psych past niet echt in die plannen, maar ik ga het zeker ooit doen. Alleen nu even niet, want dan krijg je gelijk het gezeik dat je moet stoppen met blowen enzo, en dat doe ik toch alleen maar voor mezelf. Niet omdat iemand me zegt dat het waarschijnlijk beter is.
Ik denk dat het waarschinlijk beter is voor jezelf dat je stopt met blowen, en ik weet waarover ik het heb.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:38:40 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59316127
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk dat het waarschinlijk beter is voor jezelf dat je stopt met blowen, en ik weet waarover ik het heb.
Pas nou op, plankje.. Ze hapte net al naar mij, straks vreet ze jou helemaal op.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:38:56 #229
101353 mrbox
Miep miep
pi_59316142
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef MLI het volgende:

[..]

Vast wel maar mijn prioriteit is nu om zoveel mogelijk leuke dingen te doen en zoveel mogelijk tijd voor mezelf te nemen tot september. Me binnenstebuiten laten keren door een psych past niet echt in die plannen, maar ik ga het zeker ooit doen. Alleen nu even niet, want dan krijg je gelijk het gezeik dat je moet stoppen met blowen enzo, en dat doe ik toch alleen maar voor mezelf. Niet omdat iemand me zegt dat het waarschijnlijk beter is.
(en je moet het idd zelf voor kiezen )
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59316314
Maar hey, even over die waslijst, er staan inderdaad geen gekke dingen op. In het topic zelf werd er vrij heftig op gereageerd. Nu snap ik dat het ook wel de langste lijst uit dat topic was, maar weet je wat mij nou met name opvalt?

Mannen zijn echt collectief beledigd als een vrouw zegt waar het op staat, maar als ze zelf zulke grappen maken (zoals vrouw achter het stuur, bloed aan de muur), lacht het hele gezelschap (inclusief vrouwen) mee.

Nu is mijn vraag, kwam dat vooral omdat het gepost werd vanaf account MLI of stonden er nou echt beledigende dingen in? Want over vrouwen waren al veel meer en veel leukere dingen gepost.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:46:07 #231
38496 Perrin
pi_59316437
Vooral dat je de moeite had genomen zo'n enorm uitgebreide lijst te maken, wat mij betreft. Volgens mij (da's al eerder gezegd) hebben de meeste mensen wel zo'n soort lijst in hun hoofd, misschien niet altijd 100% bewust.
pi_59316521
tvp

Heb ik iets gemist?
pi_59316620
Ik vind het altijd zo raar he. Dat "moeite nemen om" op een forum en dan dat anderen het triest vinden.

Maar iedereen zit toch lekker te fokken. De ene leest alles wat los en vast zit. De andere post 100 semi-grappig-onliners verspreidt over het hele forum. Anderen besteden even hun aandacht aan één volle post en posten in de tussentijd 100 verschillende berichtjes verspreidt over het hele forum.

Bfd.
A little bit hateful
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:54:42 #234
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59316721
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Pas nou op, plankje.. Ze hapte net al naar mij, straks vreet ze jou helemaal op.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef MLI het volgende:
Maar hey, even over die waslijst, er staan inderdaad geen gekke dingen op. In het topic zelf werd er vrij heftig op gereageerd. Nu snap ik dat het ook wel de langste lijst uit dat topic was, maar weet je wat mij nou met name opvalt?

Mannen zijn echt collectief beledigd als een vrouw zegt waar het op staat, maar als ze zelf zulke grappen maken (zoals vrouw achter het stuur, bloed aan de muur), lacht het hele gezelschap (inclusief vrouwen) mee.

Nu is mijn vraag, kwam dat vooral omdat het gepost werd vanaf account MLI of stonden er nou echt beledigende dingen in? Want over vrouwen waren al veel meer en veel leukere dingen gepost.
Ik vond van niet, ach sommige mensen hebben gewoon lange tenen peisk.
pi_59316822
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

whehehe "shake what ya mama gave ya" Alsk een strak roze bloesje aandoe krijg ik allemaal gays achter me aan, dan wordt het een beetje té. Ik denk dat ik eerst ff een stoere jeans ga scoren, beetje baggy dan moet 't wel kunnen. Ik heb wel baggy jeans hoor maar ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe.
Ja maar het bloesje dat ik in gedacht heb is waarschijnlijk anders dan jij bedoelt

Er zijn van die bloesjes/vestje met een hele diepe u-hals. De knoopjes lopen dat ook echt alleen tot de net onder de borsten. Daaronder heeft de vrouw dan meestal nog een andere nauwpassende streepjes shirt aan.
A little bit hateful
pi_59316917
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Perrin het volgende:
Vooral dat je de moeite had genomen zo'n enorm uitgebreide lijst te maken, wat mij betreft. Volgens mij (da's al eerder gezegd) hebben de meeste mensen wel zo'n soort lijst in hun hoofd, misschien niet altijd 100% bewust.
Het was nog geen 10 minuten werk. Kwestie van alle minpunten van mijn exen + nog één en ander aan fantasie.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:59:51 #237
101353 mrbox
Miep miep
pi_59316919
quote:

Mss heeft het te maken dat bepaalde regels hun persoonlijk "raakt" en dat het dan mogelijk voelt als een afwijzing Een gemiste kans om ergens "aanspraak" op te kunnen maken
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:01:01 #238
38496 Perrin
pi_59316979
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:

[..]

Mss heeft het te maken dat bepaalde regels hun persoonlijk "raakt" en dat het dan mogelijk voelt als een afwijzing Een gemiste kans om ergens "aanspraak" op te kunnen maken
Bovendien is een doelbewuste vrouw natuurlijk erg bedreigend voor de mannelijke psyche.
pi_59317209
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef Tegan het volgende:
tvp

Heb ik iets gemist?
Verslag van de date van Kasta en m-niki!
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:09:16 #240
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59317290
quote:

Nee daar zou ik niet beledigd om zijn, dan weet ik tenminste wat ik aan die vrouw heb eb wat in haar hoofdje omgaat.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:15:07 #241
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59317588
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:57 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja maar het bloesje dat ik in gedacht heb is waarschijnlijk anders dan jij bedoelt

Er zijn van die bloesjes/vestje met een hele diepe u-hals. De knoopjes lopen dat ook echt alleen tot de net onder de borsten. Daaronder heeft de vrouw dan meestal nog een andere nauwpassende streepjes shirt aan.
Neu die bedoel ik ni, ik kan me er wel een voorstelling bij maken.

Van Replay heb ik net een nieuwe donkerblauwe, knoopjes vanonder tot boven, lange mouwen & met bloemekesprint erop. Maar die was een beetje duur.

Verder heb ik nog een kledingshoppie in de stad waar ik ze haal voor 30.- met korte mouw en van die zakjes op de borst. Ze hebben onwijs veel lelijke, maar soms ineens 1 die wel oké is.
edit: ze zijn aan de onderkant "rond" gesneden en een beetje getailleerd snapje?
pi_59318150
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bovendien is een doelbewuste vrouw natuurlijk erg bedreigend voor de mannelijke psyche.
De 'gewone' man: Zelfbewuste vrouwen zijn leuk om mee te discussiëren, praten, lachen en interessant om op te jagen, maar voor een serieuze relatie wel te beangstigend voor de meeste gewone mensen. Ze roepen al snel het gevoel op dat je haar aandacht niet vast kunt houden en dat je haar altijd zult moeten delen met hordes mannen die op haar geilen. En zij weet dat ook, dus als er iets beters voorbij komt, is ze vertrokken.

Dan nog de categorie players, die houden gewoon niet van de spiegel. Zelfbewuste vrouwen hebben er namelijk meestal niet zoveel moeite mee om gewoon te duidelijk te laten merken dat ze players op mijlenver ruikt en dat ze hem herkent in degene die tegenover haar staat. Er zijn maar weinig players die hun hart verliezen aan de vrouw die precies doorheeft waar hij mee bezig is.

En mannen willen het gevoel hebben dat ze zelf de man zijn, hè? Uiteindelijk wil bijna elke man een vrouw die spontaan en lief is, maar wel zo één die sterk genoeg in haar schoenen staat dat ze kan steunen bij zíjn leven. Er zijn maar heel weinig mannen die zelf genoegen nemen met de puur ondersteunende rol.
pi_59318191
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ik herkende trouwens ook wel genoeg bij de lijstjes van de mannen maar daar reageer ik toch ook niet op? Het deed wel wat met me, trouwens .
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:30:37 #244
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59318331
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik herkende trouwens ook wel genoeg bij de lijstjes van de mannen maar daar reageer ik toch ook niet op? Het deed wel wat met me, trouwens .
Waar staan die lijstjes?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_59318433
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:30 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Waar staan die lijstjes?
Afknappers
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:41:07 #246
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59318721
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:33 schreef MLI het volgende:

[..]

Afknappers
Leuk topic was dat 't deed mij niks trouwens, de afknaplijstjes van anderen
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:44:22 #247
101353 mrbox
Miep miep
pi_59318804
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Kijk als je minder knap zou zijn geweest dan waren de reacties veel minder denk ik.
Onbewust en kort door de bocht heeft het denk ik te maken met dit :
knappe vrouw -> man zou graag haar graag willen veroveren -> lijstje waar hij niet aan kan voldoen -> er is een soort van afwijzing / teleurstelling en dus gekwetst ego.
pi_59318895
Sorry boxje, maar dat zie je verkeerd. Op fok is het zo:
Goeduitziende vrouw -> man wilt opvallen -> man maakt sneeropmerking -> reactie vrouw

Net zoals mannen die alleen op vrouwen reageren, dat noemen we dan paupers die fok!vrouwen proberen te versieren.

Bovenstaande heeft uiteraard geen betrekking op mij.
A little bit hateful
pi_59318925
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Kijk als je minder knap zou zijn geweest dan waren de reacties veel minder denk ik.
Onbewust en kort door de bocht heeft het denk ik te maken met dit :
knappe vrouw -> man zou graag haar graag willen veroveren -> lijstje waar hij niet aan kan voldoen -> er is een soort van afwijzing / teleurstelling en dus gekwetst ego.
Ja, maar ten eerste, het betreft een fokster, en ten tweede, ik reageer toch ook niet zo op die afknappers van de mannen? Ik gebruik ze eerder in mijn voordeel.
pi_59318965
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry boxje, maar dat zie je verkeerd. Op fok is het zo:
Goeduitziende vrouw -> man wilt opvallen -> man maakt sneeropmerking -> reactie vrouw

Net zoals mannen die alleen op vrouwen reageren, dat noemen we dan paupers die fok!vrouwen proberen te versieren.

Bovenstaande heeft uiteraard geen betrekking op mij.
Meisjes plagen, kusjes vragen?

Hmm, ik ga Nembrionic's fobo checken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')