Een vriendin had hier deze zelfde (+ vorige week) nog last van. Alleen is de band met haar 'lover' wel wat beter vermoed ik zo. Maar hij was gewoon super druk en chaotisch. En heeft haar vandaag eindelijk gebeld (laatste sms was vrijdag ofzo). Gewoon rustig wachten, het heeft ook totaal geen nut om je op te vreten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:27 schreef MLI het volgende:
Wat een eikel, ik wil hem gewoon zien, een avond/nacht, daarna weer lekker mijn eigen gang gaan. Is dat dan zo verdomd veel gevraagd?. Hij vond het ook fijn, hij geeft ook aan dat hij aan me denkt en dat ik hem ook niet onberoerd laat. Hij heeft al een hele tijd geen seks gehad, dus waar wacht hij nou nog op?
![]()
Dit begint wel ernstig te worden..
Ja. Gisteren naar het park geweest als tegengif, werkte wel goed. Vandaag nog geen plannen, even wat bedenken/organiseren. Ik zet het wel op een zuipen, dan kom ik binnen no time iemand anders tegen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een vriendin had hier deze zelfde (+ vorige week) nog last van. Alleen is de band met haar 'lover' wel wat beter vermoed ik zo. Maar hij was gewoon super druk en chaotisch. En heeft haar vandaag eindelijk gebeld (laatste sms was vrijdag ofzo). Gewoon rustig wachten, het heeft ook totaal geen nut om je op te vreten.
Hij kan de tering krijgen
been there, done that.. maar nooit mee gedaan aan dat hele timings gedoe. Als ik iemand iets wil melden stuur ik een SMS of bel ik. Ga niet zitten wachten met een stopwatch in de hand om zeker te weten dat ik precies 35 seconden langer wacht dan de andere. Dat is echt nutteloos tijd verdrijf.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, wacht maar tot je er zelf weer middenin zit.![]()
Feit is wel, ik heb het gevoel dat ik te gretig was en nu stuurt hij niets meer. Nou ja, dan ga je niet als een idioot lopen sms-en.
Ik ben normaal gezien absuluut zo, maar dat was voordat ik verliefd werd.quote:Wat nu als je te gretig was, so fucking what... Als hij zich weg laat jagen doordat iemand hem te graag wil, is het een lamlul eerste klas. Sorry dat ik wat bot over kom, maar kom op zeg.. Het is toch geen kleuterschool meer.
ik gelukkig niet (meer zo heel erg tegenwoordig na die therapie) van de jouwe.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:20 schreef heksehiel het volgende:
Ik word de hele tijd geil van je avatar
Dat laatste is in iedergeval heel verstandig!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
OK, ik sms hem maar ik ga hem niet meer uitnodigen want dat komt wel alleen van mijn kant.
Dit is altijd een strak planquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zet het wel op een zuipen, dan kom ik binnen no time iemand anders tegen.
Hoe fout klinkt dat!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit is altijd een strak plan.
Jullie hebben het hier telkens over lengte. Is 1.83 lang genoeg?
Waar het volgens mij zóóvaak misgaat, is dat de ene partij voor de andere partij gaat proberen te denken: als ik nu al terug-sms, dan zal hij waarschijnlijk wel denken dat ik wanhopig ben, dus ik wacht zó lang, hoewel hij dan dus weer wat anders zal denken, dus wat zal ik dan doen? <enter paniekaanval>quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:33 schreef kwaakvaak het volgende:
Echt waar, ik begrijp van het hele relatie gedoe denk ik niets, maar ik vraag me af of mensen niet collectief aan het doorslaan zijn met allerlij duffe domme regeltjes om voorzich maar niet te hoeven toegeven dat ze iemand gewoon erg leuk vinden en gewoon daar tijd mee door willen brengen. Nee het moet volgens een aantal ongeschreven regels gespeeld worden, om en om sms'en en dan per sms precies 5 seconden langer wachten zodat je na 1 week 3 dagen tussen elke sms heb zitten. S'avonds hersendood naar de ander zijn status in msn/skype etc zitten kijken. want ik ga niet als eerste wat zeggen.
NIET op die manier!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe fout klinkt dat!
Ach zolang hij langer is dan jezelf is dat al snel genoeg
Het gaat niet alleen om de lengte, ook om de diktequote:
Ja, want dan ben ik op mijn hakken nog ietsje kleiner dan jij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dit is altijd een strak plan.
Jullie hebben het hier telkens over lengte. Is 1.83 lang genoeg?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de lengte, ook om de dikte
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef JamesBrownie het volgende:
edit: weg heel verhaal over mijn schoenen
Slaat echt nergens op
Ja, een simpel 'Hi, hoe hoe voel je je nu?' en ik heb antwoord terug dat hij geen zin heeft om naar de dokter te gaan en hoe het met mij gaat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okay MLI.
Heb je die gast al gesms't?
nee, ik heb gewoon een favoriet stel schoenen.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon een favoriet stel schoenen.
En daar vertel ik graag over
en nu? gerustgesteld? of is het je te simpel? of...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, een simpel 'Hi, hoe hoe voel je je nu?' en ik heb antwoord terug dat hij geen zin heeft om naar de dokter te gaan en hoe het met mij gaat.
ah...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon een favoriet stel schoenen.
En daar vertel ik graag over
Gerustgesteld maar ik vraag me wel af waarom ik met het SMS'en steeds het initiatief moet nemen, waarom ik steeds voorstel om dingen te gaan doen en waarom hij nog wil wachten met seks.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en nu? gerustgesteld? of is het je te simpel? of...
goedemiddag trouwens
Oh ja, wat moet ik nu antwoorden?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en nu? gerustgesteld? of is het je te simpel? of...
goedemiddag trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |