Dan is een rustig weekend misschien wel een goed planquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb geen officiele rij gezien.
Voor mij dit weekend ff geen dates of andere dingen. te veel colleges en dingen te doen. Jullie al wel leuke plannen?
[/quote]quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waarom die conclusie? En wat is je doelgroep dan?
Uiteraard moet dit met een vat zout genomen wordenquote:donker haar, donkere ogen (typisch...met mij waarschijnlijk 99% van vrouwelijk NL) en net iets groter dan ik (wel zo handig met zoenen en eh...andere intieme handelingen onder de douche bv.)
Nee, je moet gewoon een klik hebben en als die er is, mag best een van je puntjes minder goed passen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:12 schreef kwaakvaak het volgende:
Eigenlijk he... eigenlijk ben ik er wel uit wat ik leuk vind denk ik zo. Maar het is geen af vink matrix waarbij uiteindelijk een geschikte kanditate overblijft. En daar zit denk ik ook de kern van mijn probleem, ik ben mischien te kritisch en tegelijkertijd ook weer niet. Soort van niet desperate desperatie.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef MLI het volgende:![]()
Hij neemt afstand en ik dus ook. Dit gaat even niet meer de goeie kant op. Verdomme, waarom is het zo kut? Ergens along the way ben ik te gretig geworden, denk ik. Hij heeft alleen na de wedstrijd van maandag nog een berichtje gestuurd en nu is het radiostilte. Maar goed, irritant eigenwijs als ik ben, ik WEIGER hem nu nog te sms-en (en da's heel lastig als dat je enige liveline is met elkaar) en als hij sms't moet hij natuurlijk nóg langer wachten op het antwoord.
Ik hoop dat hij belt.
Dat doe je toch, je druk maken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
nounou, niet zo snel wanhopen MLI, er kán natuurlijk zomaar een plausibele reden voor zijn.
Ja, misschien ligt hij wel in het ziekenhuis met een delirium wegens te wild weekend of misschien heeft hij toch wel een vriendin. Of hij is geschept op zijn fiets door een auto en daardoor in het ziekenhuis. Of hij is dood en hij heeft zijn familie niet verteld dat hij iemand heeft leren kennenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
nounou, niet zo snel wanhopen MLI, er kán natuurlijk zomaar een plausibele reden voor zijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sterker nog ik vind lange vrouwen over het algemeen niet zo aantrekkelijk.
Tja het is gewoon lastig. Als je gelijk wat terug laat horen ben 'te gewillig' en doe je dat niet ben je al snel 'te afwachtend'... het is niet snel goed en je probeert het zo te doen dat hij geintresseerd blijft in je.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat spel van tijd tussen sms'jes heb ik dan nooit begrepen. Hij is laat opzich wachten, dus moet jij hem nog langer laten wachten. WTF???
Maar goed, volg je gevoel ipv logica. Werkt beter, als je voelt dat er wat meer in zit, stop dan gewoon met dat spel en ga voor goud ipv tijd te vergallen met een duf catch'n'release spel.
Ja, wacht maar tot je er zelf weer middenin zit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat spel van tijd tussen sms'jes heb ik dan nooit begrepen. Hij is laat opzich wachten, dus moet jij hem nog langer laten wachten. WTF???
Maar goed, volg je gevoel ipv logica. Werkt beter, als je voelt dat er wat meer in zit, stop dan gewoon met dat spel en ga voor goud ipv tijd te vergallen met een duf catch'n'release spel.
Gewoon af en toe een dag niet SMSen is heel goed, dan zie je er minder wanhopig uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja het is gewoon lastig. Als je gelijk wat terug laat horen ben 'te gewillig' en doe je dat niet ben je al snel 'te afwachtend'... het is niet snel goed en je probeert het zo te doen dat hij geintresseerd blijft in je.
Het is namelijk heel erg afhankelijk van wat voor 'smser' de ander is
Of hij denkt hetzelfde als jij en is bang dat ie te wanhopig overkomt, of hij wil een uitgebreid gesprek met je voeren en wacht op een moment dat hij tijd heeft om dat te doen ipv van die stomme korte smsjes te sturen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, misschien ligt hij wel in het ziekenhuis met een delirium wegens te wild weekend of misschien heeft hij toch wel een vriendin. Of hij is geschept op zijn fiets door een auto en daardoor in het ziekenhuis. Of hij is dood en hij heeft zijn familie niet verteld dat hij iemand heeft leren kennen_!
OK, genoeg met die onzin.
+1 maar toch succes met wachten. Wachten sucks!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja I know, en dan ben ik niet te beroerd om er ff een geruststellende draai aan te geven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat doe je toch, je druk maken...
Zo werkt dat nou eenmaal.
ja want stel je nou toch eens voor dat je de indruk zou kunnen wekken wanhopig te zijn, of minstens hem nog meer te willen dan dat hij jou wil.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
of hij werd weggeroepen om de wereld te redden, geen tijd om de achterban in te lichten... of hij zit met zijn voet vast in een plas drijfzand en kan niet loskomen... of zijn foon is leeg en zijn oplader kwijt, of andersom!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef MLI het volgende:
Ja, misschien ligt hij wel in het ziekenhuis met een delirium wegens te wild weekend of misschien heeft hij toch wel een vriendin. Of hij is geschept op zijn fiets door een auto en daardoor in het ziekenhuis. Of hij is dood en hij heeft zijn familie niet verteld dat hij iemand heeft leren kennen_!
Dat is idd wel een goede.. maar erg moeilijk somsquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef Q. het volgende:
Gewoon af en toe een dag niet SMSen is heel goed, dan zie je er minder wanhopig uit.
Welles.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil denk ik nooit meer een relatie
vast, maar als ik dan zie wat een gedoe het allemaal is... Eerst eentje zien te krijgen, das nog lastig, want dan zit je te klooien met mensen die denken dat je wanhopig bent (had ik nu al, en ik WIL niet eens een relatie)of juist niet geďnteresseerd, je moet onderhand timen wanneer je je smsjes stuurt en dan HEB je een relatie en dan moet je je weer gaan aanpassen en rekening houden met hem enzo... en dan krijg je ruzie...quote:
Met als klap op de vuurpijl dat het weer uit is en je weer niets verder bent gekomenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
vast, maar als ik dan zie wat een gedoe het allemaal is... Eerst eentje zien te krijgen, das nog lastig, want dan zit je te klooien met mensen die denken dat je wanhopig bent (had ik nu al, en ik WIL niet eens een relatie)of juist niet geďnteresseerd, je moet onderhand timen wanneer je je smsjes stuurt en dan HEB je een relatie en dan moet je je weer gaan aanpassen en rekening houden met hem enzo... en dan krijg je ruzie...
Verdomd goeie verkapt doe-mij-je-nummer-eens-quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Nexie het volgende:
[..]
Haha wat leuk, nu wil ik je nummer en voor de verandering () niet eens om je mee uit te vragen maar gewoon voor die random "kijk eens wat ik nou tegenkwam" smsjes
Alleen heb ik geen onbeperkt sms-abonnement, slecht idee
![]()
Disclaimer: nee ik heb helemaal niet veel nummers geregeld alleen om iemand mee uit te vragen, dat is veel te eng joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |