abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:45:20 #251
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59299411
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

heb geen officiele rij gezien.

Voor mij dit weekend ff geen dates of andere dingen. te veel colleges en dingen te doen. Jullie al wel leuke plannen?
Dan is een rustig weekend misschien wel een goed plan
Vrijdag voetbal kijken en hopelijk nog even de stad in met Logi (moet haar nog even bellen erover )
En zaterdag stapplannen met een andere vriendin dus ik kom het weekend wel weer door
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:12:54 #252
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59300083
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Waarom die conclusie? En wat is je doelgroep dan?
[/quote]
quote:
donker haar, donkere ogen (typisch...met mij waarschijnlijk 99% van vrouwelijk NL) en net iets groter dan ik (wel zo handig met zoenen en eh...andere intieme handelingen onder de douche bv.)
Uiteraard moet dit met een vat zout genomen worden Maar belangrijker is idd wat is mijn doelgroep, dat is iets wat ik probeer te bedenken en dan komt de halve marketeer in mij weer boven drijven. Hoe benader je zo eficient mogelijk je doelgroep. Wat voor marketing, wat voor campagne. Moet daar een website bij, of doe je een advertorial in "de Pers" of kies ik bewust voor een telegraaf lezeres.

Oh wacht, dat laatste weet ik wel, televaag lezers sluiten denk ik niet zo bij mij aan kwa belevingswereld. Heel leuk zo'n goudenketting met je naam om je nek, maar als je al moeite hebt met het onthouden van je eigen naam, nee laat dan maar.

Maar goed we wijken af, doelgroep zetten daar ging het om. Ik heb gemerkt dat ik vooral aangetrokken wordt door krachtige zelfstandige vrouwen die het liefst toch een kop kleiner zijn dan mezelf, geen slachtoffers zijn van de mode industrie, (D&G zijn gewoon 2 letters en geen must have), inhoud hebben, maar toch ook gewoon lief en aanhankelijk zijn, niet vies zijn van een avond gewoon bank/bed hangen, avontuurlijk en niet bang zijn een nageltje te breken. H

Eigenlijk he... eigenlijk ben ik er wel uit wat ik leuk vind denk ik zo. Maar het is geen af vink matrix waarbij uiteindelijk een geschikte kanditate overblijft. En daar zit denk ik ook de kern van mijn probleem, ik ben mischien te kritisch en tegelijkertijd ook weer niet. Soort van niet desperate desperatie.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:27:01 #253
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59300472
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:12 schreef kwaakvaak het volgende:

Eigenlijk he... eigenlijk ben ik er wel uit wat ik leuk vind denk ik zo. Maar het is geen af vink matrix waarbij uiteindelijk een geschikte kanditate overblijft. En daar zit denk ik ook de kern van mijn probleem, ik ben mischien te kritisch en tegelijkertijd ook weer niet. Soort van niet desperate desperatie.
Nee, je moet gewoon een klik hebben en als die er is, mag best een van je puntjes minder goed passen...
Ik zie aan mijn zusje dat ze het nu wel moeilijk heeft met alleen zijn, maar die mist met iedereen (behalve haar ex) die klik (is inmiddels alweer 5 jaar alleen ofzo?)

Maar je bent lang

(dat van mijn zusje klopt niet helemaal, die heeft wel vriendjes gehad, maar dat zat nooit echt goed)

[ Bericht 5% gewijzigd door JamesBrownie op 11-06-2008 11:58:24 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:52:53 #254
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59301150

Ja eenzaam, dat is mischien het goede woord van de week wat het beste bij me past. Eenzaam in het bestaan, slapen, reizen, werken, reizen, eten, slapen.. 5 dagen per week. En ik zie als een berg op tegen mijn aankomende verhuizing naar een andere stad. Moet ff er doorheen, alweer. Ik zit beetje aan mijn tax van wat ik kan hebben en verwerken. In 8 maanden tijd van alles voor elkaar hebben, helemaal terug naar niets en niemand meer.

Die klik, ja die klik is belangrijk, als die er niet is ben je meer bij elkaar omdat er geen beter aanbod is en ben je beter af om maar niet bijelkaar te zijn. Die klik was er zeker met de laatste, van mijn kant alleen sterker en meer als bij haar. FUCK... ik mis die kleine dondersteen echt, nog steeds.. Maar er is geen weg terug.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59301156

Hij neemt afstand en ik dus ook . Dit gaat even niet meer de goeie kant op. Verdomme, waarom is het zo kut? Ergens along the way ben ik te gretig geworden, denk ik. Hij heeft alleen na de wedstrijd van maandag nog een berichtje gestuurd en nu is het radiostilte. Maar goed, irritant eigenwijs als ik ben, ik WEIGER hem nu nog te sms-en (en da's heel lastig als dat je enige liveline is met elkaar) en als hij sms't moet hij natuurlijk nóg langer wachten op het antwoord.

Ik hoop dat hij belt .
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:57:35 #256
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59301267
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef MLI het volgende:

Hij neemt afstand en ik dus ook . Dit gaat even niet meer de goeie kant op. Verdomme, waarom is het zo kut? Ergens along the way ben ik te gretig geworden, denk ik. Hij heeft alleen na de wedstrijd van maandag nog een berichtje gestuurd en nu is het radiostilte. Maar goed, irritant eigenwijs als ik ben, ik WEIGER hem nu nog te sms-en (en da's heel lastig als dat je enige liveline is met elkaar) en als hij sms't moet hij natuurlijk nóg langer wachten op het antwoord.

Ik hoop dat hij belt .

Is lastig...
Ik hoop het ook voor je
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:00:58 #257
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59301355
nounou, niet zo snel wanhopen MLI, er kán natuurlijk zomaar een plausibele reden voor zijn.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:02:18 #258
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59301391
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
nounou, niet zo snel wanhopen MLI, er kán natuurlijk zomaar een plausibele reden voor zijn.
Dat doe je toch, je druk maken...
Zo werkt dat nou eenmaal.
pi_59301407
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, misschien ligt hij wel in het ziekenhuis met een delirium wegens te wild weekend of misschien heeft hij toch wel een vriendin. Of hij is geschept op zijn fiets door een auto en daardoor in het ziekenhuis. Of hij is dood en hij heeft zijn familie niet verteld dat hij iemand heeft leren kennen _!

OK, genoeg met die onzin.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:03:42 #260
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59301428
Dat spel van tijd tussen sms'jes heb ik dan nooit begrepen. Hij is laat opzich wachten, dus moet jij hem nog langer laten wachten. WTF???

Maar goed, volg je gevoel ipv logica. Werkt beter, als je voelt dat er wat meer in zit, stop dan gewoon met dat spel en ga voor goud ipv tijd te vergallen met een duf catch'n'release spel.
pi_59301479
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:59 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

sterker nog ik vind lange vrouwen over het algemeen niet zo aantrekkelijk.

woensdag 11 juni 2008 @ 12:06:08 #262
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59301486
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat spel van tijd tussen sms'jes heb ik dan nooit begrepen. Hij is laat opzich wachten, dus moet jij hem nog langer laten wachten. WTF???

Maar goed, volg je gevoel ipv logica. Werkt beter, als je voelt dat er wat meer in zit, stop dan gewoon met dat spel en ga voor goud ipv tijd te vergallen met een duf catch'n'release spel.
Tja het is gewoon lastig. Als je gelijk wat terug laat horen ben 'te gewillig' en doe je dat niet ben je al snel 'te afwachtend'... het is niet snel goed en je probeert het zo te doen dat hij geintresseerd blijft in je.
Het is namelijk heel erg afhankelijk van wat voor 'smser' de ander is
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59301522
quote:

Ja, wacht maar tot je er zelf weer middenin zit.

Feit is wel, ik heb het gevoel dat ik te gretig was en nu stuurt hij niets meer. Nou ja, dan ga je niet als een idioot lopen sms-en.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:07:55 #264
141482 Q.
JurassiQ
pi_59301529
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Tja het is gewoon lastig. Als je gelijk wat terug laat horen ben 'te gewillig' en doe je dat niet ben je al snel 'te afwachtend'... het is niet snel goed en je probeert het zo te doen dat hij geintresseerd blijft in je.
Het is namelijk heel erg afhankelijk van wat voor 'smser' de ander is
Gewoon af en toe een dag niet SMSen is heel goed, dan zie je er minder wanhopig uit.
For great justice!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:08:26 #265
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59301541
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, misschien ligt hij wel in het ziekenhuis met een delirium wegens te wild weekend of misschien heeft hij toch wel een vriendin. Of hij is geschept op zijn fiets door een auto en daardoor in het ziekenhuis. Of hij is dood en hij heeft zijn familie niet verteld dat hij iemand heeft leren kennen _!

OK, genoeg met die onzin.
Of hij denkt hetzelfde als jij en is bang dat ie te wanhopig overkomt, of hij wil een uitgebreid gesprek met je voeren en wacht op een moment dat hij tijd heeft om dat te doen ipv van die stomme korte smsjes te sturen.
pi_59301543
quote:

+1 maar toch succes met wachten. Wachten sucks!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:09:27 #267
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59301561
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat doe je toch, je druk maken...
Zo werkt dat nou eenmaal.
Ja I know, en dan ben ik niet te beroerd om er ff een geruststellende draai aan te geven.
quote:
ja want stel je nou toch eens voor dat je de indruk zou kunnen wekken wanhopig te zijn, of minstens hem nog meer te willen dan dat hij jou wil.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef MLI het volgende:

of hij werd weggeroepen om de wereld te redden, geen tijd om de achterban in te lichten... of hij zit met zijn voet vast in een plas drijfzand en kan niet loskomen... of zijn foon is leeg en zijn oplader kwijt, of andersom!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:09:28 #268
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59301562
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef Q. het volgende:

Gewoon af en toe een dag niet SMSen is heel goed, dan zie je er minder wanhopig uit.
Dat is idd wel een goede.. maar erg moeilijk soms
Heb ik wel eens, wil ik een mailtje uitstellen om te beantwoorden, vergeet ik hem helemaal
en vervolgens nog een mailtje/sms krijgen: vind je me niet leuk meer? wat is er aan de hand!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:09:47 #269
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59301569
Ik wil denk ik nooit meer een relatie
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:15:45 #270
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59301738
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil denk ik nooit meer een relatie
Welles.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:19:59 #271
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59301850
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Welles.
vast, maar als ik dan zie wat een gedoe het allemaal is... Eerst eentje zien te krijgen, das nog lastig, want dan zit je te klooien met mensen die denken dat je wanhopig bent (had ik nu al, en ik WIL niet eens een relatie)of juist niet geďnteresseerd, je moet onderhand timen wanneer je je smsjes stuurt en dan HEB je een relatie en dan moet je je weer gaan aanpassen en rekening houden met hem enzo... en dan krijg je ruzie...
Okee, als ik verliefd ben, geef ik daar geen zak om, maar zoals ik er nu over denk...

Maar goed, dat komt idd wel, ik heb over een tijdje vast zin in een relatie, maar ben blij dat dat nu nog niet zo is.
pi_59301853
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
-knip-
Ik word de hele tijd geil van je avatar
pi_59301884
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

vast, maar als ik dan zie wat een gedoe het allemaal is... Eerst eentje zien te krijgen, das nog lastig, want dan zit je te klooien met mensen die denken dat je wanhopig bent (had ik nu al, en ik WIL niet eens een relatie)of juist niet geďnteresseerd, je moet onderhand timen wanneer je je smsjes stuurt en dan HEB je een relatie en dan moet je je weer gaan aanpassen en rekening houden met hem enzo... en dan krijg je ruzie...
Met als klap op de vuurpijl dat het weer uit is en je weer niets verder bent gekomen
pi_59302043
Ja nou! Nu heb ik trouwens ook al een tijdje niks laten horen maar ik moet toch ook ergens wel weten of hij mij net zo ziet zitten als ik hem. Ik heb geen zin in ongelijkwaardige verhoudingen, want ik denk toevallig dat dat de relatie beďnvloedt.

Nee, I like him more then he likes me, en dan is er maar 1 oplossing die in het verleden juist bleek en dat is zélf afstand nemen.

Bovendien, als hij me leuk vindt, smst hij vanzelf wel. De vraag is alleen of ik hem dan nog wil, want iemand die me 5 dagen laat wachten op een SMS-je, sorry maar daar begin ik dus echt niet aan. Als je aangeeft ruimte te willen, geen probleem. SMS't hij vandaag of morgen, dan mag hij een tijdje wachten op antwoord, alleen ik heb wel het gevoel dat we dan weer naar elkaar toe moeten groeien.

Het kutte is, mijn zus staat op het punt te bevallen dus ik kan telefoon ook niet kapot smijten tegen de muur .

Wat een eikel, ik wil hem gewoon zien, een avond/nacht, daarna weer lekker mijn eigen gang gaan. Is dat dan zo verdomd veel gevraagd? . Hij vond het ook fijn, hij geeft ook aan dat hij aan me denkt en dat ik hem ook niet onberoerd laat. Hij heeft al een hele tijd geen seks gehad, dus waar wacht hij nou nog op?

Dit begint wel ernstig te worden. .
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:28:05 #275
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59302067
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Nexie het volgende:

[..]

Haha wat leuk, nu wil ik je nummer en voor de verandering ( ) niet eens om je mee uit te vragen maar gewoon voor die random "kijk eens wat ik nou tegenkwam" smsjes Alleen heb ik geen onbeperkt sms-abonnement, slecht idee

Disclaimer: nee ik heb helemaal niet veel nummers geregeld alleen om iemand mee uit te vragen, dat is veel te eng joh!
Verdomd goeie verkapt doe-mij-je-nummer-eens- post. 14.gif.
There is no rehab for stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')