abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:11:46 #226
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59294648
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik sms echt (te)veel . Maar ik kan er ook niets aan doen. Als ik ergens aan denk, dan voor ik het vergeet, dan denk ik, ik sms wel even, dan hoor ik het nog. Want meteen bellen is weer te dringend. En dan sms ik ook nog heel veel als ik me verveel ofzo, of als ik iets grappigs zie/lees oid. Maar goed dat ik een onbeperkt sms-abonnement heb . Maarja, ik heb ook wel dagen zonder smsjes hoor! Had vorig jaar paar weken geen telefoon, echt een ramp eerste dag, maar daarna kwam ik erachter dat ik (gelukkig) ook wel zonder kon .
Haha wat leuk, nu wil ik je nummer en voor de verandering ( ) niet eens om je mee uit te vragen maar gewoon voor die random "kijk eens wat ik nou tegenkwam" smsjes Alleen heb ik geen onbeperkt sms-abonnement, slecht idee

Disclaimer: nee ik heb helemaal niet veel nummers geregeld alleen om iemand mee uit te vragen, dat is veel te eng joh!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59294657
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kreeg net wel uit het niets een smsje van mr date" van dat hij zo alleen is in z'n huis en dat het veel leuker was met mij er bij " Denk ik: je smst me ook alleen maar als je je verveelt.. Of zie ik dat verkeerd..
Dat zie je verkeerd. Zijn leven draait nu om jou. Hij houdt zichzelf continue bezig voor afleiding, maar als het even rustig is, dan bekruipt toch het gemis. In een vlaag van zwakte geeft hij zich toe aan het innerlijke deurmatje die elke man in zich heeft.

Klinkt dat niet enig!
A little bit hateful
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:13:24 #228
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59294679
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:09 schreef Tegan het volgende:

[..]

Huh, welke ben ik dan?
De situatie is vergelijkbaar, ze hebben geen zin om op een "die is vast wel bezet"-vrouw af te stappen want het risico op blauwtje is dan hoog, geldt ook voor zo'n wachtrij denk ik

Wat voor type je bent kan ik zo niet zeggen he pics.
pi_59294691
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:12 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Zijn leven draait nu om jou. Hij houdt zichzelf continue bezig voor afleiding, maar als het even rustig is, dan bekruipt toch het gemis. In een vlaag van zwakte geeft hij zich toe aan het innerlijke deurmatje die elke man in zich heeft.

Klinkt dat wat mooier?
Mwah

Alleen moet ik nu nog duidelijk zien te maken dat 't em niet gaat worden..
pi_59294717
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Nexie het volgende:

[..]

Haha wat leuk, nu wil ik je nummer en voor de verandering ( ) niet eens om je mee uit te vragen maar gewoon voor die random "kijk eens wat ik nou tegenkwam" smsjes Alleen heb ik geen onbeperkt sms-abonnement, slecht idee

Disclaimer: nee ik heb helemaal niet veel nummers geregeld alleen om iemand mee uit te vragen, dat is veel te eng joh!
Ik regel echt bijna nooit nummers (veel te eng ). Ik knoop gewoon hele gesprekken aan, en als ze dan interesse hebben vragen ze wel mijn nummer, en anders weet ik ook genoeg .
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:12 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Klinkt dat niet enig!
.
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:16:21 #231
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59294738
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik regel echt bijna nooit nummers (veel te eng ). Ik knoop gewoon hele gesprekken aan, en als ze dan interesse hebben vragen ze wel mijn nummer, en anders weet ik ook genoeg .
Same! Beetje jammer wel als je dus iemand treft met dezelfde strategie. Dan heb je een leuk gesprek en naderhand zo'n rotgevoel

Ik denk trouwens dat ik wel iets heel flauws zou zeggen als, "ik wil jou vaker zien" of "dat moeten we vaker doen zo", met de hoop dat daar iets van contactinformatie uit voort komt
pi_59294760
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:13 schreef Nexie het volgende:

[..]

De situatie is vergelijkbaar, ze hebben geen zin om op een "die is vast wel bezet"-vrouw af te stappen want het risico op blauwtje is dan hoog, geldt ook voor zo'n wachtrij denk ik

Wat voor type je bent kan ik zo niet zeggen he pics.
Maar dat is juist lomp van hun kant . Want zo lopen ze mij gewoon mis .
pi_59294771
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:16 schreef Nexie het volgende:

[..]

Same! Beetje jammer wel als je dus iemand treft met dezelfde strategie. Dan heb je een leuk gesprek en naderhand zo'n rotgevoel

Ik denk trouwens dat ik wel iets heel flauws zou zeggen als, "ik wil jou vaker zien" of "dat moeten we vaker doen zo", met de hoop dat daar iets van contactinformatie uit voort komt
Dat zou ik ook wel doen, maar alleen als het in het gesprek kan . Misschien is dat juist wat er mis is met ons .
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:22:32 #234
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59294844
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar dat is juist lomp van hun kant . Want zo lopen ze mij gewoon mis .
Da's de goede houding
En net op dat moment in aflevering van leuke show:
- "You're probably one of those girls that's so pretty that no one has to courage to ask you out."
- "No, I get asked out all the time"
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel doen, maar alleen als het in het gesprek kan . Misschien is dat juist wat er mis is met ons .
Ja ik loop heel wat mis door gebrek aan initiatief, geef ik zo toe Maar achteraf blijken ze toch vaak tegen te vallen, en ik blijf stiekem geloven dat als het echt iemand leuks is dat het dan wel goed komt. Al is het maar zodat ik niet mezelf hoef te forceren dingen te ondernemen
Hoewel ik dat wel meer doe dan voorheen!
pi_59294846
Never mind. te moe om een goede zin te typen..............

Ben naar bed.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59294933
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:22 schreef Feitosa het volgende:

Ben naar bed.
Van 3 edits in een halve minuut word je ook moe.
pi_59294949
ik ga jullie verlaten!
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:28:35 #238
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59294955
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:22 schreef Feitosa het volgende:

Ben naar bed.
Weltruste!

Ik zag je oude post nog, en ja je hebt gelijk dat je het risico op blauwtje altijd loopt en eigenlijk moet gewoon moet nemen, maar het voor elkaar krijgen blijft een grote stap

Ik merk wel dat hoe vaker je dingen misloopt, hoe meer je toch besluit er iets aan te doen.

@PF: nog niet permanent toch? Truste
pi_59294956
voor vandaag morgen ben ik er weer!
pi_59294976
Trusten iedereen. Ik zoek ook zo mijn bed op, ben nog ff bezig .
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:32:56 #241
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59295017
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:30 schreef Tegan het volgende:
Trusten iedereen. Ik zoek ook zo mijn bed op, ben nog ff bezig .
Hmm in mijn eentje topic vullen gaat niet lukken
Ohwell, morgen weer een dag, weliswaar gevuld met school, werk en date dus misschien dat ik 80 niet red
Weltruste alvast.
pi_59296577
Zo.

Gisteren overwerken dus m-niki maar even een PM gestuurd dat ik eventueel rond een uur of 21:30 wel kon gisteravond.
Zij had verder ook geen afspraken, dus kon het doorgaan.
Uiteraard liep ook het overwerk weer uit dus uiteindelijk stond ik 22:30 in de kroeg en ging de kroeg zelfs al dicht ( . ) maar dat mocht de pret niet drukken.
Stad ingegaan, beetje bier, beetje cola met als eindresultaat m'n voorspelling die echt létterlijk uitkwam.

Vervolgens was m-niki zo vriendelijk om me haar bank aan te bieden aangezien ik vandaag om 7:30 weer moest beginnen en Almelo dan wel verdomd ver weg is van Nijmegen.
Niet geneukt natuurlijk, zoals voorspeld, maar nog wel even gezellig nagebierd tot een uur of 2:00 (?).

De rest van het verslagje mag niki zelf vervolgen aangezien ik me nu moet haasten voor het werk.

De pink-eye foto's moeten we dan een andere keer maar doen niki en nogmaals bedankt voor je slaapplek .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:12:34 #243
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59296848
Klinkt in iedergeval als een gezellige avond kasta
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59297205
Ja. Vertel meer !
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:28:19 #245
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59297775
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:07 schreef m-niki het volgende:
ik vind het persoonlijk altijd iets raars hebben ofzo... zo'n kerel van 1.95 met een meisje van krap 1.65... ziet er gewoon niet leuk uit... maar dat zal per persoon weer verschillen denk ik
Ik heb altijd mannen gehad van in de 1.90 sinds mijn 18e ofzo... Ben zelf 1.65
Vind het wel fijn eigenlijk, een lange man
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:31:04 #246
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59297812
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:53 schreef dawg het volgende:

[..]

Je bent gewoon te lief. Je moet niet zo beschikbaar zijn.
Ja, mannen voor wie je niet beschikbaar bent, willen je altijd veel liever...
Maar goed, dat je niet beschikbaar bent voor die mannen, zegt eigenlijk wel genoeg
pi_59298066
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 07:14 schreef kastanova het volgende:
Zo.

Gisteren overwerken dus m-niki maar even een PM gestuurd dat ik eventueel rond een uur of 21:30 wel kon gisteravond.
Zij had verder ook geen afspraken, dus kon het doorgaan.
Uiteraard liep ook het overwerk weer uit dus uiteindelijk stond ik 22:30 in de kroeg en ging de kroeg zelfs al dicht ( . ) maar dat mocht de pret niet drukken.
Stad ingegaan, beetje bier, beetje cola met als eindresultaat m'n voorspelling die echt létterlijk uitkwam.

Vervolgens was m-niki zo vriendelijk om me haar bank aan te bieden aangezien ik vandaag om 7:30 weer moest beginnen en Almelo dan wel verdomd ver weg is van Nijmegen.
Niet geneukt natuurlijk, zoals voorspeld, maar nog wel even gezellig nagebierd tot een uur of 2:00 (?).

De rest van het verslagje mag niki zelf vervolgen aangezien ik me nu moet haasten voor het werk.

De pink-eye foto's moeten we dan een andere keer maar doen niki en nogmaals bedankt voor je slaapplek .
ah, dus dat was dat getyp vanochtend!

mijn bevindingen van de avond

- je moet geen analyses willen doen om 1:30u.
- kasta zegt dat hij niet wakker wordt van 5 wekkers en dat is een absolute leugen (was zó wakker gemaakt)
- er zijn drie groepen chimpansees die wél het water ingaan (maar niet kunnen zwemmen)
- kasta is eigenlijk juist veel te lief in tegenstelling tot wat vaak gesuggereerd wordt
- we 'kenden' elkaar al via RP (wtf!!!)
- het was gezellig
en
- vrouwen zijn teleurstellend (ja heel zwart wit, lekker ongenuanceerd enzo en dan zeg ik straks wel 'nietes' en dan kan jij straks weer 'welles' zeggen)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:59:11 #248
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59298362
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb altijd mannen gehad van in de 1.90 sinds mijn 18e ofzo... Ben zelf 1.65
Vind het wel fijn eigenlijk, een lange man
Okay.. dus buitenom het feit dat ik eerder de conclusie trok dat slechts 1% van het nederlandse vrouwvolk tot mijn potentiele doelgroep behoort betekend dit dat mijn doelgroep hiermee nog kleiner wordt?

Ik ben 1.93 volgens mijn passpoort en heb geen moeite met kleinere vrouwen, sterker nog ik vind lange vrouwen over het algemeen niet zo aantrekkelijk. De laatste toevoeging aan het rijtje relatie mislukkingen kwam ongeveer tot op mijn borst.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:01:21 #249
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59298391
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:59 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Okay.. dus buitenom het feit dat ik eerder de conclusie trok dat slechts 1% van het nederlandse vrouwvolk tot mijn potentiele doelgroep behoort betekend dit dat mijn doelgroep hiermee nog kleiner wordt?

Ik ben 1.93 volgens mijn passpoort en heb geen moeite met kleinere vrouwen, sterker nog ik vind lange vrouwen over het algemeen niet zo aantrekkelijk. De laatste toevoeging aan het rijtje relatie mislukkingen kwam ongeveer tot op mijn borst.
Waarom die conclusie? En wat is je doelgroep dan?
pi_59299265
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:02 schreef Nexie het volgende:

[..]

Er was een rij met o.a. Den_Haag erin enzo meen ik me te herinneren
heb geen officiele rij gezien.

Voor mij dit weekend ff geen dates of andere dingen. te veel colleges en dingen te doen. Jullie al wel leuke plannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')