+1quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef Q. het volgende:
Lekker waardeloze titel, MNR. Je had iets kunnen doen met 'scoren'. Toch.
. Hoe is ie met jouw singleheid?
Hey! Toevallig vind ik dit een supertitel! K laat hem lekker staan en ben er trots op!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef Q. het volgende:
Lekker waardeloze titel, MNR. Je had iets kunnen doen met 'scoren'. Toch.
. Hoe is ie met jouw singleheid?
Hoe je hem versierd? Gewoon, lekker jezelf zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:30 schreef kaasplankje het volgende:
Hmmm op het toilet kom je toch doorgaans op de beste ideejen,![]()
Antwoord op de vraag: Hoe versier ik vd Sar?
Vermom je als voetbal dan kom je vanzelf in zijn armen terecht.
Maar dat is een schot voor open doel.
dat dusquote:
wat zij zei, dat hij zeiquote:
dat zeg ikquote:
leuke date gehad ja?quote:
Liever singles verliezen dan de mens opzichquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
leuke date gehad ja?![]()
we dreigen wel een hoop singles te verliezen de laatste tijd!![]()
Sorry, ik kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
leuke date gehad ja?![]()
quote:
Maar er dus wel leuk mee gekletst enzo.. nummers uitgewisseld?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:19 schreef Lips het volgende:
[..]Heb 'm uiteindelijk pas na de wedstrijd gezien maar was echt super leuk
Zie 'm alleen waarschijnlijk volgende week pas weer omdat we allebei zo'n drukke agenda hebben.
We hadden zaterdag (toen ik 'm heb leren kennen) al nummers uitgewisseld. Zeker leuk gekletst en gelachen. Zie 'm iig dinsdag weer met voetballen, maar hoop stiekem wel eerder!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar er dus wel leuk mee gekletst enzo.. nummers uitgewisseld?
Niet toevallig bij de volgende wedstrijd die nederland speelt? (vrijdag toch?)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:30 schreef Lips het volgende:
[..]
We hadden zaterdag (toen ik 'm heb leren kennen) al nummers uitgewisseld. Zeker leuk gekletst en gelachen. Zie 'm iig dinsdag weer met voetballen, maar hoop stiekem wel eerder!
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik dacht altijd dat je een vrouw was
Het was puur een gevoel, niet dat ik er echt op gelet heb of je veel heb gezien..quote:
ben je geen vrouw dan?quote:
ik heb je twee keer gezien tijdens een meet en zelfs ik ben verbaasd.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef Liquidootje het volgende:
idd, afgaande op jouw reacties lijk je net een verzuurde frigide vrouw.
Dan kan ie nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet toevallig bij de volgende wedstrijd die nederland speelt? (vrijdag toch?)
Dat is toch nietquote:
Ik heb lang kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef Liquidootje het volgende:
idd, afgaande op jouw reacties lijk je net een verzuurde frigide vrouw.
Ja ik weet het. Singles die singles niet meer zijn moeten doorstromen naar SC.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:04 schreef Garisson72 het volgende:
ik vind het maar verwarrend worden als alle niet-singles maar steeds terug blijven komen.
Ja maar ik heb vandaag last van een chronischequote:
Owww dan is het goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vandaag last van een chronische
ja omdat ik kots op SC full-stop.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik weet het. Singles die singles niet meer zijn moeten doorstromen naar SC.
Maar ik kots stuk voor stuk op die slowchatters daar en jij bent daar nooit....
quote:Garrison72 schreef:
Ik kots op SC full-stop. Daarom blijf ik liever single dan dat ik daar bij moet horen.
Je weet nog wat de insteek van de "meet" was?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 05:25 schreef MLI het volgende:
kasta doet casual maar ondertussen vindt hij je interessant genoeg om mee af te spreken. Het feit dat hij je interessant genoeg vindt om mee af te spreken, wil zeggen dat hij waarschijnlijk ook de moeite heeft genomen om je FoBo te checken. En jij weet dat ook dondersgoed.
Och, briljant zou ik het niet willen noemen, ik begreep achteraf pas dat het waarschijnlijk kleien gaat worden in plaats van op een sofa liggen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ja die "insteek" was een briljante vondst.
Een "psychologisch" consult met afsluitend uiteraard ook een analyse van m'n persoontje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat was de beschrijving van de 'insteek' dan? klinkt grappig.. kleien
Geen idee, ik heb het druk met werken en zij heeft het druk met euuuh... Dingen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou ben benieuwd hoe het afloopt, wanneer heb je je consult?
Hopen dat ze dan maar kan..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het druk met werken en zij heeft het druk met euuuh... Dingen...
Alhoewel, m'n rooster is aangepast; ik dien morgen een dagvullende training te geven (doedoei vrije woensdag. ) dus daarna zou het eventueel kunnen.
Mwah, life sucks, word je hard vanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan maar kan..
maar klote van je woensdag zeg
Ga lekker op jezelf kotsen smerig stuk vreten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Singles die singles niet meer zijn moeten doorstromen naar SC.
Maar ik kots stuk voor stuk op die slowchatters daar en jij bent daar nooit....
Ja ik heb wel zo een beetje een plan/idee nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 05:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Goezzo. Je moet lang niet alles dat je hier leest letterlijk nemen. Maar eerlijk gezegd, ik leer veel van fok en met name van deze reeks. Al is het alleen maar het besef dat mijn opvattingen en omgang met het andere geslacht afwijken van de meeste mensen die hier posten. Soms moet je even weten hoe het voor de meeste mensen werkt, om zelf te snappen hoe je ergens mee om zou kunnen gaan. De meeste dingen leer je in de praktijk vanzelf wel. Uiteindelijk kun je maar op 1 ding vertrouwen en dat is je eigen gevoel. Soms kun je jezelf voor de gek houden, maar als je heel goed oplet en eerlijk bent tegen jezelf, dan weet je precies wat een ander van je wil. Je bent niet voor niets een jonge vrouw, gebruik je gevoel in je voordeel (hoe chaotisch dat soms ook is) en na een tijdje kom je echt niet meer voor verrassingen te staan wat betreft andermans intenties.
Was je dat nog niet genoeg dan?quote:
Wil je soms met naam en toenaam op mijn haatlijst komen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga lekker op jezelf kotsen smerig stuk vreten.
Heb je geen fatsoen? Hebben papa en mama je niet geleerd dat over iemand heen kotsen niet erg vriendelijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |