abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2008 @ 18:08:15 #251
58063 uppie83
Sousousou
pi_59252828
Toch wat te laat geworden gister, maar ik ben er weer
2 topics gemist ongeveer... te veel werk om bij te lezen

Wat heb ik allemaal gemist? Hoe was de party vrijdagavond in Enschede?

En JB is weer terug van weggeweest?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  maandag 9 juni 2008 @ 21:39:53 #252
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59259723
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb ik iets gemist?
Nee, maar wij jou wel! een beetje dan.
Je huis ziet er leuk uit!
pi_59259794
Dat EK Lingerie. Maar ik moest er wel even heen zappen natuurlijk.
  maandag 9 juni 2008 @ 21:42:54 #254
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59259883
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef dawg het volgende:
Dat EK Lingerie. Maar ik moest er wel even heen zappen natuurlijk.
Oh, is dat ook weer? Dat kan ik nog best waarderen.
pi_59259958
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh, is dat ook weer? Dat kan ik nog best waarderen.
Ik ook.
pi_59260253
ek lingerie vind ik wel leuk
  maandag 9 juni 2008 @ 21:56:58 #257
77330 m-niki
for real
pi_59260465
het EK lingerie toont aan dat mannen tijdens EK's en WK's behoorlijk hun gang mogen gaan wb televisie en de rest van het jaar is het gewoon weer ok

(thank god)

Maar..serieus..wie is tokkie genoeg om mee te doen aan dat EK lingerie? Of wie is dom genoeg? Of wie krijgt er genoeg geld voor om het te doen...want het is echt...bizar...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59260550
o ik zou het wel doen denk ik
nou ja. misschien ook niet
chicken

op m'n werk loopt echt een superknap lang dun mooi etc meisje. was ergens en ze was echt als een kerel over meisjes aan het praten dat ze allemaal echt knap waren en dat mijn benen ook echt mooi zijn. (lag in bikini naast haar) maar die blijkt dus op meisjes te vallen. en nu heb ik met haar een beetje misverstanden zoals ik met sommige gasten heb.

okee meest nutteloze post van 2008
  maandag 9 juni 2008 @ 22:05:50 #259
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59260733
bah... voetbal.. alhoewel, voetbal is niets mis mee op zichzelf. Maar die opgefokte nederlandse hype er om heen. Oh wel, van mij mag NL best winnen vanavond, lekker rustig morgen ochtend in de trein dan
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 9 juni 2008 @ 22:16:28 #260
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59261104
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef m-niki het volgende:
het EK lingerie toont aan dat mannen tijdens EK's en WK's behoorlijk hun gang mogen gaan wb televisie en de rest van het jaar is het gewoon weer ok

(thank god)

Maar..serieus..wie is tokkie genoeg om mee te doen aan dat EK lingerie? Of wie is dom genoeg? Of wie krijgt er genoeg geld voor om het te doen...want het is echt...bizar...
Hoezo bizar? Kijk jij nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten dan? Zoals turnen (ringen oid)?
edit: niet om te geilen ofzo maar gewoon estetisch

Ok ok, dat EK Lingerie is dan wel een andere categorie maar dat moet je maar met een korreltje zout nemen. Das toch lachen
pi_59261258
ik kijk soms naar kunstschaatsen omdat ik hoop dat ze vallen

o en k1 vind ik wel super vet om te zien
  maandag 9 juni 2008 @ 22:35:32 #262
77330 m-niki
for real
pi_59262064
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hoezo bizar? Kijk jij nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten dan? Zoals turnen (ringen oid)?
edit: niet om te geilen ofzo maar gewoon estetisch

Ok ok, dat EK Lingerie is dan wel een andere categorie maar dat moet je maar met een korreltje zout nemen. Das toch lachen
tuurlijk neem ik het met een korrel zout, maar ..hm het is echt wel raar toch?

enne...nee, ik kijk eigenlijk nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten, ik kijk eigenlijk niet zoveel sport hahaha (vind het vaak maar saai... alleen vrouwen-turnen en sommige vechtsporten - taekwondo - wil ik nog wel eens bij blijven hangen, maar dan vooral vanwege de krachtige en toch sierlijke elementen)
(ow en afgetrainde mannenlichamen --> vind ik niet zooo mooi, geef mij maar een 'gewone' man...mag zelfs wel een beeeeetje vet op zitten, als ie maar niet van die afschuwelijk big muscles heeft in de armen en benen... maar gewoon, gewoon )
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  maandag 9 juni 2008 @ 22:37:42 #263
77330 m-niki
for real
pi_59262179
ik hoor vuurwerk....

hebben 'we' gewonnen???
  maandag 9 juni 2008 @ 22:40:05 #264
101353 mrbox
Miep miep
pi_59262280
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:37 schreef m-niki het volgende:
ik hoor vuurwerk....

hebben 'we' gewonnen???
Jep en de gekte neemt nu toe
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59262438
Ja, hier ook gejoel in de verte.
  maandag 9 juni 2008 @ 22:44:05 #266
77330 m-niki
for real
pi_59262480
ik heb zo'n vaag 1988 flashback gevoel...ik bedoel... vuurwerk!!!

(nah ik snap het wel, ik las vandaag in de krant dat NL nog nooit van IT had gewonnen dus tja, dan is dit voor fans wel heel erg gaaf)
pi_59262522
ik hoor helemaal niets
pi_59262632
Ik heb maar muziek aangezet. En nee, geen 'we are the champions!'
  maandag 9 juni 2008 @ 22:49:20 #269
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59262787
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:08 schreef uppie83 het volgende:
Toch wat te laat geworden gister, maar ik ben er weer
2 topics gemist ongeveer... te veel werk om bij te lezen

Wat heb ik allemaal gemist? Hoe was de party vrijdagavond in Enschede?

En JB is weer terug van weggeweest?
Ja die was erg geslaagd Erg leuk gehad, fllnk gedanst.. en heb het te laat gemaakt
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 22:51:07 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59262868
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef dawg het volgende:
Ik heb maar muziek aangezet. En nee, geen 'we are the champions!'
Thunderdome?
Ik heb ook music aan. check dnb

anyway, about EK Lingerie enzo; er wel zijn onwijs veel mensen die er alles voor over hebben om met hun kop op tv te komen.
pi_59262916
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Thunderdome?
Ik heb ook music aan. check dnb

anyway, about EK Lingerie enzo; er wel zijn onwijs veel mensen die er alles voor over hebben om met hun kop op tv te komen.
Nee, In Flames, Zombie Inc.

En ja, mee eens. Maar ik ben en blijf een man.
pi_59264433
Jongens, om ontopic te blijven, hoe kan ik Van der Sar versieren?
pi_59264486
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Tegan het volgende:
Jongens, om ontopic te blijven, hoe kan ik Van der Sar versieren?
Zijn keepersshirt zien te bemachtigen en aantrekken als je om zijn handtekening vraagt.
pi_59264561
Ik moet zijn shirt hebben, maar hij is nergens te koop .
pi_59265066
Misschien zijn er wat mede-singles wel bereid met je mee te zoeken.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:04:38 #276
58063 uppie83
Sousousou
pi_59265906
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kijk soms naar kunstschaatsen omdat ik hoop dat ze vallen

Wat zij zegt
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ja die was erg geslaagd Erg leuk gehad, fllnk gedanst.. en heb het te laat gemaakt
Dat belooft wat
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_59266315
DRIE NUL JONGENS! DRIE NUL! TEGEN DE VOORMALIGE WELTMEISTER! HA!

Dat cafe trouwens waar m-niki en kasta gaan afspreken, daar woon ik vlakbij. Moet ik nog sneaky paparazzifoto's nemen?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:24:16 #278
77330 m-niki
for real
pi_59266521
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef ShadyLane het volgende:
DRIE NUL JONGENS! DRIE NUL! TEGEN DE VOORMALIGE WELTMEISTER! HA!

Dat cafe trouwens waar m-niki en kasta gaan afspreken, daar woon ik vlakbij. Moet ik nog sneaky paparazzifoto's nemen?
maareh...je kunt ook gewoon gezellig mee-eten? (wel zo makkelijk foto's maken ook, scheelt een hoop gedoe)
pi_59266733
Als het aan mij ligt ben je inderdaad van harte welkom .

Jullie zijn toch niet allebei godsgruwelijk lelijk hé? Er lopen daar namelijk regelmatig bekenden van me..
I was an atheist until I realized I was God
pi_59266962
Oh god wat ben ik een mongool!!!.................Help ik zojuist op de terugweg een bloedmooie dame met d,r fiets, vergeet ik natuurlijk weer d,r nummer te ritselen..............echt weer zo,n scoormomemt dat ik verziek., typisch.

Maar goed , het was geen actie met voorbedachte rade, en ik was natuurlijk zat na deze glorieuze avond.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59267001
Oh ja , van Bronckhorst MVP !!!!!!
pi_59267058
Ja, ongelooflijk, ik weet nog hoe we een paar jaar terug collectief stonden te vloeken op v. Bronckhorst. Nu mag ie wel man of the match genoemd worden

kasta, m-niki, allemaal leuk en aardig, maar hadden jullie niet afgesproken op de dinsdag dat NL weer voetbalt?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:58:28 #283
77330 m-niki
for real
pi_59267278
we hadden nog niets afgesproken

@kasta: nog niet eens mijn fobo gecheckt?? ik ben diep diep teleurgesteld over zoveel lack of interest

zo en nu ga ik maar es slapen
pi_59267542
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

K1!!! , een vrouw met smaak. Maar was te verwachten, aangezien je Muai -thai beoefent.

Nu ga ik ook maar pitten , aangezien Amstel veel aan me heeft verdient zal dat niet zo,n probleem zijn. Mzzl.
pi_59268428
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

2007 belde .
Ik heb 'm pas ontdekt en ik ga 'm gewoon nóg een keer kijken nu.

Goeiemorgen allemaal!
pi_59268430
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Okee.
Ik vertrouw altijd (om onduidelijke redenen) iedereen tot op zekere hoogte, maar niemand helemaal.
GMTA.
pi_59268440
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ging zo zelf nadenken zonder hier eerst alle meningen over te nemen wist je nog
+ ik ben dit weekend bijna niet thuis @ computer geweest
Goezzo. Je moet lang niet alles dat je hier leest letterlijk nemen. Maar eerlijk gezegd, ik leer veel van fok en met name van deze reeks. Al is het alleen maar het besef dat mijn opvattingen en omgang met het andere geslacht afwijken van de meeste mensen die hier posten. Soms moet je even weten hoe het voor de meeste mensen werkt, om zelf te snappen hoe je ergens mee om zou kunnen gaan. De meeste dingen leer je in de praktijk vanzelf wel. Uiteindelijk kun je maar op 1 ding vertrouwen en dat is je eigen gevoel. Soms kun je jezelf voor de gek houden, maar als je heel goed oplet en eerlijk bent tegen jezelf, dan weet je precies wat een ander van je wil. Je bent niet voor niets een jonge vrouw, gebruik je gevoel in je voordeel (hoe chaotisch dat soms ook is) en na een tijdje kom je echt niet meer voor verrassingen te staan wat betreft andermans intenties.
pi_59268442
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:12 schreef Lips het volgende:
Op pagina 1 van dit topic stond mijn weekend al

Maar de aanvulling is dat meneer vandaag netjes smste of ik vanavond in de stad ben

VERSLAG! Heb je hem weer gezien?
pi_59268445
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef m-niki het volgende:

[..]

tuurlijk neem ik het met een korrel zout, maar ..hm het is echt wel raar toch?

enne...nee, ik kijk eigenlijk nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten, ik kijk eigenlijk niet zoveel sport hahaha (vind het vaak maar saai... alleen vrouwen-turnen en sommige vechtsporten - taekwondo - wil ik nog wel eens bij blijven hangen, maar dan vooral vanwege de krachtige en toch sierlijke elementen)
(ow en afgetrainde mannenlichamen --> vind ik niet zooo mooi, geef mij maar een 'gewone' man...mag zelfs wel een beeeeetje vet op zitten, als ie maar niet van die afschuwelijk big muscles heeft in de armen en benen... maar gewoon, gewoon )
Vrouwenturnen
beeeeeetje vet

Maar een sterke borstkas mét borsthaar is wel wenselijk
pi_59268452
Oh ja:

DRIE NUL, DRIE NUL, DRIE NUL, DRIE NUL!!!!!!! Wtf, ik was tot 9 uur aan het werk en ik las op www.hetlaatstenieuws... elke keer berichten dat de Italianen zo sterk bezig waren. Half uur later, kom aan in een café afgeladen vol met Hollanders, TWEE NUL! . Maar OK, na de wedstrijd lekker doorgezopen, nu een uurtje thuis of zow.

Whehehe, zo'n Hollander probeerde nog wat. Dus ik zo vragen 'heel eerlijk, je zou nooit verliefd worden op een type als ik, toch?'. Nou ja, voor de verandering een eerlijk heerschap, dus ik bedacht me ineens dat het de moeite niet waard was. Ik bedoel, als je kunt kiezen tussen iemand waarvoor er wederzijdse gevoelens zijn (en al moet je een paar weken wachten voor je elkaar goed genoeg kent) en iemand waarvan je weet dat er van beide kanten nooit (sterke) gevoelens zullen zijn... Nou ja, ineens sta je dan op, je zoent iemand op zijn wang en je zegt dat je er dríngend vandoor moet omdat je ineens beseft dat je in een café met mannen die je geen van allen kent, niets meer te zoeken hebt. Doei .

Als dit niks wordt, ben ik wel serieus hartbroken
pi_59268453
En ik had natuurlijk honger . Even een paar crackers klaarmaken.
pi_59268456
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:58 schreef m-niki het volgende:
we hadden nog niets afgesproken

@kasta: nog niet eens mijn fobo gecheckt?? ik ben diep diep teleurgesteld over zoveel lack of interest

zo en nu ga ik maar es slapen
kasta doet casual maar ondertussen vindt hij je interessant genoeg om mee af te spreken. Het feit dat hij je interessant genoeg vindt om mee af te spreken, wil zeggen dat hij waarschijnlijk ook de moeite heeft genomen om je FoBo te checken. En jij weet dat ook dondersgoed.
pi_59268463
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 05:21 schreef MLI het volgende:
En ik had natuurlijk honger . Even een paar crackers klaarmaken.

Ik dacht, even lezen wat ik ook alweer gepost had. Nou, ik heb nog steeds honger. _!
pi_59268471
Nu niet meer. De bonbons van Elegy zijn niet op maar het is wel een prima aanvulling op het ontbijt . Als het mooi weer wordt, dan ga ik vroeg naar het park en dan slaap ik daar wel.
pi_59268475
Hmmm, nog 6 posts om 'm vol te babbelen, het zou wel een gemiste kans zijn. Maar ik laat het hierbij, anders voel ik me zo ongetwijfeld geroepen om met HEEL FOK IN HOOFDLETTERS te delen dat ik een beetje verliefd ben. .
pi_59268497
Slaap lekker allemaal
  dinsdag 10 juni 2008 @ 06:33:09 #297
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59268505
om je monoloog maar te onderbreken: welterusten!

...en goedemorgen!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 06:45:12 #298
141482 Q.
JurassiQ
pi_59268532
Goeiemorgen lieve singletjes van me.
For great justice!
pi_59268537
Jaa! Ik kan nog posten zonder 'm te sluiten!
pi_59268546
Ik ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')