Oh, is dat ook weer? Dat kan ik nog best waarderen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef dawg het volgende:
Dat EK Lingerie.Maar ik moest er wel even heen zappen natuurlijk.
Ik ook.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, is dat ook weer? Dat kan ik nog best waarderen.
Hoezo bizar? Kijk jij nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten dan? Zoals turnen (ringen oid)?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef m-niki het volgende:
het EK lingerie toont aan dat mannen tijdens EK's en WK's behoorlijk hun gang mogen gaan wb televisie en de rest van het jaar is het gewoon weer ok
(thank god)
Maar..serieus..wie is tokkie genoeg om mee te doen aan dat EK lingerie? Of wie is dom genoeg? Of wie krijgt er genoeg geld voor om het te doen...want het is echt...bizar...
tuurlijk neem ik het met een korrel zout, maar ..hm het is echt wel raar toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Kijk jij nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten dan? Zoals turnen (ringen oid)?![]()
edit: niet om te geilen ofzo maar gewoon estetisch![]()
Ok ok, dat EK Lingerie is dan wel een andere categorie maar dat moet je maar met een korreltje zout nemen. Das toch lachen
Jep en de gekte neemt nu toequote:Op maandag 9 juni 2008 22:37 schreef m-niki het volgende:
ik hoor vuurwerk....
hebben 'we' gewonnen???
Ja die was erg geslaagdquote:Op maandag 9 juni 2008 18:08 schreef uppie83 het volgende:
Toch wat te laat geworden gister, maar ik ben er weer![]()
2 topics gemist ongeveer... te veel werk om bij te lezen
Wat heb ik allemaal gemist? Hoe was de party vrijdagavond in Enschede?
En JB is weer terug van weggeweest?
Thunderdome?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef dawg het volgende:
Ik heb maar muziek aangezet. En nee, geen 'we are the champions!'
Nee, In Flames, Zombie Inc.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thunderdome?![]()
Ik heb ook music aan. check dnb
anyway, about EK Lingerie enzo; er wel zijn onwijs veel mensen die er alles voor over hebben om met hun kop op tv te komen.
Zijn keepersshirt zien te bemachtigen en aantrekken als je om zijn handtekening vraagt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Tegan het volgende:
Jongens, om ontopic te blijven, hoe kan ik Van der Sar versieren?
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kijk soms naar kunstschaatsen omdat ik hoop dat ze vallen![]()
o en k1 vind ik wel super vet om te zien![]()
![]()
Dat belooft watquote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja die was erg geslaagdErg leuk gehad, fllnk gedanst.. en heb het te laat gemaakt
maareh...je kunt ook gewoon gezellig mee-eten? (wel zo makkelijk foto's maken ook, scheelt een hoop gedoe)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef ShadyLane het volgende:
DRIE NUL JONGENS! DRIE NUL! TEGEN DE VOORMALIGE WELTMEISTER! HA!
Dat cafe trouwens waar m-niki en kasta gaan afspreken, daar woon ik vlakbij. Moet ik nog sneaky paparazzifoto's nemen?
K1!!! , een vrouw met smaak. Maar was te verwachten, aangezien je Muai -thai beoefent.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o en k1 vind ik wel super vet om te zien![]()
![]()
GMTA.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Okee.
Ik vertrouw altijd (om onduidelijke redenen) iedereen tot op zekere hoogte, maar niemand helemaal.
Goezzo. Je moet lang niet alles dat je hier leest letterlijk nemen. Maar eerlijk gezegd, ik leer veel van fok en met name van deze reeks. Al is het alleen maar het besef dat mijn opvattingen en omgang met het andere geslacht afwijken van de meeste mensen die hier posten. Soms moet je even weten hoe het voor de meeste mensen werkt, om zelf te snappen hoe je ergens mee om zou kunnen gaan. De meeste dingen leer je in de praktijk vanzelf wel. Uiteindelijk kun je maar op 1 ding vertrouwen en dat is je eigen gevoel. Soms kun je jezelf voor de gek houden, maar als je heel goed oplet en eerlijk bent tegen jezelf, dan weet je precies wat een ander van je wil. Je bent niet voor niets een jonge vrouw, gebruik je gevoel in je voordeel (hoe chaotisch dat soms ook is) en na een tijdje kom je echt niet meer voor verrassingen te staan wat betreft andermans intenties.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ging zo zelf nadenken zonder hier eerst alle meningen over te nemen wist je nog
+ ik ben dit weekend bijna niet thuis @ computer geweest
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:12 schreef Lips het volgende:
Op pagina 1 van dit topic stond mijn weekend al
Maar de aanvulling is dat meneer vandaag netjes smste of ik vanavond in de stad ben
Vrouwenturnenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef m-niki het volgende:
[..]
tuurlijk neem ik het met een korrel zout, maar ..hm het is echt wel raar toch?
enne...nee, ik kijk eigenlijk nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten, ik kijk eigenlijk niet zoveel sport hahaha (vind het vaak maar saai... alleen vrouwen-turnen en sommige vechtsporten - taekwondo- wil ik nog wel eens bij blijven hangen, maar dan vooral vanwege de krachtige en toch sierlijke elementen)
(ow en afgetrainde mannenlichamen -->vind ik niet zooo mooi, geef mij maar een 'gewone' man...mag zelfs wel een beeeeetje vet op zitten, als ie maar niet van die afschuwelijk big muscles heeft in de armen en benen... maar gewoon, gewoon
)
kasta doet casual maar ondertussen vindt hij je interessant genoeg om mee af te spreken. Het feit dat hij je interessant genoeg vindt om mee af te spreken, wil zeggen dat hij waarschijnlijk ook de moeite heeft genomen om je FoBo te checken. En jij weet dat ook dondersgoed.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:58 schreef m-niki het volgende:
we hadden nog niets afgesproken![]()
@kasta:nog niet eens mijn fobo gecheckt?? ik ben diep diep teleurgesteld over zoveel lack of interest
![]()
zo en nu ga ik maar es slapen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 05:21 schreef MLI het volgende:
En ik had natuurlijk honger. Even een paar crackers klaarmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |