Oh, is dat ook weer? Dat kan ik nog best waarderen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef dawg het volgende:
Dat EK Lingerie.Maar ik moest er wel even heen zappen natuurlijk.
Ik ook.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, is dat ook weer? Dat kan ik nog best waarderen.
Hoezo bizar? Kijk jij nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten dan? Zoals turnen (ringen oid)?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef m-niki het volgende:
het EK lingerie toont aan dat mannen tijdens EK's en WK's behoorlijk hun gang mogen gaan wb televisie en de rest van het jaar is het gewoon weer ok
(thank god)
Maar..serieus..wie is tokkie genoeg om mee te doen aan dat EK lingerie? Of wie is dom genoeg? Of wie krijgt er genoeg geld voor om het te doen...want het is echt...bizar...
tuurlijk neem ik het met een korrel zout, maar ..hm het is echt wel raar toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Kijk jij nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten dan? Zoals turnen (ringen oid)?![]()
edit: niet om te geilen ofzo maar gewoon estetisch![]()
Ok ok, dat EK Lingerie is dan wel een andere categorie maar dat moet je maar met een korreltje zout nemen. Das toch lachen
Jep en de gekte neemt nu toequote:Op maandag 9 juni 2008 22:37 schreef m-niki het volgende:
ik hoor vuurwerk....
hebben 'we' gewonnen???
Ja die was erg geslaagdquote:Op maandag 9 juni 2008 18:08 schreef uppie83 het volgende:
Toch wat te laat geworden gister, maar ik ben er weer![]()
2 topics gemist ongeveer... te veel werk om bij te lezen
Wat heb ik allemaal gemist? Hoe was de party vrijdagavond in Enschede?
En JB is weer terug van weggeweest?
Thunderdome?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef dawg het volgende:
Ik heb maar muziek aangezet. En nee, geen 'we are the champions!'
Nee, In Flames, Zombie Inc.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thunderdome?![]()
Ik heb ook music aan. check dnb
anyway, about EK Lingerie enzo; er wel zijn onwijs veel mensen die er alles voor over hebben om met hun kop op tv te komen.
Zijn keepersshirt zien te bemachtigen en aantrekken als je om zijn handtekening vraagt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Tegan het volgende:
Jongens, om ontopic te blijven, hoe kan ik Van der Sar versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |