Dat zou ik ook doen (eerst lezen, voorbereiden, inschatten) dan doen.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.
Voorbeeldje:
Gisteren kreeg ik van een onbekend nummer het smsje: "Martin, lees je mail. Belangrijk."
In plaats van gewoon even te bellen van wie het smsje is godsnaam afkomstig was, koos ik er liever voor om een half uur te stressen en met 180 richting de BBQ te rijden om daar m'n mail te lezen.
Puur en alleen zodat ik voorbereid was voordat ik terugbelde. I know, it's sad.
Leuk zo gedetailleerdquote:Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:
Oke, ik begin wel.
Dus daarom ben ik nu vrijgezel.
Nu jullie?
Heel herkenbaar ook. Je moet jezelf gewoon dwingen face 2 face.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:
Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Ok, ik heb ook nog wel zin om even op de biechtstoel plaats te nemen voor een kort verhaal.quote:
Ok dan.quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
'... of je bent een combinatie van beiden. 'quote:Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:
De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
iemand hebben en tegelijkertijd iemand zoeken? het komt voor inderdaad...quote:Op maandag 9 juni 2008 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
'... of je bent een combinatie van beiden. '
Dan is dus de vraag of de 'happy single' bestaat.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
iemand hebben en tegelijkertijd iemand zoeken? het komt voor inderdaad...
maar 'geen van beiden' is ook een optie...
ik krijg behoorlijke jeuk van de term 'happy single', maar ik ben vrijgezel, en ik ben er in principe gelukkig mee...quote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is dus de vraag of de 'happy single' bestaat.
Maar ik citeerde iemand ermee, en vond de tekst wel grappig
Ja het is ook een term waarvan je haren overeind gaan staan.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik krijg behoorlijke jeuk van de term 'happy single', maar ik ben vrijgezel, en ik ben er in principe gelukkig mee...
in theorie het eerste, maar in de praktijk lijkt het meer op het tweede, de laatste paar jaar...dat wil zeggen, ik date zo af en toe wel, en sta best open voor een relatie, maar in de praktijk kom ik eigenlijk niemand tegen die ik uiteindelijk leuk genoeg vind...vooralsnogquote:Op maandag 9 juni 2008 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja het is ook een term waarvan je haren overeind gaan staan.
Maar betekend het dat je tevreden bent met je single leven, maar als de juiste persoon op je pad komt dan ben je graag weer saampjes.. of betekend het ook dat je je afsluit van alle mogelijke partners en liever single bent?
Zolang je maar happyquote:Op maandag 9 juni 2008 09:25 schreef Abbadon het volgende:
in theorie het eerste, maar in de praktijk lijkt het meer op het tweede, de laatste paar jaar...dat wil zeggen, ik date zo af en toe wel, en sta best open voor een relatie, maar in de praktijk kom ik eigenlijk niemand tegen die ik uiteindelijk leuk genoeg vind...vooralsnog
ja hoor...ik vermaak me prima...heb al een behoorlijk vol leven zonder relatie...quote:Op maandag 9 juni 2008 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je maar happybent met hoe het loopt dan is het allemaal goed lijkt me. Maarja overal moet een labeltje op geplakt worden he!
Dan kunnen we overal ons mond over houden.. en wordt het erg rustig hier op fokquote:Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.
Maar dat denk ik over veel dingen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik single ben.
Wat een analyse eigenlijk.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |