abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59237523
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.
Voorbeeldje:
Gisteren kreeg ik van een onbekend nummer het smsje: "Martin, lees je mail. Belangrijk."
In plaats van gewoon even te bellen van wie het smsje is godsnaam afkomstig was, koos ik er liever voor om een half uur te stressen en met 180 richting de BBQ te rijden om daar m'n mail te lezen.
Puur en alleen zodat ik voorbereid was voordat ik terugbelde. I know, it's sad.
Dat zou ik ook doen (eerst lezen, voorbereiden, inschatten) dan doen.
pi_59237539
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:
Oke, ik begin wel.

Dus daarom ben ik nu vrijgezel.

Nu jullie?
Leuk zo gedetailleerd
pi_59237541
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Heel herkenbaar ook. Je moet jezelf gewoon dwingen face 2 face.
  maandag 9 juni 2008 @ 06:25:52 #154
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59237721
Goedemorgen... of voor sommige onder jullie weltrusten volgens mij
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 9 juni 2008 @ 06:38:43 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59237735
goedemorgen op naar de trein...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 07:11:01 #156
3038 Emel
realist
pi_59237802
Geen slowchat aub. Dat is niet de bedoeling van dit topic.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_59237825
Morge,

ik meldt me ook weer even.
Vorige topic was alweer vol
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 9 juni 2008 @ 08:07:28 #158
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59238105
quote:

Nu jullie?
Ok, ik heb ook nog wel zin om even op de biechtstoel plaats te nemen voor een kort verhaal.
Sinds begin dit jaar (januari) ben ik alweer single, pff ik heb 't een beetje druk met werken & trainen de laatste tijd en de dagen gaan akelig snel daardoor.

Mijn laatste vlam: Afgelopen winter had ik een korte vurige. We pasten niet echt bij elkaar ofzo maar de sex was wel vet goed. Als ze langs kwam gingen we letterlijk door totdat de zon opkwam.

We waren allebei heel heftig verliefd in het begin en het is daarom misschien wel een beetje in de verstikking gekomen; allebei teveel bellen smsen op msn etc. Ik was daarvoor ook al een tijdje single dus heb me misschien ook een beetje teveel laten gaan erin, zij ook trouwens. Had achteraf wel spijt dat ik niet wat eerder op de rem had getrapt. Het ging het m dus niet worden wij met z'n 2 en zij was de eerste die erachter kwam, want ik had een hele dikke roze bril op mijn neus. Ja ik ben dus gedumpt.

Sindsdien nog geen ander waar de vonk in vuur overging. Het knettert wel behoorlijk aan verschillende kanten. Ik moet ook maar eens wat vaker de deur uit want dat is er wel een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Sinds een jaar of 10 doe ik vrij fanatiek aan wedstrijdsport en ga daarom zowiezo niet heel veel vaak stappen.
pi_59238482
tvp maar ff.
  maandag 9 juni 2008 @ 08:54:14 #160
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59238576
quote:

Nu jullie?
Ok dan.
Op m'n 15/16e kreeg een relatie met een jongen die vijf jaar ouder was. Was allemaal erg leuk, hij wat opener, spontaner, gezelliger, waardoor ik ook meer uit m'n schulp kwam enzo. Op een gegeven moment ben ik in een studentenhuis gaan wonen, na 1,5 jaar wou ik daar weer weg, hij wou weg uit zijn studentenwoning, dus.. gingen we samenwonen
Moet zeggen dat het een erg leuke tijd was en het werkte ook zeg maar. Maar de relatie liep wel langzaam dood. M'n gevoel voor hem was niet meer wat het moest zijn en na 4,5 jaar relatie heb ik het uitgemaakt. Zal er ook wel mee gemaakt hebben dat hij halverwege onze relatie het een keer heeft uitgemaakt (daarvoor heeft ie een keer gezoend met zo'n meisje) en toen het uitwas heeft ie haar geneukt

Nu ondertussen alweer 1,5 jaar vrijgezel. Heb er ook gebruik van gemaakt, met wat jongens liggen rotzooien, maar om nou te zeggen dat het het waard is.. nee
Het vrijgezelle leven bevalt me wel, maar toch wil ik gewoon eens de kriebels in m'n buik krijgen. Kan het me niet meer herinneren van de tijd met m'n ex, en sinds die relatie over is, ben ik ook niemand meer tegen gekomen waar ik ook maar enigzins een beetje kriebels van kreeg. Dus dat wil ik gewoon weer eens meemaken, weten dat ik het nog in me heb ofzo

Ben sinds kort een beetje aan het daten geweest, maar is allemaal op niets uitgelopen.

Thats my story
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59238689
mjah, die van mij is kort samentevatten.

Ik ben eigenlijk altijd gewoon mezelf in kroegen, lekker los en veel plezier met vrienden. Nooit echt aan het rondkijken maar als ik iemand zie dan komt het altijd op het zelfde neer.
Ik durf er niet op af te stappen
Of ze heeft een vriend,
Of ze vinden mij niet leuk maar wel als normal vriend. (gebeurt me maar al te vaak)
Of ze zijn lesbische.

Maar laatste tijd trekt mn oog steeds meer naar meisjes met zwart haar en dan voor de rest "normaal" dus geen piercings of what ever, gewoon meisjes die van nature zwart haar hebben
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 9 juni 2008 @ 09:06:04 #162
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59238786
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
Daar ben ik het niet mee eens.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 09:09:17 #163
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59238841
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:

De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
'... of je bent een combinatie van beiden. '
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 09:15:20 #164
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59238951
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

'... of je bent een combinatie van beiden. '
iemand hebben en tegelijkertijd iemand zoeken? het komt voor inderdaad...

maar 'geen van beiden' is ook een optie...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:18:22 #165
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59239006
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

iemand hebben en tegelijkertijd iemand zoeken? het komt voor inderdaad...

maar 'geen van beiden' is ook een optie...
Dan is dus de vraag of de 'happy single' bestaat.
Maar ik citeerde iemand ermee, en vond de tekst wel grappig
  maandag 9 juni 2008 @ 09:20:20 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59239042
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dan is dus de vraag of de 'happy single' bestaat.
Maar ik citeerde iemand ermee, en vond de tekst wel grappig
ik krijg behoorlijke jeuk van de term 'happy single', maar ik ben vrijgezel, en ik ben er in principe gelukkig mee...
  maandag 9 juni 2008 @ 09:22:04 #167
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59239066
Waarom zou de hapy single niet bestaan? Ik ben toch echt, uhm, echt. Ik vind het zo'n lulkoek dat als je geen relatie zou hebben dat je een zielig sneu figuur zou moeten zijn, die continu alle datingsites en feesten afstroopt op zoek naar die Ene Ware.

Ik ben heel erg tevreden met mijn leven zo en ik zie een relatie vooral als iets waar ik veel te veel voor moet inleveren en voor moet doen. En dat is het me allemaal niet waard gezien wat je ervoor terug krijgt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 09:22:33 #168
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59239069
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik krijg behoorlijke jeuk van de term 'happy single', maar ik ben vrijgezel, en ik ben er in principe gelukkig mee...
Ja het is ook een term waarvan je haren overeind gaan staan.
Maar betekend het dat je tevreden bent met je single leven, maar als de juiste persoon op je pad komt dan ben je graag weer saampjes.. of betekend het ook dat je je afsluit van alle mogelijke partners en liever single bent?
  maandag 9 juni 2008 @ 09:23:04 #169
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59239080
Heb ik iets gemist?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 09:25:28 #170
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59239134
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ja het is ook een term waarvan je haren overeind gaan staan.
Maar betekend het dat je tevreden bent met je single leven, maar als de juiste persoon op je pad komt dan ben je graag weer saampjes.. of betekend het ook dat je je afsluit van alle mogelijke partners en liever single bent?
in theorie het eerste, maar in de praktijk lijkt het meer op het tweede, de laatste paar jaar...dat wil zeggen, ik date zo af en toe wel, en sta best open voor een relatie, maar in de praktijk kom ik eigenlijk niemand tegen die ik uiteindelijk leuk genoeg vind...vooralsnog
  maandag 9 juni 2008 @ 09:26:23 #171
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59239152
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:25 schreef Abbadon het volgende:
in theorie het eerste, maar in de praktijk lijkt het meer op het tweede, de laatste paar jaar...dat wil zeggen, ik date zo af en toe wel, en sta best open voor een relatie, maar in de praktijk kom ik eigenlijk niemand tegen die ik uiteindelijk leuk genoeg vind...vooralsnog
Zolang je maar happy bent met hoe het loopt dan is het allemaal goed lijkt me. Maarja overal moet een labeltje op geplakt worden he!
  maandag 9 juni 2008 @ 09:32:16 #172
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59239262
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.

Maar dat denk ik over veel dingen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik single ben.

Wat een analyse eigenlijk.....
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 09:32:37 #173
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59239268
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zolang je maar happy bent met hoe het loopt dan is het allemaal goed lijkt me. Maarja overal moet een labeltje op geplakt worden he!
ja hoor...ik vermaak me prima...heb al een behoorlijk vol leven zonder relatie...
  maandag 9 juni 2008 @ 09:34:30 #174
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59239311
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.

Maar dat denk ik over veel dingen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik single ben.

Wat een analyse eigenlijk.....
Dan kunnen we overal ons mond over houden.. en wordt het erg rustig hier op fok
Maar je hebt wel gelijk.. beetje discussieren over termen of zaken die per persoon verschillen,d us geen standaard van is, is redelijk onzinnig.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:36:18 #175
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59239350
hm, niks gemist
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: