abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59234827
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hello .

Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
Ik heb het al te vaak uit de doeken gedaan
pi_59235260
Oke, ik begin wel. Ik was sowieso al vrij laat (van mijn vriendinnengroep) met mijn eerste zoen enzo. Ik was net 15. Toen daarna heb ik een jaar lang ofzo heel Brabant afgezoend . Ik overdrijf nu heel erg omdat ik die periode echt zo zag, maar uiteindelijk als ik ze ga tellen valt het allemaal echt reuze mee. Maar goed, om er vervolgens achter te komen dat dat echt niets is voor mij, random zoenen. Daarom ook dat ik dat nu niet doe zonder dat ik degene heel goed ken en er gevoelens voor heb, anders is het voor mij echt niet leuk/speciaal, wat ik wel vind dat het moet zijn. Dit alles terwijl iedereen om mij heen een vriend had (ik was altijd een van de weinigen zonder vriend).

Toen had ik er op gegeven moment beetje genoeg van en ben ik wat gaan daten. Paar blauwtjes later of dingen die niet echt werkten kreeg ik mijn eerste vriend, ik was 16 bijna 17 (mei/juni 2006). Maar dat is nooit al the way gegaan, (was overal laat mee). Hij was echt een bad boy, zat allemaal aan de drugs enzo. Ik ben tov hem echt het tegenovergestelde. Toen kwam ik erachter dat hij echt over allemaal kleine dingen loog. Kijk het maakt mij niet uit wat je allemaal doet, maar als je niet eerlijk bent, dan kan ik je nooit vertrouwen. Dus toen heb ik het echt na een paar weken maar uitgemaakt. Terwijl het nog heel pril was. Had gewoon geen zin in dat gedoe. Als ik hem nu zie dan zou ik niet kunnen zeggen of het echt nog iets had kunnen worden. Hij was door mij ook gestopt met roken. En dan iedere keer dat ik langskwam zei hij zo. Ik heb al een dag niet gerookt etc. Hij dacht echt dat ik daardoor nog verliefder oid op hem zou worden, maar dat maakte me eigenlijk geen zak uit. Of hij nou rookte of niet. Vond dat dingen verzwijgen of dingen anders vertellen veel erger.

Maar goed. Toen daarna rond mijn verjaardag (juli 2006) heb ik mijn tweede vriend ontmoet, in de kroeg. Hij was echt een hele grote liefde voor mij, beetje een obsessie ook. Maar ik kwam er later achter dat ik dingen altijd zo romantiseer. Maar na een half jaar besloten we dat het leeftijdsverschil toch echt te groot was (was ook zo). Ik ben daar toen echt enorm van slag van geweest, heb nog maanden aan hem gedacht voor het over was. Het was eigenlijk alleen maar een beetje over gegaan omdat ik toen iemand anders had ontmoet. Op een verjaardag in september 2006 al (toen had ik nog met vriend #2 dus). Maar daarna hele tijd niet meer gezien.

Toen in januari/februari 2007 (toen het net uit was met vriend #2) en ik dus nog best hartbroken was, kreeg mijn beste vriendinnetje een nieuwe vriend. Super lieve leuke jongen, en nu ook onderhand een van mijn goede vrienden (ze hebben nog steeds, nu bijna 1,5 jaar dus). Maarja, op gegeven moment kwam ik erachter dat die vriend het broertje van die jongen op die verjaardag was. Vond hem op die verjaardag wel een leuke jongen, maar toen verder niets mee gedaan (had ook een vriend dus). Maar goed, na wat grapjes enzo, namen ze hem een keer mee naar onze stamkroeg (hij gaat eigenlijk altijd in de andere kroeg uit hier in het dorp). Maar toen is het een beetje gegroeid, en jullie kennen het verhaal ook. Ik begon hem steeds leuker te vinden. Hij vond me eerst te jong (hoewel het minder scheelt dan met mijn tweede vriend, dus ik vond het eigenlijk totaal geen punt). Toen later wilde hij geen relatie maar wel scharrelen dus, niet dat hij dat ooit zo letterlijk heeft gezegd. Ik heb ook heel lang getwijfeld, van wat is er nou mis met mij, ik ben toch best leuk etc. Ik was ondertussen ontzettend verliefd op hem geworden enzo. Dus ik kon daar geen afscheid van nemen. Weer zo'n obsessie/liefde eigenlijk. Maar ik ken het niet echt anders.

Maar ondertussen heb ik dus Loos-zoen-jongen ontmoet in november 2007 oid, op een feest. Hij versierde mij, en ik dacht waarom niet. Scharrel wilde me toch niet, dus ik ben ondertussen met hem gaan daten. Maar dat werkte echt niet, er is alleen lust, en geen gevoelens van beide kanten. Is trouwens nooit meer dan zoenen gebeurd met hem. En tegelijkertijd had ik dus nog steeds scharrel, dus ik denk dat ik het ook geen echte kans heb gegeven. Maar toch, er was ook geen echte klik. Dat van hem was dus ongeveer over in december 2007, dat we besloten dat het niets werd. Daarna dus nog aantal keer gezoend, maar verder niets. En dat van scharrel tja. Ik denk dus dat ik het pas echt kan loslaten als ik een nieuw iemand ontmoet. Net als dat ik heb gedaan om over mijn tweede vriend heen te komen. Is nu eigenlijk nog bezig dus. Kan gewoon niet zonder hem.

Dus daarom ben ik nu vrijgezel.

Nu jullie?
  zondag 8 juni 2008 @ 23:54:00 #128
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59235477
Leeftijdsverschil is ook een klotereden om overheen te komen, omdat je daarmee niet echt iets hebt om te "haten" aan de andere persoon waardoor het makkelijker wordt
Naast negeermaatje mag je ook mijn romantiseermaatje zijn
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59235715
. Hier met jouw verhaal dan! Hoeft niet zo gedetailleerd te zijn als je dat niet wilt hoor . Maar om mijn maatje te worden, moet ik je eerst maaeeten !
  maandag 9 juni 2008 @ 00:07:04 #130
77330 m-niki
for real
pi_59235777
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, ik zag dat je in Nijmegen woont en laat ik nu net afgelopen week een relaxed kroegje naast Nijmegen centraal ontdekt hebben .

Kunnen we het mooi een keer na m'n werk plannen; kosten voor de drank en het eten zijn voor mij, die van het consult voor jou .
ah, eh..naast het station? (daar zit Mercure hotel en aan de andere kant het laatst nog gekraakte oude postkantoor...tenzij je aan de overkant bedoelt, maar daar zit Stationszicht en het 'kroegje' is net zo inspirerend als de naam) raak benieuwd zo

ik vind het een prima plan om een keer te doen, maar mind you, ik werk dus niet in Nijmegen, maar in Arnhem (ben vaak rond zes op centraal in Nijmegen) dus dat sluit vast voor geen meter aan met jouw werktijden?

-edit-
nee ik weet het!!!
je bedoelt die schuin tegenover denk ik! Iets met Serre ofzo ja, die is leuk
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 juni 2008 @ 00:14:36 #131
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59235923
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:07 schreef m-niki het volgende:

[..]

ah, eh..naast het station? (daar zit Mercure hotel en aan de andere kant het laatst nog gekraakte oude postkantoor...tenzij je aan de overkant bedoelt, maar daar zit Stationszicht en het 'kroegje' is net zo inspirerend als de naam) raak benieuwd zo

ik vind het een prima plan om een keer te doen, maar mind you, ik werk dus niet in Nijmegen, maar in Arnhem (ben vaak rond zes op centraal in Nijmegen) dus dat sluit vast voor geen meter aan met jouw werktijden?
Aangezien maandag een standaard overwerkdag is, zal ik waarschijnlijk rond 17:30 / 18:00 vertrekken vanaf Nijmegen Dukenburg, komt dus wel lekker uit.

Hebben we precies een uurtje, want 18:58 moet ik de volgende trein hebben om op tijd thuis te zijn voor het voetbal .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59235959
Wat is er met de s gebeurd in de TT ?
  maandag 9 juni 2008 @ 00:17:03 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59235970
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:
Dus daarom ben ik nu vrijgezel.

Nu jullie?
Ik ben gewoon ontzettend op mezelf. Zo'n egoïst dat ik zelfs seks niet leuk vind omdat je daar twee mensen voor nodig hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 00:19:28 #134
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59236008
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:03 schreef Tegan het volgende:
. Hier met jouw verhaal dan! Hoeft niet zo gedetailleerd te zijn als je dat niet wilt hoor . Maar om mijn maatje te worden, moet ik je eerst maaeeten !
Staat al op de vorige pagina!

Ter uitbreiding dan, bij de meeste vrouwen die ik leuk vond was het niet wederzijds of durfde ik geen stappen te zetten. Dat laatste werd vanzelf minder van toepassing omdat je na een tijdje steeds meer inziet dat zij ook niet vanzelf weten dat jij hen leuk vindt. Ook zoiets: ik geloof(de) te sterk in zo'n ware liefdesverhaal zoals je in films ziet, waar twee mensen elkaar ontmoeten en gewoon weten dat het iets is.
Vorig jaar rond deze tijd vond ik iemand leuk en zij mij ook. Voor de vakantie was het gezellig, ik ging op vakantie en er werd heel wat veel te kleffe smsjes uitgewisseld. Toen ik terugkwam bij haar langsgeweest, en de twijfels begonnen al te komen Er was een "zoenmoment" maar ik chickende en rende naar mijn auto. Daarna ging zij op vakantie, nog wat lieve sms acties en toen ze terug kwam heb ik na veel gepieker toch maar aangegeven dat het wat mij betreft niet hoefde
Volgende crush, de date stond gepland en ze leek er zin in te hebben, maar werd steeds verschoven door verschillende redenen. Opeens had mevrouw een vriendje en toen heb ik het idee maar laten varen. Jammer want het had best leuk kunnen zijn! Maar zij is nog steeds bij hem en ik zie haar nog regelmatig (zonder gevoelens).

Ik heb vaak het idee dat ik goed bij iemand pas terwijl ik ze leuk vind, maar naderhand valt dat toch wel tegen. Veel mannen klagen over het belanden in de "friends zone" maar ik zou eigenlijk op dit moment geen van mijn goede vriendinnen willen daten. Als ik iemand leuk vond en het werd niks dan ga ik niet allemaal vriendelijk doen tenzij ik haar als vriend wil behouden en zelf ook niet meer wil Wat dat betreft heb ik wel nog waardigheid en blijf ik niet aandringen of hopen. Ik ben ook redelijk snel over iemand heen, maar kan wel opeens enorm hard op iemand vallen.

En daarom ben ik nog single. Maar er is wel iemand

Tilburg is niet ver
  maandag 9 juni 2008 @ 00:36:00 #135
77330 m-niki
for real
pi_59236263
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Aangezien maandag een standaard overwerkdag is, zal ik waarschijnlijk rond 17:30 / 18:00 vertrekken vanaf Nijmegen Dukenburg, komt dus wel lekker uit.

Hebben we precies een uurtje, want 18:58 moet ik de volgende trein hebben om op tijd thuis te zijn voor het voetbal .
maandag? als in morgen? want morgen heb ik al een andere eet-afspraak staan
maandag als in volgende week moet lukken...maar die dinsdag (of overmorgen) komt me nóg beter uit
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  maandag 9 juni 2008 @ 00:40:41 #136
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59236326
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:36 schreef m-niki het volgende:

[..]

maandag? als in morgen? want morgen heb ik al een andere eet-afspraak staan
maandag als in volgende week moet lukken...maar die dinsdag (of overmorgen) komt me nóg beter uit
Overmorgen zou ik eventueel later in de avond kunnen; als in 21:30 / 22:00.

Als dat jou uitkomt en je me direct je bank aanbiedt, hebben we een deal .
  maandag 9 juni 2008 @ 00:41:09 #137
77330 m-niki
for real
pi_59236330
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:19 schreef Nexie het volgende:

En daarom ben ik nog single. Maar er is wel iemand
natuurlijk is er iemand! ik tel al zo een stuk of wat leuke meiden dus in je verhaal, alleen was dat het dan net niet, je weet nooit wat er nog langs komt huppelen (letterlijk)

als ik terugdenk en alle leuke jongens/kerels waar ik wat tijd (ik begin dan te tellen vanaf een paar weken) mee heb doorgebracht, dan denk ik: poh! da's niet mis! Allemaal mooie jongens, bij tijde heel lief, intelligent, veel humor..nee, ik heb het niet slecht gedaan in de afgelopen jaren...kun je nagaan wat er nog gaat komen!! Zelfde geldt voor iedereen natuurlijk!
  maandag 9 juni 2008 @ 00:44:24 #138
77330 m-niki
for real
pi_59236382
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Overmorgen zou ik eventueel later in de avond kunnen; als in 21:30 / 22:00.

Als dat jou uitkomt en je me direct je bank aanbiedt, hebben we een deal .
ik kan je helaas niet mijn bank aanbieden (leg ik nog wel uit) dus...volgende week maandag dan maar?
  maandag 9 juni 2008 @ 00:48:53 #139
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59236436
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:44 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik kan je helaas niet mijn bank aanbieden (leg ik nog wel uit) dus...volgende week maandag dan maar?
Je vloer of bed is ook goed hoor .

Geen idee hoe het dan met mijn planning en rooster zit, maar ik heb deze week om het EK heengeplanned, dus zoveel vrije tijd heb ik niet... Morgen zou me dan ook stukken beter uitkomen.
Valt die eetafspraak niet te verzetten?
  maandag 9 juni 2008 @ 00:50:58 #140
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59236460
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:41 schreef m-niki het volgende:

[..]

natuurlijk is er iemand! ik tel al zo een stuk of wat leuke meiden dus in je verhaal, alleen was dat het dan net niet, je weet nooit wat er nog langs komt huppelen (letterlijk)

als ik terugdenk en alle leuke jongens/kerels waar ik wat tijd (ik begin dan te tellen vanaf een paar weken) mee heb doorgebracht, dan denk ik: poh! da's niet mis! Allemaal mooie jongens, bij tijde heel lief, intelligent, veel humor..nee, ik heb het niet slecht gedaan in de afgelopen jaren...kun je nagaan wat er nog gaat komen!! Zelfde geldt voor iedereen natuurlijk!

Dat sowieso, maar ik bedoelde ook dat er op dit moment ook echt een bepaald iemand is

Weltruste Fokkers!
  maandag 9 juni 2008 @ 00:51:05 #141
77330 m-niki
for real
pi_59236463
nope...
dan zien we volgende week zondag wel weer

ach, zo'n consult is ook niet wereldschokkend en acuut nodig hoor it can surely wait a week or so
  maandag 9 juni 2008 @ 00:52:41 #142
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59236485
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:51 schreef m-niki het volgende:
nope...
dan zien we volgende week zondag wel weer

ach, zo'n consult is ook niet wereldschokkend en acuut nodig hoor it can surely wait a week or so
Komt goed .
pi_59236534
OK, OK, korte samenvatting van mijn liefdesleven tot nu toe.

Op mijn 12e voor het eerst gezoend met een jongen van 16, 4 weken 'verkering' mee gehad. Daarna een paar keer 2 tot 6 weken verkering en af en toe gezoend met jongens. Toen ik bijna 15 was kreeg ik mijn eerste serieuze vriendje. Met hem had ik voor het eerst seks (painfull!) en we zijn 8 maanden burgerlijk onafscheidelijk geweest. Was eigenlijk totaal mijn type niet, hij was jaloers, foute humor. Daarna een jaartje geen vriendje, regelmatig met jongens gezoend.

Toen ik bijna 17 was kreeg ik 2 maanden verkering met een jongen. We waren sowieso niet al te zorgvuldig (1 of 2 keer voor het zingen de kerk uit) en na een ongelukje met het condoom zelfs een keer de morning-after pil genomen. Ik was niet aan de pil destijds. Nadat ik het uitmaakte, (het zal niemand verbazen) kwam ik erachter dat ik zwanger was. Daar veel over gepraat met mijn beste vriendin en toen ik het hem vertelde bleek dat hij verkering had met haar. Kindje heb ik weg laten halen, en ja, mijn ouders waren op de hoogte, net als de rest van mijn toenmalige woonplaats.

Daarna ben ik op mezelf gaan wonen, ik kreeg na 3 maanden een vriendje. Na 3 maanden stonden al zijn bezittingen bij mij en woonden we samen. Uiteindelijk huisje gekocht en op een zeer lullige manier uit elkaar gegaan. 4,5 jaar samen geweest, maar we waren totaal niet geschikt voor elkaar. Elke dag ruzie, maar ik dacht heel lang dat ik zonder hem nog slechter af was.

Erm, toen kwam er een hele leuke periode, mijn laatste vriendje. 1,5 jaar veel lol mee gehad, veel steun bij gevonden en veel zelfvertrouwen door gekregen. Ook mee samengewoond trouwens. Ik ben hem nog steeds eeuwig dankbaar, er is een wereld voor me open gegaan omdat ik eindelijk uit wegging uit Oost-NL. Uiteindelijk was er alleen nog vriendschap over. Da's nu 15 maanden geleden.

Daarna in Nederland nog een serieus ding gehad met een jongen die eigenlijk een vriendin had, was een hopeloze situatie, was best wel gek op die jongen. Daarna behoorlijk los gegaan, meestal waren het kortstondige 'relaties' die vooral op seks gebaseerd waren, maar waarbij je elkaar toch nog redelijk leert kennen. Nog een paar keer langere tijd (maanden) met 1 persoon gesekst. Paar mensen leren kennen waarvan ik echt wel onder de indruk was maar écht allesoverheersend flieft is nooit aan de orde geweest. Tussen de bedrijven door een paar one night stands gehad. Nu trouwens wel redelijk heftige gevoelens voor mijn Franstalige vlam, ben benieuwd hoe lang het aanhoudt.

Ik ben single omdat ik niets tekort kom. Er is vaak iemand in mijn leven om affectief mee te zijn en als ik daar een maandje geen behoefte aan heb, dan kan ik doen wat ik wil. Tenminste, zo denk ik normaal gesproken. Nu ben ik dus een beetje gek op iemand dus dan bekijk je dat soort dingen toch anders .

[ Bericht 0% gewijzigd door MLI op 09-06-2008 01:01:22 ]
pi_59236694
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:50 schreef Nexie het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ik bedoelde ook dat er op dit moment ook echt een bepaald iemand is

Weltruste Fokkers!
Vertel daar morgen eens wat meer over?
pi_59237492
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef MLI het volgende:
Ik ben single omdat ik niets tekort kom.
De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2008 03:35:11 ]
pi_59237497
nog iemand wakker ?
  maandag 9 juni 2008 @ 03:38:01 #147
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59237500
Ik heb gisteravond iets verkeerd gegeten, en nu ben ik onvrijwillig wakker.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_59237504
beterschap!
pi_59237513
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

niet helemaal hoor, ze komen aardig overeen als je zo stelt, dat is de grote gok bij liefde in het algemeen namelijk .

Je neemt de gok of iemand is wat je er in denkt te zien. En dat kan soms goed mis gaan of goed uitpakken Wat ik meer bedoelde is dat ik me gewoon niet prettig voel bij de gedachte dat het gewoon casual sex is. Neuken tegen de verveling of gewoon pure geilheid is. Dat er verder niets in zit, en ook nooit gaat komen. Naief als ik dan toch ben, denk ik dat het bij die persoon wel kan komen omdat er in ieder geval van mijn kant sprake van aantrekking is. En het is een mythe om te denken dat enkel mannen zo zijn. Want ik ken toch ook wat vrouwen die elk weekend op jacht zijn naar een zondagochtend vriendje. Nee eigenlijk verschelen mannen en vrouwen daar niet zo gek veel in. Alleen mannen zijn stoer als ze vertellen dat ze met minstens 100 vrouwen in bed hebben gelegen en vrouwen zijn een slet als ze vertellen dat ze zich door diezelfde 100 mannen hebben laten nemen.

En dat vind ik dan weer krom, iemand is niet stoer omdat ie veel sex heeft gehad, net als iemand geen slet is als ze dat doen. Als je het aan jezelf kunt verantwoorden, dan is het prima. Als iemand zich er goed bij voelt, moet je het vooral doen, alleen die personen moeten niet verwachten dat iedereen er zo over denkt en vooral laat dunkend iemand proberen te vernederen omdat ze niet elk weekend met iemand anders onder de douche staan en zuivelontbijt zitten te drinken aan de keuken tafel
Hier heb ik het net heel lang over gehad met een kennis + aanhang. En je maakt de conclusie eigenlijk wel heel mooi. + het was echt een ervaring om een keer echt met mensen over meningen gevoelens echt heel openhartig te praten. Echt gewoon heel fijn. Gewoon zoals op fok maar dan met echte mensen
  maandag 9 juni 2008 @ 03:50:15 #150
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59237519
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
beterschap!
Dank je. Ik ga nu maar een kop thee drinken, maar ik ben heel licht in mijn hoofd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')