Ik heb het al te vaak uit de doeken gedaanquote:Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hello.
Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
ah, eh..naast het station? (daar zit Mercure hotel en aan de andere kant het laatst nog gekraakte oude postkantoor...tenzij je aan de overkant bedoelt, maar daar zit Stationszicht en het 'kroegje' is net zo inspirerend als de naam) raak benieuwd zoquote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik zag dat je in Nijmegen woont en laat ik nu net afgelopen week een relaxed kroegje naast Nijmegen centraal ontdekt hebben.
Kunnen we het mooi een keer na m'n werk plannen; kosten voor de drank en het eten zijn voor mij, die van het consult voor jou.
Aangezien maandag een standaard overwerkdag is, zal ik waarschijnlijk rond 17:30 / 18:00 vertrekken vanaf Nijmegen Dukenburg, komt dus wel lekker uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:07 schreef m-niki het volgende:
[..]
ah, eh..naast het station? (daar zit Mercure hotel en aan de andere kant het laatst nog gekraakte oude postkantoor...tenzij je aan de overkant bedoelt, maar daar zit Stationszicht en het 'kroegje' is net zo inspirerend als de naam) raak benieuwd zo
ik vind het een prima plan om een keer te doen, maar mind you, ik werk dus niet in Nijmegen, maar in Arnhem (ben vaak rond zes op centraal in Nijmegen) dus dat sluit vast voor geen meter aan met jouw werktijden?
Ik ben gewoon ontzettend op mezelf. Zo'n egoïst dat ik zelfs seks niet leuk vind omdat je daar twee mensen voor nodig hebt.quote:
Staat al op de vorige pagina!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:03 schreef Tegan het volgende:. Hier met jouw verhaal dan! Hoeft niet zo gedetailleerd te zijn als je dat niet wilt hoor
. Maar om mijn maatje te worden, moet ik je eerst maaeeten
!
maandag? als in morgen? want morgen heb ik al een andere eet-afspraak staanquote:Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Aangezien maandag een standaard overwerkdag is, zal ik waarschijnlijk rond 17:30 / 18:00 vertrekken vanaf Nijmegen Dukenburg, komt dus wel lekker uit.
Hebben we precies een uurtje, want 18:58 moet ik de volgende trein hebben om op tijd thuis te zijn voor het voetbal.
Overmorgen zou ik eventueel later in de avond kunnen; als in 21:30 / 22:00.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:36 schreef m-niki het volgende:
[..]
maandag? als in morgen? want morgen heb ik al een andere eet-afspraak staan![]()
maandag als in volgende week moet lukken...maar die dinsdag (of overmorgen) komt me nóg beter uit
natuurlijk is er iemand! ik tel al zo een stuk of wat leuke meiden dus in je verhaal, alleen was dat het dan net niet, je weet nooit wat er nog langs komt huppelen (letterlijk)quote:Op maandag 9 juni 2008 00:19 schreef Nexie het volgende:
En daarom ben ik nog single. Maar er is wel iemand![]()
ik kan je helaas niet mijn bank aanbieden (leg ik nog wel uit) dus...volgende week maandag dan maar?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Overmorgen zou ik eventueel later in de avond kunnen; als in 21:30 / 22:00.
Als dat jou uitkomt en je me direct je bank aanbiedt, hebben we een deal.
Je vloer of bed is ook goed hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 00:44 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik kan je helaas niet mijn bank aanbieden (leg ik nog wel uit) dus...volgende week maandag dan maar?
Dat sowieso, maar ik bedoelde ook dat er op dit moment ook echt een bepaald iemand isquote:Op maandag 9 juni 2008 00:41 schreef m-niki het volgende:
[..]
natuurlijk is er iemand! ik tel al zo een stuk of wat leuke meiden dus in je verhaal, alleen was dat het dan net niet, je weet nooit wat er nog langs komt huppelen (letterlijk)
als ik terugdenk en alle leuke jongens/kerels waar ik wat tijd (ik begin dan te tellen vanaf een paar weken) mee heb doorgebracht, dan denk ik: poh! da's niet mis! Allemaal mooie jongens, bij tijde heel lief, intelligent, veel humor..nee, ik heb het niet slecht gedaan in de afgelopen jaren...kun je nagaan wat er nog gaat komen!!Zelfde geldt voor iedereen natuurlijk!
Komt goedquote:Op maandag 9 juni 2008 00:51 schreef m-niki het volgende:
nope...
dan zien we volgende week zondag wel weer![]()
ach, zo'n consult is ook niet wereldschokkend en acuut nodig hoorit can surely wait a week or so
Vertel daar morgen eens wat meer over?quote:Op maandag 9 juni 2008 00:50 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik bedoelde ook dat er op dit moment ook echt een bepaald iemand is
Weltruste Fokkers!
De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef MLI het volgende:
Ik ben single omdat ik niets tekort kom.
Hier heb ik het net heel lang over gehad met een kennis + aanhang. En je maakt de conclusie eigenlijk wel heel mooi. + het was echt een ervaring om een keer echt met mensen over meningen gevoelens echt heel openhartig te praten. Echt gewoon heel fijn. Gewoon zoals op fok maar dan met echte mensenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet helemaal hoor, ze komen aardig overeen als je zo stelt, dat is de grote gok bij liefde in het algemeen namelijk.
Je neemt de gok of iemand is wat je er in denkt te zien. En dat kan soms goed mis gaan of goed uitpakken Wat ik meer bedoelde is dat ik me gewoon niet prettig voel bij de gedachte dat het gewoon casual sex is. Neuken tegen de verveling of gewoon pure geilheid is. Dat er verder niets in zit, en ook nooit gaat komen. Naief als ik dan toch ben, denk ik dat het bij die persoon wel kan komen omdat er in ieder geval van mijn kant sprake van aantrekking is. En het is een mythe om te denken dat enkel mannen zo zijn. Want ik ken toch ook wat vrouwen die elk weekend op jacht zijn naar een zondagochtend vriendje. Nee eigenlijk verschelen mannen en vrouwen daar niet zo gek veel in. Alleen mannen zijn stoer als ze vertellen dat ze met minstens 100 vrouwen in bed hebben gelegen en vrouwen zijn een slet als ze vertellen dat ze zich door diezelfde 100 mannen hebben laten nemen.
En dat vind ik dan weer krom, iemand is niet stoer omdat ie veel sex heeft gehad, net als iemand geen slet is als ze dat doen. Als je het aan jezelf kunt verantwoorden, dan is het prima. Als iemand zich er goed bij voelt, moet je het vooral doen, alleen die personen moeten niet verwachten dat iedereen er zo over denkt en vooral laat dunkend iemand proberen te vernederen omdat ze niet elk weekend met iemand anders onder de douche staan en zuivelontbijt zitten te drinken aan de keuken tafel
Dank je. Ik ga nu maar een kop thee drinken, maar ik ben heel licht in mijn hoofd.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |