+1quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef Q. het volgende:
Lekker waardeloze titel, MNR. Je had iets kunnen doen met 'scoren'. Toch.
. Hoe is ie met jouw singleheid?
Hey! Toevallig vind ik dit een supertitel! K laat hem lekker staan en ben er trots op!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef Q. het volgende:
Lekker waardeloze titel, MNR. Je had iets kunnen doen met 'scoren'. Toch.
. Hoe is ie met jouw singleheid?
Hoe je hem versierd? Gewoon, lekker jezelf zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:30 schreef kaasplankje het volgende:
Hmmm op het toilet kom je toch doorgaans op de beste ideejen,![]()
Antwoord op de vraag: Hoe versier ik vd Sar?
Vermom je als voetbal dan kom je vanzelf in zijn armen terecht.
Maar dat is een schot voor open doel.
dat dusquote:
wat zij zei, dat hij zeiquote:
dat zeg ikquote:
leuke date gehad ja?quote:
Liever singles verliezen dan de mens opzichquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
leuke date gehad ja?![]()
we dreigen wel een hoop singles te verliezen de laatste tijd!![]()
Sorry, ik kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
leuke date gehad ja?![]()
quote:
Maar er dus wel leuk mee gekletst enzo.. nummers uitgewisseld?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:19 schreef Lips het volgende:
[..]Heb 'm uiteindelijk pas na de wedstrijd gezien maar was echt super leuk
Zie 'm alleen waarschijnlijk volgende week pas weer omdat we allebei zo'n drukke agenda hebben.
We hadden zaterdag (toen ik 'm heb leren kennen) al nummers uitgewisseld. Zeker leuk gekletst en gelachen. Zie 'm iig dinsdag weer met voetballen, maar hoop stiekem wel eerder!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar er dus wel leuk mee gekletst enzo.. nummers uitgewisseld?
Niet toevallig bij de volgende wedstrijd die nederland speelt? (vrijdag toch?)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:30 schreef Lips het volgende:
[..]
We hadden zaterdag (toen ik 'm heb leren kennen) al nummers uitgewisseld. Zeker leuk gekletst en gelachen. Zie 'm iig dinsdag weer met voetballen, maar hoop stiekem wel eerder!
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik dacht altijd dat je een vrouw was
Het was puur een gevoel, niet dat ik er echt op gelet heb of je veel heb gezien..quote:
ben je geen vrouw dan?quote:
ik heb je twee keer gezien tijdens een meet en zelfs ik ben verbaasd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |