abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59201663
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank.

Dit was de vorige: Singles #76: Jullie zijn gewoon te lelijk voor een relatie
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59201688
en verder

(shit wat is m'n internetverbinding traag vanavond...sorry dat het zo lang duurde!!)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:24:47 #3
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59201696
Er hoefde ook weer niet meteen met ADD etc gegooid te worden Valt alleen op dat PF het zichzelf erg moeilijk lijkt te maken soms en dat is zonde!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59201739
Misschien nog een weekje of 2 single, maar dan moet ik toch echt m'n ex vergeten en beginnen met een nieuw iemand.
pi_59201742
dan heb je het niet goed begrepen Nexie... ergens vertelde ik toch heel duidelijk dat ik niet dat label op PF wilde plakken????
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:26:50 #6
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59201759
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Misschien nog een weekje of 2 single, maar dan moet ik toch echt m'n ex vergeten en beginnen met een nieuw iemand.
Dat klinkt wel erg makkelijk, alsof je na die 2 weken gewoon even een nieuwe uit de kast trekt

(Dat zou wat zijn )
pi_59201767
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef Nexie het volgende:
Het is niet echt dat ik niet snap wat er staat, maar meer de hele gedachtengang erachter. Maar het heeft wel iets, gebruik het als charme
Ik snap eigenlijk niet wat er zo anders aan is,
aan mijn gedachtegang.
pi_59201778
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaat het tegenwoordig niet meer om de persoon zelf ?
pi_59201786
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef Nexie het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg makkelijk, alsof je na die 2 weken gewoon even een nieuwe uit de kast trekt

(Dat zou wat zijn )
Ik heb al 'iemand op het oog' en we hebben toegegeven dat we verliefd op elkaar zijn.
Het is btw al bijna een maand uit met mn vorige vriendin.
pi_59201796
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Gaat het tegenwoordig niet meer om de persoon zelf ?
Tuurlijk wel, ze is hartstikke leuk.
pi_59201805
tvp
pi_59201815
Onverbloemde tvp
pi_59201924
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoofdletters en leestekens schijnen ook te helpen om iets duidelijker neer te zetten.

Maar ik vind je nog steeds leuk hoor...
Ik zie een hoofdletter. Ik zie een leesteken. Het is gewoon 1 lange zin
pi_59201952
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ik heb al 'iemand op het oog' en we hebben toegegeven dat we verliefd op elkaar zijn.
Het is btw al bijna een maand uit met mn vorige vriendin.
Leg dat dan ook duidelijk uit
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:35:45 #15
101353 mrbox
Miep miep
pi_59202012
quote:

[..]

aan mijn gedachtegang.
Heb jij nooit het gevoel dat je sneller denkt dat iemand anders of heeft nooit iemand tegen jou gezegd dat je snel praat ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59202114
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef mrbox het volgende:

[..]

Heb jij nooit het gevoel dat je sneller denkt dat iemand anders of heeft nooit iemand tegen jou gezegd dat je snel praat ?
Wel dat ik onduidelijk/zacht praat. En soms dat ik te snel ga ja. Maar m'n vrienden praten ook snel, dat scheelt. Wel dat ik altijd wat te vertellen heb en overal heel veel van weet.
pi_59202147
Maar dat ik te snel/te moeilijk ga heb ik alleen bij mensen die naar mijn idee niet zo een hoog IQ hebben of daar niet zo veel mee doen. (Niet dat ik wil zeggen dat mensen @ Uni/die geleerd hebben/blabla altijd beter zijn maar er zijn ook super veel mensen gewoon echt dom/traag.)
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:42:29 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59202189
tvptje maar even
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:42:30 #19
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59202190
quote:

[..]

aan mijn gedachtegang.
Hmm moeilijk uit te leggen, sowieso in het vorige deel het gedoe met het herhalen van verhalen. Die theorie zou ik in ieder geval nooit bedenken/hanteren. Ik ben zelf zo verstrooid dat ik hetzelfde verhaal gerust meerdere keren vertel, en ook dingen vergeet die anderen verteld hebben
Ook hoe je met die jongens omgaat, je mening over hen lijkt enorm vaak te veranderen en ik heb eigenlijk nooit een idee wat je nou echt van ze vindt. Maar dit kan ook aan mij liggen, natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef m-niki het volgende:
dan heb je het niet goed begrepen Nexie... ergens vertelde ik toch heel duidelijk dat ik niet dat label op PF wilde plakken????
Naja opeens kwam er wel zo'n heel verhaal na mijn opmerking, wilde het even helder hebben
pi_59202213
IQ heeft slechts zijdelings met universiteit te maken
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:44:14 #21
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59202230
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Wel dat ik onduidelijk/zacht praat. En soms dat ik te snel ga ja. Maar m'n vrienden praten ook snel, dat scheelt. Wel dat ik altijd wat te vertellen heb en overal heel veel van weet.
Leuk, zo stelde ik me jou ook voor in mijn (volkomen eerbare) gedachten
pi_59202246
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:43 schreef m-niki het volgende:
IQ heeft slechts zijdelings met universiteit te maken
Ja daarom zei ik het ook. Maar relatief gezien kom je daar meer slimmere mensen tegen. Geloof me, je leeft nu in een cocon van slimme mensen. Probeer eens met de mensen daarbuiten een gesprek aan te gaan. Je zult schrikken.
pi_59202272
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef Nexie het volgende:

[..]

Leuk, zo stelde ik me jou ook voor in mijn (volkomen eerbare) gedachten
Haha. Ja ik doe echt mijn best om duidelijk te praten. Maar vaak horen/verstaan mensen mij niet Blegh. Ik wil op een cursus.
pi_59202273
@Nexie: dat verhaal kwam eigenlijk niet nav jouw reactie maar ik moest er opeens aan denken.. het kwam vooral doordat PF zei dat ze juist wél goed was in begrijpend lezen terwijl haar posts zelf vaak heel onsamenhangend zijn en die twee nogal tegenstrijdig leken en toen moest ik opeens denken aan ADD/ADHD...dan is er ergens wel een connectie..

maar toen ik het helemaal getyped had, dacht ik: shit het is niet zo dat ik PF met dat labeltje wil beplakken, alleen maar door een aantal posts, dus heb ik dat er nog maar even duidelijk bij gezet
pi_59202306
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef Nexie het volgende:

[..]

Hmm moeilijk uit te leggen, sowieso in het vorige deel het gedoe met het herhalen van verhalen. Die theorie zou ik in ieder geval nooit bedenken/hanteren. Ik ben zelf zo verstrooid dat ik hetzelfde verhaal gerust meerdere keren vertel, en ook dingen vergeet die anderen verteld hebben
Ook hoe je met die jongens omgaat, je mening over hen lijkt enorm vaak te veranderen en ik heb eigenlijk nooit een idee wat je nou echt van ze vindt. Maar dit kan ook aan mij liggen, natuurlijk.
[..]

Naja opeens kwam er wel zo'n heel verhaal na mijn opmerking, wilde het even helder hebben
Ja nou. Hier typ ik wat op dat moment in mij opkomt,
als ware hoe ik mij op dat moment ergens bij voel. Voordat ik aan vrienden/ouders/relaties mijn mening ergens over geef heb ik deze al twee miljoen keer overdacht en komt er een logisch standvastig antwoord uit. Dit is soms een beetje de warrige kladversie van mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')