Dat klinkt wel erg makkelijk, alsof je na die 2 weken gewoon even een nieuwe uit de kast trektquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Misschien nog een weekje of 2 single, maar dan moet ik toch echt m'n ex vergeten en beginnen met een nieuw iemand.
Ik snap eigenlijk niet wat er zo anders aan is,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef Nexie het volgende:
Het is niet echt dat ik niet snap wat er staat, maar meer de hele gedachtengang erachter. Maar het heeft wel iets, gebruik het als charme
Gaat het tegenwoordig niet meer om de persoon zelfquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Misschien nog een weekje of 2 single, maar dan moet ik toch echt m'n ex vergeten en beginnen met een nieuw iemand.
Ik heb al 'iemand op het oog' en we hebben toegegeven dat we verliefd op elkaar zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg makkelijk, alsof je na die 2 weken gewoon even een nieuwe uit de kast trekt
(Dat zou wat zijn)
Tuurlijk wel, ze is hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gaat het tegenwoordig niet meer om de persoon zelf?
Ik zie een hoofdletter. Ik zie een leesteken. Het is gewoon 1 lange zinquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoofdletters en leestekens schijnen ook te helpen om iets duidelijker neer te zetten.
Maar ik vind je nog steeds leuk hoor...
Leg dat dan ook duidelijk uitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb al 'iemand op het oog' en we hebben toegegeven dat we verliefd op elkaar zijn.
Het is btw al bijna een maand uit met mn vorige vriendin.
Heb jij nooit het gevoel dat je sneller denkt dat iemand anders of heeft nooit iemand tegen jou gezegd dat je snel praat ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat er zo anders aan is,
aan mijn gedachtegang.
Wel dat ik onduidelijk/zacht praat. En soms dat ik te snel ga ja. Maar m'n vrienden praten ook snel, dat scheelt. Wel dat ik altijd wat te vertellen heb en overal heel veel van weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij nooit het gevoel dat je sneller denkt dat iemand anders of heeft nooit iemand tegen jou gezegd dat je snel praat ?
Hmm moeilijk uit te leggen, sowieso in het vorige deel het gedoe met het herhalen van verhalen. Die theorie zou ik in ieder geval nooit bedenken/hanteren. Ik ben zelf zo verstrooid dat ik hetzelfde verhaal gerust meerdere keren vertel, en ook dingen vergeet die anderen verteld hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat er zo anders aan is,
aan mijn gedachtegang.
Naja opeens kwam er wel zo'n heel verhaal na mijn opmerking, wilde het even helder hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef m-niki het volgende:
dan heb je het niet goed begrepen Nexie... ergens vertelde ik toch heel duidelijk dat ik niet dat label op PF wilde plakken????
Leuk, zo stelde ik me jou ook voor in mijn (volkomen eerbare) gedachtenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wel dat ik onduidelijk/zacht praat. En soms dat ik te snel ga ja. Maar m'n vrienden praten ook snel, dat scheelt. Wel dat ik altijd wat te vertellen heb en overal heel veel van weet.
Ja daarom zei ik het ook. Maar relatief gezien kom je daar meer slimmere mensen tegen. Geloof me, je leeft nu in een cocon van slimme mensen. Probeer eens met de mensen daarbuiten een gesprek aan te gaan. Je zult schrikken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:43 schreef m-niki het volgende:
IQ heeft slechts zijdelings met universiteit te maken
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef Nexie het volgende:
[..]
Leuk, zo stelde ik me jou ook voor in mijn (volkomen eerbare) gedachten
Ja nou. Hier typ ik wat op dat moment in mij opkomt,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hmm moeilijk uit te leggen, sowieso in het vorige deel het gedoe met het herhalen van verhalen. Die theorie zou ik in ieder geval nooit bedenken/hanteren. Ik ben zelf zo verstrooid dat ik hetzelfde verhaal gerust meerdere keren vertel, en ook dingen vergeet die anderen verteld hebben
Ook hoe je met die jongens omgaat, je mening over hen lijkt enorm vaak te veranderen en ik heb eigenlijk nooit een idee wat je nou echt van ze vindt. Maar dit kan ook aan mij liggen, natuurlijk.
[..]
Naja opeens kwam er wel zo'n heel verhaal na mijn opmerking, wilde het even helder hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |