abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:51:28 #251
101353 mrbox
Miep miep
pi_59318988
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry boxje, maar dat zie je verkeerd. Op fok is het zo:
Goeduitziende vrouw -> man wilt opvallen -> man maakt sneeropmerking -> reactie vrouw

Net zoals mannen die alleen op vrouwen reageren, dat noemen we dan paupers die fok!vrouwen proberen te versieren.

Bovenstaande heeft uiteraard geen betrekking op mij.
ow nou ja weer wat geleerd
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59319218
Echt box. Jij bent echt te aardig. Ik probeer je altijd een heel klein beetje onderhands te beledigen en dan kom je weer met zoiets lievigs.

Toughen up man. Vrouwen houden niet van die kleibare mannen.

Kijk naar feitosa, kwaakvaak en die ene hippie dude met het lange haar. Haal dan al die verzuurde, verjaarde opgespaarde woede weg en voeg een vleugje humor bij. Succes gegarandeerd.
A little bit hateful
pi_59319319
Oh en zet de verdomde tv aan om een potje zwitserland turkije te kijken!
A little bit hateful
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:02:03 #254
101353 mrbox
Miep miep
pi_59319420
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Echt box. Jij bent echt te aardig. Ik probeer je altijd een heel klein beetje onderhands te beledigen en dan kom je weer met zoiets lievigs.

Kijk naar feitosa, kwaakvaak en die ene hippie dude met het lange haar. Haal dan al die verzuurde, verjaarde opgespaarde woede weg en voeg een vleugje humor bij. Succes gegarandeerd.
ow dat middelste stukje sloeg op mijn persoontje beetje doorzichtig vriendin heeft je beetje slapjes gemaakt liquidootje we hebben beter van je gezien
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:04:26 #255
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59319522
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Kijk als je minder knap zou zijn geweest dan waren de reacties veel minder denk ik.Onbewust en kort door de bocht heeft het denk ik te maken met dit :
knappe vrouw -> man zou graag haar graag willen veroveren -> lijstje waar hij niet aan kan voldoen -> er is een soort van afwijzing / teleurstelling en dus gekwetst ego.
Slijmbal

Tis wel leuk om te lezen die lijstjes en je kan er altijd wel iets van opsteken of in herkennen, maar het viel wel op hoe fel er uitgehaald werd af & toe.
pi_59319587
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:02 schreef mrbox het volgende:

[..]

ow dat middelste stukje sloeg op mijn persoontje beetje doorzichtig vriendin heeft je beetje slapjes gemaakt liquidootje we hebben beter van je gezien
Ja klopt wel. Ik weet niet wat het met haar is. Elke keer als ik hard ben, dan zorgt ze dat het weer een kwartiertje slapjes is

Stupid joke
A little bit hateful
pi_59319981
ach die lijstjes...
ik denk dat het vooral aan het moment lag... het kwam op mij nogal over als een wat verbitterde post, vanwege de lengte.. maar heel dat topic was één grote verbitterde bende
beetje: mannen zijn stom --> vrouwen zijn stom --> nee mannen zijn stom --> etc.

ik voelde me niet aangevallen door de lijstjes (iedereeen valt op een ander type)en als je goed naar jouw lijstje keek dan was er voor elk punt ook niets opmerkelijks te zeggen, maar er werd enorm op gesprongen!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:21:49 #258
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59320213
om het maar eens over een andere boeg te mikken.. Ik kwam deze tegen in een oud topic http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp en behalve dat ik me af vroeg hoe dat nu onder water zou werken (score matrix met punter per vraag en dan een getal uitrekenen gok ik) is de uitkomst ook wel grappig correct te noemen
Type : ENFP
Extraverted 11%
Intuitive 12%
Feeling 62%
Perceiving 33%

Okay droge getallen, maar dan de beste carriere advies bijpassend voor die score :

http://www.humanmetrics.com/vocation/JCI.asp?EI=11&SN=-12&TF=-62&JP=-33

Grappig hoe dat wel aansluit bij mijn intresse's, en vooral dat stukje pr/marketing omdat ik denk dat ik er stiekum best goed in ben om mensen van een conceptje ofzo te overtuigen.

Tot zover deze zelfbevlekking, speelt u rustig verder ik ga slapen voor de wekker me inhaalt.

sorry.. maar dit is te frappant om niet te melden
quote:
Champions can be tireless in talking with others, like fountains that bubble and splash, spilling over their own words to get it all out. And usually this is not simple storytelling; Champions often speak (or write) in the hope of revealing some truth about human experience, or of motivating others with their powerful convictions.
Ik kan er niet aan doen dat ik zoveel lul, het zit gewoon in mijn aard

ouch : http://typelogic.com/enfp.html ongeveer 80% van die tekst kan ik zo markeren als kloppend bij hoe en wat ik doe. Wonderbaarlijk zeg...

[ Bericht 12% gewijzigd door kwaakvaak op 11-06-2008 22:42:28 ]
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59321188
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef kwaakvaak het volgende:
om het maar eens over een andere boeg te mikken.. Ik kwam deze tegen in een oud topic http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp en behalve dat ik me af vroeg hoe dat nu onder water zou werken (score matrix met punter per vraag en dan een getal uitrekenen gok ik) is de uitkomst ook wel grappig correct te noemen
Type : ENFP
Extraverted 11%
Intuitive 12%
Feeling 62%
Perceiving 33%

Okay droge getallen, maar dan de beste carriere advies bijpassend voor die score :

http://www.humanmetrics.com/vocation/JCI.asp?EI=11&SN=-12&TF=-62&JP=-33

Grappig hoe dat wel aansluit bij mijn intresse's, en vooral dat stukje pr/marketing omdat ik denk dat ik er stiekum best goed in ben om mensen van een conceptje ofzo te overtuigen.

Tot zover deze zelfbevlekking, speelt u rustig verder ik ga slapen voor de wekker me inhaalt.

sorry.. maar dit is te frappant om niet te melden
[..]

Ik kan er niet aan doen dat ik zoveel lul, het zit gewoon in mijn aard

ouch : http://typelogic.com/enfp.html ongeveer 80% van die tekst kan ik zo markeren als kloppend bij hoe en wat ik doe. Wonderbaarlijk zeg...
ah leuk vragenlijstjes!!
maar eh, ergens klopt het niet, want je zegt dat je type ENFP is, terwijl de percentages een andere volgorde aangeven... bij mij zegt ie ook ENFP, terwijl qua percentages zou het EFPN moeten zijn
ben ik toch benieuwd wat ie bij jou voor beschrijving geeft...
Dit is de 'mijne'
quote:
[The following comes partially from the archetype, but mostly from my own dealings with ENFPs.]

General: ENFPs are both "idea"-people and "people"-people, who see everyone and everything as part of an often bizarre cosmic whole. They want to both help (at least, their own definition of "help") and be liked and admired by other people, on bo th an individual and a humanitarian level. They are interested in new ideas on principle, but ultimately discard most of them for one reason or another.

Social/Personal Relationships: ENFPs have a great deal of zany charm, which can ingratiate them to the more stodgy types in spite of their unconventionality. They are outgoing, fun, and genuinely like people. As SOs/mates they are warm, affectionate (l ots of PDA), and disconcertingly spontaneous. However, attention span in relationships can be short; ENFPs are easily intrigued and distracted by new friends and acquaintances, forgetting about the older ones for long stretches at a time. Less mature ENFPs may need to feel they are the center of attention all the time, to reassure them that everyone thinks they're a wonderful and fascinating person.

ENFPs often have strong, if unconvential, convictions on various issues related to their Cosmic View. They usually try to use their social skills and contacts to persuade people gently of the rightness of these views; his sometimes results in their negle cting their nearest and dearest while flitting around trying to save the world.
Work Environment: ENFPs are pleasant, easygoing, and usually fun to work with. They come up with great ideas, and are a major asset in brainstorming sessions. Followthrough tends to be a problem, however; they tend to get bored quickly, especially if a newer, more interesting project comes along. They also tend to be procrastinators, both about meeting hard deadlines and about performing any small, uninteresting tasks that they've been assigned. ENFPs are at their most useful when working in a group w ith a J or two to take up the slack.

ENFPs hate bureaucracy, both in principle and in practice; they will always make a point of launching one of their crusades against some aspect of it.
en vooral dat bovenste zinnetje, dat het vooruit uit z'n eigen ervaring komt, maakt het hele stukje natuurlijk zo invalide as hell
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59321315
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:

Ik moest daadwerkelijk glimlachen hierom.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59321326
edit van hierboven (DOH!)
jouw typebeschrijving is dus exact aan de 'mijne' terwijl de percentages uit de test heel anders liggen:

jouwe
Extraverted 11%
Intuitive 12%
Feeling 62%
Perceiving 33%

mijne
Extraverted 89%
Intuitive 25%
Feeling 62%
Perceiving 44%

we zouden dus heel andere beschrijvingen moeten hebben en het kan dus ook niet (logischerwijs) dat we ons allebei herkennen in de beschrijving hahaha

horoscoop-syndroom alert!! (mensen zijn zooo biased)
pi_59321379
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef m-niki het volgende:

[..]

ah leuk vragenlijstjes!!
maar eh, ergens klopt het niet, want je zegt dat je type ENFP is, terwijl de percentages een andere volgorde aangeven... bij mij zegt ie ook ENFP, terwijl qua percentages zou het EFPN moeten zijn
ben ik toch benieuwd wat ie bij jou voor beschrijving geeft...
Dit is de 'mijne'
[..]

en vooral dat bovenste zinnetje, dat het vooruit uit z'n eigen ervaring komt, maakt het hele stukje natuurlijk zo invalide as hell
Ik hoef die lijstjes niet in te vullen. Ben al helemaal doodgetest en geanalyseerd.

En notabene normaal bevonden.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:53:18 #263
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59321427
'navond
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:55:16 #264
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59321513
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:26 schreef MLI het volgende:

[..]

De 'gewone' man: Zelfbewuste vrouwen zijn leuk om mee te discussiëren, praten, lachen en interessant om op te jagen, maar voor een serieuze relatie wel te beangstigend voor de meeste gewone mensen. Ze roepen al snel het gevoel op dat je haar aandacht niet vast kunt houden en dat je haar altijd zult moeten delen met hordes mannen die op haar geilen. En zij weet dat ook, dus als er iets beters voorbij komt, is ze vertrokken.

Dan nog de categorie players, die houden gewoon niet van de spiegel. Zelfbewuste vrouwen hebben er namelijk meestal niet zoveel moeite mee om gewoon te duidelijk te laten merken dat ze players op mijlenver ruikt en dat ze hem herkent in degene die tegenover haar staat. Er zijn maar weinig players die hun hart verliezen aan de vrouw die precies doorheeft waar hij mee bezig is.

En mannen willen het gevoel hebben dat ze zelf de man zijn, hè? Uiteindelijk wil bijna elke man een vrouw die spontaan en lief is, maar wel zo één die sterk genoeg in haar schoenen staat dat ze kan steunen bij zíjn leven. Er zijn maar heel weinig mannen die zelf genoegen nemen met de puur ondersteunende rol.
ben ik hier goed voor de wedstrijd 'meeste generalisaties in één post'?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:03:10 #265
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59321827
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:51 schreef m-niki het volgende:
edit van hierboven (DOH!)
jouw typebeschrijving is dus exact aan de 'mijne' terwijl de percentages uit de test heel anders liggen:

jouwe
Extraverted 11%
Intuitive 12%
Feeling 62%
Perceiving 33%

mijne
Extraverted 89%
Intuitive 25%
Feeling 62%
Perceiving 44%

we zouden dus heel andere beschrijvingen moeten hebben en het kan dus ook niet (logischerwijs) dat we ons allebei herkennen in de beschrijving hahaha

horoscoop-syndroom alert!! (mensen zijn zooo biased)

Das waar, als je iets wilt lezen staat het er ook precies geschreven wat je erin wilt zien.

echter, en ja het bewijs van de horoscoop is altijd waar theorie :

However, attention span in relationships can be short; ENFPs are easily intrigued and distracted by new friends and acquaintances, forgetting about the older ones for long stretches at a time. Less mature ENFPs may need to feel they are the center of attention all the time, to reassure them that everyone thinks they're a wonderful and fascinating person.

check.. klopt.. Ik heb een korte aandacht spanne, en ik sta graag in het midden der belangstelling.

Work Environment: ENFPs are pleasant, easygoing, and usually fun to work with. They come up with great ideas, and are a major asset in brainstorming sessions. Followthrough tends to be a problem, however; they tend to get bored quickly, especially if a newer, more interesting project comes along. They also tend to be procrastinators, both about meeting hard deadlines and about performing any small, uninteresting tasks that they've been assigned. ENFPs are at their most useful when working in a group w ith a J or two to take up the slack.

weer die aandacht spanne, het bedenken is leuk maar daarna is het feest snel over voor me en saai werk wat me niet boeit schuif ik erg lang voor me uit.

ENFPs have what some call a "silly switch." They can be intellectual, serious, all business for a while, but whenever they get the chance, they flip that switch and become CAPTAIN WILDCHILD, the scourge of the swimming pool, ticklers par excellence. Som etimes they may even appear intoxicated when the "switch" is flipped.

Klopt ook, van dodelijk serieus tot dodelijk droog binnen 1 zin tijdens een belangrijke meeting is geen uitzondering.

Of het nu klopt volgens de antwoorden, geen idee maar volgens de horoscoop theorie is het redelijk lading dekkend eigenlijk.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59321945
Toch maar even het testje gedaan, blijven leuk.

Extraverted: 1%
Sensing :25%
Thinking: 38%
Perceiving: 22%

Famous people of your particular type
Bruce Willis, George W. Bush, Vespasian, Colin Powell, Martha Gellhorn (war correspondent), Lyndon B. Johnson

pi_59322364
Niki .

Thanx voor de analyse, dus toch! .
Enigszins gedramatiseerd maar toch zeker punten die ik wel herken (fuck you Xen . )

Damn it, stel je voor, moet ik nog open een relatie in gaan ook .
Waar is je "Vrouwen zijn inderdaad teleurstellend conclusie" gebleven? .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59323260
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:17 schreef kastanova het volgende:
Niki .

Thanx voor de analyse, dus toch! .
Enigszins gedramatiseerd maar toch zeker punten die ik wel herken (fuck you Xen . )

Damn it, stel je voor, moet ik nog open een relatie in gaan ook .
Waar is je "Vrouwen zijn inderdaad teleurstellend conclusie" gebleven? .
die stond al bij de eerdere bevindingen van vanochtend

en tja, drama is my middle name..

oh nee ...toch niet
pi_59323346
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:45 schreef m-niki het volgende:

[..]

die stond al bij de eerdere bevindingen van vanochtend

en tja, drama is my middle name..

oh nee ...toch niet
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je me op een toepasselijke manier zou wekken...
Met een schop voor m'n bek ofzo .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59323548
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef Feitosa het volgende:
Toch maar even het testje gedaan, blijven leuk.

Extraverted: 1%
Sensing :25%
Thinking: 38%
Perceiving: 22%

Famous people of your particular type
Bruce Willis, George W. Bush, Vespasian, Colin Powell, Martha Gellhorn (war correspondent), Lyndon B. Johnson

bij jou klopt het ook niet, van die bekende mensen, want die stonden er bij mij ook onder..

@Kwaak: Het blijkt trouwens uit meerdere onderzoeken dat de meeste mensen niet echt een goed beeld van zichzelf hebben (zo was er een onderzoek waar de testbunnies zichzelf moesten schalen op een schaal van intelligentie, nu is intelligentie normaal verdeeld - dus 50% zit boven gemiddeld en 50% zit onder gemiddeld - maar uit het onderzoek kwam naar voren dat 80% zichzelf boven gemiddeld intelligent inschatte --> onmogelijk dus)

Deze teksten zijn multi-interpretabel en zo kan iedereen zichzelf er makkelijk in herkennen. Zoals jij het noemt, lijkt het alsof je een karikatuur van jezelf bent (vooral dat heen en weer switchen tussen dodelijk grappig en dodelijk serieus bv.), terwijl je dat in het dagelijks leven hoogstwaarschijnlijk 1 keer per maand doet en niet aan de lopende band. Wellicht dat vrienden jou hier niet in zouden herkennen bv.
(ik ken je niet, dus het is ter voorbeeld)

Gisteren hadden we het er nog over, ik heb ergens op een datingsite staan dat ik impulsief ben (zoals 90% met mij dat zegt over zichzelf) en toch ren ik niet als een idioot door dit leven. Kasta vroeg voor de grap: ok, impulsief dus, zullen we dan nu naar Zwitserland rijden om daar voetbal te gaan kijken?

En ik: uuuhh...ik zou niet zo snel alles in de steek laten. Ik bedoelde dus ook niet op die manier impulsief, ik reageer alleen heel erg op directe impulsen in mijn omgeving (ben snel afgeleid en reageer daar ook heel direct op). Het woord 'impulsief' is dus al heel erg multi-interpretabel!
(kun je nagaan als je daar nog wat dingen bij haalt: creatief is ook zo'n mooie...eigenwijs ook...)
pi_59323563
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk wel verwacht dat je me op een toepasselijke manier zou wekken...
Met een schop voor m'n bek ofzo .
hahaha idd!!
pi_59323773
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:55 schreef m-niki het volgende:

[..]

bij jou klopt het ook niet, van die bekende mensen, want die stonden er bij mij ook onder..

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens heb gekeken waar die test voor is of wat het inhoud.

Anyway, het viel me op dat jij bijna alleen maar in R&P post. Wordt je niet moe van al dat geanalyseer en psychologische troubleshooting, of heb je van je hobby je werk gemaakt?
pi_59324379
MLI'tje, er is niemand dood
En het was briljant. Zeker een aanrader.

En ik ga ook met Mr. Big weer eens opzoeken
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59324479
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens heb gekeken waar die test voor is of wat het inhoud.

Anyway, het viel me op dat jij bijna alleen maar in R&P post. Wordt je niet moe van al dat geanalyseer en psychologische troubleshooting, of heb je van je hobby je werk gemaakt?
the latter indeed

maar de rest boeit me ook echt niet hier op FOK (ik zat ooit nog een poos in Fotografie, maar daar ben ik weggepest omdat ik te botte kritiek gaf op het lage niveau qua fotografie ) Misschien moet ik me wat meer gaan verdiepen in CUL.

Waar zit jij dan in het algemeen?
pi_59324584
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Altijd goed voor je ego .

En ja, ik kan het nog wel loslaten, ik ben niet zo zwaar verliefd dat ik niet meer normaal na kan denken. Maar we shall see, wie weet komt dat over een paar weken nog wel .

EN DARKMANTA, stop nou maar met je pogingen bij PF. Dat je alleen nog bij naïeve vrouwen een kans maakt, wil niet zeggen dat je PF van ons af mag pakken .
Zo naïef ben ik ook weer niet. Maar dank je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')