Game on!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Psych-case het volgende:
Noooohooooooooooooooooooo ik heb tijdens mijn vakantie House op zijn Spaans gekeken en ze lopen daar vooruit en nu weet ik al het e.e.a. want ik kon gewoon niet wegzappen.....
Foutje in de eerste alinea. Seizoen 4 is in Amerikanet afgerond.quote:een absolute kijkcijferhit en is in Amerika al aan het derde seizoen toe.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:29 schreef Mirre het volgende:
[..]
Foutje in de eerste alinea. Seizoen 4 is in Amerikanet afgerond.
Eh? Ik zocht even waar er stond wanneer de afleveringen van seizoen 4 weer worden uitgezonden... die laatste zin vond ik een beetje maf.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Op tv!
Eind 2007 komt House zowel op dinsdag- als op donderdagavond op TV. De vorige seizoenen zullen herhaald worden tot voorjaar 2008. Dan komen de seizoenen voor seizoen 4!
ik hoop ook dat ie gauw in Nederland uit zal komen.. maar dat zal nog wel ff duren.. alles zal wel eerst uitgezonden moeten worden..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Eh? Ik zocht even waar er stond wanneer de afleveringen van seizoen 4 weer worden uitgezonden... die laatste zin vond ik een beetje maf..
Op Amazon zag ik net dat seizoen 4 daar op 19 augustus uitkomt. Die zal ik dan of zelf bestellen of m'n vriendin laten meenemen uit de VS voor de feestdagen. Afgelopen jaar kreeg ik daar de seizoen 3 box.
Daar ben ik ook bang voor ja....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik hoop ook dat ie gauw in Nederland uit zal komen.. maar dat zal nog wel ff duren.. alles zal wel eerst uitgezonden moeten worden..
Eens.. was een oude opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Eh? Ik zocht even waar er stond wanneer de afleveringen van seizoen 4 weer worden uitgezonden... die laatste zin vond ik een beetje maf..
Op Amazon zag ik net dat seizoen 4 daar op 19 augustus uitkomt. Die zal ik dan of zelf bestellen of m'n vriendin laten meenemen uit de VS voor de feestdagen. Afgelopen jaar kreeg ik daar de seizoen 3 box.
Ach ja het is belangrijk dat weer allemaal verder kunnen posten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eens.. was een oude op
moet nog ff paar dingen aanpassen.. komt er allemaal aan.. rustig
gelukkig is het al bijna 11 september..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Psych-case het volgende:
Vanaf 11 september kun je elke donderdag op SBS 6 kijken naar de laatste acht nieuwe afleveringen van seizoen 4 van House.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pessimist!quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gelukkig is het al bijna 11 september..
Fok deed fuck?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm ik dacht dat ik dat net gepost had!... kut fok.. toen liep ie vast..
In ieder geval..
DAAR IS HET GOEDE NIEUWS!!!![]()
![]()
Dat deed ie inderdaad je.. fuckker de fok!quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:56 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Fok deed fuck?![]()
Lullig grapje I know!
Welcome by the Clubquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:24 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik volg nu House op DVD. Moet nog 2 afleveringen van seizoen 1 en dan door met seizoen 2. Maar man, wat een humor heeft die vent. Vooral de scenes met hem en CuddyEn dan dat Cameron alleen terugkomt als hij met haar date..en die date die vervolgens niet echt leuk is..ik had zowaar te doen met Cameron, die ik naast Cuddy en House eigenlijk het leukste karakter vind. Foreman en Chase hebben een beetje weinig invulling, niet echt goede humor..maar ik ben verslaafd
Welkom!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:24 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik volg nu House op DVD. Moet nog 2 afleveringen van seizoen 1 en dan door met seizoen 2. Maar man, wat een humor heeft die vent. Vooral de scenes met hem en CuddyEn dan dat Cameron alleen terugkomt als hij met haar date..en die date die vervolgens niet echt leuk is..ik had zowaar te doen met Cameron, die ik naast Cuddy en House eigenlijk het leukste karakter vind. Foreman en Chase hebben een beetje weinig invulling, niet echt goede humor..maar ik ben verslaafd
By the clubquote:
hallo.. had je t tijdstip gezienquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
By the club![]()
Maar House is gewoon zwaar tof. Alleen ben ik pas bij seizoen 2 begonnen met kijken en ben nu halverwege seizoen 3. Ik kijk 1 wel als ik 1-4 af heb
* tisauch kalkt deze datum op de kalender als bezet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Psych-case het volgende:
Vanaf 11 september kun je elke donderdag op SBS 6 kijken naar de laatste acht nieuwe afleveringen van seizoen 4 van House.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk weer op het oude tijdstip en niet om 18:00quote:Op zondag 20 juli 2008 13:37 schreef tisauch het volgende:
[..]
* tisauch kalkt deze datum op de kalender als bezet.
is binnen een maand over als ze maar een deel van het seizoen hebben, gaan we dan weer herhalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eindelijk de afleveringen van seizoen 4 weer op dinsdag en donderdag
eindelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort nieuwe afleveringen
Vanaf 4 september kun je elke donderdag bij SBS 6 kijken naar de laatste acht nieuwe afleveringen van seizoen 4 van House. Tot die tijd zie je zowel op dinsdag als donderdag afleveringen uit eerdere seizoenen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou dvd erbij kunnen pakken of mocht je digitale tv hebben en in UPC of Caiway gebied zitten overwegen om 13thStreet zender aan te zetten die zenden ook zo nu en dan oude afleveringen uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:48 schreef Breekfast het volgende:
Afleveringen die er nu op zijn vind ik wat minder. Zijn oude team moet terugkomen
Gewoon blijven kijken.. komen genoeg leuke afleveringenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef Countess het volgende:
Ik ben inmiddels dol op House, maar ik was gisteren teleurgesteld.
Toen ze dat graf gingen openen was het niet geloofwaardig meer...
Ja, ik hoop dat het donderdag een leuke is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gewoon blijven kijken.. komen genoeg leuke afleveringen
Neeeeeeeeee.. zeker nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:56 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het donderdag een leuke is.
Heb je zelf de nieuwste seizoenen al gezien dan?
Ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:55 schreef Crashcat het volgende:
Net s4 finale afgekeken en het was super zonder spoilers te geven.![]()
Ik heb 40 Euro 'cadeaugeld' liggen voor de dvdset van seizoen 4!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:55 schreef Crashcat het volgende:
Net s4 finale afgekeken en het was super zonder spoilers te geven.![]()
Seizoen vijf is bezig in Amerika.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:37 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben alle afleveringen gezien.
Echt super. Kan er verder niks van zeggen. Echt super. Doodzonde dat het niet verder gaat!
rustig maar.. seizoen 5 is inderdaad al begonnen las ik ergens.. en 4/9 beginnen ze hier ook weer..quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:37 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben alle afleveringen gezien.
Echt super. Kan er verder niks van zeggen. Echt super. Doodzonde dat het niet verder gaat!
Seizoen 5 komt eraan maar is zeker nog niet begonnen, helaas.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
rustig maar.. seizoen 5 is inderdaad al begonnen las ik ergens.. en 4/9 beginnen ze hier ook weer..
Basterd.. SEIZOEN 4quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef OMG het volgende:
Vanavond weer eens kijken, maar dan op DVD..
[ afbeelding ]
damn... die wil ik ook..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef OMG het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat dat hij 9 oktober uitkomt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
damn... die wil ik ook..
het zal vast nog wel een eeuwigheid duren voordat hij uitkomt in NL..
hmmz die hou ik in de gaten..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier staat dat hij 9 oktober uitkomt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef OMG het volgende:
[ afbeelding ]
Dan alweer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:09 schreef E.T. het volgende:
Volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen
Wel het nieuws bij houden he.. volgens sbs is het 4-9quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dan alweer?
Ik dacht 11 sept. ofzo.
Hmmm die slipjes-aflevering dat was toch de laatste die we gezien hadden voor het stopte?
Ja haha, nou kijken doe ik sowieso wel!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wel het nieuws bij houden he.. volgens sbs is het 4-9
Ah, tijd voor een tvp danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:09 schreef E.T. het volgende:
Volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen
inderdaad eindelijk weer nieuwe afleveringen... ipv die klote herhalingen..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:16 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kan niet wachten op vanavond!!!
inderdaad.. vooral hoe hij Cuddy weer weet te bewerken zonder dat ze het in de gaten heeft..quote:
Massive Attack - Teardrop?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef dingq het volgende:
van welke band is de eindtune van vanavond ook alweer, ik zit me suf te peinzen
Die laatste zit overigens ook in Guitar Hero 3 (ik heb hem voor de 360).quote:"Spirit in the sky"
by Norman Greenbaum
"Slow Ride"
Performed by Foghat
Dat vond ik ook een lekker riedeltje, maar zal dan waarschijnlijk nergens op CD te vinden zijn.quote:The guitar composition played in the background during the elimination of the team was composed and played by Hugh Laurie. In an ironic twist, House reveals that it was composed by Jim Moskowitz, who later came to be known as "Jimmy Quidd" - the very punk rock patient they just diagnosed with measles.
Ja, 16 afleveringen in plaats van 24. Echter slaat die 16 september op het starten van seizoen 5 in de VS en dus niet hier.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:45 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat is snel! Was S4 maar zo kort dan?
Met het internet hoef je niet te wachten tot het in NL op tv isquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, 16 afleveringen in plaats van 24. Echter slaat die 16 september op het starten van seizoen 5 in de VS en dus niet hier.
Ja, maar daar is dus dat andere topic voor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Met het internet hoef je niet te wachten tot het in NL op tv is
What's new?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef Seriefreaker het volgende:
Op dinsdagen zenden ze herhalingen uit en op donderdagen zenden ze nieuwe afleveringen uit
Alles voor House !quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Psych-case het volgende:
Ik heb een avondje bios afgezegd.
Was ff vergeten dat er House was en dat ik geen videorecorder meer heb!
Heb toen koppijn gefaked.
Uhuh!quote:
een beetjequote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Uhuh!
Kan iemand die rol van dat Maria-meisje nog ff uitleggen?
Was ze nou een prostituee of niet? I got lost!![]()
Opeens zag ik haar in de kerk op een ezel en ik dacht dat ze sex met ezels had....ben ik nu heel dom?
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Psych-case het volgende:
Ik heb een avondje bios afgezegd.
Was ff vergeten dat er House was en dat ik geen videorecorder meer heb!
Heb toen koppijn gefaked.
quote:House: "Where are we going?"
Wilson: "Nowhere, but I know it hurts you."
Ze dachten dat ze dat had.. konden ze aan de hand van Kutner's test niet bevestigen..quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:56 schreef YPrue het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
Wat ik niet helemaal snap: die vrouw had toch ook die ziekte dat haar skelet langzaam versteent (daarvoor was haar dochter ook niet haar biologische dochter), die ziekte is toch niet genezen he?
Denk niet dat ze anaal verkracht wordt door die ezel in het toneelstuk. House nam plaats in een volle kerk waar ook kinderen inzaten, hij ging naast een klein meisje zitten!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
een beetje
Uit de reacties die ze op House gaf in het ziekenhuis kwam redelijk naar voren dat ze een hoer is.
De truuk van haar om hem naar het toneelstuk te lokken was een mindfuck voor de kijker.
In het toneelstuk werd ze hard anaal verkracht door de ezel
of misschien speelde ze Maria in het Jezus gebeuren...
eenuuh: Thirteen![]()
![]()
Ik hoor graag je mening over dat Maria meisje. Ben er nog steeds niet over uit!quote:
Wat ik nu denk is dat dat Maria-meisje een verborgen prostitutie-leven leidt waar haast niemand wat vanaf weet. Dat kettinkje was een soort van stiekeme 'rebelse' uitting omdat de meeste mensen niet weten wat het allemaal symboliseert. Ze speelde de heilige Mariah letterlijk en figuurlijk. En dat kon House wel waarderen want everybody lies. En een anti-Christ als House gelooft vast niet in een 'onbevlekte bevangenis' dus die is dan wel zo nieuwsgierig hoe een meid zoals zij zo'n heilig figuur weet neer te zetten. Dat denk ik nu.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:39 schreef Crientj het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemist..
Maar dat van dat Mariameisje kwam me ook totaaaal niet duidelijk over. :/
Verder was het wel een leuke / aardige aflevering.. Maar ben er zelf niet al te enthousiast over.
Kan me daar wel bij aansluiten.. aangezien het in de aflevering ook duidelijk over het liegen en niet liegen ging van mensen.. Zij speelt de heilige maagd maria.. in t echt zal t wel vies tegenvallenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:12 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Wat ik nu denk is dat dat Maria-meisje een verborgen prostitutie-leven leidt waar haast niemand wat vanaf weet. Dat kettinkje was een soort van stiekeme 'rebelse' uitting omdat de meeste mensen niet weten wat het allemaal symboliseert. Ze speelde de heilige Mariah letterlijk en figuurlijk. En dat kon House wel waarderen want everybody lies. En een anti-Christ als House gelooft vast niet in een 'onbevlekte bevangenis' dus die is dan wel zo nieuwsgierig hoe een meid zoals zij zo'n heilig figuur weet neer te zetten. Dat denk ik nu.
Ik vond dat secret Santa gedoe wel grappig en Wilson natuurlijk!
De rollen van Cameron en Chase zijn ook aanzienlijk minder geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 03:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kan me daar wel bij aansluiten.. aangezien het in de aflevering ook duidelijk over het liegen en niet liegen ging van mensen.. Zij speelt de heilige maagd maria.. in t echt zal t wel vies tegenvallen
K vond t trouwens niet een bijster mooie meid.. Thirteen daarentegen![]()
Al met al was de aflevering best aardig.. heb betere gezien btw.. begin ook langzamerhand moe te worden van Foreman.. beetje onzinnige rol.. liever meer Cuddy
Whahahaha.. waarom ga je niet samen met die vriendin House kijken? Misschien kun je daarna zelf doktertje spelenquote:Op zondag 14 september 2008 13:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
De rollen van Cameron en Chase zijn ook aanzienlijk minder geworden.
Cuddy mistte ik ook in deze aflevering!! Ik heb liever Cuddy die bovenop House zit dan Foreman die voor babysitter speelt.
Trouwens die vriendin heeft weer gemaild om opnieuw af te spreken voor de BIOS! Heb maar doorgegeven dat ik elke dag wel kan behalve op de de donderdag! Ik ga liever een keertje niet sporten dan dat ik House mis!
Ze haat House!quote:Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Whahahaha.. waarom ga je niet samen met die vriendin House kijken? Misschien kun je daarna zelf doktertje spelen![]()
![]()
Ik heb hem alquote:Op woensdag 17 september 2008 02:41 schreef MB88 het volgende:
Deze avond heeft FOX de eerste aflevering van seizoen 5 uitgezonden.
Jammer genoeg is deze nog niet te vinden op de lokale uitzendinggemist... Ook op usenet nog niet? Iemand al gevonden?
Kan niet wachten om de subs te gaan maken.
Een vrouw die niet naar House kijkt?!!!!quote:Op zondag 14 september 2008 13:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Trouwens die vriendin heeft weer gemaild om opnieuw af te spreken voor de BIOS! Heb maar doorgegeven dat ik elke dag wel kan behalve op de de donderdag! Ik ga liever een keertje niet sporten dan dat ik House mis!
Ze is operatieassistente en ergert zich aan medische series, want die kloppen nooit volgens haar. Duhh, ze hebben ook maar 40 min. om alles in te proppen dus lijkt me logisch dat een DNA-test in een serie geen maand labwerk in beslag neemt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:05 schreef Countess het volgende:
[..]
Een vrouw die niet naar House kijkt?!!!!
Ik loop echt achterquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef Seriefreaker het volgende:
Op dinsdagen zenden ze herhalingen uit en op donderdagen zenden ze nieuwe afleveringen uit
Nou ja, ik zap ook wel eens weg als het niet geloofwaardig is of als de dialogen erg flauw worden, maar toch ben ik al een tijdje House-lijpquote:Op woensdag 17 september 2008 18:51 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ze is operatieassistente en ergert zich aan medische series, want die kloppen nooit volgens haar. Duhh, ze hebben ook maar 40 min. om alles in te proppen dus lijkt me logisch dat een DNA-test in een serie geen maand labwerk in beslag neemt.
Maar toch blijf het raar!
Zelfs mijn moeder kijkt!
Net alsof Technisch Rechercheurs naar CSI kijkenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:51 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ze is operatieassistente en ergert zich aan medische series, want die kloppen nooit volgens haar. Duhh, ze hebben ook maar 40 min. om alles in te proppen dus lijkt me logisch dat een DNA-test in een serie geen maand labwerk in beslag neemt.
Maar toch blijf het raar!
Zelfs mijn moeder kijkt!
Ja jij en ik zappen weg ALS dat gebeurd. Zij begint er niet eens aan, geeft House gewoon geen kans!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:23 schreef Countess het volgende:
[..]
Nou ja, ik zap ook wel eens weg als het niet geloofwaardig is of als de dialogen erg flauw worden, maar toch ben ik al een tijdje House-lijp
Volgensmij is dat de aflevering met Mira Sorvino die een gastrolletje speelt. Dat is een leuke actrice!quote:Op donderdag 18 september 2008 06:38 schreef OMG het volgende:
Vanavond Frozen! Super toffe aflevering natuurlijk. Maar goed, House is natuurlijk altijd super tof.
idd 2 geniale momenten in deze overigens zeer leuke aflevering..quote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef Psych-case het volgende:
Was een leuke aflevering!
Die opmerking van Wilson in de lift over House's moeder!![]()
En dat ren-moment om van House af te komen!
....
mwah ben et er niet mee eens.. vond het een erg leuke aflevering..quote:
die gaat niet over de aflevering van gister op sbsquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef Breuls het volgende:
Een Q&A over deze aflevering bij Felicia Day.
Ik vond em ook erg leuk!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mwah ben et er niet mee eens.. vond het een erg leuke aflevering..
je zult nog veel meer afleveringen moeten missen waarschijnlijk aangezien ik heb gelezen ergens dat ze de nieuwe CSI Miami afleveringen op donderdagavond om 20:30 gaan uitzenden bij RTL..quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi crap! Heb de aflevering gemist..
Oh ohw! En nu?quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi crap! Heb de aflevering gemist..
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
je zult nog veel meer afleveringen moeten missen waarschijnlijk aangezien ik heb gelezen ergens dat ze de nieuwe CSI Miami afleveringen op donderdagavond om 20:30 gaan uitzenden bij RTL..
tsja. via "andere manieren" een poging wagen..quote:
mja ik weet alleen niet meer waar ik het had gelezen..quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...
Nou ik hoop dat het je lukt! Ik ben daar zelf geen genie in.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...
[..]
tsja. via "andere manieren" een poging wagen..
enof gelukt!! vanaaf kijkenquote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat het je lukt! Ik ben daar zelf geen genie in.
quote:
Whahaha.. vanaafquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
![]()
Die knipoog van House naar 13 gezien?
*zucht* Zie topictitel: NL - seizoen4 - yoehooo!quote:
bummer, der is zeker geen VS topicquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
*zucht* Zie topictitel: NL - seizoen4 - yoehooo!
lekker kut dan.. maar ja Ziggo is sowieso al een kut bedrijf..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:40 schreef YPrue het volgende:
Bah, kan het morgen niet kijken omdat de tv-kabel verderop in de straat kapot is getrokken (daar zijn ze nieuwe riolering aan het leggen) en Ziggo wil pas vrijdag komen kijken![]()
Om precies te zijn; Het 1e deel van de laatste aflevering.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef ArcturusMengsk het volgende:
vanavond weer kijkenHet is het seizoenseinde toch?
idd goeie aflevering.. kijk nu al uit naar de aflevering van volgende week.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Crientj het volgende:
OMG, wat een facking geweldige aflevering!
Voor je collega, ontdekt via het Grey's anatomy topic : tvseriesepisodes.com heeft een aantal populaire series streaming. Ik heb de aflevering daar zojuist gekeken; de site verwijst naar een Aziatische Youtube-kloon, dus de beeldkwaliteit is niet heel geweldig en er zit japanse/chinese ondertiteling bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:22 schreef sieske het volgende:
dank je! Een collega van mij heeft die gemist en is hartstikke down nu, dusse... ga ik effe voor hem zoeken.
Tsja gelukkig denken velen daar anders overquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:41 schreef timmmmm het volgende:
Hmm, eigelijk vond ik deze aflevering veel te veel gezeik, alsof ik as the world turns op had staan
Aflevering hiervoor was wel top, zij het een tikje vreemd
Waarom in ons land niet dan? Mocht zeker weer niet van BREIN. Teardrop is een heel mooi nummer!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
de intro (in Amerika) 'Teardrop' van Massive Attack is.
meeh vervelend persoon, go away and dont tell!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:22 schreef Vlindur het volgende:
1e 2 afleveringen van seozoen 5 gezien.
En ze zijn goed!
Volgens de tv gid op sbs.nl komt er donderdag 2.08, The Mistake.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Wie weet wat voor aflevering er komende donderdag van House komt? Nieuwe afleveringen of herhalingen?
Nee, dat is dat vrouwke van Sex and the City, Cynthia Nixon, oftewel Miranda.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:43 schreef Crientj het volgende:
Hmm, die herhaling van gister..
Ik weet niet of iemand die gezien heeft, maar die patiënt. Was dat toevallig dezelfde actrice die in ER Dr. Weaver speelt?
Leek me zo bekend etc, maar weet het niet zeker.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef Sequencial het volgende:
Indrukwekkende seizoensfinale! Wilson![]()
enne... Cuddy in lingerie
Tsja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:50 schreef fretclick het volgende:
net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien. zal wilson beseffen wat voor risico's house heeft genomen? en hoe ver is seizoen 5 nu?
Dinsdagavond is aflevering 8 van seizoen 5 uitgezonden in Amerika, dus die was voor de Europeanen woensdagochtend te downloadenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:50 schreef fretclick het volgende:
net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien. zal wilson beseffen wat voor risico's house heeft genomen? en hoe ver is seizoen 5 nu?
Inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2008 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
Tegelijk met Wie is de Mol?. House dan maar later bekijken.
Kijk de herhaling van WidM wel terug, kan ik na House meteen the mentalist kijken...quote:Op woensdag 31 december 2008 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
Tegelijk met Wie is de Mol?. House dan maar later bekijken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Psych-case het volgende:
OMG ben ik de enige waarbij WIDM me geen ruk kan schelen?!!!
Geschokt, ik ben zwaar geschokt mensen!![]()
Je bent niet de enige hoor. Ik heb het ook nooit gekeken en House is voor mij ook een 'must-see'.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Psych-case het volgende:
Inderdaad, als ik 2 dingen wil zien dan neem ik meestal het programma op de commerciële zender op, zodat ik de reclames kan skippenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef Djeez het volgende:
Gelukkig nemen we alle series op de commerciële tv op met de HDD-recorder. Kunnen we me vertraging kijken en de reclames skippen. Gelukkig kent WIDM geen reclame, dus dat kijken we live!
Uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef E.T. het volgende:
Swets vind WIDM niet zo leuk en House vinden we allebei een 'must-see' .. WIDM ga ik dus een andere keer kijken
erg leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
en was ie leuk? Ik heb em opgenomen!
Hier nog zo een!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Psych-case het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door FokPorum op 09-01-2009 13:53:42 ]......................................................................................................
En ze speelde ook Veronica in Prison Break. Was het wel dezelfde?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:29 schreef FokPorum het volgende:
Ja, die was heel anders. Volgens mij was het een herhaling van de allereerste aflevering, met die vrouw die ook in the Mentalist speelt.
Niet alleen de kleur, maar ook de resolutie was bij mij op het scherm totaal vervormd in vergelijking met die van SBS.
Ja die speelt inderdaad ook in the mentalist.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
En ze speelde ook Veronica in Prison Break. Was het wel dezelfde?
hahah I knowquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:24 schreef Psych-case het volgende:
Ehmm CSI, House zou zeggen: she's DYING! Don't get too emotionally attached!
quote:De organen van een donorpatiënt zijn de oorzaak van de dood van enkele patiënten. Het team zet alles op alles om het leven van de laatste twee te redden. Ondertussen schakelt House een privédetective in om de gangen van Wilson na te gaan. (Seizoen 5, aflevering 2)
Niet vergeten en ik heb zelfs gecheckt of het goed gegaan isquote:
Hmm we krijgen House die zich als Wilson ontpopt want deze keer was hij telkens geld kwijt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd.. krijgen we dit seizoen dan de meer menselijke kant van House te zien?
Ik vond het een goeie aflevering. Hij wijkt niet te veel af van het gedrag van House dat waarmee we bekend zijn want dat zou onnatuurlijk overkomen. Het is natuurlijk niet zoals die 2 in 1 episode op het einde van seizoen 4 maar ik ken slechtere episodes. House speelt goed, de scenes van die anderen konden beter. Misschien is dat stomme gedrag van Wilson wat ver gezocht. Flikker dan helemaal op of voor een paar afleveringen denk ik dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
PC.. wat vond je van de aflevering? ff eerlijk?
Maar dan op zijn eigen manier..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd.. krijgen we dit seizoen dan de meer menselijke kant van House te zien?
Ik ben bij eps 11 en tja.. Is toch enigszins een logische wending?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef AnnaStesia het volgende:
Even eerlijk?
Ik mis het oude house,met de oude cast!
Ik kijk nog steeds met heel veel plezier hoor,vind het echt een steengoede serie,leuke humor e.d. maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |