Inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2008 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
Tegelijk met Wie is de Mol?. House dan maar later bekijken.
Kijk de herhaling van WidM wel terug, kan ik na House meteen the mentalist kijken...quote:Op woensdag 31 december 2008 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
Tegelijk met Wie is de Mol?. House dan maar later bekijken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Psych-case het volgende:
OMG ben ik de enige waarbij WIDM me geen ruk kan schelen?!!!
Geschokt, ik ben zwaar geschokt mensen!![]()
Je bent niet de enige hoor. Ik heb het ook nooit gekeken en House is voor mij ook een 'must-see'.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Psych-case het volgende:
Inderdaad, als ik 2 dingen wil zien dan neem ik meestal het programma op de commerciële zender op, zodat ik de reclames kan skippenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef Djeez het volgende:
Gelukkig nemen we alle series op de commerciële tv op met de HDD-recorder. Kunnen we me vertraging kijken en de reclames skippen. Gelukkig kent WIDM geen reclame, dus dat kijken we live!
Uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef E.T. het volgende:
Swets vind WIDM niet zo leuk en House vinden we allebei een 'must-see' .. WIDM ga ik dus een andere keer kijken
erg leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
en was ie leuk? Ik heb em opgenomen!
Hier nog zo een!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Psych-case het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door FokPorum op 09-01-2009 13:53:42 ]......................................................................................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |