je zult nog veel meer afleveringen moeten missen waarschijnlijk aangezien ik heb gelezen ergens dat ze de nieuwe CSI Miami afleveringen op donderdagavond om 20:30 gaan uitzenden bij RTL..quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi crap! Heb de aflevering gemist..
Oh ohw! En nu?quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi crap! Heb de aflevering gemist..
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
je zult nog veel meer afleveringen moeten missen waarschijnlijk aangezien ik heb gelezen ergens dat ze de nieuwe CSI Miami afleveringen op donderdagavond om 20:30 gaan uitzenden bij RTL..
tsja. via "andere manieren" een poging wagen..quote:
mja ik weet alleen niet meer waar ik het had gelezen..quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...
Nou ik hoop dat het je lukt! Ik ben daar zelf geen genie in.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...
[..]
tsja. via "andere manieren" een poging wagen..
enof gelukt!! vanaaf kijkenquote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat het je lukt! Ik ben daar zelf geen genie in.
quote:
Whahaha.. vanaafquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
![]()
Die knipoog van House naar 13 gezien?
*zucht* Zie topictitel: NL - seizoen4 - yoehooo!quote:
bummer, der is zeker geen VS topicquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
*zucht* Zie topictitel: NL - seizoen4 - yoehooo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |