je zult nog veel meer afleveringen moeten missen waarschijnlijk aangezien ik heb gelezen ergens dat ze de nieuwe CSI Miami afleveringen op donderdagavond om 20:30 gaan uitzenden bij RTL..quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi crap! Heb de aflevering gemist..
Oh ohw! En nu?quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi crap! Heb de aflevering gemist..
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
je zult nog veel meer afleveringen moeten missen waarschijnlijk aangezien ik heb gelezen ergens dat ze de nieuwe CSI Miami afleveringen op donderdagavond om 20:30 gaan uitzenden bij RTL..
tsja. via "andere manieren" een poging wagen..quote:
mja ik weet alleen niet meer waar ik het had gelezen..quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...
Nou ik hoop dat het je lukt! Ik ben daar zelf geen genie in.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
meen je niet! Dat zou echt helemaal crap zijn...
[..]
tsja. via "andere manieren" een poging wagen..
enof gelukt!! vanaaf kijkenquote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat het je lukt! Ik ben daar zelf geen genie in.
quote:
Whahaha.. vanaafquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
![]()
Die knipoog van House naar 13 gezien?
*zucht* Zie topictitel: NL - seizoen4 - yoehooo!quote:
bummer, der is zeker geen VS topicquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
*zucht* Zie topictitel: NL - seizoen4 - yoehooo!
lekker kut dan.. maar ja Ziggo is sowieso al een kut bedrijf..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:40 schreef YPrue het volgende:
Bah, kan het morgen niet kijken omdat de tv-kabel verderop in de straat kapot is getrokken (daar zijn ze nieuwe riolering aan het leggen) en Ziggo wil pas vrijdag komen kijken![]()
Om precies te zijn; Het 1e deel van de laatste aflevering.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef ArcturusMengsk het volgende:
vanavond weer kijkenHet is het seizoenseinde toch?
idd goeie aflevering.. kijk nu al uit naar de aflevering van volgende week.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Crientj het volgende:
OMG, wat een facking geweldige aflevering!
Voor je collega, ontdekt via het Grey's anatomy topic : tvseriesepisodes.com heeft een aantal populaire series streaming. Ik heb de aflevering daar zojuist gekeken; de site verwijst naar een Aziatische Youtube-kloon, dus de beeldkwaliteit is niet heel geweldig en er zit japanse/chinese ondertiteling bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:22 schreef sieske het volgende:
dank je! Een collega van mij heeft die gemist en is hartstikke down nu, dusse... ga ik effe voor hem zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |