Ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:55 schreef Crashcat het volgende:
Net s4 finale afgekeken en het was super zonder spoilers te geven.![]()
Ik heb 40 Euro 'cadeaugeld' liggen voor de dvdset van seizoen 4!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:55 schreef Crashcat het volgende:
Net s4 finale afgekeken en het was super zonder spoilers te geven.![]()
Seizoen vijf is bezig in Amerika.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:37 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben alle afleveringen gezien.
Echt super. Kan er verder niks van zeggen. Echt super. Doodzonde dat het niet verder gaat!
rustig maar.. seizoen 5 is inderdaad al begonnen las ik ergens.. en 4/9 beginnen ze hier ook weer..quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:37 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben alle afleveringen gezien.
Echt super. Kan er verder niks van zeggen. Echt super. Doodzonde dat het niet verder gaat!
Seizoen 5 komt eraan maar is zeker nog niet begonnen, helaas.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
rustig maar.. seizoen 5 is inderdaad al begonnen las ik ergens.. en 4/9 beginnen ze hier ook weer..
Basterd.. SEIZOEN 4quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef OMG het volgende:
Vanavond weer eens kijken, maar dan op DVD..
[ afbeelding ]
damn... die wil ik ook..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef OMG het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat dat hij 9 oktober uitkomt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
damn... die wil ik ook..
het zal vast nog wel een eeuwigheid duren voordat hij uitkomt in NL..
hmmz die hou ik in de gaten..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier staat dat hij 9 oktober uitkomt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef OMG het volgende:
[ afbeelding ]
Dan alweer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:09 schreef E.T. het volgende:
Volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen
Wel het nieuws bij houden he.. volgens sbs is het 4-9quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dan alweer?
Ik dacht 11 sept. ofzo.
Hmmm die slipjes-aflevering dat was toch de laatste die we gezien hadden voor het stopte?
Ja haha, nou kijken doe ik sowieso wel!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wel het nieuws bij houden he.. volgens sbs is het 4-9
Ah, tijd voor een tvp danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:09 schreef E.T. het volgende:
Volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen
inderdaad eindelijk weer nieuwe afleveringen... ipv die klote herhalingen..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:16 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kan niet wachten op vanavond!!!
inderdaad.. vooral hoe hij Cuddy weer weet te bewerken zonder dat ze het in de gaten heeft..quote:
Massive Attack - Teardrop?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef dingq het volgende:
van welke band is de eindtune van vanavond ook alweer, ik zit me suf te peinzen
Die laatste zit overigens ook in Guitar Hero 3 (ik heb hem voor de 360).quote:"Spirit in the sky"
by Norman Greenbaum
"Slow Ride"
Performed by Foghat
Dat vond ik ook een lekker riedeltje, maar zal dan waarschijnlijk nergens op CD te vinden zijn.quote:The guitar composition played in the background during the elimination of the team was composed and played by Hugh Laurie. In an ironic twist, House reveals that it was composed by Jim Moskowitz, who later came to be known as "Jimmy Quidd" - the very punk rock patient they just diagnosed with measles.
Ja, 16 afleveringen in plaats van 24. Echter slaat die 16 september op het starten van seizoen 5 in de VS en dus niet hier.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:45 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat is snel! Was S4 maar zo kort dan?
Met het internet hoef je niet te wachten tot het in NL op tv isquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, 16 afleveringen in plaats van 24. Echter slaat die 16 september op het starten van seizoen 5 in de VS en dus niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |