En ze speelde ook Veronica in Prison Break. Was het wel dezelfde?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:29 schreef FokPorum het volgende:
Ja, die was heel anders. Volgens mij was het een herhaling van de allereerste aflevering, met die vrouw die ook in the Mentalist speelt.
Niet alleen de kleur, maar ook de resolutie was bij mij op het scherm totaal vervormd in vergelijking met die van SBS.
Ja die speelt inderdaad ook in the mentalist.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
En ze speelde ook Veronica in Prison Break. Was het wel dezelfde?
hahah I knowquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:24 schreef Psych-case het volgende:
Ehmm CSI, House zou zeggen: she's DYING! Don't get too emotionally attached!
quote:De organen van een donorpatiënt zijn de oorzaak van de dood van enkele patiënten. Het team zet alles op alles om het leven van de laatste twee te redden. Ondertussen schakelt House een privédetective in om de gangen van Wilson na te gaan. (Seizoen 5, aflevering 2)
Niet vergeten en ik heb zelfs gecheckt of het goed gegaan isquote:
Hmm we krijgen House die zich als Wilson ontpopt want deze keer was hij telkens geld kwijt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd.. krijgen we dit seizoen dan de meer menselijke kant van House te zien?
Ik vond het een goeie aflevering. Hij wijkt niet te veel af van het gedrag van House dat waarmee we bekend zijn want dat zou onnatuurlijk overkomen. Het is natuurlijk niet zoals die 2 in 1 episode op het einde van seizoen 4 maar ik ken slechtere episodes. House speelt goed, de scenes van die anderen konden beter. Misschien is dat stomme gedrag van Wilson wat ver gezocht. Flikker dan helemaal op of voor een paar afleveringen denk ik dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
PC.. wat vond je van de aflevering? ff eerlijk?
Maar dan op zijn eigen manier..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd.. krijgen we dit seizoen dan de meer menselijke kant van House te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |