Ja, maar daar is dus dat andere topic voor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Met het internet hoef je niet te wachten tot het in NL op tv is
What's new?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef Seriefreaker het volgende:
Op dinsdagen zenden ze herhalingen uit en op donderdagen zenden ze nieuwe afleveringen uit
Alles voor House !quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Psych-case het volgende:
Ik heb een avondje bios afgezegd.
Was ff vergeten dat er House was en dat ik geen videorecorder meer heb!
Heb toen koppijn gefaked.
Uhuh!quote:
een beetjequote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Uhuh!
Kan iemand die rol van dat Maria-meisje nog ff uitleggen?
Was ze nou een prostituee of niet? I got lost!![]()
Opeens zag ik haar in de kerk op een ezel en ik dacht dat ze sex met ezels had....ben ik nu heel dom?
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Psych-case het volgende:
Ik heb een avondje bios afgezegd.
Was ff vergeten dat er House was en dat ik geen videorecorder meer heb!
Heb toen koppijn gefaked.
quote:House: "Where are we going?"
Wilson: "Nowhere, but I know it hurts you."
Ze dachten dat ze dat had.. konden ze aan de hand van Kutner's test niet bevestigen..quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:56 schreef YPrue het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
Wat ik niet helemaal snap: die vrouw had toch ook die ziekte dat haar skelet langzaam versteent (daarvoor was haar dochter ook niet haar biologische dochter), die ziekte is toch niet genezen he?
Denk niet dat ze anaal verkracht wordt door die ezel in het toneelstuk. House nam plaats in een volle kerk waar ook kinderen inzaten, hij ging naast een klein meisje zitten!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
een beetje
Uit de reacties die ze op House gaf in het ziekenhuis kwam redelijk naar voren dat ze een hoer is.
De truuk van haar om hem naar het toneelstuk te lokken was een mindfuck voor de kijker.
In het toneelstuk werd ze hard anaal verkracht door de ezel
of misschien speelde ze Maria in het Jezus gebeuren...
eenuuh: Thirteen![]()
![]()
Ik hoor graag je mening over dat Maria meisje. Ben er nog steeds niet over uit!quote:
Wat ik nu denk is dat dat Maria-meisje een verborgen prostitutie-leven leidt waar haast niemand wat vanaf weet. Dat kettinkje was een soort van stiekeme 'rebelse' uitting omdat de meeste mensen niet weten wat het allemaal symboliseert. Ze speelde de heilige Mariah letterlijk en figuurlijk. En dat kon House wel waarderen want everybody lies. En een anti-Christ als House gelooft vast niet in een 'onbevlekte bevangenis' dus die is dan wel zo nieuwsgierig hoe een meid zoals zij zo'n heilig figuur weet neer te zetten. Dat denk ik nu.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:39 schreef Crientj het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemist..
Maar dat van dat Mariameisje kwam me ook totaaaal niet duidelijk over. :/
Verder was het wel een leuke / aardige aflevering.. Maar ben er zelf niet al te enthousiast over.
Kan me daar wel bij aansluiten.. aangezien het in de aflevering ook duidelijk over het liegen en niet liegen ging van mensen.. Zij speelt de heilige maagd maria.. in t echt zal t wel vies tegenvallenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:12 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Wat ik nu denk is dat dat Maria-meisje een verborgen prostitutie-leven leidt waar haast niemand wat vanaf weet. Dat kettinkje was een soort van stiekeme 'rebelse' uitting omdat de meeste mensen niet weten wat het allemaal symboliseert. Ze speelde de heilige Mariah letterlijk en figuurlijk. En dat kon House wel waarderen want everybody lies. En een anti-Christ als House gelooft vast niet in een 'onbevlekte bevangenis' dus die is dan wel zo nieuwsgierig hoe een meid zoals zij zo'n heilig figuur weet neer te zetten. Dat denk ik nu.
Ik vond dat secret Santa gedoe wel grappig en Wilson natuurlijk!
De rollen van Cameron en Chase zijn ook aanzienlijk minder geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 03:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kan me daar wel bij aansluiten.. aangezien het in de aflevering ook duidelijk over het liegen en niet liegen ging van mensen.. Zij speelt de heilige maagd maria.. in t echt zal t wel vies tegenvallen
K vond t trouwens niet een bijster mooie meid.. Thirteen daarentegen![]()
Al met al was de aflevering best aardig.. heb betere gezien btw.. begin ook langzamerhand moe te worden van Foreman.. beetje onzinnige rol.. liever meer Cuddy
Whahahaha.. waarom ga je niet samen met die vriendin House kijken? Misschien kun je daarna zelf doktertje spelenquote:Op zondag 14 september 2008 13:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
De rollen van Cameron en Chase zijn ook aanzienlijk minder geworden.
Cuddy mistte ik ook in deze aflevering!! Ik heb liever Cuddy die bovenop House zit dan Foreman die voor babysitter speelt.
Trouwens die vriendin heeft weer gemaild om opnieuw af te spreken voor de BIOS! Heb maar doorgegeven dat ik elke dag wel kan behalve op de de donderdag! Ik ga liever een keertje niet sporten dan dat ik House mis!
Ze haat House!quote:Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Whahahaha.. waarom ga je niet samen met die vriendin House kijken? Misschien kun je daarna zelf doktertje spelen![]()
![]()
Ik heb hem alquote:Op woensdag 17 september 2008 02:41 schreef MB88 het volgende:
Deze avond heeft FOX de eerste aflevering van seizoen 5 uitgezonden.
Jammer genoeg is deze nog niet te vinden op de lokale uitzendinggemist... Ook op usenet nog niet? Iemand al gevonden?
Kan niet wachten om de subs te gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |