vorige topicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef Doc het volgende:
Is er al een topic waarin nogmaals duidelijke gemaakt wordt dat die gasten niet deugen?
Okee, het is een open deur, maar geen EK/WK zonder zo'n topic - mods ken jullie tradities!
Maakt niet uit, ik kots er alsnog opquote:
iedereen denkt portugal of italie lijkt het welquote:Op zondag 8 juni 2008 13:44 schreef Tybris het volgende:
Het blijven arrogante aanstellers, maar ze gaan wel winnen.
Hey check die gek, die zit gewoon te schijten op het veld johquote:
Er is iets mis met jou, venompiequote:Op zondag 8 juni 2008 12:51 schreef venomsnake het volgende:
Niets mis met Portugal.![]()
Helemaal nu Figo er niet meer bij is!
Neh. Ik ben van de oude stempel, ik haat Duitsland.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh. Ik ben van de oude stempel, ik haat Duitsland.
Tijdens het EK is alles een mof.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh. Ik ben van de oude stempel, ik haat Duitsland.
Nee, GIJ!quote:Op zondag 8 juni 2008 14:25 schreef yvonne het volgende:
Lijken wel brabo's, deugen ook niet
yvonne lijkt wel een portugees.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:25 schreef yvonne het volgende:
Crynaldo en z'n jankploeg
Lijken wel brabo's, deugen ook niet
Hoi Doc
Heet ik cryvonne?quote:
D'r is een actie, bij Pearle!quote:
En dat deugt ook al niet!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef endr0me het volgende:
Het zijn slechte mensen die goed voetbal spelen
Wij hebben een prijs uit 88, Portugal niks. Waar moeten we nu overheen komen? Die Portugezen zijn vuilakken en dat zijn ze altijd geweest. Zij zijn de mensen met het probleem. Ze zullen nooit respect verdienen van een groot deel van de bevolking.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef N1ck het volgende:
wat een triest topic![]()
Jullie komen er nooit overheen he hahaha
Het ligt gewoon aan 2 personen: Figo en Scolari. Die Figo is al opgerot, nu die Scolari nog en dan zijn ze weer okéquote:
ja e die vinden we ook fantastisch ... of niet misschien?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef sub_overide het volgende:
Waarom deugen ze niet geef eens een juiste reden dan?
Er zijn namelijk ook spelers van nederlandse kant die zich ook vaak laten vallen.
af en toe ben je zo'n schattig mennekequote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:07 schreef jpg97 het volgende:
Portugal wordt systematisch afgeslacht door Boulah
En dan hoop ik dat C. Ronaldo weer gaat huilen![]()
![]()
Beweer je nou dat de deugdzaamheid van Portugezen afhangt van een Braziliaan?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan 2 personen: Figo en Scolari. Die Figo is al opgerot, nu die Scolari nog en dan zijn ze weer oké![]()
Wijze woorden!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:17 schreef Scorpie het volgende:
WEET JE, DIE PORTUGEZEN HE, DIE DEUGEN NIET!!!
ha en wanneer zal dat plaatsvinden dan?? zeker als pasen en pinksterren op 1 dag vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Beweer je nou dat de deugdzaamheid van Portugezen afhangt van een Braziliaan?![]()
Dat kan je toch niet bedoelen?
Portugezen deugen pas weer als ze huilend het veld verlaten nadat Oranje een galavoorstelling heeft laten zien en de Portugezen een kansloze nederlaag heeft toegebracht. Pas dan beginnen ze weer (een beetje) te deugen.
Smerige kansloze Portugezen.quote:Luiz Felipe Scolari heeft Ruud van Nistelrooij geprezen om diens kwaliteiten. Hij liet zich ook uit over de 1-0 die van Nistelrooij tegen de Italianen maakte. Volgens de Portugese bondscoach was het doelpunt onterecht.
"Hij is de beste ter wereld als het gaat om balanceren op de rand van buitenspel," aldus Scolari. Over het doelpunt was de bondscoach van Braziliaanse afkomst ook duidelijk: “Voor mij was dat wel buitenspel. "In theorie misschien niet, maar ik vind dat de praktijk maandagavond de theorie heeft ingehaald." Ricardo Carvalho, verdediger van de Portugezen, sloot zich bij de woorden van zijn trainer aan.
Misschien omdat ze Portugese roots heeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef _Mike_ het volgende:
Geniaal en ook triest hoe Logician hier die Portugezen komt verdedigen
Dat is 100% waar.quote:ZE DEUGEN GEWOON NIET
Brazilië is een vormalige kolonie van Portugal, dus dat kan primaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Beweer je nou dat de deugdzaamheid van Portugezen afhangt van een Braziliaan?![]()
Dat kan je toch niet bedoelen?
Portugezen deugen pas weer als ze huilend het veld verlaten nadat Oranje een galavoorstelling heeft laten zien en de Portugezen een kansloze nederlaag heeft toegebracht. Pas dan beginnen ze weer (een beetje) te deugen.
Pas maar op, dadelijk Boulah achter je aanquote:
Embryoselectie FTW!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
Er is maar 1 soort portugees dat deugt en dat is een dooieongeboren portugees.
Dat kan best wel zo zijn, maar om dan Portugal in zo'n topic te gaan verdedigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Portugese roots heeft
[..]
Dat is 100% waar.
Je kunt ze niet hard genoeg aanpakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
Die portugezen hebben nu tegen Tsjechië anders weer flink wat pech met de scheids. Die Tsjechen zijn vies bezig, dus ik gun 't portugal nu wel ff om te winnen.
Eerst wordt er opzettelijk op een portugeze hand gestaan, dan wordt er na een duw tegen een portugees ook nog 's tegen 'm aangetrapt en vervolgens wordt er ook nog 's een arm tegen een portugees gezicht geknald.
Nou wat heb ik daar medelijden mee zeg, dat zouden Portugese spelers nooit doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
Die portugezen hebben nu tegen Tsjechië anders weer flink wat pech met de scheids. Die Tsjechen zijn vies bezig, dus ik gun 't portugal nu wel ff om te winnen.
Eerst wordt er opzettelijk op een portugeze hand gestaan, dan wordt er na een duw tegen een portugees ook nog 's tegen 'm aangetrapt en vervolgens wordt er ook nog 's een arm tegen een portugees gezicht geknald.
Trap er nou niet in...quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Op dit EK deugen ze vooralsnog wel.
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Ixnay het volgende:
Echt een afgrijselijk team vind ik dat, en dan winnen ze ook nog van het sympathiekste team, dat beter en mooier speelde.
LOL heel triest ook dat jij als nederlander nederland komt verdedigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef _Mike_ het volgende:
Geniaal en ook triest hoe Logician hier die Portugezen komt verdedigen
ZE DEUGEN GEWOON NIET
Nederland speelt aanvallend en aantrekkelijk voetbal... niet van dat gluiperige smerige spel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL heel triest ook dat jij als nederlander nederland komt verdedigen
Dus wij gaan niet meer daten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
Er is maar 1 soort portugees dat deugt en dat is een dooie portugees.
Ik vind NL dit EK echt super spelen, zit net zo hard als jullie mee te juichen. Ik ben gewoon voor beide teams en als ze tegen elkaar komen, mag de beste van mij winnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nederland speelt aanvallend en aantrekkelijk voetbal... niet van dat gluiperige smerige spel.
ja ik heb er heerlijk van genoten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With money you can buy a clock, but not time.
Ik vind het maar een overschatte kutploegquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Mijn vraagje:
Portugal telt slechts 10 miljoen inwoners. Hoe kan het dan zulke goede voetballers hebben? Goede opleiding? Import? Sterke verstedelijking? Veel trapveldjes? Voetbal nummer 1 volkssport daar?![]()
Iemand?
Dat is mijn voorspelling ook en dan winnen die KUT-Portugezen ook nog.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk komen ze in de finale en dan tegen Oranje
Als poulewinnaar moeten ze tegen de nummer 2 uit Poule B.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:26 schreef SCH het volgende:
Wat was Ronaldo slecht
Natuurlijk winnen ze deze poule maar daarna krijgen ze het retemoeilijk.
Kroatie kan enorm goed spelen als ze willen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als poulewinnaar moeten ze tegen de nummer 2 uit Poule B.
Aangezien Duitsland wel winnaar van de poule wordt moeten ze tegen Oostenrijk, Kroatie of Polen.
Ik zie de Portugezen van geen van de landen verliezen hoor
Ik dacht dat Griekenland vorige keer ook niet van Frankrijk, Tsjechië en Portugal ging winnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als poulewinnaar moeten ze tegen de nummer 2 uit Poule B.
Aangezien Duitsland wel winnaar van de poule wordt moeten ze tegen Oostenrijk, Kroatie of Polen.
Ik zie de Portugezen van geen van de landen verliezen hoor
Ze gaan dat dit jaar in iedergeval niet doen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat Griekenland vorige keer ook niet van Frankrijk, Tsjechië en Portugal ging winnen.
Snel afkloppen op hout, alsjeblieft!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze gaan dat dit jaar in iedergeval niet doen!
Dat Nederland met 3-0 van de Wereldkampioen ging winnen had ook niemand gedacht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat Griekenland vorige keer ook niet van Frankrijk, Tsjechië en Portugal ging winnen.
Lees mijn 2de post nou eens, ik bedoel gewoon dat het geen nut heeft om in "dit" topic Portugal te gaan verdedigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL heel triest ook dat jij als nederlander nederland komt verdedigen
Is ze weer zomerblond?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind NL dit EK echt super spelen, zit net zo hard als jullie mee te juichen. Ik ben gewoon voor beide teams en als ze tegen elkaar komen, mag de beste van mij winnenWin -win situatie zeg maar
Daar heeft Scolari gewoon 100% gelijk in. Puur omwille van chauvinistische redenen vindt heel Nederland van niet. Want dit was gewoon buitenspel, in de praktijk. Moest Italië op deze manier een doelpunt hebben gescoord stond heel Nederland in brand.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Smerige kansloze Portugezen.
Om te kotsen gewoon.
Datzelfde kun je ook van Nederland zeggen: Bergkamp, Davids en Seedorf.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik vind het maar een overschatte kutploeg
En dat goede voetballers valt wel mee, de laatste jaren hebben ze in mijn ogen maar 3 echte wereldspelers voortgebracht; Rui Costa, Figo en Ronaldo
Dus als de keeper ziet dat iemand niet meewerkt aan de buitenspelval, moetie hem gewoon knock-out de achterlijn over slaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef David het volgende:
[..]
Daar heeft Scolari gewoon 100% gelijk in. Puur omwille van chauvinistische redenen vindt heel Nederland van niet. Want dit was gewoon buitenspel, in de praktijk. Moest Italië op deze manier een doelpunt hebben gescoord stond heel Nederland in brand.
Wat Scolari zei is een opmerking die Johan Cruijf zou kunnen maken... hij slaat kant nog wal... de praktijk heeft de theorie ingehaald...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef David het volgende:
[..]
Daar heeft Scolari gewoon 100% gelijk in. Puur omwille van chauvinistische redenen vindt heel Nederland van niet. Want dit was gewoon buitenspel, in de praktijk. Moest Italië op deze manier een doelpunt hebben gescoord stond heel Nederland in brand.
Wat een onzin. Als hij opzij was gevallen lag hij op de doellijn en was het ook geen buitenspel geweest. Nu rolde hij toevallig over de keeper van het veld. Domme pech, en absoluut lullig. Maar dan had hij maar niet op de keeper moeten botsen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef David het volgende:
[..]
En zo is het!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:
En over die portugezen: Ik weet nog van die pot op het WK. Onsportief groepje was dat, 2 rode en maar liefst 9 (NEGEN!) gele kaarten haalden die schoppers toen. Nederland kreeg maar 2 rode en slechts 7 gele kaarten. Dus, die onsportieve schoppers deugen niet.
Die onsportieve schoppers van Nederland deugen ook niet, kroeshaar van Bommel begon met het onder uit halen in het begin van de wedstrijd, daarna kwam lompe Boula met die actie (wat al zeker rood had moeten zijn) van hem op Ronaldo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
En over die portugezen: Ik weet nog van die pot op het WK. Onsportief groepje was dat, 2 rode en maar liefst 9 (NEGEN!) gele kaarten haalden die schoppers toen. Nederland kreeg maar 2 rode en slechts 7 gele kaarten. Dus, die onsportieve schoppers deugen niet.
Een beetje? Het was ieg erg gezelligquote:
Ik zou Quaresma en Nani wel zo in ons Oranje kunnen inpassen. Dat is echte wereldtop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik vind het maar een overschatte kutploeg
En dat goede voetballers valt wel mee, de laatste jaren hebben ze in mijn ogen maar 3 echte wereldspelers voortgebracht; Rui Costa, Figo en Ronaldo
Quaresma en Nani wereldtop....kom op zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou Quaresma en Nani wel zo in ons Oranje kunnen inpassen. Dat is echte wereldtop.²
Ok, Nani niet. Maar Quaresma toch zeker wel!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Quaresma en Nani wereldtop....kom op zeg
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou Quaresma en Nani wel zo in ons Oranje kunnen inpassen. Dat is echte wereldtop.²
waar hij gelijk heeft heeft hij gelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:
[..]
Die onsportieve schoppers van Nederland deugen ook niet, kroeshaar van Bommel begon met het onder uit halen in het begin van de wedstrijd, daarna kwam lompe Boula met die actie (wat al zeker rood had moeten zijn) van hem op Ronaldo.
Kijk is ook naar het andere team, want je weet bij jezelf dat Nederland ook fout bezig was.
Nummer 1 sport, verder door de koloniale tijd zijn er heel veel portugezen die niet in portugal wonen, en portugese nationaliteit krijg je op basis van ouders/grootouders niet alleen op basis van geboorteplaats, dus er zijn er heel veelquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Mijn vraagje:
Portugal telt slechts 10 miljoen inwoners. Hoe kan het dan zulke goede voetballers hebben? Goede opleiding? Import? Sterke verstedelijking? Veel trapveldjes? Voetbal nummer 1 volkssport daar?![]()
Iemand?
Wauw, jij verdient de originaliteitsprijs man!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:19 schreef J.Herrer het volgende:
Goud zilver of brons? Want die eerste 2 heb ik al
Dat zou niet eerlijk zijn want ze deugen niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef Helgi het volgende:
Ik snap wel dat mensen Portugal misschien niet zo mogen na die wedstrjid tijdje geleden met al kaarten. Maar wat ik tot nu toe van Portugal heb gezien vond ik toch best goed. Niet de hele tijd liggen als ze een klein tikje krijgen. Gewoon een goed spelende ploeg. Als ze zo doorspelen komen ze nog ver denk ik.
Dat is slechts een facade, doen ze alleen om even de harten van het publiek te winnen in de eerste ronde. Straks als het er echt op aankomt in de finales worden alle smerige trucen weer uit de kast gehaald. En zoals gezegd, ze deugen nog steeds niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef Helgi het volgende:
Ik snap wel dat mensen Portugal misschien niet zo mogen na die wedstrjid tijdje geleden met al kaarten. Maar wat ik tot nu toe van Portugal heb gezien vond ik toch best goed. Niet de hele tijd liggen als ze een klein tikje krijgen. Gewoon een goed spelende ploeg. Als ze zo doorspelen komen ze nog ver denk ik.
Wesley Sneijder, VDV, RVN ectquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Datzelfde kun je ook van Nederland zeggen: Bergkamp, Davids en Seedorf.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als hij opzij was gevallen lag hij op de doellijn en was het ook geen buitenspel geweest. Nu rolde hij toevallig over de keeper van het veld. Domme pech, en absoluut lullig. Maar dan had hij maar niet op de keeper moeten botsen.
Verder had RvN ook kunnen gaan liggen na die tik van Buffon. Dan had die rood gehad en Nederland een penalty.
Daar zeurt toch ook niemand over?
Inderdaad.quote:
Dat zie je gewoon meteen! Há, en die zwitsers zien het gelukkig ook!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn want ze deugen niet!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat Portugal de nieuwe Europees kampioen wordt, als Nederland het niet wordt tenminste.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:40 schreef m-materazzi het volgende:
Die Eusebio op de tribune irrireert me mateloos.
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:40 schreef M0NTANA het volgende:
Zonde.
Inderdaad, en het is niet dat de Duitsers nou ineens wèl deugen. Want die deugen, net als de Portugezen, niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...
Ze deugen een heel klein ietsiepietsie minder niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef SCH het volgende:
Duitsland deugt natuurlijk net zo goed niet
Zo flinke jongenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef 1shot1kill het volgende:
De Portugezen he ... - die LIGGEN ERUIT!
Een minipietsie...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze deugen een heel klein ietsiepietsie minder niet.
Vanaf nu deugt Duitsland niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef SCH het volgende:
Duitsland deugt natuurlijk net zo goed niet
Zie liever Portugal als nieuwe Europees kampioen dan Duitsland.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...
Als ik tussen die twee moet kiezen dan liever Duitsland - zo in de trant van de duvel schijt toch op de grote hoop ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie liever Portugal als nieuwe Europees kampioen dan Duitsland.
quote:
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met jequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef jpg97 het volgende:
Woei wat een heerlijke wedstrijd...
Ik heb alleen C.Ronaldo niet zien huilen![]()
NEE!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met je
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
NEE!
Ik heb me daar de hele wedstrijd op verheugd. Ik zag hem wel bijna huilen toen ie op z'n enkel werd getrapt
Grow upquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
NEE!
Ik heb me daar de hele wedstrijd op verheugd. Ik zag hem wel bijna huilen toen ie op z'n enkel werd getrapt
Dit snap ik dan weer niet hequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat Portugal de nieuwe Europees kampioen wordt, als Nederland het niet wordt tenminste.
Ach, nu kunnen we de Duitsers oprollen/kapot schoppenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef golfer het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden. Ik had ze liever een paar rondes verder zelf door Oranje uitgeschakeld gezien.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:43 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik bedank hiebij onze oosterburen voor een mooie uitschakeling van die team dat niet deugt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met je
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |