Dat zie je gewoon meteen! Há, en die zwitsers zien het gelukkig ook!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn want ze deugen niet!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat Portugal de nieuwe Europees kampioen wordt, als Nederland het niet wordt tenminste.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:40 schreef m-materazzi het volgende:
Die Eusebio op de tribune irrireert me mateloos.
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:40 schreef M0NTANA het volgende:
Zonde.
Inderdaad, en het is niet dat de Duitsers nou ineens wèl deugen. Want die deugen, net als de Portugezen, niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...
Ze deugen een heel klein ietsiepietsie minder niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef SCH het volgende:
Duitsland deugt natuurlijk net zo goed niet
Zo flinke jongenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef 1shot1kill het volgende:
De Portugezen he ... - die LIGGEN ERUIT!
Een minipietsie...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze deugen een heel klein ietsiepietsie minder niet.
Vanaf nu deugt Duitsland niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef SCH het volgende:
Duitsland deugt natuurlijk net zo goed niet
Zie liever Portugal als nieuwe Europees kampioen dan Duitsland.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...
Als ik tussen die twee moet kiezen dan liever Duitsland - zo in de trant van de duvel schijt toch op de grote hoop ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie liever Portugal als nieuwe Europees kampioen dan Duitsland.
quote:
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met jequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef jpg97 het volgende:
Woei wat een heerlijke wedstrijd...
Ik heb alleen C.Ronaldo niet zien huilen![]()
NEE!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met je
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
NEE!
Ik heb me daar de hele wedstrijd op verheugd. Ik zag hem wel bijna huilen toen ie op z'n enkel werd getrapt
Grow upquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
NEE!
Ik heb me daar de hele wedstrijd op verheugd. Ik zag hem wel bijna huilen toen ie op z'n enkel werd getrapt
Dit snap ik dan weer niet hequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat Portugal de nieuwe Europees kampioen wordt, als Nederland het niet wordt tenminste.
Ach, nu kunnen we de Duitsers oprollen/kapot schoppenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef golfer het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden. Ik had ze liever een paar rondes verder zelf door Oranje uitgeschakeld gezien.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:43 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik bedank hiebij onze oosterburen voor een mooie uitschakeling van die team dat niet deugt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met je
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |