quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat Portugal de nieuwe Europees kampioen wordt, als Nederland het niet wordt tenminste.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:40 schreef m-materazzi het volgende:
Die Eusebio op de tribune irrireert me mateloos.
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:40 schreef M0NTANA het volgende:
Zonde.
Inderdaad, en het is niet dat de Duitsers nou ineens wèl deugen. Want die deugen, net als de Portugezen, niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...
Ze deugen een heel klein ietsiepietsie minder niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef SCH het volgende:
Duitsland deugt natuurlijk net zo goed niet
Zo flinke jongenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef 1shot1kill het volgende:
De Portugezen he ... - die LIGGEN ERUIT!
Een minipietsie...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze deugen een heel klein ietsiepietsie minder niet.
Vanaf nu deugt Duitsland niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef SCH het volgende:
Duitsland deugt natuurlijk net zo goed niet
Zie liever Portugal als nieuwe Europees kampioen dan Duitsland.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo? Die gasten deugen niet. En ze speelden nou ook niet echt wervelend ...
Als ik tussen die twee moet kiezen dan liever Duitsland - zo in de trant van de duvel schijt toch op de grote hoop ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie liever Portugal als nieuwe Europees kampioen dan Duitsland.
quote:
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met jequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef jpg97 het volgende:
Woei wat een heerlijke wedstrijd...
Ik heb alleen C.Ronaldo niet zien huilen![]()
NEE!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met je
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
NEE!
Ik heb me daar de hele wedstrijd op verheugd. Ik zag hem wel bijna huilen toen ie op z'n enkel werd getrapt
Grow upquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
NEE!
Ik heb me daar de hele wedstrijd op verheugd. Ik zag hem wel bijna huilen toen ie op z'n enkel werd getrapt
Dit snap ik dan weer niet hequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat Portugal de nieuwe Europees kampioen wordt, als Nederland het niet wordt tenminste.
Ach, nu kunnen we de Duitsers oprollen/kapot schoppenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef golfer het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden. Ik had ze liever een paar rondes verder zelf door Oranje uitgeschakeld gezien.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:43 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik bedank hiebij onze oosterburen voor een mooie uitschakeling van die team dat niet deugt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ahh heb je hem niet zien huilen? Ah gossie en nu? Gaat het nog wel met je
quote:
Waarom hopen dat Portugal het EK wint? De kwalificatie waren ze niet echt heel goed en in de voorrondes ook niet echt ... - niet qua prestaties en niet qua voetbal. Daar waar je bij MvB kritisch zou zijn geweest na een dergelijke reeks vind je het dus wel goed bij Portugal ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Portugal heb ik hoog zitten, combinatie van ijzersterke mentaliteit en soms fluwelen techniek. Is gewoon iets persoonlijks, vind het gewoon een heerlijk team met achterin keiharde verdedigers en voorin (op de flanken) de crème de la crème wat betreft technische spelers, die met één actie een wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom hopen dat Portugal het EK wint? De kwalificatie waren ze niet echt heel goed en in de voorrondes ook niet echt ... - niet qua prestaties en niet qua voetbal. Daar waar je bij MvB kritisch zou zijn geweest na een dergelijke reeks vind je het dus wel goed bij Portugal ...
Nuno Gomes zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Portugal heb ik hoog zitten, combinatie van ijzersterke mentaliteit en soms fluwelen techniek. Is gewoon iets persoonlijks, vind het gewoon een heerlijk team met achterin keiharde verdedigers en voorin (op de flanken) de crème de la crème wat betreft technische spelers, die met één actie een wedstrijd kunnen beslissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |