abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59330163
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef David het volgende:

[..]

Daar heeft Scolari gewoon 100% gelijk in. Puur omwille van chauvinistische redenen vindt heel Nederland van niet. Want dit was gewoon buitenspel, in de praktijk. Moest Italië op deze manier een doelpunt hebben gescoord stond heel Nederland in brand.

Wat een onzin. Als hij opzij was gevallen lag hij op de doellijn en was het ook geen buitenspel geweest. Nu rolde hij toevallig over de keeper van het veld. Domme pech, en absoluut lullig. Maar dan had hij maar niet op de keeper moeten botsen.

Verder had RvN ook kunnen gaan liggen na die tik van Buffon. Dan had die rood gehad en Nederland een penalty.
Daar zeurt toch ook niemand over?

En over die portugezen: Ik weet nog van die pot op het WK. Onsportief groepje was dat, 2 rode en maar liefst 9 (NEGEN!) gele kaarten haalden die schoppers toen. Nederland kreeg maar 2 rode en slechts 7 gele kaarten. Dus, die onsportieve schoppers deugen niet.
pi_59330535
Wat vind ik dit Portugal toch een nare ploeg. Ware het niet dat een fantastisch voetbalelftal is, anders zou ik er geen hekel aan hebben.
Maar die trekjes, Ronaldo die dood is het gaan na een aai in zijn gezicht. Die Eusebio op de tribune irrireert me mateloos. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar ik heb echt een hekel aan dit team.
En reacties over, omdat ze beter zijn, hoeft niemand mee aan te komen, want het is logisch dat je je aan een team dat je makkelijk overklast niet irriteert.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 juni 2008 @ 20:45:48 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59345608
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:

En over die portugezen: Ik weet nog van die pot op het WK. Onsportief groepje was dat, 2 rode en maar liefst 9 (NEGEN!) gele kaarten haalden die schoppers toen. Nederland kreeg maar 2 rode en slechts 7 gele kaarten. Dus, die onsportieve schoppers deugen niet.
En zo is het!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_59345744
Mwuhaha waarschijnlijk lekker tegen Duitsland gaan stuntelen in de kwart finale
AFC AJAX
pi_59350433
quote:

[..]

Die onsportieve schoppers van Nederland deugen ook niet, kroeshaar van Bommel begon met het onder uit halen in het begin van de wedstrijd, daarna kwam lompe Boula met die actie (wat al zeker rood had moeten zijn) van hem op Ronaldo.

Kijk is ook naar het andere team, want je weet bij jezelf dat Nederland ook fout bezig was.
pi_59351430
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Was het een date dan?
Een beetje? Het was ieg erg gezellig

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2008 23:35:40 ]
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:40:26 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59351599
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ik vind het maar een overschatte kutploeg
En dat goede voetballers valt wel mee, de laatste jaren hebben ze in mijn ogen maar 3 echte wereldspelers voortgebracht; Rui Costa, Figo en Ronaldo
Ik zou Quaresma en Nani wel zo in ons Oranje kunnen inpassen. Dat is echte wereldtop.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59352378
Nani wannabee MIchael Jackson hij is niet slecht maar hij komt fysiek nog zeker te kort bij de grote mannen. Salto's maken kan hi jwel ja
AFC AJAX
pi_59352538
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zou Quaresma en Nani wel zo in ons Oranje kunnen inpassen. Dat is echte wereldtop.

²
Quaresma en Nani wereldtop....kom op zeg
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:48:33 #135
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59353027
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Quaresma en Nani wereldtop....kom op zeg
Ok, Nani niet. Maar Quaresma toch zeker wel!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:56:49 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59353150
quote:

je leeft nog nep-Zwitser!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:19:01 #137
168255 J.Herrer
pi_59357351
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²

Nani is juist het ideale voorbeeld van een overschatte Portugees
Je kan hem beter Punani noemen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_59359400
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:

[..]

Die onsportieve schoppers van Nederland deugen ook niet, kroeshaar van Bommel begon met het onder uit halen in het begin van de wedstrijd, daarna kwam lompe Boula met die actie (wat al zeker rood had moeten zijn) van hem op Ronaldo.

Kijk is ook naar het andere team, want je weet bij jezelf dat Nederland ook fout bezig was.
waar hij gelijk heeft heeft hij gelijk
pi_59363232
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Mijn vraagje:

Portugal telt slechts 10 miljoen inwoners. Hoe kan het dan zulke goede voetballers hebben? Goede opleiding? Import? Sterke verstedelijking? Veel trapveldjes? Voetbal nummer 1 volkssport daar?

Iemand?
Nummer 1 sport, verder door de koloniale tijd zijn er heel veel portugezen die niet in portugal wonen, en portugese nationaliteit krijg je op basis van ouders/grootouders niet alleen op basis van geboorteplaats, dus er zijn er heel veel

Voor de rest vind ik het een hele zielige vertoning hoe nog steeds iedereen zo op zijn teentjes is getrapt omdat ze verloren hebben en alleen maar kunnen schelden op een bevolking en land omdat ze er gewoon zelf niets van kunnen bakken tijdens een voetbal spelletje.
pi_59365126
Hoe kom jij erbij dat het alleen op basis van die wedstrijd is?
Nederland verliest wel van meer landen. En Portugal speelt ook tegen andere landen. En Portugese spelers spelen ook bij clubs. Enz.

Die wedstrijd was gewoon van beide kanten geen wedstrijd, die telt niet eens mee in m'n beeldvorming.
pi_59368842
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:19 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Je kan hem beter Punani noemen
Wauw, jij verdient de originaliteitsprijs man!

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:19:44 #142
168255 J.Herrer
pi_59369323
Goud zilver of brons? Want die eerste 2 heb ik al
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_59369419
Ik snap wel dat mensen Portugal misschien niet zo mogen na die wedstrjid tijdje geleden met al kaarten. Maar wat ik tot nu toe van Portugal heb gezien vond ik toch best goed. Niet de hele tijd liggen als ze een klein tikje krijgen. Gewoon een goed spelende ploeg. Als ze zo doorspelen komen ze nog ver denk ik.
pi_59369526
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:19 schreef J.Herrer het volgende:
Goud zilver of brons? Want die eerste 2 heb ik al
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:04:18 #145
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_59377792
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef Helgi het volgende:
Ik snap wel dat mensen Portugal misschien niet zo mogen na die wedstrjid tijdje geleden met al kaarten. Maar wat ik tot nu toe van Portugal heb gezien vond ik toch best goed. Niet de hele tijd liggen als ze een klein tikje krijgen. Gewoon een goed spelende ploeg. Als ze zo doorspelen komen ze nog ver denk ik.
Dat zou niet eerlijk zijn want ze deugen niet!
Life is what you make it.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:55:21 #146
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_59379356
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef Helgi het volgende:
Dat is slechts een facade, doen ze alleen om even de harten van het publiek te winnen in de eerste ronde. Straks als het er echt op aankomt in de finales worden alle smerige trucen weer uit de kast gehaald. En zoals gezegd, ze deugen nog steeds niet!
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_59382495
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Datzelfde kun je ook van Nederland zeggen: Bergkamp, Davids en Seedorf.
Wesley Sneijder, VDV, RVN ect
pi_59412384
quote:

[..]

Wat een onzin. Als hij opzij was gevallen lag hij op de doellijn en was het ook geen buitenspel geweest. Nu rolde hij toevallig over de keeper van het veld. Domme pech, en absoluut lullig. Maar dan had hij maar niet op de keeper moeten botsen.

Verder had RvN ook kunnen gaan liggen na die tik van Buffon. Dan had die rood gehad en Nederland een penalty.
Daar zeurt toch ook niemand over?

With money you can buy a clock, but not time.
pi_59414760
Ferreira
pi_59414912
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef knnth het volgende:
Ferreira
Inderdaad.

Wel mooi dat hij van het veld af werd gefloten door de supporters
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: