Wat een onzin. Als hij opzij was gevallen lag hij op de doellijn en was het ook geen buitenspel geweest. Nu rolde hij toevallig over de keeper van het veld. Domme pech, en absoluut lullig. Maar dan had hij maar niet op de keeper moeten botsen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef David het volgende:
[..]
Daar heeft Scolari gewoon 100% gelijk in. Puur omwille van chauvinistische redenen vindt heel Nederland van niet. Want dit was gewoon buitenspel, in de praktijk. Moest Italië op deze manier een doelpunt hebben gescoord stond heel Nederland in brand.
En zo is het!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:
En over die portugezen: Ik weet nog van die pot op het WK. Onsportief groepje was dat, 2 rode en maar liefst 9 (NEGEN!) gele kaarten haalden die schoppers toen. Nederland kreeg maar 2 rode en slechts 7 gele kaarten. Dus, die onsportieve schoppers deugen niet.
Die onsportieve schoppers van Nederland deugen ook niet, kroeshaar van Bommel begon met het onder uit halen in het begin van de wedstrijd, daarna kwam lompe Boula met die actie (wat al zeker rood had moeten zijn) van hem op Ronaldo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
En over die portugezen: Ik weet nog van die pot op het WK. Onsportief groepje was dat, 2 rode en maar liefst 9 (NEGEN!) gele kaarten haalden die schoppers toen. Nederland kreeg maar 2 rode en slechts 7 gele kaarten. Dus, die onsportieve schoppers deugen niet.
Een beetje? Het was ieg erg gezelligquote:
Ik zou Quaresma en Nani wel zo in ons Oranje kunnen inpassen. Dat is echte wereldtop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik vind het maar een overschatte kutploeg
En dat goede voetballers valt wel mee, de laatste jaren hebben ze in mijn ogen maar 3 echte wereldspelers voortgebracht; Rui Costa, Figo en Ronaldo
Quaresma en Nani wereldtop....kom op zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou Quaresma en Nani wel zo in ons Oranje kunnen inpassen. Dat is echte wereldtop.²
Ok, Nani niet. Maar Quaresma toch zeker wel!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Quaresma en Nani wereldtop....kom op zeg
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou Quaresma en Nani wel zo in ons Oranje kunnen inpassen. Dat is echte wereldtop.²
waar hij gelijk heeft heeft hij gelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:02 schreef N1ck het volgende:
[..]
Die onsportieve schoppers van Nederland deugen ook niet, kroeshaar van Bommel begon met het onder uit halen in het begin van de wedstrijd, daarna kwam lompe Boula met die actie (wat al zeker rood had moeten zijn) van hem op Ronaldo.
Kijk is ook naar het andere team, want je weet bij jezelf dat Nederland ook fout bezig was.
Nummer 1 sport, verder door de koloniale tijd zijn er heel veel portugezen die niet in portugal wonen, en portugese nationaliteit krijg je op basis van ouders/grootouders niet alleen op basis van geboorteplaats, dus er zijn er heel veelquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Mijn vraagje:
Portugal telt slechts 10 miljoen inwoners. Hoe kan het dan zulke goede voetballers hebben? Goede opleiding? Import? Sterke verstedelijking? Veel trapveldjes? Voetbal nummer 1 volkssport daar?![]()
Iemand?
Wauw, jij verdient de originaliteitsprijs man!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:19 schreef J.Herrer het volgende:
Goud zilver of brons? Want die eerste 2 heb ik al
Dat zou niet eerlijk zijn want ze deugen niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef Helgi het volgende:
Ik snap wel dat mensen Portugal misschien niet zo mogen na die wedstrjid tijdje geleden met al kaarten. Maar wat ik tot nu toe van Portugal heb gezien vond ik toch best goed. Niet de hele tijd liggen als ze een klein tikje krijgen. Gewoon een goed spelende ploeg. Als ze zo doorspelen komen ze nog ver denk ik.
Dat is slechts een facade, doen ze alleen om even de harten van het publiek te winnen in de eerste ronde. Straks als het er echt op aankomt in de finales worden alle smerige trucen weer uit de kast gehaald. En zoals gezegd, ze deugen nog steeds niet!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef Helgi het volgende:
Ik snap wel dat mensen Portugal misschien niet zo mogen na die wedstrjid tijdje geleden met al kaarten. Maar wat ik tot nu toe van Portugal heb gezien vond ik toch best goed. Niet de hele tijd liggen als ze een klein tikje krijgen. Gewoon een goed spelende ploeg. Als ze zo doorspelen komen ze nog ver denk ik.
Wesley Sneijder, VDV, RVN ectquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Datzelfde kun je ook van Nederland zeggen: Bergkamp, Davids en Seedorf.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als hij opzij was gevallen lag hij op de doellijn en was het ook geen buitenspel geweest. Nu rolde hij toevallig over de keeper van het veld. Domme pech, en absoluut lullig. Maar dan had hij maar niet op de keeper moeten botsen.
Verder had RvN ook kunnen gaan liggen na die tik van Buffon. Dan had die rood gehad en Nederland een penalty.
Daar zeurt toch ook niemand over?
Inderdaad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |