Embryoselectie FTW!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
Er is maar 1 soort portugees dat deugt en dat is een dooieongeboren portugees.
Dat kan best wel zo zijn, maar om dan Portugal in zo'n topic te gaan verdedigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Portugese roots heeft
[..]
Dat is 100% waar.
Je kunt ze niet hard genoeg aanpakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
Die portugezen hebben nu tegen Tsjechië anders weer flink wat pech met de scheids. Die Tsjechen zijn vies bezig, dus ik gun 't portugal nu wel ff om te winnen.
Eerst wordt er opzettelijk op een portugeze hand gestaan, dan wordt er na een duw tegen een portugees ook nog 's tegen 'm aangetrapt en vervolgens wordt er ook nog 's een arm tegen een portugees gezicht geknald.
Nou wat heb ik daar medelijden mee zeg, dat zouden Portugese spelers nooit doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
Die portugezen hebben nu tegen Tsjechië anders weer flink wat pech met de scheids. Die Tsjechen zijn vies bezig, dus ik gun 't portugal nu wel ff om te winnen.
Eerst wordt er opzettelijk op een portugeze hand gestaan, dan wordt er na een duw tegen een portugees ook nog 's tegen 'm aangetrapt en vervolgens wordt er ook nog 's een arm tegen een portugees gezicht geknald.
Trap er nou niet in...quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Op dit EK deugen ze vooralsnog wel.
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Ixnay het volgende:
Echt een afgrijselijk team vind ik dat, en dan winnen ze ook nog van het sympathiekste team, dat beter en mooier speelde.
LOL heel triest ook dat jij als nederlander nederland komt verdedigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef _Mike_ het volgende:
Geniaal en ook triest hoe Logician hier die Portugezen komt verdedigen
ZE DEUGEN GEWOON NIET
Nederland speelt aanvallend en aantrekkelijk voetbal... niet van dat gluiperige smerige spel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL heel triest ook dat jij als nederlander nederland komt verdedigen
Dus wij gaan niet meer daten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
Er is maar 1 soort portugees dat deugt en dat is een dooie portugees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |