Ik vind NL dit EK echt super spelen, zit net zo hard als jullie mee te juichen. Ik ben gewoon voor beide teams en als ze tegen elkaar komen, mag de beste van mij winnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nederland speelt aanvallend en aantrekkelijk voetbal... niet van dat gluiperige smerige spel.
ja ik heb er heerlijk van genoten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
Die portugezen hebben nu tegen Tsjechië anders weer flink wat pech met de scheids. Die Tsjechen zijn vies bezig, dus ik gun 't portugal nu wel ff om te winnen.
Eerst wordt er opzettelijk op een portugeze hand gestaan, dan wordt er na een duw tegen een portugees ook nog 's tegen 'm aangetrapt en vervolgens wordt er ook nog 's een arm tegen een portugees gezicht geknald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With money you can buy a clock, but not time.
Ik vind het maar een overschatte kutploegquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Mijn vraagje:
Portugal telt slechts 10 miljoen inwoners. Hoe kan het dan zulke goede voetballers hebben? Goede opleiding? Import? Sterke verstedelijking? Veel trapveldjes? Voetbal nummer 1 volkssport daar?![]()
Iemand?
Dat is mijn voorspelling ook en dan winnen die KUT-Portugezen ook nog.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:08 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk komen ze in de finale en dan tegen Oranje
Als poulewinnaar moeten ze tegen de nummer 2 uit Poule B.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:26 schreef SCH het volgende:
Wat was Ronaldo slecht
Natuurlijk winnen ze deze poule maar daarna krijgen ze het retemoeilijk.
Kroatie kan enorm goed spelen als ze willen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als poulewinnaar moeten ze tegen de nummer 2 uit Poule B.
Aangezien Duitsland wel winnaar van de poule wordt moeten ze tegen Oostenrijk, Kroatie of Polen.
Ik zie de Portugezen van geen van de landen verliezen hoor
Ik dacht dat Griekenland vorige keer ook niet van Frankrijk, Tsjechië en Portugal ging winnen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als poulewinnaar moeten ze tegen de nummer 2 uit Poule B.
Aangezien Duitsland wel winnaar van de poule wordt moeten ze tegen Oostenrijk, Kroatie of Polen.
Ik zie de Portugezen van geen van de landen verliezen hoor
Ze gaan dat dit jaar in iedergeval niet doen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat Griekenland vorige keer ook niet van Frankrijk, Tsjechië en Portugal ging winnen.
Snel afkloppen op hout, alsjeblieft!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze gaan dat dit jaar in iedergeval niet doen!
Dat Nederland met 3-0 van de Wereldkampioen ging winnen had ook niemand gedacht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat Griekenland vorige keer ook niet van Frankrijk, Tsjechië en Portugal ging winnen.
Lees mijn 2de post nou eens, ik bedoel gewoon dat het geen nut heeft om in "dit" topic Portugal te gaan verdedigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL heel triest ook dat jij als nederlander nederland komt verdedigen
Is ze weer zomerblond?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind NL dit EK echt super spelen, zit net zo hard als jullie mee te juichen. Ik ben gewoon voor beide teams en als ze tegen elkaar komen, mag de beste van mij winnenWin -win situatie zeg maar
Daar heeft Scolari gewoon 100% gelijk in. Puur omwille van chauvinistische redenen vindt heel Nederland van niet. Want dit was gewoon buitenspel, in de praktijk. Moest Italië op deze manier een doelpunt hebben gescoord stond heel Nederland in brand.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Smerige kansloze Portugezen.
Om te kotsen gewoon.
Datzelfde kun je ook van Nederland zeggen: Bergkamp, Davids en Seedorf.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik vind het maar een overschatte kutploeg
En dat goede voetballers valt wel mee, de laatste jaren hebben ze in mijn ogen maar 3 echte wereldspelers voortgebracht; Rui Costa, Figo en Ronaldo
Dus als de keeper ziet dat iemand niet meewerkt aan de buitenspelval, moetie hem gewoon knock-out de achterlijn over slaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef David het volgende:
[..]
Daar heeft Scolari gewoon 100% gelijk in. Puur omwille van chauvinistische redenen vindt heel Nederland van niet. Want dit was gewoon buitenspel, in de praktijk. Moest Italië op deze manier een doelpunt hebben gescoord stond heel Nederland in brand.
Wat Scolari zei is een opmerking die Johan Cruijf zou kunnen maken... hij slaat kant nog wal... de praktijk heeft de theorie ingehaald...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef David het volgende:
[..]
Daar heeft Scolari gewoon 100% gelijk in. Puur omwille van chauvinistische redenen vindt heel Nederland van niet. Want dit was gewoon buitenspel, in de praktijk. Moest Italië op deze manier een doelpunt hebben gescoord stond heel Nederland in brand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |