vorige topicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef Doc het volgende:
Is er al een topic waarin nogmaals duidelijke gemaakt wordt dat die gasten niet deugen?
Okee, het is een open deur, maar geen EK/WK zonder zo'n topic - mods ken jullie tradities!
Maakt niet uit, ik kots er alsnog opquote:
iedereen denkt portugal of italie lijkt het welquote:Op zondag 8 juni 2008 13:44 schreef Tybris het volgende:
Het blijven arrogante aanstellers, maar ze gaan wel winnen.
Hey check die gek, die zit gewoon te schijten op het veld johquote:
Er is iets mis met jou, venompiequote:Op zondag 8 juni 2008 12:51 schreef venomsnake het volgende:
Niets mis met Portugal.![]()
Helemaal nu Figo er niet meer bij is!
Neh. Ik ben van de oude stempel, ik haat Duitsland.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh. Ik ben van de oude stempel, ik haat Duitsland.
Tijdens het EK is alles een mof.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh. Ik ben van de oude stempel, ik haat Duitsland.
Nee, GIJ!quote:Op zondag 8 juni 2008 14:25 schreef yvonne het volgende:
Lijken wel brabo's, deugen ook niet
yvonne lijkt wel een portugees.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:25 schreef yvonne het volgende:
Crynaldo en z'n jankploeg
Lijken wel brabo's, deugen ook niet
Hoi Doc
Heet ik cryvonne?quote:
D'r is een actie, bij Pearle!quote:
En dat deugt ook al niet!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef endr0me het volgende:
Het zijn slechte mensen die goed voetbal spelen
Wij hebben een prijs uit 88, Portugal niks. Waar moeten we nu overheen komen? Die Portugezen zijn vuilakken en dat zijn ze altijd geweest. Zij zijn de mensen met het probleem. Ze zullen nooit respect verdienen van een groot deel van de bevolking.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef N1ck het volgende:
wat een triest topic![]()
Jullie komen er nooit overheen he hahaha
Het ligt gewoon aan 2 personen: Figo en Scolari. Die Figo is al opgerot, nu die Scolari nog en dan zijn ze weer okéquote:
ja e die vinden we ook fantastisch ... of niet misschien?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef sub_overide het volgende:
Waarom deugen ze niet geef eens een juiste reden dan?
Er zijn namelijk ook spelers van nederlandse kant die zich ook vaak laten vallen.
af en toe ben je zo'n schattig mennekequote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:07 schreef jpg97 het volgende:
Portugal wordt systematisch afgeslacht door Boulah
En dan hoop ik dat C. Ronaldo weer gaat huilen![]()
![]()
Beweer je nou dat de deugdzaamheid van Portugezen afhangt van een Braziliaan?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan 2 personen: Figo en Scolari. Die Figo is al opgerot, nu die Scolari nog en dan zijn ze weer oké![]()
Wijze woorden!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:17 schreef Scorpie het volgende:
WEET JE, DIE PORTUGEZEN HE, DIE DEUGEN NIET!!!
ha en wanneer zal dat plaatsvinden dan?? zeker als pasen en pinksterren op 1 dag vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Beweer je nou dat de deugdzaamheid van Portugezen afhangt van een Braziliaan?![]()
Dat kan je toch niet bedoelen?
Portugezen deugen pas weer als ze huilend het veld verlaten nadat Oranje een galavoorstelling heeft laten zien en de Portugezen een kansloze nederlaag heeft toegebracht. Pas dan beginnen ze weer (een beetje) te deugen.
Smerige kansloze Portugezen.quote:Luiz Felipe Scolari heeft Ruud van Nistelrooij geprezen om diens kwaliteiten. Hij liet zich ook uit over de 1-0 die van Nistelrooij tegen de Italianen maakte. Volgens de Portugese bondscoach was het doelpunt onterecht.
"Hij is de beste ter wereld als het gaat om balanceren op de rand van buitenspel," aldus Scolari. Over het doelpunt was de bondscoach van Braziliaanse afkomst ook duidelijk: “Voor mij was dat wel buitenspel. "In theorie misschien niet, maar ik vind dat de praktijk maandagavond de theorie heeft ingehaald." Ricardo Carvalho, verdediger van de Portugezen, sloot zich bij de woorden van zijn trainer aan.
Misschien omdat ze Portugese roots heeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef _Mike_ het volgende:
Geniaal en ook triest hoe Logician hier die Portugezen komt verdedigen
Dat is 100% waar.quote:ZE DEUGEN GEWOON NIET
Brazilië is een vormalige kolonie van Portugal, dus dat kan primaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Beweer je nou dat de deugdzaamheid van Portugezen afhangt van een Braziliaan?![]()
Dat kan je toch niet bedoelen?
Portugezen deugen pas weer als ze huilend het veld verlaten nadat Oranje een galavoorstelling heeft laten zien en de Portugezen een kansloze nederlaag heeft toegebracht. Pas dan beginnen ze weer (een beetje) te deugen.
Pas maar op, dadelijk Boulah achter je aanquote:
Embryoselectie FTW!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
Er is maar 1 soort portugees dat deugt en dat is een dooieongeboren portugees.
Dat kan best wel zo zijn, maar om dan Portugal in zo'n topic te gaan verdedigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Portugese roots heeft
[..]
Dat is 100% waar.
Je kunt ze niet hard genoeg aanpakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
Die portugezen hebben nu tegen Tsjechië anders weer flink wat pech met de scheids. Die Tsjechen zijn vies bezig, dus ik gun 't portugal nu wel ff om te winnen.
Eerst wordt er opzettelijk op een portugeze hand gestaan, dan wordt er na een duw tegen een portugees ook nog 's tegen 'm aangetrapt en vervolgens wordt er ook nog 's een arm tegen een portugees gezicht geknald.
Nou wat heb ik daar medelijden mee zeg, dat zouden Portugese spelers nooit doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
Die portugezen hebben nu tegen Tsjechië anders weer flink wat pech met de scheids. Die Tsjechen zijn vies bezig, dus ik gun 't portugal nu wel ff om te winnen.
Eerst wordt er opzettelijk op een portugeze hand gestaan, dan wordt er na een duw tegen een portugees ook nog 's tegen 'm aangetrapt en vervolgens wordt er ook nog 's een arm tegen een portugees gezicht geknald.
Trap er nou niet in...quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:41 schreef MarchingHome het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Op dit EK deugen ze vooralsnog wel.
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Ixnay het volgende:
Echt een afgrijselijk team vind ik dat, en dan winnen ze ook nog van het sympathiekste team, dat beter en mooier speelde.
LOL heel triest ook dat jij als nederlander nederland komt verdedigenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef _Mike_ het volgende:
Geniaal en ook triest hoe Logician hier die Portugezen komt verdedigen
ZE DEUGEN GEWOON NIET
Nederland speelt aanvallend en aantrekkelijk voetbal... niet van dat gluiperige smerige spel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL heel triest ook dat jij als nederlander nederland komt verdedigen
Dus wij gaan niet meer daten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef Kreator het volgende:
Er is maar 1 soort portugees dat deugt en dat is een dooie portugees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |