quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef Doc het volgende:
Okee, het is een open deur, maar geen EK/WK zonder zo'n topic - mods ken jullie tradities!
Ik spot Logician nog maar zelfdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
Pro Portugezen zijn hier niet gewenst!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dan zitten we tenminste in de finale!
En dan na afloop dit:
[ afbeelding ]
Zolang ze maar niet voetballen heb ik niets op ze tegen, maar zet ze op 134 meter afstand van een voetbal, dan gebeurt er iets heel wondelijks: dan - heel plotseling- DEUGEN ZE NIET!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:00 schreef Deliah het volgende:
Portugezen zijn ook mensen!
Die deugen namelijk ook niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
Pro Portugezen zijn hier niet gewenst!
Chelsea deugt helemaal niet! United United! Ook in Moskou.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:18 schreef mcyodogg het volgende:
Bosingwa, Ferreira, Calvalho. Wat een verdediging
Dat is een Braziliaan.quote:
Idd. De droomfinale is toch gewoon Nederland-Duitsland en dan door een schwalbe van Van Bommel in de 97e minuut winnen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarvoor zijn er eigenlijk twee kampen?
Laten we gewoon weer met z'n allen een hekel hebben aan de moffen.
Die speelt toch bij de Moffen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Idd. De droomfinale is toch gewoon Nederland-Duitsland en dan door een schwalbe van Van Bommel in de 97e minuut winnen?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |