quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef Doc het volgende:
Okee, het is een open deur, maar geen EK/WK zonder zo'n topic - mods ken jullie tradities!
Ik spot Logician nog maar zelfdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
Pro Portugezen zijn hier niet gewenst!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dan zitten we tenminste in de finale!
En dan na afloop dit:
[ afbeelding ]
Zolang ze maar niet voetballen heb ik niets op ze tegen, maar zet ze op 134 meter afstand van een voetbal, dan gebeurt er iets heel wondelijks: dan - heel plotseling- DEUGEN ZE NIET!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:00 schreef Deliah het volgende:
Portugezen zijn ook mensen!
Die deugen namelijk ook niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
Pro Portugezen zijn hier niet gewenst!
Chelsea deugt helemaal niet! United United! Ook in Moskou.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:18 schreef mcyodogg het volgende:
Bosingwa, Ferreira, Calvalho. Wat een verdediging
Dat is een Braziliaan.quote:
Idd. De droomfinale is toch gewoon Nederland-Duitsland en dan door een schwalbe van Van Bommel in de 97e minuut winnen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarvoor zijn er eigenlijk twee kampen?
Laten we gewoon weer met z'n allen een hekel hebben aan de moffen.
Die speelt toch bij de Moffen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Idd. De droomfinale is toch gewoon Nederland-Duitsland en dan door een schwalbe van Van Bommel in de 97e minuut winnen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:38 schreef ASroma het volgende:
maniche er niet bij![]()
![]()
ronaldo wel natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Heel veel helaas, als je het mij vraagt. Ze hebben misschien wel de beste verdediging van het toernooi en ze hebben... Christiano Ronaldo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Voetbal n00b, met hoe het er nu uitziet, maakt Portugal veeeel kans weer?
En zitten vrij goed in het schema. Portugal wordt kampioen, prima!quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heel veel helaas, als je het mij vraagt. Ze hebben misschien wel de beste verdediging van het toernooi en ze hebben... Christiano Ronaldo.
Zolang Van Basten coach is nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:39 schreef koningdavid het volgende:
M0NTANA, je bent toch nog wel voor Nederland mag ik hopen?
ME HART Wat doe jequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En zitten vrij goed in het schema. Portugal wordt kampioen, prima!
Hoe laag kun je zakken, wel twee maal gewoon weggespeeld worden door een team dat veel beter voetbal speelt en uit nood opeens gaan juichen voor achterbakse klote-schopperijen van beperkte verdedigers tegen voetballende techneuten...quote:
Ik weet niet hoe lang je al voetbal kijkt, maar als iemand vies en vuil voetbalt zijn het die Portugezen wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoe laag kun je zakken, wel twee maal gewoon weggespeeld worden door een team dat veel beter voetbal speelt en uit nood opeens gaan juichen voor achterbakse klote-schopperijen van beperkte verdedigers tegen voetballende techneuten...
Of treurige gefrustreerde gebaren van talenten die in 90 minuten geen enkele keer iets van hun mogelijkheden hebben getoond, omdat de rest van het team zich ook niet leek te bemoeien met zoiets als opbouwend spel, maar zich beperkte tot trapperijen.
Ronaldo mag dan een jankbak zijn, maar het is wél ook een begaafde voetballer en die verdienen het niet door veel beperktere schoppers uit wedstrijden getrapt te worden... dat nederland zich zo laat afzakken om tot zulk een spel over te gaan is al erg genoeg (persoonlijk heb ik liever verdedigend voetbal of vertagend de bal rond spelen dan een team dat enkel met schopperijen denkt verder te kunnen komen).
Ergens is het beschamend dat een coach die zélf te vroeg uit het actieve voetbal moest uittreden omdat hij zo vaak door achterbakse verdedigers uit wedstrijden getrapt werd of er pogingen toe werden gedaan, zelf toelaat dat zijn team precies dat doet wat zijn eigen carriere vroegtijdig beeindigde. ...
jaja.... en straks ga je beweren dat C.Ronaldo héél gemeen die knie tegen de noppen van Boulahrouz drukte in de hoop de nopen van Boulahrouz iets aan te doen... geel had hij dr voor moeten krijgen...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al voetbal kijkt, maar als iemand vies en vuil voetbalt zijn het die Portugezen wel..
Hoe begaafd ze ook mochten zijn.
sodemieter op uit dit topic kut portugees. Met je kutargumenten, terwijl portugal 3x onsportiever was.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jaja.... en straks ga je beweren dat C.Ronaldo héél gemeen die knie tegen de noppen van Boulahrouz drukte in de hoop de nopen van Boulahrouz iets aan te doen... geel had hij dr voor moeten krijgen...
sjees, heb je dan effe oogkleppen op..... de laatste twee wedstrijden tegen Portugal is er slechts een feit dat gewoon duidelijk gesteld moet worden, in beide wedstrijden heeft nederland geen seconde dat voetbal laten zien waarvoor ze veel roem geoogst hebben in het verleden, namelijk verzorgd en opbouwend aanvals-spel....
in 2004 werden ze gewoonweg weggespeeld door een veel beter team en in 2006 was het nederland die begon met de trapperijen en de meest begaafde speler als eerste dacht uit de wedstrijd te moeten trappen (wat ook lukte)... dat vervolgens de wedstrijd uit de hand liep is de schuld van beide teams, maar ook daarin moet je stellen dat nederland het domste was omdat die uiteindelijk verloren en zich dom ging bezighouden met overtredingen op een moment dat ze gewoonweg een 1-0 achterstand hadden moeten pogen weg te werken....
Laat nederland gewoon een keertje goed spelen tegen Portugal in plaats van telkens weer te verliezen (terecht ook) en achteraf een goed gelukte C.Ronaldo-jankerij-impressie over hun eigen falen te gaan doen
Niets met vies en vuil te maken, de winnaarsmentaliteit is er gewoon, punt. Af en toe moet je gewoon tot (of net over) het randje gaan, elf koorknaapjes zullen nooit wat winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al voetbal kijkt, maar als iemand vies en vuil voetbalt zijn het die Portugezen wel..
Hoe begaafd ze ook mochten zijn.
Hoho, kalm aan zeg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
sodemieter op uit dit topic kut portugees. Met je kutargumenten, terwijl portugal 3x onsportiever was.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
sodemieter op uit dit topic kut portugees. Met je kutargumenten, terwijl portugal 3x onsportiever was.
[..]
sodemieter op uit dit topic kut portugees. Met je kutargumenten,
probeer je het weer uit te lokkenquote:
quote:
[..]
Joh, anders overdrijf je even.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jaja.... en straks ga je beweren dat C.Ronaldo héél gemeen die knie tegen de noppen van Boulahrouz drukte in de hoop de nopen van Boulahrouz iets aan te doen... geel had hij dr voor moeten krijgen...
sjees, heb je dan effe oogkleppen op..... de laatste twee wedstrijden tegen Portugal is er slechts een feit dat gewoon duidelijk gesteld moet worden, in beide wedstrijden heeft nederland geen seconde dat voetbal laten zien waarvoor ze veel roem geoogst hebben in het verleden, namelijk verzorgd en opbouwend aanvals-spel....
in 2004 werden ze gewoonweg weggespeeld door een veel beter team (terwijl NL toen wel goed k´n spelen, wat ze hadden laten zien tegen Tsjechie en Zweden en deels Letland en de eindfase tegen duitsland; 2004 was dat team best nog wel een aardig spelend team, imho iig geinspireeerder dan in 2006) en in 2006 was het nederland die begon met de trapperijen en de meest begaafde speler als eerste dacht uit de wedstrijd te moeten trappen (wat ook lukte)... dat vervolgens de wedstrijd uit de hand liep is de schuld van beide teams, maar ook daarin moet je stellen dat nederland het domste was omdat die uiteindelijk verloren en zich dom ging bezighouden met overtredingen op een moment dat ze gewoonweg een 1-0 achterstand hadden moeten pogen weg te werken....
Laat nederland gewoon een keertje goed spelen tegen Portugal in plaats van telkens weer te verliezen (terecht ook) en achteraf een goed gelukte C.Ronaldo-jankerij-impressie over hun eigen falen te gaan doen
Sorry, maar ik vind dit een beetje krom.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets met vies en vuil te maken, de winnaarsmentaliteit is er gewoon, punt. Af en toe moet je gewoon tot (of net over) het randje gaan, elf koorknaapjes zullen nooit wat winnen.
Geweldige mentaliteit gekoppeld aan een geweldige techniek, Portugal is één van de topfavorieten!![]()
Als mod hoor je het goede voorbeeld te geven hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:33 schreef venomsnake het volgende:
Niets mis met Portugal. Mooi land, vriendelijke mensen. Qua voetbal ook nog eens een goede ploeg.
Al is Ronaldo naast een geweldige voetballer ook een beetje een huilebalk.![]()
Kortom, Portugal!
Ze waren gewoon net ff iets slimmer de vorige keer..
Slimmer niet, meer geslepen wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Barca het volgende:
Eens met Montana, RM-rf en venomsnake. Portugzen zijn mentaal sterker, spelen slimmer en hebben meer tactisch inzicht. Kortom: ze deugen wél!
Dat (geslepen) moet je juist zijn! Als je dat niet bent, deug je niet!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Slimmer niet, meer geslepen wel.
Omdat ze niet deugen..
Inderdaad, heb een grotere hekel aan Fransen dan aan Portugezen.quote:
Ik geef Italië en Frankrijk ook meer kans, maar ik sluit ook niet uit dat Oranje opeens verrassend sterk gaat spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Jawel, maar ik verwacht niet dat die de groepsfase overleven. Jij wel?
En Italie is op het laatste EK er eerder uitgevolgen dan Nederland.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik geef Italië en Frankrijk ook meer kans, maar ik sluit ook niet uit dat Oranje opeens verrassend sterk gaat spelen.
Vooral Frankrijk wil nog wel eens een minder toernooi hebben, zie WK 2002, EK 2004.
We waren wel slechter. Minder geslepen, minder ervaren (zijn ook kwaliteiten), minder fanatiek, tactisch minder en een kutcoach (die we nog steeds hebben)!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef koningdavid het volgende:
Tja. Over 2004 kunnen we de Portugezen niks verwijten, ze waren toch gewoon beter dan ons en wij waren die wedstrijd kansloos.
In 2006 kon ik ze wel schieten ja. Ik geloof niet dat wij slechter waren dan hen, maar zij hadden meer ervaring en waren iets leper helaas.
HAHAHA!! Die krijgen hun diploma bij een pak cornflakes! So ... dream on!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:47 schreef mcyodogg het volgende:
Maar dan is het aan de scheidsrechter om daar een grens te trekken.
Dat is nou net het laatste wat je de spelers toen kon verwijten, dat ze niet fanatiek genoeg waren.quote:
We wisten ons nauwelijks kansen te creëren. De bal ging in een te laag tempo rond. Spelers stonden te veel stil. We lieten het spel aan de Portugezen. Lieten ons van het kastje naar de muur sturen, maar wel in een tempo waar iedere bejaarde zich voor schaamt. Een beetje dom schoppen. Maar, dat is geen fanatisme!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is nou net het laatste wat je de spelers toen kon verwijten, dat ze niet fanatiek genoeg waren.
Doe eens niet zo kinderachtig man.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef Barca het volgende:
[..]
HAHAHA!! Die krijgen hun diploma bij een pak cornflakes! So ... dream on!
ROTFquote:
Ja hoor. Heb jij zeker een andere wedstrijd gezien? Gezien het begin van het toernooi was al duidelijk dat we in de eerste wedstrijd na de groepsfase uitgeschakeld zouden worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:33 schreef Fukjoeman het volgende:
nederland portugal hadden we net zo goed kunnen winnen. Net of portugal zo goed was die wedstrijd, we hadden kansen genoeg.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb jij zeker een andere wedstrijd gezien? Gezien het begin van het toernooi was al duidelijk dat we in de eerste wedstrijd na de groepsfase uitgeschakeld zouden worden.
Ik doe niet aan anti hypes.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als mod hoor je het goede voorbeeld te geven hoor![]()
Daarom vinden de vrouwen hem zo leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Axia het volgende:
Op zich ben ik best voor Portugal.
Ronaldo kan ik niet uitstaan (snap niet waarom vrouwen hem zo leuk vinden, hij doet zo gay), maar de rest, geen probleem mee...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom vinden de vrouwen hem zo leuk.
Dat waren dan ook alle kansjes. En die moet je benutten! Robben ... schwalbe!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:29 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]Zo overdreven. cocu op de lat, mr kuijt alleen voor de keeper, persie voor rust, robben die een penalty had moeten hebben.
Geen voorkeur. Mannen? Bah! Brrr!!quote:
nu neem ik je niet meer serieusquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat waren dan ook alle kansjes. En die moet je benutten! Robben ... schwalbe!
Jij bent een man dus wil ik niet eens door jou genomen worden.quote:
Wat nou "hype"?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet je wie er pas deugen??
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:19 schreef Doc het volgende:
WEET JE WIE ER DEUGEN: DE GRIEKEN!
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets met vies en vuil te maken, de winnaarsmentaliteit is er gewoon, punt. Af en toe moet je gewoon tot (of net over) het randje gaan, elf koorknaapjes zullen nooit wat winnen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:21 schreef Doc het volgende:
[..]
En hoeveel hebben zij gewonnen dan?
Wij hebben tenminste EK88!
Winnen moet je wat geluk bij hebben, maar sinds '98 doen de Portugezen het telkens beter dan Nederland op eindtoernooien. Nou ja, 2000 gelijkwaardig dan.quote:
second place is first loserquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Winnen moet je wat geluk bij hebben, maar sinds '98 doen de Portugezen het telkens beter dan Nederland op eindtoernooien. Nou ja, 2000 gelijkwaardig dan.
Maakt natuurlijk niets uit of je nou Albanie bent of Spanje, zolang je niets wint.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:42 schreef Barca het volgende:
Scheidsrechters die grenzen moeten stellen? Scheidsrechters zijn losers. Er is er niet 1 die het niveau aankan! Dus moet je zorgen dat je daar niet van afhankelijk bent.
Maar ja ... dat kunnen wij niet. En als we verliezen is het dus de schuld van de arbiters.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat nou "hype"?
Die kut-Portugezen deugen niet!
Een zekerheidje zal je bedoelen!
En deze stond erbij:quote:
Zit een slotje opquote:
WHAha preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:04 schreef knnth het volgende:
Voor Madrid én Barça spelen
Figo is een gore broodvoetballer zonder zelfrespect. Hij zou 't nog met z'n zus doen
Dat weet ik! Al uren.quote:
Jammer dat Boulahrouz niet is opgeroepen dan:(quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAha precies
Figo breek je been lalala
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik spot Logician nog maar zelfden
Maar ik ben het eens met de TT
Da's inderdaad jammer. Niet vanwege de Portugezen trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef Fener het volgende:
[..]
Jammer dat Boulahrouz niet is opgeroepen dan:(
Bij mij was dat iets eerder: 20 oktober 1993: FC Porto - F'noord, waar de duikelingen, het gejank en het schoppen en slaan het Portugese speel dicteerde.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:52 schreef DRD het volgende:
Iedereen heeft het wel over 2004 en 2006, maar het is allemaal in 2001 begonnen.
Op 28 maart speelden we fantastisch in Porto. We maakten een slechte kwalificatiereeks goed (met een terechte 0-2 nederlaag in de Kuip). Hasselbaink schoot zelfs een penalty erin, de eerste sinds het drama van de halve finale tegen Italië. We domineren lange tijd en stan eenvoudig met 0-2 voor.......
Pauleta maakt 7 minten voor tijd de 1-2 en opeens wordt de wedstrijd die nooit een wedstrijd was spannend. Opeens krijgen zij kansen. En dan heeft Frank de Boer weer z'n momentje, laat Pauleta zich vallen, is Urs Meier een Duitsers (o nee, Zwiter, maar toch) en mag Figo ook een strafschop nemen. En hoe die Figo, met z'n hoofd, nadat ie hem er uiteraard achter Van der Sar schoot, na dat doelpunt juichte.....
Toen is mijn haat tegen die Portugezen begonnen.
En houdt 'm met veel plezier ook in levenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Dus jij bent die haatcampagne begonnen..
Die wedstrijd speelde John de Wolf toch met een tulband?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij mij was dat iets eerder: 20 oktober 1993: FC Porto - F'noord, waar de duikelingen, het gejank en het schoppen en slaan het Portugese speel dicteerde.
Ik had natuurlijk een bloedhekel aan F'noord, maar bij die wedstrijd leerde ik dat een NOG grotere hekel had aan de Portugezen
Ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die wedstrijd speelde John de Wolf toch met een tulband?
Zou me niet verbazen. Was het raak?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
En iemand wilde boos zijn schoen naar een Portugees gooien, Kiprich?
Helemaal mee eens! Daarom zullen we ook nooit meer kampioen worden. We zijn mentaal gewoon ruk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:43 schreef RM-rf het volgende:
punt is gewoon dat zodra je gaat janken over het gejank van anderen, maar wel een doelpunt minder erin schopt, je zelf domweg de sukkel bent en precies in de portugeze drol trapt die ze netjes voor je gedraaid hebben...
dus gewoon ophouden met dat gejammer en het verlagen tot precies dat niveau van de portugezen, als nederland gewoon een keertje net zo goed speelt als ze meestal juist tegen positief spelende teams spelen, leggen ze die portugezen veel makkelijker over de knie....
Probleem; en ja, dat is een nederlands probleem, niet eentje van de tegenstander , dat die domme nederlanders zich zo ultiem makkelijk van de wijs laten brengen door een negatief spelende, wat sarrende en provocerende tegenstander.
Dat is een puur mentaal probleem.
Ergerns moet ik denken aan die vreemde actie van Nistelrooy, die een speler van for-god's-sake Andorra ging terugpesten omdat die man kennelijk een opmerking gemaakt had toen Ruudje een penalty mistte (het uitlachen om een gemistte penaty is toch een aloude nederlands-elftal-sport, seedorf zou het moeten weten)...
Sjees, het is Andorra ... als je daar al van slag door raakt en hun 'opmerking' emotioneel niet zo goed aankunt, zal de emotie op een EK als het er werkelijk om draait wel helemaal net een stapje te hoog zijn
Volgens mij was dat John van Loen. Die kreeg in elk geval rood.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
En iemand wilde boos zijn schoen naar een Portugees gooien, Kiprich?
Lichtontvlambare Sjonnie. Was het raak?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij was dat John van Loen. Die kreeg in elk geval rood.
Hij is wel opgeroepen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef Fener het volgende:
[..]
Jammer dat Boulahrouz niet is opgeroepen dan:(
Vergeet niet dat van basten het WK 2006 in notabene Duitsland ( ! ) als opwarmertje beschouwde voor dit EK. Hier zouden we zogezegd voor de titel moeten gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoe laag kun je zakken, wel twee maal gewoon weggespeeld worden door een team dat veel beter voetbal speelt en uit nood opeens gaan juichen voor achterbakse klote-schopperijen van beperkte verdedigers tegen voetballende techneuten...
Of treurige gefrustreerde gebaren van talenten die in 90 minuten geen enkele keer iets van hun mogelijkheden hebben getoond, omdat de rest van het team zich ook niet leek te bemoeien met zoiets als opbouwend spel, maar zich beperkte tot trapperijen.
Ronaldo mag dan een jankbak zijn, maar het is wél ook een begaafde voetballer en die verdienen het niet door veel beperktere schoppers uit wedstrijden getrapt te worden... dat nederland zich zo laat afzakken om tot zulk een spel over te gaan is al erg genoeg (persoonlijk heb ik liever verdedigend voetbal of vertagend de bal rond spelen dan een team dat enkel met schopperijen denkt verder te kunnen komen: los ervan dat nederland géén van beiden zou moeten aanwenden als tactiek, laat nederland gewoon uitgaan van eigen kracht en mooi, verzorgd aanvallend voetbal spelen; dáár ging het namelijk al fout in Nürnberg 2006).
Ergens is het beschamend dat een coach die zélf te vroeg uit het actieve voetbal moest uittreden omdat hij zo vaak door achterbakse verdedigers uit wedstrijden getrapt werd of er pogingen toe werden gedaan, zelf toelaat dat zijn team precies dat doet wat zijn eigen carriere vroegtijdig beeindigde. ...
Ach, we zijn mentaal gewoon zwak.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:47 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat van basten het WK 2006 in notabene Duitsland ( ! ) als opwarmertje beschouwde voor dit EK. Hier zouden we zogezegd voor de titel moeten gaan.![]()
Portugal is pas een echte titelkandidaat. Ze beschikken in alle linies over zeer behoorlijke spelers. Dat velen in dit topic zo gefrustreerd zijn op de Portugezen en C. Ronaldo in het bijzonder, is wel heel tekenend. Ik vind C. Ronaldo redelijk overschat, ( zeker in vergelijking met Messi, maar dat doet er nu niet toe ) maar hij kan tegenstanders wel enorm gek maken. Soms zelfs in de letterlijke zin.
Dat neemt allemaal niet weg dat C. Ronaldo beter kan voetballen dan menig voetballer.
Nog even terug op wat jij zegt: de ordinaire schoppartij in 2006 was werkelijk waar om je als Nederlander te schamen tot aan je ballen. Ongelofelijk dat Nederland zich er zo liet intuimelen. Met Bouhlarouz voorop.
Dat was in de thuiswedstrijd. In de uitwedstrijd kreeg Bosz rood.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij was dat John van Loen. Die kreeg in elk geval rood.
Wat grappig dat je je van de pluralis majestatis bedient.quote:
Ja, goed hè?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat grappig dat je je van de pluralis majestatis bedient.
Ik ben vooral on de de indruk van de vertoonde zelfkennis.quote:
Alsjeblieft! Oh ja, die Portguezen, die deugen wél!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ben vooral on de de indruk van de vertoonde zelfkennis.
Maar om niet al te off-topic te gaan wil ik deze gelegenheid nu vooral aangrijpen om nog even te melden dat de Portguzen niet deugen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:39 schreef Barca het volgende:
Wat is er op tegen om sluwer, slimmer en sterker (mentaal) te zijn dan je tegenstander?! Portugal was gewoon minstens 3 klassen beter dan wij.
Laat me raden, voor de groepsfase zei je zeker dat we er in de groepsfase al uit zouden gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb jij zeker een andere wedstrijd gezien? Gezien het begin van het toernooi was al duidelijk dat we in de eerste wedstrijd na de groepsfase uitgeschakeld zouden worden.
Nee ... ik had wel voorspeld dat we de groepsfase zouden overleven. Alles ging precies zoals ik had verwacht. I love it when a plan comes together!quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:27 schreef Sieb87 het volgende:
[..]
Laat me raden, voor de groepsfase zei je zeker dat we er in de groepsfase al uit zouden gaan.
Toen dit niet het geval was zei je dat dit tegen Portugal was.
Toen dit gebeurde riep je keihard ''ZIE JE WEL, IK HAD GELIJK!''
Jahoor... vandaar dat ze echt zwaar door het oog van de naald kropen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:39 schreef Barca het volgende:
Wat is er op tegen om sluwer, slimmer en sterker (mentaal) te zijn dan je tegenstander?! Portugal was gewoon minstens 3 klassen beter dan wij.
quote:
tja, kun je hard boehoe gaan doen over het succes van anderen (Portugal haalde de vierde plaats op het WK), maar zij kropen dus door ogen van naalden waar het nederlands elftal bleef steken...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jahoor... vandaar dat ze echt zwaar door het oog van de naald kropen.
Krijg alleen maar meer met Portugal na al dat gejank hier op FOK!quote:
Juist! Hoewel oog van de naald ...???quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tja, kun je hard boehoe gaan doen over het succes van anderen (Portugal haalde de vierde plaats op het WK), maar zij kropen dus door ogen van naalden waar het nederlands elftal bleef steken...
imho was dat NL's eigen schuld eveneens dat het gewoon kenneelijk ergens goed gedaan was van de portugezen dat deze zo ver gekomen zijn... die deden gewoon wat hun landgenoten van hen verwachtten.
Dat moet je dan niet verder afschuiven op de tegenstander... Holland had die achtse finale gewoon beter moeten spelen en niet het hoofd op hol laten brengen door een tegenstander....
al dat gejammer hier is gewoon dom en kortzichtig afreageren dat je verliest.... Dan moet je echter niet gaan janken, maar ervoor zorgen dat je de volgende keer _niet_ verliest (en als nederland de volgende keer niet nóg meer portugal-frustraties wil gaan oplopen, moeten ze juist eens ophouden met zélf hard te trappen als boulahrouz of te rollebollen als Robben, maar Goals scoren, dàt is wat je tegen de portugezen moet doen)
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Krijg alleen maar meer met Portugal na al dat gejank hier op FOK!
Dat dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tja, kun je hard boehoe gaan doen over het succes van anderen (Portugal haalde de vierde plaats op het WK), maar zij kropen dus door ogen van naalden waar het nederlands elftal bleef steken...
imho was dat NL's eigen schuld eveneens dat het gewoon kenneelijk ergens goed gedaan was van de portugezen dat deze zo ver gekomen zijn... die deden gewoon wat hun landgenoten van hen verwachtten.
Dat moet je dan niet verder afschuiven op de tegenstander... Holland had die achtse finale gewoon beter moeten spelen en niet het hoofd op hol laten brengen door een tegenstander....
al dat gejammer hier is gewoon dom en kortzichtig afreageren dat je verliest.... Dan moet je echter niet gaan janken, maar ervoor zorgen dat je de volgende keer _niet_ verliest (en als nederland de volgende keer niet nóg meer portugal-frustraties wil gaan oplopen, moeten ze juist eens ophouden met zélf hard te trappen als boulahrouz of te rollebollen als Robben, maar Goals scoren, dàt is wat je tegen de portugezen moet doen)
Duh. Nederland het beter moeten spelen, daar gaat het ook niet om.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
4e plek - oh oh oh wat bijzonder - 8 jaar daarvoor deed Nederland dat en 4 daarvoor Zuid Korea. Big fucking deal. Dat betekent nog dus steeds geen ene flikker. Zolang je geen finale wint, maakt het in dit soort toernooien geen moer uit hoe ver je komt. Alleen de eerste plek telt: de rest is " bedankt voor het meedoen en dooooei!".quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:42 schreef RM-rf het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:04 schreef Doc het volgende:
Mijn hekel aan Portugal heeft dan ook niets te maken of ze wel eens een wedstrijd van NL gewonnen hebben. Het gaat er om dat het jankers en schoppers zijn.
Juist, dus maakt het niet uit hoe je dat doet. Ook met janken en schoppen wil ik onze jongens wel kampioen zien worden. (Alleen niet op dit EK.)quote:Alleen de eerste plek telt: de rest is " bedankt voor het meedoen en dooooei!".
Je wilt Oranje niet kampioen zien worden puur en alleen omdat Van Basten de coach is?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:18 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Juist, dus maakt het niet uit hoe je dat doet. Ook met janken en schoppen wil ik onze jongens wel kampioen zien worden. (Alleen niet op dit EK.)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:18 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Juist, dus maakt het niet uit hoe je dat doet. Ook met janken en schoppen wil ik onze jongens wel kampioen zien worden. (Alleen niet op dit EK.)
Idd, echt ongelofelijk. Zijn 2 overtredingen trouwens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:38 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Ja Robben lag inderdaad te rollenbollen.
gaat niet gebeuren, ronaldo krijgt zon ongelovelijke rotschop dat ie kan fluiten naar de rest van het EK, huiliequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef CANARIS het volgende:
Gaan we portugal ophangen aan die ene klote wedstrijd?
Daar kunnen we kort over zijn. Nederland speelde bagger slecht en Portugal verdiende gewoon te winnen.
De staat van dienst van dieportugezen is echter langer als die ene wedstrijd. ik kan mij bij beste willen niet herinneren aan een wedstrijd waarin die Portugeze niet ontiegelijke zuigend voetbal speelden.
Fellatiosoccer heet dat op de straat
Mooi, maar altijd vol schwalbes , heel veel verongelijkte prima donnas en heel veel iritant gedoe.
met als dieptepunt wel die ontzettende Hufter ...Nuno Comez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is echt altijd al een bagger team geweest. Voor de komst van Ronaldo kon je er tenminste zeker van zijn dat ze er in elk toernooi uitvlogen omdat ze nooit een doelpunt konden scoren. Helaas gaat dat nu niet meer op.
Ik weet zeker dat ik dagen lang ga balen als die EK worden.
JA, die fucking Scolari...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Figo is niet opgeroepen hoor.
Maar inderdaad: Portugal![]()
Scolari!
Bron?quote:
Ja, maar dat willen ze hier niet snappen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef CANARIS het volgende:
Gaan we portugal ophangen aan die ene klote wedstrijd?
Daar kunnen we kort over zijn. Nederland speelde bagger slecht en Portugal verdiende gewoon te winnen.
hahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef DivineJester het volgende:
die trappen niet met open ogen in de val zoals Nederland (in een wedstrijd die overigens beide kanten op had gekunt, qua uitslag).
Oh, is Portugal dan kampioen geworden dankzij het schoppen en janken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:18 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat zij kampioen zijn geworden. Er wordt hier alleen zo veel geklaagd over hun speelwijze. Lekker boeiend hoe je speelt. Als je maar wint. Volgens mij wonnen de Portugezen van ons. Ze deugen niet? Mwoah ... als wij van onszelf vinden dat we deugen (en dat doen we getuige alle berichten hier) dan deugen de Portugezen zeker.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Oh, is Portugal dan kampioen geworden dankzij het schoppen en janken?
Nee - ik zeg het voor de zekerheid nog maar even - dat zijn ze niet.
Dus het argument dat ze daar kapmioen mee worden gaat niet op!
Samenvattend:
WEL schoppen en janken ZONDER kampioen te worden, DUS ze deugen niet!
Samenvattend wat iedereen met een grammetje verstand allang weet:
Die Portugezen, die deugen niet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zij kampioen zijn geworden. Er wordt hier alleen zo veel geklaagd over hun speelwijze. Lekker boeiend hoe je speelt. Als je maar wint. Volgens mij wonnen de Portugezen van ons. Ze deugen niet? Mwoah ... als wij van onszelf vinden dat we deugen (en dat doen we getuige alle berichten hier) dan deugen de Portugezen zeker.
Ze deugen wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Boeie of ze van Nederland winnen of niet. Dat betekent geen ene moer als ze niet ook kampioen worden. NL U-21 wint van Portugal en wordt kampioen. Zo doe je dat. Maar goed het NLse elftal in welke vorm dan ook is niet het onderwerp van dit topic.
Het onderwerp van dit topic zijn de Portugezen die niet deugen.
Vind ik persoonlijk een rare mening als het om een toeschouwer gaat. Ik kijk naar een sport voor het mooie spel. Ik kijk dus naar voetbal omdat ik móói voetbal wil zien, en hoop dat de terechte winnaar ook daadwerkelijk wint. Een terechte winnaar is voor mij dus de sporter/het team dat op de mooiste wijze zijn/haar/hun spel beoefent.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe je speelt. Als je maar wint.
True, truequote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:35 schreef knnth het volgende:
Een oude voetbalwet zeg toch dat landenteams met een trainer die op een acteur lijkt niet deugen. Basiskennis.
Dat mag je een rare mening vinden. Ik ga puur voor het resultaat. Al maak je je tegenstander van kant. Winnen is het enige dat telt!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk een rare mening als het om een toeschouwer gaat. Ik kijk naar een sport voor het mooie spel. Ik kijk dus naar voetbal omdat ik móói voetbal wil zien, en hoop dat de terechte winnaar ook daadwerkelijk wint. Een terechte winnaar is voor mij dus de sporter/het team dat op de mooiste wijze zijn/haar/hun spel beoefent.
Niet het winnen maar het kampioensschap telt - en daarmee staat Portugal nog steeds met lege handen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat mag je een rare mening vinden. Ik ga puur voor het resultaat. Al maak je je tegenstander van kant. Winnen is het enige dat telt!
Maar wij werden dat toernooi ook geen kampioen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet het winnen maar het kampioensschap telt - en daarmee staat Portugal nog steeds met lege handen.
Maar wat wil je - de Portugezen deugen niet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:45 schreef Barca het volgende:
Maar wij werden dat toernooi ook geen kampioen.
Maar zij wonnen dát toernooi wel van ons. Toen deugden ze dus wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat voor ons het toernooi dus niet veel slechter maakt dan voor de Portugezen.
Daar staat dan wel weer tegenover dat wij een ander groot toernooi wel wonnen. Dat is Portugal tot dusver niet gelukt. Logisch - de Portugezen deugen ook niet.
Het winnen van een wedstrijd in een toernooi is op zich niet interessant. Alleen de eerste plek geldt. Ze verloren van de Fransen en de Duitsers en stelden dus uiteindelijk ook geen ene moer voor. Alsof de 4e plek iets betekent.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar zij wonnen dát toernooi wel van ons.
Maakt niet uit - ze deugen geen van allen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:10 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Wie staan er in de spits bij Portugal? Almeida, Gomes, Makukula, Morte en/of Postiga?
Goh, dat heb ik nou met Oranje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Precies. Zo ontzettend calimero om kwaad op ze te worden omdat je niet van ze kan winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:33 schreef venomsnake het volgende:
Niets mis met Portugal. Mooi land, vriendelijke mensen. Qua voetbal ook nog eens een goede ploeg.
Al is Ronaldo naast een geweldige voetballer ook een beetje een huilebalk.![]()
Kortom, Portugal!
Ze waren gewoon net ff iets slimmer de vorige keer..
Het aardige is dat ik die claim tenminste enigszins hard kan makenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Precies. Zo ontzettend calimero om kwaad op ze te worden omdat je niet van ze kan winnen.![]()
En dan ook nog claimen dat het daar niks mee te maken heeft, maar met hun spelwijze in het algemeen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat nou "hype"?
Die kut-Portugezen deugen niet!
Een zekerheidje zal je bedoelen!
merk op dat het topic geopend was voordat NL tegen de Portugezen - die niet deugen - speelde op dat EK
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef Barca het volgende:
Okay, ze deugen niet. What the Fok!
Daarvoor had Nederland de kwalificatie voor het WK ook al verneukt tegen Portugal.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Het aardige is dat ik die claim tenminste enigszins hard kan maken
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Boeie of ze van Nederland winnen of niet. Dat betekent geen ene moer als ze niet ook kampioen worden. NL U-21 wint van Portugal en wordt kampioen. Zo doe je dat.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Jeugd smeugt. Dat houdt dus alleen maar in dat ze op de echte EKs en WKs onderpresteren. Wat nou winnersmentalitiet denk ik dan...
Echt niet, Portugees is mooiquote:Op zondag 25 mei 2008 19:53 schreef knnth het volgende:
Die taal ook, trouwens. Een verpauperde variant van Spaans die op Russisch lijkt
Onze jeugd is pas afgelopen twee jaar opkomend - kampioen 2006 en 2007. Dan hoef je niet te verwachten dat die er nu staan, snuggere pietje. Die moeten inderdaad vanaf zo 2010 presteren.quote:
Dat was eerder Ierland waar de NL tegen faalde en Ierland is goed. De IEREN die deugen wel. Dat in tegenstelling tot de Portugezen. Die deugen dan weer niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Daarvoor had Nederland de kwalificatie voor het WK ook al verneukt tegen Portugal.
Waar kan ik tekenen? Dat zou namelijk betekenen dat we Europees kampioen zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:27 schreef Alexandrius het volgende:
WRAAK voor 2006
En dan zonder Deco en Nani?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:05 schreef AminBen het volgende:
bondscoach moet dit proberen: Simao-Ronaldo-Quaresma. Daar speel je als verdediger liever niet tegen.
zonder een echte 9, een topper hebben ze toch niet.
Wat wil je hiermee beweren? Gilardino is een Italiaan, en ondanks dat die ook niet deugen is het toch echt off-topic. Verder was het Milan - Celtic en stonden er volgens mij geen Portugezen op het veld.quote:
Jij deugt, maar die Spelers incl. trainer, die deugen niet!quote:
Ja die was wel om te huilenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef Donaldo het volgende:
die c.ronaldo he, die deug de t echt niet!
Doelpunt van Cristiano Donaldo was goed geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef Donaldo het volgende:
die bal op de paal van c.ronaldo he, die deugde echt niet!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Doelpunt van Cristiano Donaldo was goed geweest.
Voor mijn pools.quote:
Ze weten het al langer hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Google weet het nu gelukkig ook: Portugezen deugen niet!!!!!!!!
Het zoontje van Deco is zelfs al iets voor Feyenoord. Denk niet dat Feyenoord hem kan betalen, laat staan z'n vader.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef Barca het volgende:
Deco geen club? Iets voor Feyenoord?
Figoquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Figo
Zelfs Rouvoet vindt dat het embryo van Figo uitgeselecteerd had moeten worden.
En waarom? Omdat hij niet deugt!!!
[quote:Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef Relneger18 het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Dan deug jij ook niet!quote:Op zondag 8 juni 2008 09:28 schreef sjippen het volgende:
Ik begrijp echt niet wat jullie tegen Portugal hebben.
Je hoeft niet te deugen om goed voetbal te spelen!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Speelden gisteren gewoon goed, positief voetbal
Vond het jank-gehalte gisteren ook niet zo hoog, maar dat kan nog komen.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hoeft niet te deugen om goed voetbal te spelen!
O... mijn... god.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:41 schreef thloreg het volgende:
helemaal nu ze mijn team gisteren met 2-0 versloegen. Onterecht en onverdiend
quote:Op zondag 8 juni 2008 10:41 schreef thloreg het volgende:
Onterecht en onverdiend want zoveel beter waren ze niet op die paar leuke acties na.
Op die 3 schoten op de paal en dat schot op de lat was Portugal inderdaad niet beter!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:41 schreef thloreg het volgende:
Mooie TT van de TS. Ik [ afbeelding ] ook op die Portugezen,helemaal nu ze mijn team gisteren met 2-0 versloegen. Onterecht en onverdiend want zoveel beter waren ze niet op die paar leuke acties na. Op naar de 2de wedstrijd:
[ afbeelding ]
Turkiye!, Turkiye!, Turkiye!, Turkiye!
edit: ik hoop dat Nederland,als wij eruit komen te liggen, ff de rekening later vereffend aangezien die ook nog wat "open" hebben staan n.a.v. dat EK 2004 (schoppartij en naai-streken)
Ik hoop dat Turkije en Portugal er samen uitvliegen in de groepsfasequote:Op zondag 8 juni 2008 10:41 schreef thloreg het volgende:
edit: ik hoop dat Nederland,als wij eruit komen te liggen, ff de rekening later vereffend aangezien die ook nog wat "open" hebben staan n.a.v. dat EK 2004 (schoppartij en naai-streken)
Het is dan ook een grote plus dat Maniche en Figo er niet bij zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Vond het jank-gehalte gisteren ook niet zo hoog, maar dat kan nog komen.
Dat valt dit jaar dan ook reuze mee, zowel in de Premier League als gisteren.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ronaldo is gewoon goed, hij had hartstikke veel respect kunnen hebben als ie niet zon teringlijer was met zn janken ed. Hij heeft het niet nodig, eeuwig zonde.
Dat heft de voorgaande jaren niet ineens op. Maar goed, hopen dat ie volwassen is geworden.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat valt dit jaar dan ook reuze mee, zowel in de Premier League als gisteren.
Het is niet meer zo'n jankerdje.
Waarom niet? Het gaat er toch om hoe hij nu speelt.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat heft de voorgaande jaren niet ineens op.
Die Turken dachten vuur met vuur te bestrijden.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:35 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren waren het anders de Turken die tot 2 maal toe in de 16 vrijwillig naar de grond gingen en liepen te janken om een pingel. Zouden die dan nog erger zijn dan de Portugezen?
Die slaat nergens op doe je Hollandse bril is af. Robben springt anders ook om de 3 meter op de grond.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die Turken dachten vuur met vuur te bestrijden.
Kwamen die even van een koude kermis thuis!
Wat heeft de wedstrijd van gisteren met een Hollandse bril of met Robben te maken?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:43 schreef Fener het volgende:
[..]
Die slaat nergens op doe je Hollandse bril is af. Robben springt anders ook om de 3 meter op de grond.
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:35 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren waren het anders de Turken die tot 2 maal toe in de 16 vrijwillig naar de grond gingen en liepen te janken om een pingel. Zouden die dan nog erger zijn dan de Portugezen?
Wat heeft Portugezen deugen niet met Turken die pingels vragen te maken?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft de wedstrijd van gisteren met een Hollandse bril of met Robben te maken?
Het is niet zo dat ik de Portugezen iets gun hoor.
Volgens mij was er gisteren een wedstrijd van Portugal tegen Turkije, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:56 schreef Fener het volgende:
[..]
Wat heeft Portugezen deugen niet met Turken die pingels vragen te maken?
De Portugezen deugen niet door hun huillies en schwalbes.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:56 schreef Fener het volgende:
[..]
Wat heeft Portugezen deugen niet met Turken die pingels vragen te maken?
Hollanders die springen hebben dan ook verband met dit topic want die deugen ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Portugezen deugen niet door hun huillies en schwalbes.
Alleen was gisteren Turkije het land dat Portugal imiteerde.
Lijkt me toch een duidelijk verband voor dit topic
Nee alleen als ze van Nederland winnen deugen ze nietquote:Op zondag 8 juni 2008 12:01 schreef Anoniemos het volgende:
Ik vond portugal gisteren best aardig en sportief spelen, itt zoveel andere wedstrijden. Ze deugen ietsje meer (kan dat??)
If only. Zo werkt dat niet hè. Men vergeet niet zomaar. Daarom zeg ik ook, eeuwig zonde dat ie t doet/deedquote:Op zondag 8 juni 2008 11:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat er toch om hoe hij nu speelt.
Wat betreft Ronaldo wel hoor, je hoort alleen nog maar mensen praten over hoe goed hij het wel niet heeft gedaan dit seizoen bij Man utd. en wat hij zal gaan presteren op dit EK, op die paar huilies in dit topic na.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
If only. Zo werkt dat niet hè. Men vergeet niet zomaar.
Die niet huilen als Nederland zo zou winnen. Maar wel zeggen dat het niet gaat om winst of verlies.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat betreft Ronaldo wel hoor, je hoort alleen nog maar mensen praten over hoe goed hij het wel niet heeft gedaan dit seizoen bij Man utd. en wat hij zal gaan presteren op dit EK, op die paar huilies in dit topic na.
Yup, als het even niet lukt wordt het weer een drama in dertien akten vrees ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Vond het jank-gehalte gisteren ook niet zo hoog, maar dat kan nog komen.
Nonsens. Die wedstrijd Nederland-Portugal en de verachtelijke rol van die pauperige mietjes van Portugal in die wedstrijd zijn niet vergeten. Veel Nederlanders koesteren nog haat tegen ze. Cronaldo was toen een van de grootste jankerds samen met die huichelaar van een Deco.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat betreft Ronaldo wel hoor, je hoort alleen nog maar mensen praten over hoe goed hij het wel niet heeft gedaan dit seizoen bij Man utd. en wat hij zal gaan presteren op dit EK, op die paar huilies in dit topic na.
Voor die kortzichtige mongolen die één keer in de 2 jaar voetbal kijken en dit jaar geen PL of CL hebben gevolgd misschien.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:29 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Nonsens. Die wedstrijd Nederland-Portugal en de verachtelijke rol van die pauperige mietjes van Portugal in die wedstrijd zijn niet vergeten. Veel Nederlanders koesteren nog haat tegen ze. Cronaldo was toen een van de grootste jankerds samen met die huichelaar van een Deco.
Wij kunnen dat schoppen e.d. niet. Zag je toen ook. We verloren onze hoofden.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Voor die kortzichtige mongolen die één keer in de 2 jaar voetbal kijken en dit jaar geen PL of CL hebben gevolgd misschien.
En net alsof Nederland zich toen van zijn sterkste kant liet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |