quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:20 schreef Doc het volgende:
Okee, het is een open deur, maar geen EK/WK zonder zo'n topic - mods ken jullie tradities!
Ik spot Logician nog maar zelfdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
Pro Portugezen zijn hier niet gewenst!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dan zitten we tenminste in de finale!
En dan na afloop dit:
[ afbeelding ]
Zolang ze maar niet voetballen heb ik niets op ze tegen, maar zet ze op 134 meter afstand van een voetbal, dan gebeurt er iets heel wondelijks: dan - heel plotseling- DEUGEN ZE NIET!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:00 schreef Deliah het volgende:
Portugezen zijn ook mensen!
Die deugen namelijk ook niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
Pro Portugezen zijn hier niet gewenst!
Chelsea deugt helemaal niet! United United! Ook in Moskou.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:18 schreef mcyodogg het volgende:
Bosingwa, Ferreira, Calvalho. Wat een verdediging
Dat is een Braziliaan.quote:
Idd. De droomfinale is toch gewoon Nederland-Duitsland en dan door een schwalbe van Van Bommel in de 97e minuut winnen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarvoor zijn er eigenlijk twee kampen?
Laten we gewoon weer met z'n allen een hekel hebben aan de moffen.
Die speelt toch bij de Moffen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Idd. De droomfinale is toch gewoon Nederland-Duitsland en dan door een schwalbe van Van Bommel in de 97e minuut winnen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:38 schreef ASroma het volgende:
maniche er niet bij![]()
![]()
ronaldo wel natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Heel veel helaas, als je het mij vraagt. Ze hebben misschien wel de beste verdediging van het toernooi en ze hebben... Christiano Ronaldo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Voetbal n00b, met hoe het er nu uitziet, maakt Portugal veeeel kans weer?
En zitten vrij goed in het schema. Portugal wordt kampioen, prima!quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heel veel helaas, als je het mij vraagt. Ze hebben misschien wel de beste verdediging van het toernooi en ze hebben... Christiano Ronaldo.
Zolang Van Basten coach is nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:39 schreef koningdavid het volgende:
M0NTANA, je bent toch nog wel voor Nederland mag ik hopen?
ME HART Wat doe jequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En zitten vrij goed in het schema. Portugal wordt kampioen, prima!
Hoe laag kun je zakken, wel twee maal gewoon weggespeeld worden door een team dat veel beter voetbal speelt en uit nood opeens gaan juichen voor achterbakse klote-schopperijen van beperkte verdedigers tegen voetballende techneuten...quote:
Ik weet niet hoe lang je al voetbal kijkt, maar als iemand vies en vuil voetbalt zijn het die Portugezen wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoe laag kun je zakken, wel twee maal gewoon weggespeeld worden door een team dat veel beter voetbal speelt en uit nood opeens gaan juichen voor achterbakse klote-schopperijen van beperkte verdedigers tegen voetballende techneuten...
Of treurige gefrustreerde gebaren van talenten die in 90 minuten geen enkele keer iets van hun mogelijkheden hebben getoond, omdat de rest van het team zich ook niet leek te bemoeien met zoiets als opbouwend spel, maar zich beperkte tot trapperijen.
Ronaldo mag dan een jankbak zijn, maar het is wél ook een begaafde voetballer en die verdienen het niet door veel beperktere schoppers uit wedstrijden getrapt te worden... dat nederland zich zo laat afzakken om tot zulk een spel over te gaan is al erg genoeg (persoonlijk heb ik liever verdedigend voetbal of vertagend de bal rond spelen dan een team dat enkel met schopperijen denkt verder te kunnen komen).
Ergens is het beschamend dat een coach die zélf te vroeg uit het actieve voetbal moest uittreden omdat hij zo vaak door achterbakse verdedigers uit wedstrijden getrapt werd of er pogingen toe werden gedaan, zelf toelaat dat zijn team precies dat doet wat zijn eigen carriere vroegtijdig beeindigde. ...
jaja.... en straks ga je beweren dat C.Ronaldo héél gemeen die knie tegen de noppen van Boulahrouz drukte in de hoop de nopen van Boulahrouz iets aan te doen... geel had hij dr voor moeten krijgen...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al voetbal kijkt, maar als iemand vies en vuil voetbalt zijn het die Portugezen wel..
Hoe begaafd ze ook mochten zijn.
sodemieter op uit dit topic kut portugees. Met je kutargumenten, terwijl portugal 3x onsportiever was.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jaja.... en straks ga je beweren dat C.Ronaldo héél gemeen die knie tegen de noppen van Boulahrouz drukte in de hoop de nopen van Boulahrouz iets aan te doen... geel had hij dr voor moeten krijgen...
sjees, heb je dan effe oogkleppen op..... de laatste twee wedstrijden tegen Portugal is er slechts een feit dat gewoon duidelijk gesteld moet worden, in beide wedstrijden heeft nederland geen seconde dat voetbal laten zien waarvoor ze veel roem geoogst hebben in het verleden, namelijk verzorgd en opbouwend aanvals-spel....
in 2004 werden ze gewoonweg weggespeeld door een veel beter team en in 2006 was het nederland die begon met de trapperijen en de meest begaafde speler als eerste dacht uit de wedstrijd te moeten trappen (wat ook lukte)... dat vervolgens de wedstrijd uit de hand liep is de schuld van beide teams, maar ook daarin moet je stellen dat nederland het domste was omdat die uiteindelijk verloren en zich dom ging bezighouden met overtredingen op een moment dat ze gewoonweg een 1-0 achterstand hadden moeten pogen weg te werken....
Laat nederland gewoon een keertje goed spelen tegen Portugal in plaats van telkens weer te verliezen (terecht ook) en achteraf een goed gelukte C.Ronaldo-jankerij-impressie over hun eigen falen te gaan doen
Niets met vies en vuil te maken, de winnaarsmentaliteit is er gewoon, punt. Af en toe moet je gewoon tot (of net over) het randje gaan, elf koorknaapjes zullen nooit wat winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al voetbal kijkt, maar als iemand vies en vuil voetbalt zijn het die Portugezen wel..
Hoe begaafd ze ook mochten zijn.
Hoho, kalm aan zeg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
sodemieter op uit dit topic kut portugees. Met je kutargumenten, terwijl portugal 3x onsportiever was.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
sodemieter op uit dit topic kut portugees. Met je kutargumenten, terwijl portugal 3x onsportiever was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |