abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58713747
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hoe laag kun je zakken, wel twee maal gewoon weggespeeld worden door een team dat veel beter voetbal speelt en uit nood opeens gaan juichen voor achterbakse klote-schopperijen van beperkte verdedigers tegen voetballende techneuten...
Of treurige gefrustreerde gebaren van talenten die in 90 minuten geen enkele keer iets van hun mogelijkheden hebben getoond, omdat de rest van het team zich ook niet leek te bemoeien met zoiets als opbouwend spel, maar zich beperkte tot trapperijen.

Ronaldo mag dan een jankbak zijn, maar het is wél ook een begaafde voetballer en die verdienen het niet door veel beperktere schoppers uit wedstrijden getrapt te worden... dat nederland zich zo laat afzakken om tot zulk een spel over te gaan is al erg genoeg (persoonlijk heb ik liever verdedigend voetbal of vertagend de bal rond spelen dan een team dat enkel met schopperijen denkt verder te kunnen komen: los ervan dat nederland géén van beiden zou moeten aanwenden als tactiek, laat nederland gewoon uitgaan van eigen kracht en mooi, verzorgd aanvallend voetbal spelen; dáár ging het namelijk al fout in Nürnberg 2006).

Ergens is het beschamend dat een coach die zélf te vroeg uit het actieve voetbal moest uittreden omdat hij zo vaak door achterbakse verdedigers uit wedstrijden getrapt werd of er pogingen toe werden gedaan, zelf toelaat dat zijn team precies dat doet wat zijn eigen carriere vroegtijdig beeindigde. ...
Vergeet niet dat van basten het WK 2006 in notabene Duitsland ( ! ) als opwarmertje beschouwde voor dit EK. Hier zouden we zogezegd voor de titel moeten gaan.
Portugal is pas een echte titelkandidaat. Ze beschikken in alle linies over zeer behoorlijke spelers. Dat velen in dit topic zo gefrustreerd zijn op de Portugezen en C. Ronaldo in het bijzonder, is wel heel tekenend. Ik vind C. Ronaldo redelijk overschat, ( zeker in vergelijking met Messi, maar dat doet er nu niet toe ) maar hij kan tegenstanders wel enorm gek maken. Soms zelfs in de letterlijke zin.
Dat neemt allemaal niet weg dat C. Ronaldo beter kan voetballen dan menig voetballer.
Nog even terug op wat jij zegt: de ordinaire schoppartij in 2006 was werkelijk waar om je als Nederlander te schamen tot aan je ballen. Ongelofelijk dat Nederland zich er zo liet intuimelen. Met Bouhlarouz voorop.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:51:54 #152
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58713857
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:47 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat van basten het WK 2006 in notabene Duitsland ( ! ) als opwarmertje beschouwde voor dit EK. Hier zouden we zogezegd voor de titel moeten gaan.
Portugal is pas een echte titelkandidaat. Ze beschikken in alle linies over zeer behoorlijke spelers. Dat velen in dit topic zo gefrustreerd zijn op de Portugezen en C. Ronaldo in het bijzonder, is wel heel tekenend. Ik vind C. Ronaldo redelijk overschat, ( zeker in vergelijking met Messi, maar dat doet er nu niet toe ) maar hij kan tegenstanders wel enorm gek maken. Soms zelfs in de letterlijke zin.
Dat neemt allemaal niet weg dat C. Ronaldo beter kan voetballen dan menig voetballer.
Nog even terug op wat jij zegt: de ordinaire schoppartij in 2006 was werkelijk waar om je als Nederlander te schamen tot aan je ballen. Ongelofelijk dat Nederland zich er zo liet intuimelen. Met Bouhlarouz voorop.
Ach, we zijn mentaal gewoon zwak.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 mei 2008 @ 20:55:42 #153
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_58713967
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens mij was dat John van Loen. Die kreeg in elk geval rood.
Dat was in de thuiswedstrijd. In de uitwedstrijd kreeg Bosz rood.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 mei 2008 @ 21:05:55 #154
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_58714223
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Ach, we zijn mentaal gewoon zwak.
Wat grappig dat je je van de pluralis majestatis bedient.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:10:16 #155
30220 Barca
pi_58714327
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat grappig dat je je van de pluralis majestatis bedient.
Ja, goed hè?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 mei 2008 @ 21:17:09 #156
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_58714487
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, goed hè?
Ik ben vooral on de de indruk van de vertoonde zelfkennis.

Maar om niet al te off-topic te gaan wil ik deze gelegenheid nu vooral aangrijpen om nog even te melden dat de Portguzen niet deugen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:20:47 #157
30220 Barca
pi_58714583
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik ben vooral on de de indruk van de vertoonde zelfkennis.

Maar om niet al te off-topic te gaan wil ik deze gelegenheid nu vooral aangrijpen om nog even te melden dat de Portguzen niet deugen.
Alsjeblieft! Oh ja, die Portguezen, die deugen wél!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:10:12 #158
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_58718619
De enige aan wie ik van dit team een schijthekel heb is die keeper. In Italie lopen er meer rond die ik niet moet.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:57:09 #160
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_58719459
Misschien niet romig, maar die gasten hebben echt wel een ijzersterk elftal staan met op en top creatieve spelers. Als Nederland tegen ze moet verliezen we.

Ik denk het beste elftal van dit EK.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_58749243
Heerlijk al die afgunst
pi_58764865
Een afgrijselijk irritante voetbal traditie.
Ik ben niet iemand die met zijn gevoelens zeult maar dit is wel zo´n grafteam ( Ik zeg bewst niet volk)
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:39:47 #163
30220 Barca
pi_58807917
Wat is er op tegen om sluwer, slimmer en sterker (mentaal) te zijn dan je tegenstander?! Portugal was gewoon minstens 3 klassen beter dan wij.
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:52:42 #164
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_58808167
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:39 schreef Barca het volgende:
Wat is er op tegen om sluwer, slimmer en sterker (mentaal) te zijn dan je tegenstander?! Portugal was gewoon minstens 3 klassen beter dan wij.
!

Portugal was idd veel slimmer, speelde de sterren van de hemel en liet zich totaal niet gaan.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_58816205
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja hoor. Heb jij zeker een andere wedstrijd gezien? Gezien het begin van het toernooi was al duidelijk dat we in de eerste wedstrijd na de groepsfase uitgeschakeld zouden worden.
Laat me raden, voor de groepsfase zei je zeker dat we er in de groepsfase al uit zouden gaan.
Toen dit niet het geval was zei je dat dit tegen Portugal was.
Toen dit gebeurde riep je keihard ''ZIE JE WEL, IK HAD GELIJK!''

donderdag 22 mei 2008 @ 08:31:27 #166
30220 Barca
pi_58816946
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 03:27 schreef Sieb87 het volgende:

[..]

Laat me raden, voor de groepsfase zei je zeker dat we er in de groepsfase al uit zouden gaan.
Toen dit niet het geval was zei je dat dit tegen Portugal was.
Toen dit gebeurde riep je keihard ''ZIE JE WEL, IK HAD GELIJK!''

Nee ... ik had wel voorspeld dat we de groepsfase zouden overleven. Alles ging precies zoals ik had verwacht. I love it when a plan comes together!
pi_58818178
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:39 schreef Barca het volgende:
Jahoor... vandaar dat ze echt zwaar door het oog van de naald kropen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:48:10 #168
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58819261
quote:

Ookal had ik gister eigenlijk toch wel m'n vingers gekruist toen Tevez en Ronaldo hun penalty moesten nemen
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:50:24 #169
52871 Blight
Supersized.
pi_58819315
Tevez? Da's een Argentijn.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58819406
Dan had de ene Portugees (Carvalho) er bijna voor gezorgt dat een andere Portugees, notabene de beste speler ter wereld op dit moment (C. Ronaldo) het EK aan zich voor bij moest laten gaan. Ongelofelijk wat een smerige overtreding.

Portugal
C. Ronaldo
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:35:01 #171
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58820502
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:50 schreef Blight het volgende:
Tevez? Da's een Argentijn.
Dus? Ik heb wel een hekel aan hem
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:40:55 #172
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_58820633
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef Hankster het volgende:

[..]

Nou idd, ziet er een beetje uit als een zigeuner!
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:42:04 #173
33189 RM-rf
1/998001
pi_58820660
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jahoor... vandaar dat ze echt zwaar door het oog van de naald kropen.
tja, kun je hard boehoe gaan doen over het succes van anderen (Portugal haalde de vierde plaats op het WK), maar zij kropen dus door ogen van naalden waar het nederlands elftal bleef steken...

imho was dat NL's eigen schuld eveneens dat het gewoon kenneelijk ergens goed gedaan was van de portugezen dat deze zo ver gekomen zijn... die deden gewoon wat hun landgenoten van hen verwachtten.
Dat moet je dan niet verder afschuiven op de tegenstander... Holland had die achtse finale gewoon beter moeten spelen en niet het hoofd op hol laten brengen door een tegenstander....

al dat gejammer hier is gewoon dom en kortzichtig afreageren dat je verliest.... Dan moet je echter niet gaan janken, maar ervoor zorgen dat je de volgende keer _niet_ verliest (en als nederland de volgende keer niet nóg meer portugal-frustraties wil gaan oplopen, moeten ze juist eens ophouden met zélf hard te trappen als boulahrouz of te rollebollen als Robben, maar Goals scoren, dàt is wat je tegen de portugezen moet doen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_58823587
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef Hankster het volgende:

[..]

Dus heeft dat geen moer met dit topic te maken, aangezien het over Portugezen gaat.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:50:27 #175
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58823668
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Portugal
C. Ronaldo
Krijg alleen maar meer met Portugal na al dat gejank hier op FOK!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Redactie Games donderdag 22 mei 2008 @ 13:55:29 #176
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_58823806
Portugal... Heb sinds de afgelopen tournooien een grotere haat tegen hun dan onze oosterburen gekregen
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:55:01 #177
30220 Barca
pi_58826920
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

tja, kun je hard boehoe gaan doen over het succes van anderen (Portugal haalde de vierde plaats op het WK), maar zij kropen dus door ogen van naalden waar het nederlands elftal bleef steken...

imho was dat NL's eigen schuld eveneens dat het gewoon kenneelijk ergens goed gedaan was van de portugezen dat deze zo ver gekomen zijn... die deden gewoon wat hun landgenoten van hen verwachtten.
Dat moet je dan niet verder afschuiven op de tegenstander... Holland had die achtse finale gewoon beter moeten spelen en niet het hoofd op hol laten brengen door een tegenstander....

al dat gejammer hier is gewoon dom en kortzichtig afreageren dat je verliest.... Dan moet je echter niet gaan janken, maar ervoor zorgen dat je de volgende keer _niet_ verliest (en als nederland de volgende keer niet nóg meer portugal-frustraties wil gaan oplopen, moeten ze juist eens ophouden met zélf hard te trappen als boulahrouz of te rollebollen als Robben, maar Goals scoren, dàt is wat je tegen de portugezen moet doen)
Juist! Hoewel oog van de naald ...???
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad.
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:01:02 #178
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58827086
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat dus.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:38:30 #179
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_58829344
quote:

[..]

Ja Robben lag inderdaad te rollenbollen.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:26:23 #180
215963 sexxi
arsènal
pi_58830333
Portugezen zijn wel oke
alleen die C.Ronaldo, das de enige deugniet
I always tell the truth. Even when I lie.
pi_58832687
quote:

[..]

Duh. Nederland het beter moeten spelen, daar gaat het ook niet om.
Maar zeggen dat Portugal 3 klassen beter was slaat natuurlijk nergens op. Portugal had verschrikkelijk veel mazzel die avond. Als Nederland nog had gescoord en was doorgegaan was dat niet eens onterecht geweest. Netzomin als het onterecht is geweest dat Portugal doorging.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 mei 2008 @ 20:04:45 #182
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_58832806
quote:

4e plek - oh oh oh wat bijzonder - 8 jaar daarvoor deed Nederland dat en 4 daarvoor Zuid Korea. Big fucking deal. Dat betekent nog dus steeds geen ene flikker. Zolang je geen finale wint, maakt het in dit soort toernooien geen moer uit hoe ver je komt. Alleen de eerste plek telt: de rest is " bedankt voor het meedoen en dooooei!".

Mijn hekel aan Portugal heeft dan ook niets te maken of ze wel eens een wedstrijd van NL gewonnen hebben. Het gaat er om dat het jankers en schoppers zijn.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 01:18:25 #183
30220 Barca
pi_58844954
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:04 schreef Doc het volgende:

Mijn hekel aan Portugal heeft dan ook niets te maken of ze wel eens een wedstrijd van NL gewonnen hebben. Het gaat er om dat het jankers en schoppers zijn.
quote:
Alleen de eerste plek telt: de rest is " bedankt voor het meedoen en dooooei!".
Juist, dus maakt het niet uit hoe je dat doet. Ook met janken en schoppen wil ik onze jongens wel kampioen zien worden. (Alleen niet op dit EK.)
pi_58849813
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 01:18 schreef Barca het volgende:

[..]

[..]

Juist, dus maakt het niet uit hoe je dat doet. Ook met janken en schoppen wil ik onze jongens wel kampioen zien worden. (Alleen niet op dit EK.)
Je wilt Oranje niet kampioen zien worden puur en alleen omdat Van Basten de coach is?

Trieeeest.
  Redactie Games vrijdag 23 mei 2008 @ 10:47:32 #185
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_58850190
quote:

[..]

[..]

LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_58850951
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:38 schreef Roflbroek het volgende:

[..]

Ja Robben lag inderdaad te rollenbollen.
Idd, echt ongelofelijk. Zijn 2 overtredingen trouwens.
pi_58851682
Gaan we portugal ophangen aan die ene klote wedstrijd?

Daar kunnen we kort over zijn. Nederland speelde bagger slecht en Portugal verdiende gewoon te winnen.

De staat van dienst van dieportugezen is echter langer als die ene wedstrijd. ik kan mij bij beste willen niet herinneren aan een wedstrijd waarin die Portugeze niet ontiegelijke zuigend voetbal speelden.
Fellatiosoccer heet dat op de straat

Mooi, maar altijd vol schwalbes , heel veel verongelijkte prima donnas en heel veel iritant gedoe.
met als dieptepunt wel die ontzettende Hufter ...Nuno Comez

Het is echt altijd al een bagger team geweest. Voor de komst van Ronaldo kon je er tenminste zeker van zijn dat ze er in elk toernooi uitvlogen omdat ze nooit een doelpunt konden scoren. Helaas gaat dat nu niet meer op.
Ik weet zeker dat ik dagen lang ga balen als die EK worden.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:50:07 #188
215963 sexxi
arsènal
pi_58851949
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef CANARIS het volgende:

Daar kunnen we kort over zijn. Nederland speelde bagger slecht en Portugal verdiende gewoon te winnen.

De staat van dienst van dieportugezen is echter langer als die ene wedstrijd. ik kan mij bij beste willen niet herinneren aan een wedstrijd waarin die Portugeze niet ontiegelijke zuigend voetbal speelden.
Fellatiosoccer heet dat op de straat

Mooi, maar altijd vol schwalbes , heel veel verongelijkte prima donnas en heel veel iritant gedoe.
met als dieptepunt wel die ontzettende Hufter ...Nuno Comez

Het is echt altijd al een bagger team geweest. Voor de komst van Ronaldo kon je er tenminste zeker van zijn dat ze er in elk toernooi uitvlogen omdat ze nooit een doelpunt konden scoren. Helaas gaat dat nu niet meer op.
Ik weet zeker dat ik dagen lang ga balen als die EK worden.
gaat niet gebeuren, ronaldo krijgt zon ongelovelijke rotschop dat ie kan fluiten naar de rest van het EK, huilie
I always tell the truth. Even when I lie.
pi_58852426
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Figo is niet opgeroepen hoor.

Maar inderdaad: Portugal

Scolari !
JA, die fucking Scolari...

Op het afgelopen WK bleef ik hopen dat een speler van Oranje een tackle op hem zou inzetten
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:33:10 #190
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_58853164
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:00 schreef Deliah het volgende:
Portugezen zijn ook mensen!
Bron?

Overigens ben ik bang dat ze wel ver gaan komen hoewel ik ze Duitsland niet 123 zie verslaan, die trappen niet met open ogen in de val zoals Nederland (in een wedstrijd die overigens beide kanten op had gekunt, qua uitslag).
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:49:32 #191
30220 Barca
pi_58855179
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef CANARIS het volgende:

Ja, maar dat willen ze hier niet snappen!
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef DivineJester het volgende:
die trappen niet met open ogen in de val zoals Nederland (in een wedstrijd die overigens beide kanten op had gekunt, qua uitslag).
hahaha
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2008 @ 08:14:43 #192
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_58872960
quote:

[..]

[..]

Oh, is Portugal dan kampioen geworden dankzij het schoppen en janken?

Nee - ik zeg het voor de zekerheid nog maar even - dat zijn ze niet.

Dus het argument dat ze daar kapmioen mee worden gaat niet op!

Samenvattend:
WEL schoppen en janken ZONDER kampioen te worden, DUS ze deugen niet!

Samenvattend wat iedereen met een grammetje verstand allang weet:

Die Portugezen, die deugen niet.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 08:28:33 #193
30220 Barca
pi_58873007
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 08:14 schreef Doc het volgende:

[..]

Oh, is Portugal dan kampioen geworden dankzij het schoppen en janken?

Nee - ik zeg het voor de zekerheid nog maar even - dat zijn ze niet.

Dus het argument dat ze daar kapmioen mee worden gaat niet op!

Samenvattend:
WEL schoppen en janken ZONDER kampioen te worden, DUS ze deugen niet!

Samenvattend wat iedereen met een grammetje verstand allang weet:

Die Portugezen, die deugen niet.
Ik zeg niet dat zij kampioen zijn geworden. Er wordt hier alleen zo veel geklaagd over hun speelwijze. Lekker boeiend hoe je speelt. Als je maar wint. Volgens mij wonnen de Portugezen van ons. Ze deugen niet? Mwoah ... als wij van onszelf vinden dat we deugen (en dat doen we getuige alle berichten hier) dan deugen de Portugezen zeker.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2008 @ 08:48:35 #194
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_58873073
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 08:28 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat zij kampioen zijn geworden. Er wordt hier alleen zo veel geklaagd over hun speelwijze. Lekker boeiend hoe je speelt. Als je maar wint. Volgens mij wonnen de Portugezen van ons. Ze deugen niet? Mwoah ... als wij van onszelf vinden dat we deugen (en dat doen we getuige alle berichten hier) dan deugen de Portugezen zeker.

Boeie of ze van Nederland winnen of niet. Dat betekent geen ene moer als ze niet ook kampioen worden. NL U-21 wint van Portugal en wordt kampioen. Zo doe je dat. Maar goed het NLse elftal in welke vorm dan ook is niet het onderwerp van dit topic.

Het onderwerp van dit topic zijn de Portugezen die niet deugen.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 09:33:31 #195
30220 Barca
pi_58873338
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 08:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Boeie of ze van Nederland winnen of niet. Dat betekent geen ene moer als ze niet ook kampioen worden. NL U-21 wint van Portugal en wordt kampioen. Zo doe je dat. Maar goed het NLse elftal in welke vorm dan ook is niet het onderwerp van dit topic.

Het onderwerp van dit topic zijn de Portugezen die niet deugen.
Ze deugen wel.
pi_58873350
Een oude voetbalwet zeg toch dat landenteams met een trainer die op een acteur lijkt niet deugen. Basiskennis.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 09:41:48 #197
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58873409
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 08:28 schreef Barca het volgende:

[..]
Lekker boeiend hoe je speelt. Als je maar wint.
Vind ik persoonlijk een rare mening als het om een toeschouwer gaat. Ik kijk naar een sport voor het mooie spel. Ik kijk dus naar voetbal omdat ik móói voetbal wil zien, en hoop dat de terechte winnaar ook daadwerkelijk wint. Een terechte winnaar is voor mij dus de sporter/het team dat op de mooiste wijze zijn/haar/hun spel beoefent.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 09:42:39 #198
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58873414
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 09:35 schreef knnth het volgende:
Een oude voetbalwet zeg toch dat landenteams met een trainer die op een acteur lijkt niet deugen. Basiskennis.
True, true
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:02:48 #199
30220 Barca
pi_58873591
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 09:41 schreef Hankster het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk een rare mening als het om een toeschouwer gaat. Ik kijk naar een sport voor het mooie spel. Ik kijk dus naar voetbal omdat ik móói voetbal wil zien, en hoop dat de terechte winnaar ook daadwerkelijk wint. Een terechte winnaar is voor mij dus de sporter/het team dat op de mooiste wijze zijn/haar/hun spel beoefent.
Dat mag je een rare mening vinden. Ik ga puur voor het resultaat. Al maak je je tegenstander van kant. Winnen is het enige dat telt!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2008 @ 12:02:19 #200
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_58875010
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:02 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat mag je een rare mening vinden. Ik ga puur voor het resultaat. Al maak je je tegenstander van kant. Winnen is het enige dat telt!
Niet het winnen maar het kampioensschap telt - en daarmee staat Portugal nog steeds met lege handen.

Maar wat wil je - de Portugezen deugen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')