Doe eens niet zo kinderachtig man.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef Barca het volgende:
[..]
HAHAHA!! Die krijgen hun diploma bij een pak cornflakes! So ... dream on!
ROTFquote:
Ja hoor. Heb jij zeker een andere wedstrijd gezien? Gezien het begin van het toernooi was al duidelijk dat we in de eerste wedstrijd na de groepsfase uitgeschakeld zouden worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:33 schreef Fukjoeman het volgende:
nederland portugal hadden we net zo goed kunnen winnen. Net of portugal zo goed was die wedstrijd, we hadden kansen genoeg.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb jij zeker een andere wedstrijd gezien? Gezien het begin van het toernooi was al duidelijk dat we in de eerste wedstrijd na de groepsfase uitgeschakeld zouden worden.
Ik doe niet aan anti hypes.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als mod hoor je het goede voorbeeld te geven hoor![]()
Daarom vinden de vrouwen hem zo leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Axia het volgende:
Op zich ben ik best voor Portugal.
Ronaldo kan ik niet uitstaan (snap niet waarom vrouwen hem zo leuk vinden, hij doet zo gay), maar de rest, geen probleem mee...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom vinden de vrouwen hem zo leuk.
Dat waren dan ook alle kansjes. En die moet je benutten! Robben ... schwalbe!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:29 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]Zo overdreven. cocu op de lat, mr kuijt alleen voor de keeper, persie voor rust, robben die een penalty had moeten hebben.
Geen voorkeur. Mannen? Bah! Brrr!!quote:
nu neem ik je niet meer serieusquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat waren dan ook alle kansjes. En die moet je benutten! Robben ... schwalbe!
Jij bent een man dus wil ik niet eens door jou genomen worden.quote:
Wat nou "hype"?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet je wie er pas deugen??
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:19 schreef Doc het volgende:
WEET JE WIE ER DEUGEN: DE GRIEKEN!
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets met vies en vuil te maken, de winnaarsmentaliteit is er gewoon, punt. Af en toe moet je gewoon tot (of net over) het randje gaan, elf koorknaapjes zullen nooit wat winnen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:21 schreef Doc het volgende:
[..]
En hoeveel hebben zij gewonnen dan?
Wij hebben tenminste EK88!
Winnen moet je wat geluk bij hebben, maar sinds '98 doen de Portugezen het telkens beter dan Nederland op eindtoernooien. Nou ja, 2000 gelijkwaardig dan.quote:
second place is first loserquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Winnen moet je wat geluk bij hebben, maar sinds '98 doen de Portugezen het telkens beter dan Nederland op eindtoernooien. Nou ja, 2000 gelijkwaardig dan.
Maakt natuurlijk niets uit of je nou Albanie bent of Spanje, zolang je niets wint.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:42 schreef Barca het volgende:
Scheidsrechters die grenzen moeten stellen? Scheidsrechters zijn losers. Er is er niet 1 die het niveau aankan! Dus moet je zorgen dat je daar niet van afhankelijk bent.
Maar ja ... dat kunnen wij niet. En als we verliezen is het dus de schuld van de arbiters.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat nou "hype"?
Die kut-Portugezen deugen niet!
Een zekerheidje zal je bedoelen!
En deze stond erbij:quote:
Zit een slotje opquote:
WHAha preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:04 schreef knnth het volgende:
Voor Madrid én Barça spelen
Figo is een gore broodvoetballer zonder zelfrespect. Hij zou 't nog met z'n zus doen
Dat weet ik! Al uren.quote:
Jammer dat Boulahrouz niet is opgeroepen dan:(quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAha precies
Figo breek je been lalala
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik spot Logician nog maar zelfden
Maar ik ben het eens met de TT
Da's inderdaad jammer. Niet vanwege de Portugezen trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef Fener het volgende:
[..]
Jammer dat Boulahrouz niet is opgeroepen dan:(
Bij mij was dat iets eerder: 20 oktober 1993: FC Porto - F'noord, waar de duikelingen, het gejank en het schoppen en slaan het Portugese speel dicteerde.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:52 schreef DRD het volgende:
Iedereen heeft het wel over 2004 en 2006, maar het is allemaal in 2001 begonnen.
Op 28 maart speelden we fantastisch in Porto. We maakten een slechte kwalificatiereeks goed (met een terechte 0-2 nederlaag in de Kuip). Hasselbaink schoot zelfs een penalty erin, de eerste sinds het drama van de halve finale tegen Italië. We domineren lange tijd en stan eenvoudig met 0-2 voor.......
Pauleta maakt 7 minten voor tijd de 1-2 en opeens wordt de wedstrijd die nooit een wedstrijd was spannend. Opeens krijgen zij kansen. En dan heeft Frank de Boer weer z'n momentje, laat Pauleta zich vallen, is Urs Meier een Duitsers (o nee, Zwiter, maar toch) en mag Figo ook een strafschop nemen. En hoe die Figo, met z'n hoofd, nadat ie hem er uiteraard achter Van der Sar schoot, na dat doelpunt juichte.....
Toen is mijn haat tegen die Portugezen begonnen.
En houdt 'm met veel plezier ook in levenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Dus jij bent die haatcampagne begonnen..
Die wedstrijd speelde John de Wolf toch met een tulband?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij mij was dat iets eerder: 20 oktober 1993: FC Porto - F'noord, waar de duikelingen, het gejank en het schoppen en slaan het Portugese speel dicteerde.
Ik had natuurlijk een bloedhekel aan F'noord, maar bij die wedstrijd leerde ik dat een NOG grotere hekel had aan de Portugezen
Ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die wedstrijd speelde John de Wolf toch met een tulband?
Zou me niet verbazen. Was het raak?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
En iemand wilde boos zijn schoen naar een Portugees gooien, Kiprich?
Helemaal mee eens! Daarom zullen we ook nooit meer kampioen worden. We zijn mentaal gewoon ruk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:43 schreef RM-rf het volgende:
punt is gewoon dat zodra je gaat janken over het gejank van anderen, maar wel een doelpunt minder erin schopt, je zelf domweg de sukkel bent en precies in de portugeze drol trapt die ze netjes voor je gedraaid hebben...
dus gewoon ophouden met dat gejammer en het verlagen tot precies dat niveau van de portugezen, als nederland gewoon een keertje net zo goed speelt als ze meestal juist tegen positief spelende teams spelen, leggen ze die portugezen veel makkelijker over de knie....
Probleem; en ja, dat is een nederlands probleem, niet eentje van de tegenstander , dat die domme nederlanders zich zo ultiem makkelijk van de wijs laten brengen door een negatief spelende, wat sarrende en provocerende tegenstander.
Dat is een puur mentaal probleem.
Ergerns moet ik denken aan die vreemde actie van Nistelrooy, die een speler van for-god's-sake Andorra ging terugpesten omdat die man kennelijk een opmerking gemaakt had toen Ruudje een penalty mistte (het uitlachen om een gemistte penaty is toch een aloude nederlands-elftal-sport, seedorf zou het moeten weten)...
Sjees, het is Andorra ... als je daar al van slag door raakt en hun 'opmerking' emotioneel niet zo goed aankunt, zal de emotie op een EK als het er werkelijk om draait wel helemaal net een stapje te hoog zijn
Volgens mij was dat John van Loen. Die kreeg in elk geval rood.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
En iemand wilde boos zijn schoen naar een Portugees gooien, Kiprich?
Lichtontvlambare Sjonnie. Was het raak?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij was dat John van Loen. Die kreeg in elk geval rood.
Hij is wel opgeroepen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef Fener het volgende:
[..]
Jammer dat Boulahrouz niet is opgeroepen dan:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |